Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 01:28:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα Bendix τα έβαλε ο πατέρας μου στη Citroen και προχθές σφύριζαν πολύ άσχημα. Λέω μου είπαν οτι τα Bendix είναι πολύ καλά, αλλά ίσως να θέλουν στρώσιμο. Έτσι είναι;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 01:49:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα Bendix φιλε Slash απο τα λεγομενα του Miltella εινα παρα πολυ καλα και δεν σφυριζουν (αυτα που εβαλε των οποιων ο κωδ. ξεκιναει με AS...αλλα υποθετω πως διαβασες τα προηγουμενα posts ) Τωρα το αν θελουν στρωσιμο ο Μιλτ ειναι ο καταλληλοτερος για να στο πει
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 00:52:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικελένιε, τα σωληνάκια υψηλής είναι must! Μπορούν να σου μεταμορφώσουν προς το καλύτερο την αμεσότητα και την αίσθηση.
Σλασάκο, για να σφυρίζουν τα τακάκια θα υποθέσω ότι του έβαλαν τα φτηνά της Bendix (όπως έχω πει και αλλού υπάρχουν δύο τύποι, τα καλά και ακριβότερα ξεκινούν από "AS"). Δες στο τιμολόγιο μήπως αναφέρει τον κωδικό και πες τον μου για να μάθω ποιά ποιότητα σας έβαλαν. Ποιό μοντέλο Citroen έχει ο πατέρας σου;
Πάντως είδα τακάκια Bendix τύπου AS για 206 1.4 και διαπίστωσα ότι, οπτικά τουλάχιστον, έχουν διαφορετική γόμα από τα αντίστοιχα τακάκια AS για το 1.6 ή 2.0. Αυτός που τα έβαλε είναι του Club και θα μάθω πώς του φαίνονται. Πιο πριν είχε πάλι τακάκια της Bendix αλλά ήταν ελαττωματικά και τα άλλαξε (είχαν ξεκολλήσει από τη βάση τους, προφανώς λόγω κακού ψησίματος στο εργοστάσιο).
Πρόσφατα είδα μία νέα σειρά τακακίων της Bendix που προορίζονται για σπορ οδήγηση και έχουν γαλαζομπλε χρώμα! Είναι σαφώς ακριβότερα αλλά δεν τα έβαλα γιατί είμαι ήδη ευχαριστημένος από αυτά που έχω.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 02:22:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Νικελένιε, τα σωληνάκια υψηλής είναι must! Μπορούν να σου μεταμορφώσουν προς το καλύτερο την αμεσότητα και την αίσθηση.
Πρόσφατα είδα μία νέα σειρά τακακίων της Bendix που προορίζονται για σπορ οδήγηση και έχουν γαλαζομπλε χρώμα! Είναι σαφώς ακριβότερα αλλά δεν τα έβαλα γιατί είμαι ήδη ευχαριστημένος από αυτά που έχω. |
Φιλε Μιλτ ποσο παει και ποσο δυσκολη μετατροπη ειναι να σωληνακια
Μιλτ μπορεις να μου βρεις τους κωδικους αυτων που φορας + της νεας σειρας για σπορ οδηγηση Μηπως επισης (λεω μηπως μην βαρεσεις ) ξερεις απο που μπορουμε να μαθουμε τον αντιπροσωπο της Bendix στην Αθηνα
ΥΓ. Το 1600αρι εχεις
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 02:44:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Μηπως επισης (λεω μηπως μην βαρεσεις ) ξερεις απο που μπορουμε να μαθουμε τον αντιπροσωπο της Bendix στην Αθηνα |
Ε, όχι θα σε βαρέσω. (Νικέλιος)
Ναί, το 1600άρι έχω!
Αντιπρόσωπο στην Αθήνα; Viniiiiiiiiiiii.....
Τα σωληνάκια μπαίνουν πανεύκολα με απλή αντικατάσταση, μόνο που θα πρέπει να χυθεί υγρό φρένων. Κατάλληλη ευκαιρία να βάλεις υγρά Dot 5.
Το κόστος δεν ξέρω ακριβώς αλλά δεν πιστεύω να είναι πάνω από 30000 για τέσσερα τεμάχια (μπρος-πίσω δίσκους).
