PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αέριο σε NFX...

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2018, 00:27:30    Θέμα δημοσίευσης: Αέριο σε NFX... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ότι λέει ο τίτλος... Γνώμη κανείς;;;
Σκέφτομαι να βάλω στο 306 μου και φυσικά μετά να του κάνω χιλιόμετρα πολλά... Very happy


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2018, 08:03:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BRC . Προσοχη σε ποιον θα το βαλεις. Γενικα ψαξε κιτ επωνυμο με καλα μπεκ & πνευμονα. Να ξερει αυτος που θα στο ρυθμιση οσο αφορα το μιγμα και δεν θα εχεις ποτε πρόβλημα. Να ψεκαζει παραλληλα και βενζινη από 4000σαλ π.χ. και πανω.

Οπου ακους είναι turbo δεν βαζω υγραεριο,να βαλω λαδιερα για βαλβιδες,φοραει πρόγραμμα κτλ, μακρυα και αγαπημενοι.

Εχω turbo,φοραω πρόγραμμα,δεν εχω λαδιερα, και δεν εχω κανενα πρόβλημα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2018, 20:53:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η συγκεκριμένη μηχανή δεν έχει πρόβλημα με το αέριο. Δουλεύει άνετα και χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Επέλεξε ένα καλό σετ αερίου μία καλή εγκατάσταση και όλα θα πάνε καλά


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2018, 21:14:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

action_peugeot έγραψε:
Η συγκεκριμένη μηχανή δεν έχει πρόβλημα με το αέριο. Δουλεύει άνετα και χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Επέλεξε ένα καλό σετ αερίου μία καλή εγκατάσταση και όλα θα πάνε καλά


Όπως γράφει ο Τηλέμαχος, οι κινητήρες αυτοί είναι εξαιρετικά ανθεκτικοί (εδώ άλλοι τους έκαναν τούρμπο και άντεχαν) στο αέριο. Με λίγη αγάπη και φροντίδα, θα έχεις στη διάθεσή σου οικονομική μετακίνηση με πολύ λογικό προυπολογισμό και κόστος.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιαν 2018, 15:40:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες...
Το μοτέρ έχει 195.000+ χλμ... Μέχρι στιγμής (φτου-φτου & ευτυχώς) δεν έχω κάποιο θέμα... Δεν έχει ανοιχτεί ποτέ...
Να το ανοίξω πριν για ένα γενικό ή να βάλω αέριο και όταν βγάλει θέμα;;;
Ρωτάω αν είναι για να προλάβω πιθανή ακριβή ή ανεπανόρθωτη ζημιά...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιαν 2018, 22:16:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν πρόκειται να σου βγάλει ζημιά από το υγραέριο. Μην αγχώνεσαι.
Σωστή εγκατάσταση να γίνει καλή ρύθμιση και όλα θα πάνε καλά


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιαν 2018, 07:33:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντώνη, να πάρεις άφεση αμαρτιών επειδή έβαλες αέριο, για το μοτέρ σου που θέλει ανακατασκευή, δεν πρόκειται. Η επισκευή αργά ή γρήγορα πρέπει να γίνει.

Για να προλάβεις ακριβή / ανεπανόρθωτη ζημιά, κάνε του ανακατασκευή γιατί χρειάζεται έτσι κι αλλιώς. Δεν ξέρω αν περιμένεις ιδιαίτερη πρόσκληση ή να σε αφήσει στο δρόμο. Αν φαγωθεί από κάτω λόγω υπερβολικής φθοράς τότε θα πάει για πέταμα και ο λογαριασμός για νέο μοτέρ θα ανέβει σημαντικά.

Κανένα από τα παραπάνω δεν είναι ευθύνη του αερίου. Αλλά αν πας με ένα αυτοκίνητο που έχει πάρα πολλά χιλιόμετρα, μην περιμένεις να σωθείς επειδή άλλαξες τύπο καυσίμου. Μετά δεν θα φταίει ούτε ο εγκαταστάτης, ούτε η εταιρεία, ούτε το αέριο. Οικονομία στην κατανάλωση θα έχεις, αν αυτό μόνο ψάχνεις.

Για να το θέσω διαφορετικά, είναι σαν να ζητάς από έναν 90χρονο να γίνει vegetarian. Μπορεί να τα καταφέρει, μπορεί και όχι. Αν πεθάνει δεν θα φταίνε τα χόρτα.


