PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

gaz coilover adjustable kit σε 106
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2018, 13:15:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
SAXO N2 έγραψε:

επειδή σκεφτόμουνα την BC στο saxo N2 που εχω για χρηση ραλυ,γιατι την απποριπτεις δεδομενου ότι πισω εχω ηδη ψηλο το αμαξι αρα εχω μια στοιχειώδη διαδρομή του αξονα μεσα στην μπουκαλα?

Η συγκεκριμενη σε μια βρεγμηνη ειδικη με βοηθαει πχ να μαλακωσω το αμαξι κατι που δεν μπορω πχ να κανω με τα group N bilstein που εχω τωρα και τα 285 lb εμπρος ελατήρια...

Με 6 κιλα που δινουν την BC οι αγγλοι,πιστευεις οτι το προβλημα σου θα ειναι αν μπορεις να το μαλακωσεις στο βρεγμενο; Confused
Για πισω,ναι,ΟΚ,η ρυθμιση του rebound ειναι αρκετα μεγαλο ωφελος στο βρεγμενο αλλά τις περισσοτερες φορες το προβλημα προκυπτει απο τις εντελως λαθος επιλογες του στεγνου,με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο προς το χειροτερο οταν βρεξει. Sad


Επισης τα αυτονόητα που λες του Μπουροθανασοπουλου ποια είναι?

Σε ένα βρεγμενο αγωνα βαζω τα 285lb που εχω αντι για τα 330lb (δεν θυμαμαι τα 6kg ποσες lb είναι). Επισης τα λαδια της BC αν δεν κανω λαθος και γενικα η αναρτηση παει για service . Γενικα θεωρω το να μπορω να αλλαξω από μαλακο σε σκληρο μια αναρτηση είναι καλυτερο από το να εχω 4 bilstein επανω σε μια ρυθμιση. Τι λετε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2018, 13:21:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επισης τα group A δεν φορανε πιο δυνατα ή παραπλησια με 330lbs εμπρος ελατήρια (6kg/cm)?

εκεινα δεν θα εχουνε θεμα στο βρεγμενο με την παραπανω δυναμη?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2018, 14:52:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είναι απόλυτο, κάθε οδηγός ανάλογα και με το πως οδηγεί στήνει και το αυτοκίνητο του ανάλογα.



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Ιαν 2018, 16:18:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Μην ξεχναμε οτι σε εναν αγωνα, πίστα ή ράλλυ σημαντικο ρολο στην επιλογη της αναρτησης παιζει και η διαρκεια της αποδοσης της.
Τι να την κανω την BC πχ, αν στο 3ο χλμ του Χολομωντα πχ τα εχει φτυσει και σαπουνιαζει.
Με αυτο το κριτηριο λοιπον θεωρω τις φτιαχτες καλυτερες, γιατι μπορεις να επιλεξεις και τι υγρα θα βαλεις.

Δεν ξες εσυ,μην μιλας... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Ιαν 2018, 16:21:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAXO N2 έγραψε:

Επισης τα αυτονόητα που λες του Μπουροθανασοπουλου ποια είναι?

Σε ένα βρεγμενο αγωνα βαζω τα 285lb που εχω αντι για τα 330lb (δεν θυμαμαι τα 6kg ποσες lb είναι). Επισης τα λαδια της BC αν δεν κανω λαθος και γενικα η αναρτηση παει για service . Γενικα θεωρω το να μπορω να αλλαξω από μαλακο σε σκληρο μια αναρτηση είναι καλυτερο από το να εχω 4 bilstein επανω σε μια ρυθμιση. Τι λετε?

Αν δεν ασχολεισαι πολυ με τους αγωνες και δεν γνωριζεις τι εχει γινει με τον Μπουραθανασοπουλο,δεν προκειται να καταλαβεις τι εννοω οπότε ξεχνα το.