Κωδικό για τα τακάκια δεν συγκράτησα, γιατί ξέρω πως να τα ζητήσω. Ζητάς τα τακάκια για το 2λιτρο είτε το κανονικό, είτε το CC, είτε το HDi. Εάν ο κωδικός ξεκινά με AS τότε πήρες τα σωστά τακάκια. Για τα μπλε, ζήτα τα σαν μπλε, ο έμπορος θα καταλάβει, εάν δεν καταλάβει πες του ότι είναι καινούρια έκδοση, εάν πάλι δεν καταλάβει φύγε μακρυά...
Παρεπιπτόντως, άκουσα πολύ καλά λόγια και για Ferodo, αλλά κοστίζουν σαφώς ακριβότερα από τα Bendix.
Υπόψιν ότι τα Bendix μπορεί να τα βρεις και ως Jurid, καθότι η δεύτερη αγόρασε την πρώτη.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 02:56:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
---
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 01:15:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε συ Μιλτ (η οποιοσδηποτε αλλος ) εχεις ακουσει τιποτα για τακακια ονοματι TEXTAR
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 02:19:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα Bendix τύπου AS για 1.4 που έβαλε φίλος του Club δεν θορυβούν και δηλώνει πλέον ευχαριστημένος. Από ότι φαίνεται έχει κυκλοφορήσει κάποια ελαττωματική παρτίδα για 1.4 γιατί τα προηγούμενα που είχε εκτός του ότι σφύριζαν, είχε αποκολληθεί το υλικό τους από την βάση τους, χώρια που στην εμφάνιση έμοιαζαν καμμένα.
Προς Slash:
Υπάρχει περίπτωση ένα τακάκι να σφυρίζει λόγω ασυμβατότητας με το υλικό της δισκόπλακας. Μπορεί δηλαδή το Citroen του πατέρα σου να έχει μη συμβατές δισκόπλακες για Bendix. Μπορεί επίσης να έχουν παλιώσει οι δισκόπλακες και να σταματήσει το σφύριγμα όσο εφάπτονται (στρώνουν) καλύτερα τα τακάκια στις δισκόπλακες. Η λύση είναι: Ή αλλάζεις δισκόπλακες, ή αλλάζεις μάρκα (λόγω υλικού) στα τακάκια.
Τώρα πρέπει να έχει σταματήσει ο θόρυβος... Εξακολουθούν να σφυρίζουν;
Προς Nikel:
Έχω ακούσει για Textar πολύ καλά λόγια, αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 14:20:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Προς Slash:
Υπάρχει περίπτωση ένα τακάκι να σφυρίζει λόγω ασυμβατότητας με το υλικό της δισκόπλακας. Μπορεί δηλαδή το Citroen του πατέρα σου να έχει μη συμβατές δισκόπλακες για Bendix. Μπορεί επίσης να έχουν παλιώσει οι δισκόπλακες και να σταματήσει το σφύριγμα όσο εφάπτονται (στρώνουν) καλύτερα τα τακάκια στις δισκόπλακες. Η λύση είναι: Ή αλλάζεις δισκόπλακες, ή αλλάζεις μάρκα (λόγω υλικού) στα τακάκια.
