PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Απο NFY ΣΕ NFZ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
NicklasTU5J2 (Nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 09 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Δεκ 2017, 15:37:59    Θέμα δημοσίευσης: Απο NFY ΣΕ NFZ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια χαρα σε ολη την παρεα,ρε παιδια θελω να ρωτησω το εξης,εχω ενα xsi (MK1) του 95 μαμα με μοτερΝFY 1600cc,8v(103hp) με m.marelli ecu,το μοτερακι μου φλατζοσε πριν λιγες μερες,εχω βρει ενα μοτερ ΑΡΙΣΤΗ κατασταση,του 97NFZ 1600cc 8v BOSH ecu (90hp).O μηχανικος που το δινει μου λεει οτι αν κουμπωσω το NFZ με τον δικο μου ecu που ειναι m.marelli θα παρει τα 103hp,εσεις τι λετε ρε παιδια?
[/b]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Δεκ 2017, 15:52:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχως ο μηχανικος σου ειναι μαλακαs και καμποσο ασχετος γιατι αν κουμπωσεις το 90αρι μοτερ,μαζι θα πεσεις και 15 αλογα κατω... Laughing Laughing Laughing

Επισης αν εχεις ηλεκτρικα Bosch,δεν θα δουλεψει ποτέ σωστα αν δεν φτιαξεις προγραμμα γιατι Bosch ειχαν τα 1400αρια,οχι τα 1600αρια.
Οπότε ή βρισκεις ενα 1400αρι μοτερακι απο AX ή XSi ή μετα παιρνεις κομπλε μοτερ TU5J2 με τα ηλεκτρικα του,και κανεις παντρεμα τις πλεξουδες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 10:51:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ανοίξτε την κεφαλή κι αν ο κορμός έχει αρκετή φθορά βάλτε τον κορμό από το NFZ με το δικό σου επισκευασμένο καπάκι.
Κάτι που μάλλον δεν σου είπε ο μάστορας είναι ότι αλλάζοντας νούμερα μοτέρ από NFY σε ΝFZ κνονικά πρέπει να δηλωθεί. Το ότι δεν φαίνεται ή ότι δεν το ψάχνουν δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό.
Επίσης τα εργατικά για μια αλλαγή μοτέρ είναι περισσότερα από μια αλλαγή φλάντζας.. Πόσο θα πάει το ένα και πόσο το άλλο σου είπε;
Στέλιο αν κατάλαβα καλά 16άρι xsi είναι άρα marelli απλά αναφέρει ότι τα NFZ είχαν bosch..


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 14:55:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nik_psa έγραψε:
...
Στέλιο αν κατάλαβα καλά 16άρι xsi είναι άρα marelli απλά αναφέρει ότι τα NFZ είχαν bosch..

Νικολη μου,αν καταλαβα καλα(απο αυτα που εχω δει σε αναλογο site),ειναι 1400αρι απλά πιθανον το παιδι το πηρε σαν 1600αρι ή το εκανε εκεινος.
Με μια επιφυλαξη,απο αυτα που καταλαβα,το αμαξακι ειναι 93αρη. Neutral
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
NicklasTU5J2 (Nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 09 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 14:55:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευτυχώς που υπάρχει το forum γιατι αλιως θα μας είχαν γδισει μερικοί χωρις αποτέλεσμα.Καταλαβα ο Μιχανικος μου δεν μου είπε τπτ,ο μηχανικός που πουλάει το μοτέρ ΝFZ μου είπε ότι θα ταιριάξει με τον εγκέφαλο μου και θα παρω τα 103ps(τα τρία μου δλδ)NFY μοτέρ 16ρι 8v 106 δεν βρίσκεις ούτε με θαύμα δυστυχώς.Αρα παω για επισκευή φλατζας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NicklasTU5J2 (Nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 09 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 15:27:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευτυχώς που υπάρχει το forum γιατι αλιως θα μας είχαν γδισει μερικοί χωρις αποτέλεσμα.Καταλαβα ο Μιχανικος μου δεν μου είπε τπτ,ο μηχανικός που πουλάει το μοτέρ ΝFZ μου είπε ότι θα ταιριάξει με τον εγκέφαλο μου και θα παρω τα 103ps(τα τρία μου δλδ)NFY μοτέρ 16ρι 8v 106 δεν βρίσκεις ούτε με θαύμα δυστυχώς.Αρα παω για επισκευή φλατζας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 19:07:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το προγραμμα σου ειναι σεταρισμενο για 1600αρι μπλοκ,βαλε μονον το μπλοκ.
Αν παλι ειναι 1400αρι,προτιμησε να κανεις την φλαντζα(καπου 250-300 ευρω με εργασια συνεργειου/ρεκτιφιε και ανταλλακτικα).