Περι βρεγμενου,μεχρι στιγμης δεν εχω δει ελληνα αγωνιζομενο να αλλαζει ελατηρια πριν τον αγωνα.Τωρα μακάρι να πρωτοτυπησεις αλλά δυσκολα σε βλεπω...
Επισης το bump/rebound τι θα το κανεις,θα το αφησεις ως εχει με τις ρυθμισεις των 330αριων;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Ιαν 2018, 16:22:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAXO N2 έγραψε:
επισης τα group A δεν φορανε πιο δυνατα ή παραπλησια με 330lbs εμπρος ελατήρια (6kg/cm)?

εκεινα δεν θα εχουνε θεμα στο βρεγμενο με την παραπανω δυναμη?

Ψαξτο λιγο το θεμα,σου λειπουν βασικες γνωσεις πανω στο αντικειμενο για τις παραμετρους μιας αναρτησης. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Ιαν 2018, 10:49:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
SAXO N2 έγραψε:

Επισης τα αυτονόητα που λες του Μπουροθανασοπουλου ποια είναι?

Σε ένα βρεγμενο αγωνα βαζω τα 285lb που εχω αντι για τα 330lb (δεν θυμαμαι τα 6kg ποσες lb είναι). Επισης τα λαδια της BC αν δεν κανω λαθος και γενικα η αναρτηση παει για service . Γενικα θεωρω το να μπορω να αλλαξω από μαλακο σε σκληρο μια αναρτηση είναι καλυτερο από το να εχω 4 bilstein επανω σε μια ρυθμιση. Τι λετε?

Αν δεν ασχολεισαι πολυ με τους αγωνες και δεν γνωριζεις τι εχει γινει με τον Μπουραθανασοπουλο,δεν προκειται να καταλαβεις τι εννοω οπότε ξεχνα το.

Περι βρεγμενου,μεχρι στιγμης δεν εχω δει ελληνα αγωνιζομενο να αλλαζει ελατηρια πριν τον αγωνα.Τωρα μακάρι να πρωτοτυπησεις αλλά δυσκολα σε βλεπω...
Επισης το bump/rebound τι θα το κανεις,θα το αφησεις ως εχει με τις ρυθμισεις των 330αριων;


Το αμαξι μου στο κενταυρος αλλαξε αναρτηση εμπρος μεταξυ shakedown και πρωτης ειδικης την επομενη ημερα του αγωνα.

δευτερο. τρεχω αττικο τον φεβρουαριο. 60 λεπτα πριν την εναρξη του αγωνα αλλαζω αναρτηση αν βλεπω ότι θα ριξει καρεκλες.Δεν καταλαβαινω τι εννοεις όταν λες δεν εχεις δει αγωνιζομενο να αλλαζει ελατήρια πριν τον αγωνα. Είναι δυσκολο να εχεις ένα δευτερο σετ εμπρος αμορτισέρ-ελατηριο μαζι όταν φορας bilstein ?

Απλα στην περιπτωση της ρυθμιζόμενης μαλακώνεις bound/rebound και αν προλαβαίνεις αλλαζεις το ελατηριο την προηγουμενη του αγωνα. Στο bilstein το φτιαχτο και να αλλαξω το ελατηριο το αμορτισέρ πως θα το μαλακωσω?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Ιαν 2018, 10:51:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
SAXO N2 έγραψε:
επισης τα group A δεν φορανε πιο δυνατα ή παραπλησια με 330lbs εμπρος ελατήρια (6kg/cm)?

εκεινα δεν θα εχουνε θεμα στο βρεγμενο με την παραπανω δυναμη?

Ψαξτο λιγο το θεμα,σου λειπουν βασικες γνωσεις πανω στο αντικειμενο για τις παραμετρους μιας αναρτησης. Wink


δεν με βοηθάς όμως. Γαλλια & Ιταλια είναι μπετα τα group A.ok άλλη προσφυση αλλα και εδώ καποια group A τα βλεπω μπετά. Τι γινεται σε αυτές τις περιπτώσεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Ιαν 2018, 12:07:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αρα γιατι δεν βαζεις το χερι στη τσεπη να παρεις μια πληρως ρυθμιζομενη proflex-ohlins και να εισαι αρχοντας παντου?

