Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
NicklasTU5J2 (Nick) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Δεκ 2017, 15:37:59 Θέμα δημοσίευσης: Απο NFY ΣΕ NFZ |
|
|
Γεια χαρα σε ολη την παρεα,ρε παιδια θελω να ρωτησω το εξης,εχω ενα xsi (MK1) του 95 μαμα με μοτερΝFY 1600cc,8v(103hp) με m.marelli ecu,το μοτερακι μου φλατζοσε πριν λιγες μερες,εχω βρει ενα μοτερ ΑΡΙΣΤΗ κατασταση,του 97NFZ 1600cc 8v BOSH ecu (90hp).O μηχανικος που το δινει μου λεει οτι αν κουμπωσω το NFZ με τον δικο μου ecu που ειναι m.marelli θα παρει τα 103hp,εσεις τι λετε ρε παιδια?
[/b] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Δεκ 2017, 15:52:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχως ο μηχανικος σου ειναι μαλακαs και καμποσο ασχετος γιατι αν κουμπωσεις το 90αρι μοτερ,μαζι θα πεσεις και 15 αλογα κατω...
Επισης αν εχεις ηλεκτρικα Bosch,δεν θα δουλεψει ποτέ σωστα αν δεν φτιαξεις προγραμμα γιατι Bosch ειχαν τα 1400αρια,οχι τα 1600αρια.
Οπότε ή βρισκεις ενα 1400αρι μοτερακι απο AX ή XSi ή μετα παιρνεις κομπλε μοτερ TU5J2 με τα ηλεκτρικα του,και κανεις παντρεμα τις πλεξουδες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 10:51:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανοίξτε την κεφαλή κι αν ο κορμός έχει αρκετή φθορά βάλτε τον κορμό από το NFZ με το δικό σου επισκευασμένο καπάκι.
Κάτι που μάλλον δεν σου είπε ο μάστορας είναι ότι αλλάζοντας νούμερα μοτέρ από NFY σε ΝFZ κνονικά πρέπει να δηλωθεί. Το ότι δεν φαίνεται ή ότι δεν το ψάχνουν δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό.
Επίσης τα εργατικά για μια αλλαγή μοτέρ είναι περισσότερα από μια αλλαγή φλάντζας.. Πόσο θα πάει το ένα και πόσο το άλλο σου είπε;
Στέλιο αν κατάλαβα καλά 16άρι xsi είναι άρα marelli απλά αναφέρει ότι τα NFZ είχαν bosch..
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 14:55:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nik_psa έγραψε: | ...
Στέλιο αν κατάλαβα καλά 16άρι xsi είναι άρα marelli απλά αναφέρει ότι τα NFZ είχαν bosch.. |
Νικολη μου,αν καταλαβα καλα(απο αυτα που εχω δει σε αναλογο site),ειναι 1400αρι απλά πιθανον το παιδι το πηρε σαν 1600αρι ή το εκανε εκεινος.
Με μια επιφυλαξη,απο αυτα που καταλαβα,το αμαξακι ειναι 93αρη.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NicklasTU5J2 (Nick) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 14:55:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευτυχώς που υπάρχει το forum γιατι αλιως θα μας είχαν γδισει μερικοί χωρις αποτέλεσμα.Καταλαβα ο Μιχανικος μου δεν μου είπε τπτ,ο μηχανικός που πουλάει το μοτέρ ΝFZ μου είπε ότι θα ταιριάξει με τον εγκέφαλο μου και θα παρω τα 103ps(τα τρία μου δλδ)NFY μοτέρ 16ρι 8v 106 δεν βρίσκεις ούτε με θαύμα δυστυχώς.Αρα παω για επισκευή φλατζας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NicklasTU5J2 (Nick) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 15:27:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευτυχώς που υπάρχει το forum γιατι αλιως θα μας είχαν γδισει μερικοί χωρις αποτέλεσμα.Καταλαβα ο Μιχανικος μου δεν μου είπε τπτ,ο μηχανικός που πουλάει το μοτέρ ΝFZ μου είπε ότι θα ταιριάξει με τον εγκέφαλο μου και θα παρω τα 103ps(τα τρία μου δλδ)NFY μοτέρ 16ρι 8v 106 δεν βρίσκεις ούτε με θαύμα δυστυχώς.Αρα παω για επισκευή φλατζας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 19:07:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν το προγραμμα σου ειναι σεταρισμενο για 1600αρι μπλοκ,βαλε μονον το μπλοκ.
Αν παλι ειναι 1400αρι,προτιμησε να κανεις την φλαντζα(καπου 250-300 ευρω με εργασια συνεργειου/ρεκτιφιε και ανταλλακτικα).