Τώρα πρέπει να έχει σταματήσει ο θόρυβος... Εξακολουθούν να σφυρίζουν;
|
Όχι, εντάξει. Σταμάτησε το σφύριγμα και τώρα έχει και πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα. Έστρωσαν φαίνεται.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 16:03:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Ρε συ Μιλτ (η οποιοσδηποτε αλλος ) εχεις ακουσει τιποτα για τακακια ονοματι TEXTAR |
απο οσο ξερω αυτα τα textar βαζει η Peugeot στα 206 . τιποτα παραπανω.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rally (Γιάννης) Μέλος
106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 20:19:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα καλα νεα σε αυτην την περιπτωση ειναι οτι υπαρχει μεγαλη γκαμα καλων επιλογων και τα κακα ποιος θα μας ξεμπερδεψει!!!ο καθενας συνηθως υποστηριζει την επιλογη του και αυτο οχι για κανενα αλλο λογο αλλα απλουστατα γιατι συνηθως τα επομενα τακακια που τοποθετουμε ειναι καλυτερα απο τα 'μαμα'. ετσι λοιπον αλλες δυο καλες προτασεις ειναι τα τακακια ragid competition καθως και τα αγγλικα mindex τα οποια διατιθενται σε κοκκινα και μπλε με τα μπλε να ειναι τα λεγομενα c-tech και να αποδιδουν σε υψηλες θερμοκρασιες racing!!! Tα σωληνακια αεροπορικου τυπου ειναι κορυφαια τα goodridge ειναι απο τα καλυτερα αλλα πολυ καλα επισης ειναι τα super hose και τα hel. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 21:45:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχήν κολώς ήρθες RALLY στην παρέα μας!Τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου τις goodridge που αναφέρθηκαν παραπάνω θεωρούνται τα καλύτερα και στοιχίζουν περίπου 90 euro .Σ'αυτό προσθέστε και την ισόβια εγγύηση που προσφέρουν βέβαια μπορεί να μην είναι η απόλυτη μετατροπή στο σύστημα των φρένων (όπως αυτή της τοποθέτησης πίσω δισκόφρενων)αλλά σου παρέχει μία ποιο πληροφοριακή και άμεση αίσθηση του πεντάλ!!!Είναι πιστεύω μια καλή και σχετικά φτηνή αναβάθμιση!!!Όσο για το υγρό διάβασα παραπάνω για Dot 5 , έχω ακούσει ότι τα Dot 5.5 προσφέρουν καλύτερη απόδοση! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 00:15:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206Tomcat έγραψε: | Καταρχήν κολώς ήρθες RALLY στην παρέα μας!Τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου τις goodridge που αναφέρθηκαν παραπάνω θεωρούνται τα καλύτερα και στοιχίζουν περίπου 90 euro .Σ'αυτό προσθέστε και την ισόβια εγγύηση που προσφέρουν βέβαια μπορεί να μην είναι η απόλυτη μετατροπή στο σύστημα των φρένων (όπως αυτή της τοποθέτησης πίσω δισκόφρενων)αλλά σου παρέχει μία ποιο πληροφοριακή και άμεση αίσθηση του πεντάλ!!!Είναι πιστεύω μια καλή και σχετικά φτηνή αναβάθμιση!!!Όσο για το υγρό διάβασα παραπάνω για Dot 5 , έχω ακούσει ότι τα Dot 5.5 προσφέρουν καλύτερη απόδοση! |
Συγκεκριμενα φιλε Τομκατ κοστιζουν 99 ευρα και θα παω να τα παρω την Παρασκευη απο την αντιπροσωπεια στο Μοσχατο...οσοι πιστοι προσελθετε
ΥΓ. Αφηστε τωρα κανω προγραμμα..."Σ'αγαπαω κοιτα..."
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 00:21:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206Tomcat έγραψε: | Όσο για το υγρό διάβασα παραπάνω για Dot 5 , έχω ακούσει ότι τα Dot 5.5 προσφέρουν καλύτερη απόδοση! |
Για DOT5 ανέφερα εγώ. Αλλά πρέπει να διευκρινήσουμε κάτι για τα υγρά.
Μη νομίζετε ότι θα αντιληφθείτε διαφορά από τα DOT4 σε DOT5. Στην πραγματικότητα η αλλαγή του υγρού αξίζει μόνο σε δυνατά ή βαριά αυτοκίνητα, και μόνο εφόσον τα πιέζουμε υπερβολικά πολύ σε στροφιλίκια όπου η χρήση των φρένων είναι συχνότατη. Αλλά και πάλι θα σας πω ότι στο παλιό μου αμάξι με 120PS και 900κιλά, με σωληνάκια υψηλής πίεσης, όταν άλλαξα τα DOT4 σε DOT5 δεν κατάλαβα διαφορά κι αυτό επειδή ήδη δεν είχα ποτέ αντιληφθεί κόπωση των φρένων με τα DOT4! Βέβαια το 206 είναι βαρύτερο, αλλά πόσοι από εμάς το πιέζουμε τόσο ώστε να φτάσουμε τα DOT4 στα όρια. Κι αυτό δεν το λέω για να μην βάλετε τα DOT5, αλλά για να σας δείξω πόσο υπερβολή είναι να βάλουμε DOT5.5 στα φρένα μας.