τις μεσοβεζικες λυσεις αφου εχεις τετοιες απαιτησεις θα την πληρωσεις στο τελος πολυ παραπανω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Ιαν 2018, 16:37:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAXO N2 έγραψε:

Το αμαξι μου στο κενταυρος αλλαξε αναρτηση εμπρος μεταξυ shakedown και πρωτης ειδικης την επομενη ημερα του αγωνα.

δευτερο. τρεχω αττικο τον φεβρουαριο. 60 λεπτα πριν την εναρξη του αγωνα αλλαζω αναρτηση αν βλεπω ότι θα ριξει καρεκλες.Δεν καταλαβαινω τι εννοεις όταν λες δεν εχεις δει αγωνιζομενο να αλλαζει ελατήρια πριν τον αγωνα. Είναι δυσκολο να εχεις ένα δευτερο σετ εμπρος αμορτισέρ-ελατηριο μαζι όταν φορας bilstein ?

Απλα στην περιπτωση της ρυθμιζόμενης μαλακώνεις bound/rebound και αν προλαβαίνεις αλλαζεις το ελατηριο την προηγουμενη του αγωνα. Στο bilstein το φτιαχτο και να αλλαξω το ελατηριο το αμορτισέρ πως θα το μαλακωσω?

Δεν εννοουσα οτι δεν γινεται,εννοουσα οτι κανενας δεν το κανει,για πολλους και διαφορους λογους.
Σιγουρα το να εχεις μια 2η αναρτηση μαζι σου ειναι το ιδανικοτερο.
Αλλά πρεπει να εισαι σε θεση να μπορεις να σεταρεις και την ευθυγραμμιση και ισως και τα υψη(αν χρειαζεται).
Εσυ μπορει να εχεις την ορθη νοοτροπια του αγωνα αλλά το 80% των ελληνων αγωνιζομενων στερουνται ακομα βασικοτερων παραμετρων,ειτε για οικονομικους-ειτε για λογους νοοτροπιας.

Για αλλαγη του ελατηριου,οπως ακριβως το ειπες,δεν μαλακωνει,μενεις με τις ηδη υπαρχουσες ρυθμισεις bump/rebound και απλά κανεις την προσευχη σου να δουλεψει με το μαλακοτερο ελατηριο. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Ιαν 2018, 16:46:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAXO N2 έγραψε:
Pughell έγραψε:
SAXO N2 έγραψε:
επισης τα group A δεν φορανε πιο δυνατα ή παραπλησια με 330lbs εμπρος ελατήρια (6kg/cm)?

εκεινα δεν θα εχουνε θεμα στο βρεγμενο με την παραπανω δυναμη?

Ψαξτο λιγο το θεμα,σου λειπουν βασικες γνωσεις πανω στο αντικειμενο για τις παραμετρους μιας αναρτησης. Wink


δεν με βοηθάς όμως. Γαλλια & Ιταλια είναι μπετα τα group A.ok άλλη προσφυση αλλα και εδώ καποια group A τα βλεπω μπετά. Τι γινεται σε αυτές τις περιπτώσεις?

Δεν ειναι τοσο μπετά οσο πιστευουμε...
Επισης περα απο αυτο,η σκληροτητα της αναρτησης ουδεμια σχεση εχει με το αν ειναι Ν ή Α ή Ε...
Παει με το μηκος του μοχλου(βλεπε μαμα ή σωληνωτα ψαλιδια) και με το βαρος της καροτσας,οπως φυσικα και με τον τυπο του ελαστικου.

Γενικα υπαρχει η νοοτροπια οτι επειδη ειναι αγωνιστικο,πρεπει να ειναι κουτσουρο.
Ε,μπα,οχι,ουτε καν...
Το σκληρο δεν γέρνει.ΟΚ μεχρι εδω...Ομως το σκληρο εχει πολυ αποτομες αντιδρασεις,οταν ξεκολλησει(που θα ξεκολλησει-δεν υπαρχει περιπτωση) πολυ δυσκολα θα μαζευτει,δεν προειδοποιει για το οριο και φυσικα σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης(τυπικη ελληνικη ασφαλτος) δεν δουλευει καν.
Και ολα αυτα με την ιδανικη παραμετρο οτι η καροτσα εχει μεγαλη ακαμψια.

