PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

gaz coilover adjustable kit σε 106
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 09:32:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενημερωτικά,με αναρτηση σεταρισμενη για πιστα(και μαλλον για Σερρες-γιατι Μεγαρα γλιστρανε περισσοτερο),δεν θα πας πουθενα σε αναβαση,εκτος και αν σκοπευεις να ακολουθησεις καμια δεδομενη αναβαση με σιγουρη ασφαλτο που εχει ιδανικες συνθηκες.

Το επεισοδιο το εχουμε δει απειρες φορες,ιδιαιτερα στο βορειο κυπελλο οπου αυτοι που πηγαιναν πιστα πηγαν με ιδια setup και σε αναβαση,και φυσικα πηραν τα @@ τους γιατι η αναρτηση δεν δουλευε πουθενα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
gianniskou (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 16ν Ν2

Ένταξη: 14 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 12:25:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
akis1976 (akis1976)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 456
Τόπος: Πειραιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 12:39:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχεις ψάξει καθόλου τι φοράνε άλλα πισταδικα 106 σε ελλαδα και εξωτερικό σίγουρα θα υπάρχουν δοκιμασμένες λύσεις μετά από τόσα χρόνια σε ένα λογικό budget.
Δεν είναι ότι έχεις 207 που δεν ξέρουμε τι μας γίνεται Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 17:14:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gianniskou έγραψε:
1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν

Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ...

Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 19:39:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
gianniskou έγραψε:
1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν

Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ...

Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος.


Αυτο που λες σηκώνει μεγάλη συζήτηση... Rolling eyes



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianniskou (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 16ν Ν2

Ένταξη: 14 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 20:40:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο μαμά γόνατο ανάρτηση που να είναι ανταγωνιστικη δεν νομίζω ότι γίνετε επειδή τα bilstein ta group n που είναι 33.5 Χιλ ζεσταίνονται πιο γρήγορα και έτσι χάνουν τις ιδιότητες τους σε σχέση με τα 40ρια που θα κρατήσουν για περισσότερο χρόνο και "πιεση"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 21:49:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jean έγραψε:
Pughell έγραψε:
gianniskou έγραψε:
1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν

Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ...

Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος.


Αυτο που λες σηκώνει μεγάλη συζήτηση... Rolling eyes

Συζητηση πολλα σηκωνουν αλλά ο κανονισμος ειναι κανονισμος.
Αλλά μεχρι να βρεθει ο αντιστοιχος "Μπουραθανασοπουλος" του 2018,δεν προκειται να αλλαξει κατι αφου κανενας δεν ασχολειται.

gianniskou έγραψε:
Στο μαμά γόνατο ανάρτηση που να είναι ανταγωνιστικη δεν νομίζω ότι γίνετε επειδή τα bilstein ta group n που είναι 33.5 Χιλ ζεσταίνονται πιο γρήγορα και έτσι χάνουν τις ιδιότητες τους σε σχέση με τα 40ρια που θα κρατήσουν για περισσότερο χρόνο και "πιεση"

Λογικο,οχι απαραιτητο βεβαια,αλλά οταν "δεσμευεσαι" απο τον κανονισμο,πας "με τα νερα του",οχι με τις προσωπικες προτιμησεις. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
gianniskou (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 16ν Ν2

Ένταξη: 14 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 22:16:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο κανονισμός δεν σου απαγορεύει νομίζω ανάρτηση αφού η μισή Ν2 τρεχει με proflex ohlins και 40ρια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 23:27:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο την σελιδα 7 του κανονισμου για την ομαδα Ν,απο το site της ΟΜΑΕ.
https://www.omae-epa.gr/images/documents/2017/J_254_2017_v2.pdf

Παράθεση:
Αμορτισέρ τύπου Mac Pherson:
Aν για την αλλαγή του αμορτισέρ μιας ανάρτησης τύπου “Mac Pherson” ή άλλης που λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο είναι αναγκαίο να αλλάξει το τηλεσκοπικό μέρος ή / και το γόνατο (αμορτισέρ και σύστημα σύνδεσης
με την πλήμνη), τα αντικατασταθέντα τμήματα πρέπει
να είναι μηχανικά ισοδύναμα με τα γνήσια
και να έχουν
τα ίδια σημεία στήριξης.


Και πες μου τωρα εσυ οτι ολες οι μπουκαλες που φορανε(αυτες που δεν ειναι μαμα εννοω),ειναι ισοδυναμες σε μηχανικη αντοχη με τις μαμα... Laughing Laughing Laughing
Για αυτο λεω οτι αν κατσει καποιος να ασχοληθει,εχει να πεσει πολυ κλαμα. Rolling eyes

Φυσικα και βγαινει νομιμη αναρτηση για Ν2 με 45αρια εμβολα,αλλά μπαινει στο εργοστασιακο γονατο και κοστιζει καπου στα 3 χιλιαρικα μονον η μπροστινη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
gianniskou (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 16ν Ν2