Hellas4x4 έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες...
Το μοτέρ έχει 195.000+ χλμ... Μέχρι στιγμής (φτου-φτου & ευτυχώς) δεν έχω κάποιο θέμα... Δεν έχει ανοιχτεί ποτέ...
Να το ανοίξω πριν για ένα γενικό ή να βάλω αέριο και όταν βγάλει θέμα;;;
Ρωτάω αν είναι για να προλάβω πιθανή ακριβή ή ανεπανόρθωτη ζημιά...



http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Φεβ 2018, 21:57:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταλαβαίνω αυτά που λες... και μπορώ να πω ότι είχα την ίδια άποψη... απλά ήθελα να γνωρίζω την εμπειρία ανθρώπων που ήδη έχουν...
Έκανα την ερώτηση κυρίως για να δω αν θα επιβαρύνει ή/και θα επιταχύνει την γενική επισκευή στο μοτεράκι μου (η οποία κάποτε θα πρέπει να γίνει...)
Ευχαριστώ για τις γνώμες....
Οποιαδήποτε εμπειρία, καλοδεχούμενη!!! Wink


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Φεβ 2018, 07:37:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω ότι το να βάλεις αέριο σε ένα αυτοκίνητο που έχεις κάνει μετατροπή για να πηγαίνει πιο γρήγορα δεν έχει νόημα ειδικά όταν το αμάξι είναι 20ετίας, επίσης γιατί να βαρύνεις κι άλλο;
Όσο για την καλή τοποθέτηση δυστυχώς 3 στα 4 αυτοκίνητα στην 4ετία βγάζουν αρκετές ζημιές από κακό κέντημα της πλεξούδας ρύθμιση κλπ κλπ
Για μένα αν είχες ένα 206-307 1,6 με 50,000χλμ σε άριστη συνολικά κατάσταση και έπρεπε να κάνεις πάνω από 20,000χλμ/έτος να το έκανες...
Είχα ΖΧ 16ν με εκκεντροφόρους μηχανικό καπάκι κλπ κι έκανα 25000χλμ/έτος, όταν έμαθα όλους τους βενζινάδες με τα μικρά τους πήρα ένα ΑΧ με πολύ λιγότερα από ότι θα κόστιζε το αέριο..


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Manos206 
Moderator
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 02 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 860
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Φεβ 2018, 09:35:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nik_psa έγραψε:
όταν έμαθα όλους τους βενζινάδες με τα μικρά


Laughing Laughing


http://www.facebook.com/sarakinikorooms
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Φεβ 2018, 21:06:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επιτρέψτε μου να έχω άλλη άποψη.
Έχω πελάτη με 207 1400 16ν που έχει κάνει 300000 χλμ με αέριο και 70000 χλμ με βενζίνη είναι πωλητής και γυρνά την Ελλάδα περίπου μία φορά το μήνα.
Προβλήματα μία φορά φλάντζα κεφαλής γιατί είχε διαρροή λαδιού από το γνωστό σημείο και μία φορά αντλία βενζίνης. Να σάς γράψω ότι είχε και 10% χρήση βενζίνης παράλληλα με το υγραέριο. Μόνο σέρβις.
Opel vivaro 480000 χλμ τα 320000 χλμ με υγραέριο και καθόλου χρήση βενζίνης. Μηχανή κλειστή μέχρι στιγμής και κατανάλωση λαδιού 1.5 lit στα 10000 χλμ.
Και αρκετά αυτοκίνητα με λιγότερα χλμ.


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Φεβ 2018, 21:15:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το παν στο αέριο είναι η ρυθμηση....τώρα αν κάποια μοτέρ είναι πιο ευαίσθητα από άλλα αυτό είναι άλλη κουβέντα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Φεβ 2018, 19:04:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nik_psa έγραψε:

Είχα ΖΧ 16ν με εκκεντροφόρους μηχανικό καπάκι κλπ κι έκανα 25000χλμ/έτος, όταν έμαθα όλους τους βενζινάδες με τα μικρά τους πήρα ένα ΑΧ με πολύ λιγότερα από ότι θα κόστιζε το αέριο..

Thumb Left

Οταν βλεπω καποιον να εχει γρηγορο αυτοκινητο και να του βαζει αεριο,το θεωρω την απολυτη ξεφτιλα. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Φεβ 2018, 23:21:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όλα είναι ακόμα σκέψεις... Απλά πρέπει να μάθω και κάποιες παραμέτρους... Παράδειγμα έχω και ένα Grand Vitara 1,6 16v του 2008, όσοι το έχουν λένε μακριά από αέριο...
Οπότε ήθελα να μάθω και τις προοπτικές αυτού του μοτέρ...
Σας ευχαριστώ και πάλι για τις γνώμες... Smile


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2597s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on