Ιδανικα,κοιτας για αυτο που ειπε ο Πανος,περι Proflex/Ohlins,με το αναλογο κοστος βεβαια και με την προυποθεση οτι μπορεις να την ρυθμισεις κιολας(γιατι δεν το λες καθολου ευκολο). Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 08:24:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ειχα κοντα 4000 για μια proflex δεν θα καναμε αυτή την κουβεντα τωρα.

Η Ohlins φτανει τα 5000€.

Eδω ψάχνουμε μεταχειρισμένα ελαστικα των 500 ευρω να βγαλουμε την χρονια,τι συζητάμε τωρα...

Αν είχαμε σοβαρη ασφαλτο θα θελαμε κάθε 3 αγωνες οσοι παμε βολτα-οπως εγω- καινουργια λαστιχα σκληρη και μεσαια γομα πισω... και όχι μεσαια και μαλακη που δουλεύουμε τωρα.

Αναφέρομαι κυριως για την σκληροτητα στο πισω μερος από αυτά που βλεπω εσωτερικο & εξωτερικο.

Τα βαρη σε gr N και gr A δεν είναι τοσο μεγαλη διαφορα..+- 50kg?

ειδικα πισω αξονα ποση διαφορα να εχουν?

Γιατι και εμπρος το μοτερ ιδιο βαρος δεν είναι? Αντε κανα ακρο ,φρενα και ημιαξονιο να διαφερουν.

Όταν εγω με συνοδηγο φτανουμε τα 200kg τα 160kg ενός πληρωματος gr A τι να μας πουνε

Τα αναβασιαρικα είναι σιγουρα και πρεπει να είναι πιο σκληρα τοσο σε gr N οσο και A. Συμφωνούμε λοιπον στα περισσοτερα αλλα όταν βρισκω μια BC racing στα 850€ ελεγα & λεω να δοκιμασω εστω να εχω μια βασικη ρυθμιση σε σκληροτητα...

καποια στιγμη θα εχω ένα σετ καινουργια ελαστικα,καποια ειδικη μπορει να εχει μια καινουργια πισα οποτε ένα κλικλ πιο σκληρο ή πιο μαλακο σεταρισμα θα μπορουσε να βοηθησει...

Αλλιως ο κλασικος δρομος σεταρισμα στα υπαρχοντα bilstein και ο Θεος βοηθος.Μαθαινουμε και βλέπουμε...Σας περιμενω στο Αττικο τον Φεβρουαριο.!!!
Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 10:20:10    Θέμα δημοσίευσης: Re: gaz coilover adjustable kit σε 106 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gianniskou έγραψε:
καλησπερα παιδια ψαχνομαι αυτη την περιοδο για αναρτηση στο 106 μου και επεσε στα ματια μου η gaz adjustable coilover http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot-106-Gaz-adjustable-coilover-conversion-kit/192181185737?epid=1571168476&hash=item2cbee42cc9:g:jKUAAOSwUwtZ1IMT
το αμαξι ειναι μονο για χρηση πιστας και καθολου δρομο και ηθελα να ρωτησω αν καποιος απο εσας την εχει δοκιμασει και ποιες ειναι οι εντυπωσεις του



Ξεκίνησες να ρωτας για πιστα και καταληξαμε ραλλυ. νομιζω οτι ουτε εσυ ξερεις ακριβως τι θες. προφλεξ βρισκεις μεταχειρ. κάτω απο 2 πλεον.

με 500 δεν παιρνεις ουτε κινεζικες αναρτησεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 11:01:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βρες μου μια proflex κατω από 2000€ και την παιρνω χθες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 17:34:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAXO N2 έγραψε:
Αν ειχα κοντα 4000 για μια proflex δεν θα καναμε αυτή την κουβεντα τωρα.

