PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Set up για 2λιτρο

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
κωστας40698 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 406 1.6 4dr

Ένταξη: 19 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Νοέ 2017, 20:08:11    Θέμα δημοσίευσης: Set up για 2λιτρο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα στην ομαδα !

Νεος στην ομαδας σας και ιδιοκτητης ενος peugeot 406 1.6 '98 μετατροπη σε 2.0l 16v με τα 132hp ..
Καλο το γκαζακι π εχω ρε παιδια αλλα κατι μου λειπει.. εχω ενα φιλτρο κ μια εξατμιση ..
τι καλυτερο θα μπορουσα να κανω για να δωσω λιγη ζωηραδα στο μωρο μου ;;;
Ολοι μου λενε οτι δεν αξιζει να δωσω ουτε ενα ευρω για ατμοσφαιρικο και να παω σε ενα light turbo set up +50-60 hp ..

Οικονομικη ανεση δεν εχω ουτε μου περισσευουν αλλα πειτε μου καποιες ιδεες και το αναλογο κοστος ..μηπως ταιριαζει κατι νααλογο με την τσεπη μου και δω λιγο ηλιο στον οριζοντα ..[/b]


Peugeot 406
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Νοέ 2017, 23:59:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως και φθηνό να σου έβγαινε το turbo, δεν είναι μόνο αυτό που θα πρέπει να αλλάξεις εάν το βάλεις...
Οπότε μάλλον πας για κάτι κοστοβόρο...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
κωστας40698 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 406 1.6 4dr

Ένταξη: 19 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Νοέ 2017, 09:31:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο κατω ειναι στημενο το αμαξι .. αμορτισερ ρυθμιζομενα,17αρες ζαντες,φρενα απο 2λιτρο κ αλλα πολλα ..
Οταν λες οτι παω για κατι κοστοβορο τι εννοεις ;;


Peugeot 406
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Νοέ 2017, 17:29:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χωρίς να ξέρω τι βγαίνει για το μοτέρ σου το μόνο που θεωρητικά αξίζει είναι έκκεντρα

Εγω κάτι τέτοιο θα έψαχνα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Νοέ 2017, 21:37:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κωστας40698 έγραψε:
Απο κατω ειναι στημενο το αμαξι .. αμορτισερ ρυθμιζομενα,17αρες ζαντες,φρενα απο 2λιτρο κ αλλα πολλα ..
Οταν λες οτι παω για κατι κοστοβορο τι εννοεις ;;


Εννοώ όλα τα γύρω-γύρω που θα πρέπει να αλλάξεις... Δεν ανέφερες ότι έχεις βελτιώσει το στήσιμο...

Δεν γνωρίζω το μοτέρ αν αντέχει turbo... μήπως να σκεφτείς μετατροπή;;;


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Νοέ 2017, 09:36:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το διλιτρο αυτο μοτερ μπορει να παρει αλογα, ειδικα αν κοιταξεις προς αγγλια μερια, μεχρι και τετραπεταλουδο μπορεις να βαλεις.
Η γνωμη μου ειναι οτι με ενα σετ εκκεντροφορους, προγραμμα φιλτρο και ολοσωμη εξατμιση, θα παρεις γυρω στα 20 αλογα.
Ο ΜEMSOUND σαν πιο ειδικος στο μοτερ αυτο θα μας πει λεπτομερειες Very happy

Η αλλη λυση αφου το εχεις με τις μετατροπες ειναι να βαλεις διλιτρο απο 206 rc με τα 180! Twisted evil


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Νοέ 2017, 15:57:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με μοτερ RC θα μπλεξει ασχημα με τα ηλεκτρικα ρε. Confused

Ενω το 135αρι ειναι σαφως πιο ευκολο...
Το θεμα ειναι οτι το 135αρι δεν ειναι για να χτυπαει 8αρες,μεχρι τις 7000 αντεχει περιπου.
Και οντως,τα 155 τα βλεπεις με ΦΠΕ και light εκκεντροφορο(εισαγωγης) ή εκκεντροφορους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Νοέ 2017, 18:47:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωτα από ολα εγω θα απαντούσα στο "τι θεωρουμε γρήγορο αμαξι"

δηλαδή αν δεν είχες το συγκεκριμένο 406...με ποσης ισχύος αυτοκινητο θα ησουν καλλημένος?
με πχ... 406 v6 3lt 210ps
ή με πχ λεω ας πούμε octavia/a4/passat/κλπ 2lt turbo βελτιωμενο με 350-400αλογα

αν έχεις στο μυαλο σου το 2ο σεναριο δεν εχει νοημα να συζηταμε για ατμοσφαιρικές βελτιώσεις στο υπαρχουν 2λιτρο μοτερ...
ουτε καν για μοτερ 206rc, ακομα και να ελυνες το μπερδεμα των ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών

ή κουμπωνεις μια τουρμπινα μαζι με ολα τα περιφερειακα της και με ολα τα αρνητικά της περι μετατροπης/συντηρησης/σκαλισματος/οδηγησοτητας κλπ κλπ
ή το πουλάς... και παιρνεις κατι "με απο το εργοστασιο τουρμπινα" και πας την βαλιτσα οσο μακρια αντεχει η τσεπη σου