Μην ξεχνάτε ότι ένδειξη δίπλα από το DOT είναι δείκτης αντοχής στην εξάτμιση λόγω υψηλών θερμοκρασιών, που όταν ξεπεραστούν, τα υγρά παύουν να λειτουργούν και τα φρένα παύουν να αποδίδουν. Άρα, το ερώτημα είναι: Θα φτάσουμε ποτέ κοντά στα όρια τα DOT4 για να βάλουμε DOT5, και πόσο μάλλον για να χρειαστούμε DOT5.5;
Δεν θυμάμαι τις θερμοκρασίες αντοχής από DOT σε DOT, αλλά ούτως ή άλλως με τί θερμόμετρο να τις συγκρίνουμε; Μας μένει η αίσθηση λοιπόν...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 12:53:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | 206Tomcat έγραψε: | Όσο για το υγρό διάβασα παραπάνω για Dot 5 , έχω ακούσει ότι τα Dot 5.5 προσφέρουν καλύτερη απόδοση! |
Για DOT5 ανέφερα εγώ. Αλλά πρέπει να διευκρινήσουμε κάτι για τα υγρά.
Μη νομίζετε ότι θα αντιληφθείτε διαφορά από τα DOT4 σε DOT5. Στην πραγματικότητα η αλλαγή του υγρού αξίζει μόνο σε δυνατά ή βαριά αυτοκίνητα, και μόνο εφόσον τα πιέζουμε υπερβολικά πολύ σε στροφιλίκια όπου η χρήση των φρένων είναι συχνότατη. Αλλά και πάλι θα σας πω ότι στο παλιό μου αμάξι με 120PS και 900κιλά, με σωληνάκια υψηλής πίεσης, όταν άλλαξα τα DOT4 σε DOT5 δεν κατάλαβα διαφορά κι αυτό επειδή ήδη δεν είχα ποτέ αντιληφθεί κόπωση των φρένων με τα DOT4! Βέβαια το 206 είναι βαρύτερο, αλλά πόσοι από εμάς το πιέζουμε τόσο ώστε να φτάσουμε τα DOT4 στα όρια. Κι αυτό δεν το λέω για να μην βάλετε τα DOT5, αλλά για να σας δείξω πόσο υπερβολή είναι να βάλουμε DOT5.5 στα φρένα μας.
Μην ξεχνάτε ότι ένδειξη δίπλα από το DOT είναι δείκτης αντοχής στην εξάτμιση λόγω υψηλών θερμοκρασιών, που όταν ξεπεραστούν, τα υγρά παύουν να λειτουργούν και τα φρένα παύουν να αποδίδουν. Άρα, το ερώτημα είναι: Θα φτάσουμε ποτέ κοντά στα όρια τα DOT4 για να βάλουμε DOT5, και πόσο μάλλον για να χρειαστούμε DOT5.5;
Δεν θυμάμαι τις θερμοκρασίες αντοχής από DOT σε DOT, αλλά ούτως ή άλλως με τί θερμόμετρο να τις συγκρίνουμε; Μας μένει η αίσθηση λοιπόν... |
α ρε milto !!
δεν ειπαμε τα περι ψυχολογιας και ψευδο-αισθησης του καινουριου;
ασε τα παιδια να βαλουν τα 5.5 και θα δεις οτι θα σου πουν πως τα φρενα τους βελτιωθηκαν αισθητα , τουλαχ. για καμια 10ρια μερες μεχρι να το συνηθησουν και να το ξεχασουν.
εγω απο τον τεχν.ελεγχο (του 6μηνου) επαιρνα το αμαξι και μου φαινοταν οτι ΠΕΤΑΓΕ !;!
Και μονο η αισθηση σιγουριας που προσφερει αυτο που αγοραζεις και ξερεις οτι ειναι εκει αν το χρειαστεις , και μονο αυτο βοηθαει.