Ένταξη: 14 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 23:48:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απάντηση πειραματικά Αποδεδειγμενη σίγουρα δεν μπορώ να σου δώσω αλλά πιστεύεις όντως ότι η μποτα από οποιοδήποτε 40ρι bilstein που ταιριάζουν στο ακρο είναι μικροτερης μηχανικής αντοχής η πως η ohlins δεν θα έχει την ίδια μηχανική αντοχή

Συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά δεν νομίζω πως όλα αυτά δεν τα έχει σκεφτεί η ohlins και η proflex πριν βγάλουν στην αγορά το προϊόν τους
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Δεκ 2017, 10:44:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gianniskou έγραψε:
Απάντηση πειραματικά Αποδεδειγμενη σίγουρα δεν μπορώ να σου δώσω αλλά πιστεύεις όντως ότι η μποτα από οποιοδήποτε 40ρι bilstein που ταιριάζουν στο ακρο είναι μικροτερης μηχανικής αντοχής η πως η ohlins δεν θα έχει την ίδια μηχανική αντοχή

Συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά δεν νομίζω πως όλα αυτά δεν τα έχει σκεφτεί η ohlins και η proflex πριν βγάλουν στην αγορά το προϊόν τους

Ωπα,μισο...
Σε καμια περιπτωση δεν εννοω οτι η aftermarket μποτα ειναι πιο αδυναμη,ακριβως το αντιθετο.
Απλά επειδη ο κανονισμος λεει "ιδιας μηχανικης αντοχης",εγω με το φτωχο μυαλο μου λεω οτι κανενας κατασκευαστης που σεβεται τον εαυτο του,θα χρησιμοποιουσε καποιο φτηνο υλικο,με οτι συνεπαγεται αυτο στην αντοχη.
Οπότε κατα πασα πιθανοτητα η αντοχη θα ειναι αυξημενη σε σχεση με του εργοστασιου,οχι ιδια.

Τωρα για Ohlins/Proflex/κλπ,λογικα δεν το γνωριζεις αλλά καμια απο τις προαναφερομενες εταιριες δεν βγαζει ετοιμο kit για Ν2.
Βγαζουν σκετη φυσιγγα(αμορτισερ) που το προσαρμοζει ο εκαστοτε τεχνικος στις αναγκες της αναρτησης.
Το αν αυτο θα συμβαδιζει με τον τεχνικο κανονισμο της Ν ή οχι,ειναι καθαρα θεμα του τεχνικου που το μονταρει,οχι της Proflex/Ohlins/Leda/κλπ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Δεκ 2017, 15:02:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως η δική μου proflex είναι σε εργοστασιακό γόνατο τοποθετημένη .


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Δεκ 2017, 17:34:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εσυ κοιτα να σηκωσεις κανα τηλεφωνο γιατι στο τελος δεν θα το γλιτωσεις το ξυλο... Laughing Laughing Laughing

Περι νομιμης,ειπα και παραπανω,βγαζει η Proflex 45αρι εμβολο και το βαζουν σε μαμα γονατο,το θεμα ειναι οτι ετσι το φτιαχνει η R Tec.Ο εκαστοτε μαστορας ομως δεν σημαινει οτι απαραιτητα το εχει φτιαξει ετσι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Δεκ 2017, 23:16:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Απο την σελιδα 7 του κανονισμου για την ομαδα Ν,απο το site της ΟΜΑΕ.
https://www.omae-epa.gr/images/documents/2017/J_254_2017_v2.pdf

Παράθεση:
Αμορτισέρ τύπου Mac Pherson:
Aν για την αλλαγή του αμορτισέρ μιας ανάρτησης τύπου “Mac Pherson” ή άλλης που λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο είναι αναγκαίο να αλλάξει το τηλεσκοπικό μέρος ή / και το γόνατο (αμορτισέρ και σύστημα σύνδεσης
με την πλήμνη), τα αντικατασταθέντα τμήματα πρέπει
να είναι μηχανικά ισοδύναμα με τα γνήσια
και να έχουν
τα ίδια σημεία στήριξης.



Και πες μου τωρα εσυ οτι ολες οι μπουκαλες που φορανε(αυτες που δεν ειναι μαμα εννοω),ειναι ισοδυναμες σε μηχανικη αντοχη με τις μαμα... Laughing Laughing Laughing
Για αυτο λεω οτι αν κατσει καποιος να ασχοληθει,εχει να πεσει πολυ κλαμα. Rolling eyes

Φυσικα και βγαινει νομιμη αναρτηση για Ν2 με 45αρια εμβολα,αλλά μπαινει στο εργοστασιακο γονατο και κοστιζει καπου στα 3 χιλιαρικα μονον η μπροστινη.


Με βάση αυτό δεν θεωρείται παράνομη και η upside down; Γιατί έχει άλλο σημείο βιδώματος το καλάμι. Και δεν μιλάω για τα απλά φυσίγγια που τοποθετούνται όπως το μαμά.
Τροποποιώντας το κάτω μέρος της μπότας ώστε να βιδώσει εκεί.



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Δεκ 2017, 11:45:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
BC?
Παιζει να ειναι οτι πιο αχρηστο ever για 106/Saxo...