Μοτερ με 105 αλογα βρισκεις αλλά η κατασταση τους θα ειναι πολυ αμφιβολλη για να τα εμπιστευτεις και να τα βαλεις επανω ως εχουν,ασε που το τελικο κοστος οπως πολυ σωστα ειπε και ο Νικος,δεν θα ειναι σε καμια περιπτωση ιδιο με το να αλλαξεις μια φλαντζα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Δεκ 2017, 19:15:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ δύσκολο όντως το NFY, NFW ίσως πιο εύκολο να βρεθεί αλλά μοτέρ 20ετίας από αμάξι που θα έχει φάει το ξύλο του και θα έχει αλλάξει και 2-3 χέρια. Το NFZ είναι μοτέρ που βρομάει ο τόπος και δύσκολα θα έχει κάποιο θέμα...
www.drakonakis.gr
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Nik_psa στις Δευ 11 Δεκ 2017, 07:05:18, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NicklasTU5J2 (Nick) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2017, 02:35:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε pugg το αυτοκίνητο ειναι γνήσιο απείραχτοxsi 1995 με γνήσιο μοτέρ 1587cc 8v m.marelli ecu ρηθμισμενο εργοστασιακά 7,600 τον κόφτηΕγω ειμαι το Δεύτερο χέρι.Δεν εχει υποστεί καμία μετατροπή το μονο που φοράει ειναι χταπόδι αγωνιστικό,καταλύτη με μαμά καζανάκι φαντάσου...(για να μην με βρίζουν απο τα μπαλκόνια...)Ο τύπος που πουλάει το Nfz(16ρι 8ν) μου ειπε ότι αν κουμπώσω το Nfz στο ecu μου που ειναι marelli θα μου βγάλει τα 105 άλογα.Μουφες δλδ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NicklasTU5J2 (Nick) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2017, 02:46:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενα αλάνι περισι μου το μαγαρισε στραβωνοντας την πόρτα κ κλεβοντας την εταζέρα με τα magnet ta ηχειακια του κ το owners book.Ακομα δυσκολεύομαι να το πιστέψω γιατι εχει πηγή μεγάλης αξία κ ενυσχητή 1000ρικου κ δεν τα ηθελε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2017, 21:37:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικολη,ολα τα xsi,και 1400 αλλά και 1600,ειχαν τον κοφτη λιγο πανω απο τις 7000,συγκεκριμενα στις 7100 τα 1400αρια και στις 7200 τα 1600αρια.
Οπότε μηπως τελικα δεν ειναι τοσο μαμα το προγραμμα που φορας;
Περι αλογων,για να μην στο παιζει εξυπνος ο καθε τυχαρπαστος,τα ραλλομοτερ/xsi στα 1600 κυβικα,φορουσαν πρακτικα ιδια κεφαλη/εκκεντροφορο με τα 1300αρια Rallye αλλά ειχαν την πλαστικη εισαγωγη και οχι την αλουμινενια με την μεγαλυτερη πεταλουδα.
Τα μοτερ με τα 90 αλογα απο τα 1600 κυβικα,ειχαν σχεδον ιδια πολλαπλη εισαγωγης με των 1600R/XSi αλλά ειχαν ενα βιδωμενο πλακακι πανω στο κλαπετο της πεταλουδας.Επιπροσθετα ειχαν ηπιοτερο εκκεντροφορο,μικροτερα μπεκ και πιο στενους αυλους στην κεφαλη.
Τωρα πως ο αλλος ο "μάγκας" θα σου βαλει επανω το μοτερ,θα κουμπωσει τον εγκεφαλο σου και αυτοματα θα βγαλει τα επιπλεον 15 αλογα οταν το εργοστασιο για να τα βγαλει αλλαξε ενα σωρό πραγματα,μονον αυτος ο "μάγος" ξερει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NicklasTU5J2 (Nick) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2018, 13:19:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δλδ μεγαλε pughell θα μπορουσα να βαλω την μεταλικη εισαγωγη απο το 1300ρι στο δικο μου ευκολα κ απλα?
-Καλη χρόνια σε όλους παιδια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NicklasTU5J2 (Nick) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2018, 13:26:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PuggΗell η απαντηση σου γενικότερα ειναι για να του κλείνεις το μαγαζακι του τυπου,τελικα εφτιαξα το μοτερ και συνεχίζω με TU5J2. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2018, 17:25:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η εισαγωγη μπαινει αλλά με τα ηλεκτρικα που εχεις,θα μπλεξεις.
Τωρα για τον μηχανικο,τι να σου πω...Παντου εχει τετοιους οπότε δεν με εκπλησει το ολο πραγμα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|