Δηλ. το 1 χιλιοστο διαφορα στην αντιστρεπτικη θα το καταλαβεις αμεσα ;;;
Ελπιζω να καταλαβες το υφος και να μην παρεξηγηθεις ετσι;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 15:57:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: |
ΥΓ. Αφηστε τωρα κανω προγραμμα..."Σ'αγαπαω κοιτα..." |
Ώπα ο dj Nik!! Κεφάκια βραδιάτικα βλέπω. Έτσι είναι οι σοβαροί φοιτητές; Και τώρα που ανεβήκαμε στις καρέκλες και στα τραπέζια ,βάλε και ένα ζεϊμπέκικο να κατέβουμε.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 02:29:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | Δηλ. το 1 χιλιοστο διαφορα στην αντιστρεπτικη θα το καταλαβεις αμεσα ;;;
Ελπιζω να καταλαβες το υφος και να μην παρεξηγηθεις ετσι;
|
Άσε, εδώ δεν υπάρχει ούτε ήχος να σε γελάει, ούτε ψευδαίσθηση. Ότι κάνεις στην ανάρτηση (και στα ελαστικά) το παίρνεις άμεσα. Ή κρατάει ή γλυστράει! Ή φεύγει πιο γλυκά ή πιο απότομα! Ή υπερστρέφει ή υποστρέφει ή φεύγει με τα τέσσερα! Το 1 χιλιοστό διαφορά θα το καταλάβεις αμέσως. Μέσα στα πρώτα 50 μέτρα! Ιδίως στην αίσθηση του πίσω άξονα και στην αμεσότερη απόκριση στο τιμόνι. Ακριβέστερο κράτημα, λιγότερο γλυκό (ή αλλιώς περισσότερο απόλυτο) και πιο υπερστροφικό (για να μην παιδεύεσαι...). Το 206 σου θα δέσει καλύτερα με τα MAD σου (φυσικά το ολοκληρωμένο αποτέλεσμα απαιτεί και σωστά αμορτισέρ). Φυσικά, εάν οδηγείς σαν κότα δεν θα εκτιμήσεις την διαφορά, θα πάει τζάμπα και η βελτίωση.
Ουδεμία παρεξήγηση φυσικά...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
p206Mike (Μιχάλης) Αντιπρόεδρος
207 RC Lemans & 107 Trendy
Ένταξη: 29 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 14:10:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ και καποιες μέρες με απασχολούσε το θέμα αλλαγής στα μπροστά μου τακακια....Στα 21000κμ είχαν φτάσει στο τέλμα τους όπως μου είπε η LION. Η προτροπή της ήταν να τ αλλαζαμε κολλητά και να βάζαμε ξανά τα μαμα δηλαδή τα BOSCH . Φυσικά και αρνήθηκα αφού είχα τις χειρότερες εντυπώσεις απο την αρχή που πήρα τ αμαξι για αυτά τα τακάκια....Έτριζαν από τα πρώτα χιλιομετρα και έλεγα ΄τοι κάπου θα στρωθούν επιτέλους και θα σταματήσουν...Μέχρι που άρχισαν να λιώνουν και να συνεχίζουν να τρίζουν χωρις διακοπή. Έτσι πήρα την απόφαση να ψαχτώ! Ρώτησα έναν φίλο μου με ένα rallaki 8ν και με έστειλε σε έναν ακουστό στους γρήγορουσ μηχανικό που ασχολείται με γάλλουσ πολύ. Λέγεται Durlaris_racing στο Ν.Κόσμο. Πήγα από εκεί με κάθε επιφύλαξη μιας και ήταν πρώτη φορά που το μωρό μου πήγαινε κάπου εκτός LION. Μόλις πάω και του λέω τακάκια ,,,,Πιάνει αμέσως το τηλέφωνο και παίρνει το παραγιό του που είχε πάει για ανταλλακτικά και του λέει : Ferodo για 206 ...έτσι ακριβως...χωρίς να με ρωτήσει τιποτα....Κλείνει το τηλ. και μου λεέι βαλτο στη ράμπα... Ξαφνιάστηκα από την εξυπηρέτηση μιας και είχα συνηθίσει να περιμένω στην LION πολλές ώρες έστω και για κάτι απλό. Λοιπόν το βάζω στην ράμπα και τον αρχίζω στις ερωτήσεις για τα τακάκια που θα έβαζε.... Μου λέει πως αυτά της BOSCH είναι παρα πολύ σκληρά τακάκια και πως έκανα την καλύτερη δουλειά που δεν τα ξαναπροτίμισα...Επίσης του λέω οτι δεν θλεω σκληρό τακάκι να μου φάει δίσκους και να τρέχω...αλλά και δεν θέλω να τρίζουν πάλι τα τακάκια μου....Μου λέει ό0τι είναι σαφώς πιο μαλακά από τα BOSCH και ότι θα μένω απόλυτα ευχαριστημένος....
Λοιπόν σε 20 λεπτάκια έιχε τελειώσει την ολη διαδικασία μου λεέι όπως ήταν φυσικό οτι θέλουν στρωσιμο-δηλαδη μαλακά πατήματα στην αρχή και μου λέει και το κόστος που ήταν μονο για μπροστινα τακάκια 60Ε .