Η Ohlins φτανει τα 5000€.

Eδω ψάχνουμε μεταχειρισμένα ελαστικα των 500 ευρω να βγαλουμε την χρονια,τι συζητάμε τωρα...

Αν είχαμε σοβαρη ασφαλτο θα θελαμε κάθε 3 αγωνες οσοι παμε βολτα-οπως εγω- καινουργια λαστιχα σκληρη και μεσαια γομα πισω... και όχι μεσαια και μαλακη που δουλεύουμε τωρα.

Αναφέρομαι κυριως για την σκληροτητα στο πισω μερος από αυτά που βλεπω εσωτερικο & εξωτερικο.

Τα βαρη σε gr N και gr A δεν είναι τοσο μεγαλη διαφορα..+- 50kg?

ειδικα πισω αξονα ποση διαφορα να εχουν?

Γιατι και εμπρος το μοτερ ιδιο βαρος δεν είναι? Αντε κανα ακρο ,φρενα και ημιαξονιο να διαφερουν.

Όταν εγω με συνοδηγο φτανουμε τα 200kg τα 160kg ενός πληρωματος gr A τι να μας πουνε

Τα αναβασιαρικα είναι σιγουρα και πρεπει να είναι πιο σκληρα τοσο σε gr N οσο και A. Συμφωνούμε λοιπον στα περισσοτερα αλλα όταν βρισκω μια BC racing στα 850€ ελεγα & λεω να δοκιμασω εστω να εχω μια βασικη ρυθμιση σε σκληροτητα...

καποια στιγμη θα εχω ένα σετ καινουργια ελαστικα,καποια ειδικη μπορει να εχει μια καινουργια πισα οποτε ένα κλικλ πιο σκληρο ή πιο μαλακο σεταρισμα θα μπορουσε να βοηθησει...

Αλλιως ο κλασικος δρομος σεταρισμα στα υπαρχοντα bilstein και ο Θεος βοηθος.Μαθαινουμε και βλέπουμε...Σας περιμενω στο Αττικο τον Φεβρουαριο.!!!
Very happy Very happy

Οπως ειπες,επειδη ουτε εγω διαφωνω στην γενικη ιδεολογια/νοοτροπια,για αυτο και δεν βλεπω και ουσιαστικο λογο να επιλεξεις μια αμφιλεγομενη αλλά πληρως ρυθμιζομενη αναρτηση. Very happy
Γιατι ξερω καμποσους αγωνιζομενους που πηραν Proflex/Ohlins αλλά επειδη δεν καταφεραν να την ρυθμισουν,ξαναγυρισαν σε κλασσικη σεταρισμενη Bilstein. Sad
Βασικα ο φοβος μου ειναι οτι το range ρυθμισης που εχει η BC,πολυ δυσκολο το βλεπω να ειναι τοσο μεγαλο ωστε να μπορει να συνεργαστει απ ο 330 λιμπρες μεχρι πχ 220 που θα εβαζες στο βρεγμενο(τυχαιο το νουμερο).
Συν το κοστος αντικαταστασης,γιατι δεν επισκευαζονται...

Οπότε ισως να σκεφτοσουν αν μπορεις να παρεις μια Bilstein με εξωτερικα φιαλιδια και ρυθμισεις; Question

Τωρα αναφορικά με το βαρος,δεν εχουν διαφορες τουλαχιστον σε πρακτικο επιπεδο.Γιατι απο τα 880 που θα πεσει ενα Ν2 με setup για ραλλυ μεχρι τα 920 που ζυγιζει ενα Α6,οι διαφορες ειναι μικρες ωστε να δικαιολογουν πρακτικα σκληροτερο ελατηριο.
Απλά αν καποιος στο Α6 βαλει και τα ρυθμιζομενα ακρα πισω συν τα ψαλιδια μπροστα,εκει ναι,βεβαιως και παιζει με διαφορετικες σκληροτητες λογο αυξημενου μοχλικου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 19:25:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε pughell συμφωνουμε στα βασικα αλλα:

περσυ στο Αττικο μετρηθηκα ως grΝ με κρανη & Hans μεσα (5kg) και καυσιμο ελαχιστα κατω απο μεση (20kg) και ρεζερβα 15'' (15+kg)κατω απο 920kg δεν θυμαμαι ακριβως αλλα θα το βρω και ημουν απο τα ελαφρυτερα Ν απο 4-5 που ειδα μπροστα μου.(ενα εβγαλε 945kg στην πλαστιγα),θα μετρηθω και φετος και θα σου πω.850 kg παντως δινει η homologation τα Ν.

Η bc racing απο οσο ρωτησα επισκευαζεται. Στο αμφιλεγομενη συμφωνω.

bilstein με εξωτερικα δοχειου αζωτου ποσα να κοστιζει αραγε?

proflex θα εβαζα λογω αντιπροσωπου οπου εχει και εχω την υπομονη να ασχοληθουμε στι θεμα ρυθμιση.Αλλα β χερι δεν βρισκω ευκολα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 19:54:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα θα σε προετρεπα να μην πας σε bc για χρηση ραλλυ. Στα σπεκ διαβασα ειναι για track, επομενως δε βλεπω να εχει την απαραιτητη διαδρομη που απαιτειται για χρηση ραλλυ.
o volvos που την εχει σε mr2 βεβαια θα μπορουσε να μας το επιβεβαιωσει ή οχι.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 20:30:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη εχω πανω απο 10 παραδειγματα με bc θεωρω οτι οποιος την προτιμα για χρηση ραλλυ και βουνου ειναι απλα διανοητικα καθυστερημενος.

Για πιστα που το αμορτισερ παιζει δευτερευων ρολο ειναι μια χαρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 21:42:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BC εχει ο κουμπαρος μου στο ταπερ του.Και η πρωτη ερωτηση που ειχε κανει ηταν αν επισκευαζεται με δυστυχως αρνητικη απαντηση.Αλλά στο κοστος κτησης που ειχε,ηταν δέλεαρ(για χρηση δρομου).
Οπότε λογικα δεν επισκευαζεται εκτος και αν ισχυει κατι διαφορετικο για τις φυσιγγες του Honda σε σχεση με του Peugeot,πραγμα χλωμο...

Περι βαρους σαξοραλλων,μεχρι στιγμης δεν εχω δει ποτέ μου Ν2 να πεσει κατω απο τα 880-890 με εξοπλισμο για ραλλυ,ακομα και με κλουβι 6 σημειων της πλακας(κολλητο,ουτε καν βιδωτο).
Αντε σε αναβαση να κατεβει λιγο ακομα αλλά τα 850 δεν τα εχει πιασει ακομα κανενας...
Ειναι σαν τα 760 που εδιναν για τα 1600 8v αλλά που ηταν απιαστο ονειρο. Laughing Laughing Laughing
Ειμαι περιεργος να δω Ν2 φιλου που ετοιμαζουμε με 20κιλο κλουβι,πόσο χαμηλα θα κατεβει οταν το μετρησουμε σε καποιον αγωνα.
Confused

Για Bilstein με εξωτερικα δοχεια,δεν ξερω καν αν θα ασχοληθει καποιος.
Ο Κυρλαγκιτσης ειχε φτιαξει σιγουρα τετοιες αλλά δεν ξερω αν τις κανει ακομα και φυσικα με τι κοστος. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 23:27:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
...
Απλά αν καποιος στο Α6 βαλει και τα ρυθμιζομενα ακρα πισω συν τα ψαλιδια μπροστα,εκει ναι,βεβαιως και παιζει με διαφορετικες σκληροτητες λογο αυξημενου μοχλικου.


...επιτρέψτε μου που επέμβω, με μια όχι τόσο σχετική ερώτηση,
αλλά
υπάρχουν ρυθμιζόμενα άκρα για τον πίσω άξονα; και τι ακριβώς ρυθμίζεται;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3145s (PHP: 94% - SQL: 6%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on