Μοτερ με 105 αλογα βρισκεις αλλά η κατασταση τους θα ειναι πολυ αμφιβολλη για να τα εμπιστευτεις και να τα βαλεις επανω ως εχουν,ασε που το τελικο κοστος οπως πολυ σωστα ειπε και ο Νικος,δεν θα ειναι σε καμια περιπτωση ιδιο με το να αλλαξεις μια φλαντζα. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 19:15:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύ δύσκολο όντως το NFY, NFW ίσως πιο εύκολο να βρεθεί αλλά μοτέρ 20ετίας από αμάξι που θα έχει φάει το ξύλο του και θα έχει αλλάξει και 2-3 χέρια. Το NFZ είναι μοτέρ που βρομάει ο τόπος και δύσκολα θα έχει κάποιο θέμα...


www.drakonakis.gr


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Nik_psa στις Δευ 11 Δεκ 2017, 07:05:18, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NicklasTU5J2 (Nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 09 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2017, 02:35:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε pugg το αυτοκίνητο ειναι γνήσιο απείραχτοxsi 1995 με γνήσιο μοτέρ 1587cc 8v m.marelli ecu ρηθμισμενο εργοστασιακά 7,600 τον κόφτηΕγω ειμαι το Δεύτερο χέρι.Δεν εχει υποστεί καμία μετατροπή το μονο που φοράει ειναι χταπόδι αγωνιστικό,καταλύτη με μαμά καζανάκι φαντάσου...(για να μην με βρίζουν απο τα μπαλκόνια...)Ο τύπος που πουλάει το Nfz(16ρι 8ν) μου ειπε ότι αν κουμπώσω το Nfz στο ecu μου που ειναι marelli θα μου βγάλει τα 105 άλογα.Μουφες δλδ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NicklasTU5J2 (Nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 09 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2017, 02:46:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενα αλάνι περισι μου το μαγαρισε στραβωνοντας την πόρτα κ κλεβοντας την εταζέρα με τα magnet ta ηχειακια του κ το owners book.Ακομα δυσκολεύομαι να το πιστέψω γιατι εχει πηγή μεγάλης αξία κ ενυσχητή 1000ρικου κ δεν τα ηθελε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2017, 21:37:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικολη,ολα τα xsi,και 1400 αλλά και 1600,ειχαν τον κοφτη λιγο πανω απο τις 7000,συγκεκριμενα στις 7100 τα 1400αρια και στις 7200 τα 1600αρια.
Οπότε μηπως τελικα δεν ειναι τοσο μαμα το προγραμμα που φορας; Sad

Περι αλογων,για να μην στο παιζει εξυπνος ο καθε τυχαρπαστος,τα ραλλομοτερ/xsi στα 1600 κυβικα,φορουσαν πρακτικα ιδια κεφαλη/εκκεντροφορο με τα 1300αρια Rallye αλλά ειχαν την πλαστικη εισαγωγη και οχι την αλουμινενια με την μεγαλυτερη πεταλουδα.
Τα μοτερ με τα 90 αλογα απο τα 1600 κυβικα,ειχαν σχεδον ιδια πολλαπλη εισαγωγης με των 1600R/XSi αλλά ειχαν ενα βιδωμενο πλακακι πανω στο κλαπετο της πεταλουδας.Επιπροσθετα ειχαν ηπιοτερο εκκεντροφορο,μικροτερα μπεκ και πιο στενους αυλους στην κεφαλη.
Τωρα πως ο αλλος ο "μάγκας" θα σου βαλει επανω το μοτερ,θα κουμπωσει τον εγκεφαλο σου και αυτοματα θα βγαλει τα επιπλεον 15 αλογα οταν το εργοστασιο για να τα βγαλει αλλαξε ενα σωρό πραγματα,μονον αυτος ο "μάγος" ξερει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
NicklasTU5J2 (Nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 09 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2018, 13:19:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δλδ μεγαλε pughell θα μπορουσα να βαλω την μεταλικη εισαγωγη απο το 1300ρι στο δικο μου ευκολα κ απλα?
-Καλη χρόνια σε όλους παιδια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NicklasTU5J2 (Nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 09 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2018, 13:26:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PuggΗell η απαντηση σου γενικότερα ειναι για να του κλείνεις το μαγαζακι του τυπου,τελικα εφτιαξα το μοτερ και συνεχίζω με TU5J2.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2018, 17:25:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η εισαγωγη μπαινει αλλά με τα ηλεκτρικα που εχεις,θα μπλεξεις. Confused

Τωρα για τον μηχανικο,τι να σου πω...Παντου εχει τετοιους οπότε δεν με εκπλησει το ολο πραγμα. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1242s (PHP: 61% - SQL: 39%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on