με ατμοσφαιρική βελτιωση και εκκεντρα και εξατμισεις και προγραμματα κλπ κλπ...δεν θα δεις σοβαρη ροπη ουτε και αισθηση οτι "το οχημα εχει γινει πραγματικα πιο γρηγορο" εκτος και αν το δουλευεις σαν σε αγωνα... με 5000rpm με 7000rpm

σαφως πιο ενδιαφερον σεναριο με λιγο λιγοτερο μπλεξιμο και με λιγοτερες θερμοκρασιες / ειναι ενας κομπρεσσορας τυπου ροτρεξ με τον οποιο δεν χανει τον στροφοχαρακτηρα του το αμαξι.


αυτα τα ολιγα

υγ το αμαξι ειναι βαρυ - θελει περισσοτερη ροπη για να το νοιωσεις γρηγορο και οχι περισσοτερη ισχη μονο


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Δεκ 2017, 07:24:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από την στιγμή που δεν σου έφτανε η δύναμη και αποφάσισες να αλλάξεις μοτέρ έπρεπε να πας για μένα στο 2,0Τ του ομίλου, σε αυτές τις καρότσες δεν λείπει το στροφάρισμα αλλά η ροπή στις χαμηλομεσαίες..
Τώρα αν το μοτέρ είναι XU βάζοντας έκκεντρα, εισαγωγή, μπεκ-πεταλούδα, χταπόδι, πολλαπλασιαστές κι εγκέφαλο από 306 Gti6 και πετύχεις και συνδυασμό σχέσεις-διαφορικό που να σου πάει ίσως ανέβεις άλλα 25-30 άλογα αλλά με το κιβώτιο μπορεί να δείχνει παραπάνω..
Αν το μοτέρ είναι ΕW έπρεπε να πας σε 2,2 κι όχι 2,0


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
κωστας40698 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 406 1.6 4dr

Ένταξη: 19 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Δεκ 2017, 17:41:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας ..
Ο κινητηρας ειναι XU10J4R .. ΟΝΤΩΣ ειναι βαρυ αμαξι και με μακρυ σασμαν, εχω και τα 17αρια πανω και οντως νιωθω οτι εχω ελειψη τρομερη στα χαμηλα ..
Δεν την εχω κανει εγω την μετατροπη .. ετσι το πηρα .. δεν εχω βαλει χερι εγω ακομα .. τωρα σκοπευω γι αυτο θελω τα φωτα σας ..
Συνεχιζω να ενημερωνομαι για το θεμα και ακουγεται αρκετα ενδιαφερον ο κομπρεσορας τυπου rotrex ΑΛΛΑ !!

1) ποσο θα κοστισει μια τετοια μετατροπη
2) ειμαι απο επαρχια και δεν νομιζω να εχουμε ικανα μαστορια για τετοια μεττροπη και μ μια Α εγγυηση .. αρα που θα κανω την μετατροπη κ ποσο θα χρειαστει να μεινω χωρις αυτοκινητο ;;
3)σκεφτομαι και το ενδεχομενο αλλαγης κινητηρα χωρις να το εχω ψαξει καθολου ..


Peugeot 406
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
κωστας40698 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 406 1.6 4dr

Ένταξη: 19 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Δεκ 2017, 17:53:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Πρωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωτα από ολα εγω θα απαντούσα στο "τι θεωρουμε γρήγορο αμαξι"

δηλαδή αν δεν είχες το συγκεκριμένο 406...με ποσης ισχύος αυτοκινητο θα ησουν καλλημένος?
με πχ... 406 v6 3lt 210ps
ή με πχ λεω ας πούμε octavia/a4/passat/κλπ 2lt turbo βελτιωμενο με 350-400αλογα


Η καροτσα μου , ειναι πολυ κομπλε και μου αρσεσει ! Βαρυ,στημενο ! Ξερω που παταει και πως παταει ! Εχει μια φινετσα που δεν θελω να την αλλαξω με τιποτα !
Σιγουρα θα προτιμουσα ενα rc μοτερ αλλα νομιζω δεν εινα κθολου οικονομικη λυση ..
Για το δικο μου μοτερ ( XU10J4R ) υπαρχει μια λυση σε μετατροπη τουρμπο;; οχι πολλα .. 50-70 αλογακια πανω..
Και οσο για τον κομπρεσορα, τι χρειαζεται εκτος απο εναν καλο μαστορα και εναν επαναπρογραμματισμο;


Peugeot 406
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
κωστας40698 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 406 1.6 4dr

Ένταξη: 19 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Δεκ 2017, 20:46:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nik_psa έγραψε:
Από την στιγμή που δεν σου έφτανε η δύναμη και αποφάσισες να αλλάξεις μοτέρ έπρεπε να πας για μένα στο 2,0Τ του ομίλου, σε αυτές τις καρότσες δεν λείπει το στροφάρισμα αλλά η ροπή στις χαμηλομεσαίες..
Τώρα αν το μοτέρ είναι XU βάζοντας έκκεντρα, εισαγωγή, μπεκ-πεταλούδα, χταπόδι, πολλαπλασιαστές κι εγκέφαλο από 306 Gti6 και πετύχεις και συνδυασμό σχέσεις-διαφορικό που να σου πάει ίσως ανέβεις άλλα 25-30 άλογα αλλά με το κιβώτιο μπορεί να δείχνει παραπάνω..
Αν το μοτέρ είναι ΕW έπρεπε να πας σε 2,2 κι όχι 2,0