Μέτά από 4 μέρες συνεχούς χρήσης έχω ΄μείνει τρελά ευχαριστημένος και θα έλεγα έχω πορωθεί και από την αίσθηση πλέον του φρένου μου αλλάκαι από τα αθόρυβα πλεον φρεναρίσματα αφού δεν ακούγεται κιχ .....παιδιά είναι ΤΖΑΜΙ !. ΖΗΤΩ ΤΑ FERODO!
Επίσης το άτομο έχει ένα impreza wrx 330hp και μου είπε ότι πάει με χίλια τα πεζουδάκια και ότι αν έβγαζε 206 4χ4 θα πούλαγε το impreza κολλητά και θα το έπαιρνε.... και όταν τον ρώτησα γιατί μου είπε ότι την εβεληξία των peugeot στις στροφές δεν την έχει κανένα ούτε focus ούτε golfakia ούτε ΕVO - IMPREZA που τα χαρκτηρησε μακριά αυτοκίνητα για γρήγορες ειδικές μιας και το άτομο τρέχει κι ολας με ένα EVO.
Παιδιά ήταν πολύ πρόθυμος να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις μου,,και όταν τον ρώτησα τι μπορώ να κάνω για μετατροπή στο δικό μου.. ήταν κατηγορηματικός!
Είπε: To δίλιτρο μοτερ είναι και γα** τα μοτεράκια αλλά είναι πνιγμένο...σε εισαγωγή και εξαγωγή.. Μου λέει τελικόι εχεις αλλάξει ...θα πας μου λέει στον ποπαυ (τον ήξερε τον εξατμησά μου) και θα του πεις μου λέει να σου φτιάξει από τον αισθητήρα μετά τον καταλυτη και μέτα έναν καινούριο ανοιχτό σωλήνα και ένα πυραβλάκι ανοικτό...Εκεί είναι όλο το πρόβλημα μου λέει της εξαγωγής γιατί το χταπόδι έιναι μια χαρα ανοιχτό αλλα κόβεται εκεί.... Μου λέει θα πάρεις τόση ροπή που θα νομίζεις ότι έβαλες δεύτερο μοτερ επάνω! Επίσης μου λέει αν σε αυτά προσθέσεις και μια σκούπα θα δείς τρελή διαφορα και μου το ξαναλέει λες και έχεις βάλει έπανω άλλο ένα μοτέρ ....Είναι εντελώς πνιγμενο το μοτερ μου λέει....
Τον ευχαρίστησα και έφυγα τρελά πορωμένος και είδη έχω αρχίσει την αποταμίευση για να κάνω πρεάξη τα όσα μου συνέστησε.....
Τα συμπεράσματα δικά σας αλλά εγώ μπορώ να πώ ότι έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος απο την πρώτη μου επίσκεψη εκτός LION και σίγουρα θα ξαναπάω μιας και εκεί μπορείς να κάθεσαι και από πάνω του και να βλέπεις τη δουλειά γίνεται στο μωρό σου....Οχι σαν την LION...
Α και κάτι τελευταίο τον ρώτησα και για το λαδάκι και μου είπε να βάλουμε motul και θα δω πιο χαμηλες θερμοκρασίες...Και από ότι έχω διαβάσει εδώ μέσα μονο καλα λόγια εχω δει για τα motul ,,,αλλη μια απόδειξη ότι το άτομο κάτι σκαμπάζει και δεν παει ξεβράκωτος στ αγγουρια.....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 14:16:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα ρε Mike πια Ferodo εβαλες???
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Nikel στις Τρι 29 Οκτ 2002, 14:19:17, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 14:17:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο Mike! Ετσι θέλω ενθουσιασμό ψηλά!
Πρώτον: Ποιά Ferodo έβαλες; τα 2500 ή τα 3000 (νομίζω 3000);
Πές μας και εμάς!
Δεύτερον: Οπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι, αν και όντως το μοτέρ σου είναι ιδιαίτερα πνιγμένο.
Τρίτον: Οταν εγώ πρωτοείπα για MOTUL μάλλον με κοιτάγατε με μισό μάτι! Χαίρομαι που συμφωνούν πλέον πολλοί μαζί μου!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|