Κοιτα για κατι αλλο,εναλλακτικα καλυτερα να στειλεις ενα σετ Bilstein στον Κυρλαγκιτση,να στα σεταρει με τα αναλογα ελατηρια,αλλά μην πας πανω απο 250 λιμπρες,και ισως εβαλα και πολλες κιολας για καροτσα βολτας...


επειδή σκεφτόμουνα την BC στο saxo N2 που εχω για χρηση ραλυ,γιατι την απποριπτεις δεδομενου ότι πισω εχω ηδη ψηλο το αμαξι αρα εχω μια στοιχειώδη διαδρομή του αξονα μεσα στην μπουκαλα?

Η συγκεκριμενη σε μια βρεγμηνη ειδικη με βοηθαει πχ να μαλακωσω το αμαξι κατι που δεν μπορω πχ να κανω με τα group N bilstein που εχω τωρα και τα 285 lb εμπρος ελατήρια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Δεκ 2017, 11:47:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Pughell"]
Jean έγραψε:
Pughell έγραψε:
gianniskou έγραψε:
1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν

Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ...

Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος.


Αυτο που λες σηκώνει μεγάλη συζήτηση... Rolling eyes

Συζητηση πολλα σηκωνουν αλλά ο κανονισμος ειναι κανονισμος.
Αλλά μεχρι να βρεθει ο αντιστοιχος "Μπουραθανασοπουλος" του 2018,δεν προκειται να αλλαξει κατι αφου κανενας δεν ασχολειται.

επισης ο κος Χαρης Μπουραθανασοπουλος περα από οδηγος φτιαχνει και bilstein ή τα στελνει bud,κυρλαγκιτση,Αθανασιου bilstein center?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Δεκ 2017, 21:19:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jean έγραψε:

Με βάση αυτό δεν θεωρείται παράνομη και η upside down; Γιατί έχει άλλο σημείο βιδώματος το καλάμι. Και δεν μιλάω για τα απλά φυσίγγια που τοποθετούνται όπως το μαμά.
Τροποποιώντας το κάτω μέρος της μπότας ώστε να βιδώσει εκεί.

Θεωρητικα ναι...
Το θεμα ειναι οτι τετοιες απαντησεις μπορει να δωσει μονον ενας τεχνικος εφορος μιας και αλλες θεωρουνται οτι ειναι ασημαντου κερδους,αλλες οτι διαφοροποιουν αρκετα το τελικο αποτελεσμα οπότε και το βαρος της "παρανομιας" πεφτει στον τεχνικο εφορο και στον αγωνοδικη. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Δεκ 2017, 21:24:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAXO N2 έγραψε:

επειδή σκεφτόμουνα την BC στο saxo N2 που εχω για χρηση ραλυ,γιατι την απποριπτεις δεδομενου ότι πισω εχω ηδη ψηλο το αμαξι αρα εχω μια στοιχειώδη διαδρομή του αξονα μεσα στην μπουκαλα?

Η συγκεκριμενη σε μια βρεγμηνη ειδικη με βοηθαει πχ να μαλακωσω το αμαξι κατι που δεν μπορω πχ να κανω με τα group N bilstein που εχω τωρα και τα 285 lb εμπρος ελατήρια...

Με 6 κιλα που δινουν την BC οι αγγλοι,πιστευεις οτι το προβλημα σου θα ειναι αν μπορεις να το μαλακωσεις στο βρεγμενο; Confused
Για πισω,ναι,ΟΚ,η ρυθμιση του rebound ειναι αρκετα μεγαλο ωφελος στο βρεγμενο αλλά τις περισσοτερες φορες το προβλημα προκυπτει απο τις εντελως λαθος επιλογες του στεγνου,με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο προς το χειροτερο οταν βρεξει. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Δεκ 2017, 21:25:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAXO N2 έγραψε:

επισης ο κος Χαρης Μπουραθανασοπουλος περα από οδηγος φτιαχνει και bilstein ή τα στελνει bud,κυρλαγκιτση,Αθανασιου bilstein center?

Τον Μπουραθανασοπουλο τον ανεφερα σαν παραδειγμα που εκανε τα αυτονοητα οταν κυνηγουσε το πρωταθλημα ο ανθρωπος,και κατα την γνωμη μου,πολυ καλα εκανε.
Αλλά δυστυχως ηταν η εξαιρεση στον κανονα... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Δεκ 2017, 10:29:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην ξεχναμε οτι σε εναν αγωνα, πίστα ή ράλλυ σημαντικο ρολο στην επιλογη της αναρτησης παιζει και η διαρκεια της αποδοσης της.
Τι να την κανω την BC πχ, αν στο 3ο χλμ του Χολομωντα πχ τα εχει φτυσει και σαπουνιαζει.
Με αυτο το κριτηριο λοιπον θεωρω τις φτιαχτες καλυτερες, γιατι μπορεις να επιλεξεις και τι υγρα θα βαλεις.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3782s (PHP: 91% - SQL: 9%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on