Γεια σου φιλε και σε ευχαριστω για την απαντηση !
Ετοιμο το πηρα το αυτοκινητο ! Ευτυχως ο κινητηρας του ειναι XU10J4R και απ οτι μου ειπαν σηκωνει φτιαξιμο τουλαχιστον ..
Μιλας για μια μετατροπη 2.500-3.000 χιλιαρικα σωστα ; κ παλι δεν θα εχω αυτο το κατι παραπανω που θελω..
Ισως με αυτα τα λεφτα να εκανα αλλαγη κινητηρα καλυτερα ;;
Σε ποιο 2.0T αναφερεσαι ;;


Peugeot 406
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Δεκ 2017, 06:36:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικα ο Νικος εννοει τον turbo με τα 150 που φορουσαν τα Xanthia Activa,κλπ.
XU και εκεινος,και σε πολυ χαμηλες τιμες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Δεκ 2017, 09:48:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κωστας40698 έγραψε:

Γεια σου φιλε και σε ευχαριστω για την απαντηση !
Ετοιμο το πηρα το αυτοκινητο ! Ευτυχως ο κινητηρας του ειναι XU10J4R και απ οτι μου ειπαν σηκωνει φτιαξιμο τουλαχιστον ..
Μιλας για μια μετατροπη 2.500-3.000 χιλιαρικα σωστα ; κ παλι δεν θα εχω αυτο το κατι παραπανω που θελω..
Ισως με αυτα τα λεφτα να εκανα αλλαγη κινητηρα καλυτερα ;;
Σε ποιο 2.0T αναφερεσαι ;;


Βρε Κώστα, αν σκέφτεσαι να δώσεις 2.5-3 χιλιάρικα σε βελτίωση πάνω σε ένα 406 του 98, γιατί δεν το πουλάς και να πάρεις ένα νεότερο που να σε εξυπηρετεί με τη διαφορά;

Με αυτά τα χρήματα θα βρείς σίγουρα 407. Που είναι εξαρχής άλλο αυτοκίνητο και έχει ένα από τα μοτερ που προσπαθείς να βάλεις.
Δυστυχώς όπως είναι τα πράγματα σήμερα τέτοιες βελτιώσεις δεν έχουν κανένα νόημα από πλευράς χρημάτων που θα δώσεις, σε σχέση με το τι θα καταφέρεις.

Όλα αυτά τα μοτέρ και αυτοκίνητα 20ετίας είναι ανοιχτές πληγές που περιμένουν να σου ρουφήξουν το πορτοφόλι. Όταν βγήκαν σε παραγωγή ήταν καταπληκτικά και πολύ όμορφα και δούλευαν καλά επίσης.
Μέσα σε 20 χρόνια αλλάζουν 3-4 μοντέλα αυτοκινήτου στην ίδια οικογένεια και το νεότερο μοιάζει με διαστημόπλοιο σε σχέση με το παλιό.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Snap5 (Παναγιώτης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.4 Dynamic (2005)

Ένταξη: 22 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 263
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Δεκ 2017, 18:55:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ απόλυτα με Salex.
Αφού το αυτοκίνητο δεν είχε εξαρχής τον κινητήρα που θες, ή το αφήνεις όπως είναι ή το πουλάς για κάτι καλύτερο. Η εποχή των μετατροπών έχει πεθάνει καιρό τώρα. Πλέον η αγορά είναι γεμάτη από αυτοκίνητα σε εξευτελιστικές τιμές. Άσε που σήμερα 150 και 200 άλογα ακούγονται αστεία, αφού αυτοκίνητα μικρού κυβισμού βγάζουν περισσότερα και είναι πολύ πιο οικονομικά. Τέτοιες συζητήσεις μου θυμίζουν κάτι γραφικούς χοντάκιδες που ακόμα μνημονεύουν τους κινητήρες B16 (σχεδόν 30ετίας πλέον), λες και είναι το αποκορύφωμα της τεχνολογίας...
Αλλά ακόμα και να βρεις σε εξευτελιστική τιμή έναν δίλιτρο κινητήρα που θες, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα έχει ένα κάρο κουσούρια,είτε λόγω φυσικής φθοράς είτε λόγω κακής συντήρησης, ή γιατί έχει μείνει κάτι χρόνια σε ακινησία...Δεν αναφέρομαι καν σε όλα τα άλλα προβλήματα που σίγουρα θα προκύψουν κατά τη διαδικασία μετατροπής.

Αν δεν είσαι ο ίδιος μηχανικός με συγγενή που να έχει σκραπατζίδικο, καλύτερα για το καλό του πορτοφολιού σου να αφήσεις την ιδέα περί μετατροπής Rolling eyes


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1327s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on