Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 09:32:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενημερωτικά,με αναρτηση σεταρισμενη για πιστα(και μαλλον για Σερρες-γιατι Μεγαρα γλιστρανε περισσοτερο),δεν θα πας πουθενα σε αναβαση,εκτος και αν σκοπευεις να ακολουθησεις καμια δεδομενη αναβαση με σιγουρη ασφαλτο που εχει ιδανικες συνθηκες.
Το επεισοδιο το εχουμε δει απειρες φορες,ιδιαιτερα στο βορειο κυπελλο οπου αυτοι που πηγαιναν πιστα πηγαν με ιδια setup και σε αναβαση,και φυσικα πηραν τα @@ τους γιατι η αναρτηση δεν δουλευε πουθενα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianniskou (giannis) Μόλις έγραψα
peugeot 106 16ν Ν2
Ένταξη: 14 Νοέ 2017 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 12:25:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis1976 (akis1976) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 RC
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 456 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 12:39:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχεις ψάξει καθόλου τι φοράνε άλλα πισταδικα 106 σε ελλαδα και εξωτερικό σίγουρα θα υπάρχουν δοκιμασμένες λύσεις μετά από τόσα χρόνια σε ένα λογικό budget.
Δεν είναι ότι έχεις 207 που δεν ξέρουμε τι μας γίνεται
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 17:14:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianniskou έγραψε: | 1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν |
Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ...
Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 19:39:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | gianniskou έγραψε: | 1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν |
Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ...
Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος. |
Αυτο που λες σηκώνει μεγάλη συζήτηση...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianniskou (giannis) Μόλις έγραψα
peugeot 106 16ν Ν2
Ένταξη: 14 Νοέ 2017 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 20:40:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο μαμά γόνατο ανάρτηση που να είναι ανταγωνιστικη δεν νομίζω ότι γίνετε επειδή τα bilstein ta group n που είναι 33.5 Χιλ ζεσταίνονται πιο γρήγορα και έτσι χάνουν τις ιδιότητες τους σε σχέση με τα 40ρια που θα κρατήσουν για περισσότερο χρόνο και "πιεση" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 21:49:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: | Pughell έγραψε: | gianniskou έγραψε: | 1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν |
Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ...
Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος. |
Αυτο που λες σηκώνει μεγάλη συζήτηση... |
Συζητηση πολλα σηκωνουν αλλά ο κανονισμος ειναι κανονισμος.
Αλλά μεχρι να βρεθει ο αντιστοιχος "Μπουραθανασοπουλος" του 2018,δεν προκειται να αλλαξει κατι αφου κανενας δεν ασχολειται.
gianniskou έγραψε: | Στο μαμά γόνατο ανάρτηση που να είναι ανταγωνιστικη δεν νομίζω ότι γίνετε επειδή τα bilstein ta group n που είναι 33.5 Χιλ ζεσταίνονται πιο γρήγορα και έτσι χάνουν τις ιδιότητες τους σε σχέση με τα 40ρια που θα κρατήσουν για περισσότερο χρόνο και "πιεση" |
Λογικο,οχι απαραιτητο βεβαια,αλλά οταν "δεσμευεσαι" απο τον κανονισμο,πας "με τα νερα του",οχι με τις προσωπικες προτιμησεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianniskou (giannis) Μόλις έγραψα
peugeot 106 16ν Ν2
Ένταξη: 14 Νοέ 2017 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 22:16:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο κανονισμός δεν σου απαγορεύει νομίζω ανάρτηση αφού η μισή Ν2 τρεχει με proflex ohlins και 40ρια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 23:27:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο την σελιδα 7 του κανονισμου για την ομαδα Ν,απο το site της ΟΜΑΕ.
https://www.omae-epa.gr/images/documents/2017/J_254_2017_v2.pdf
Παράθεση: | Αμορτισέρ τύπου Mac Pherson:
Aν για την αλλαγή του αμορτισέρ μιας ανάρτησης τύπου “Mac Pherson” ή άλλης που λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο είναι αναγκαίο να αλλάξει το τηλεσκοπικό μέρος ή / και το γόνατο (αμορτισέρ και σύστημα σύνδεσης
με την πλήμνη), τα αντικατασταθέντα τμήματα πρέπει
να είναι μηχανικά ισοδύναμα με τα γνήσια και να έχουν
τα ίδια σημεία στήριξης.
|
Και πες μου τωρα εσυ οτι ολες οι μπουκαλες που φορανε(αυτες που δεν ειναι μαμα εννοω),ειναι ισοδυναμες σε μηχανικη αντοχη με τις μαμα...
Για αυτο λεω οτι αν κατσει καποιος να ασχοληθει,εχει να πεσει πολυ κλαμα.
Φυσικα και βγαινει νομιμη αναρτηση για Ν2 με 45αρια εμβολα,αλλά μπαινει στο εργοστασιακο γονατο και κοστιζει καπου στα 3 χιλιαρικα μονον η μπροστινη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianniskou (giannis) Μόλις έγραψα
peugeot 106 16ν Ν2
Ένταξη: 14 Νοέ 2017 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 23:48:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απάντηση πειραματικά Αποδεδειγμενη σίγουρα δεν μπορώ να σου δώσω αλλά πιστεύεις όντως ότι η μποτα από οποιοδήποτε 40ρι bilstein που ταιριάζουν στο ακρο είναι μικροτερης μηχανικής αντοχής η πως η ohlins δεν θα έχει την ίδια μηχανική αντοχή
Συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά δεν νομίζω πως όλα αυτά δεν τα έχει σκεφτεί η ohlins και η proflex πριν βγάλουν στην αγορά το προϊόν τους |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Δεκ 2017, 10:44:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianniskou έγραψε: | Απάντηση πειραματικά Αποδεδειγμενη σίγουρα δεν μπορώ να σου δώσω αλλά πιστεύεις όντως ότι η μποτα από οποιοδήποτε 40ρι bilstein που ταιριάζουν στο ακρο είναι μικροτερης μηχανικής αντοχής η πως η ohlins δεν θα έχει την ίδια μηχανική αντοχή
Συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά δεν νομίζω πως όλα αυτά δεν τα έχει σκεφτεί η ohlins και η proflex πριν βγάλουν στην αγορά το προϊόν τους |
Ωπα,μισο...
Σε καμια περιπτωση δεν εννοω οτι η aftermarket μποτα ειναι πιο αδυναμη,ακριβως το αντιθετο.
Απλά επειδη ο κανονισμος λεει "ιδιας μηχανικης αντοχης",εγω με το φτωχο μυαλο μου λεω οτι κανενας κατασκευαστης που σεβεται τον εαυτο του,θα χρησιμοποιουσε καποιο φτηνο υλικο,με οτι συνεπαγεται αυτο στην αντοχη.
Οπότε κατα πασα πιθανοτητα η αντοχη θα ειναι αυξημενη σε σχεση με του εργοστασιου,οχι ιδια.
Τωρα για Ohlins/Proflex/κλπ,λογικα δεν το γνωριζεις αλλά καμια απο τις προαναφερομενες εταιριες δεν βγαζει ετοιμο kit για Ν2.
Βγαζουν σκετη φυσιγγα(αμορτισερ) που το προσαρμοζει ο εκαστοτε τεχνικος στις αναγκες της αναρτησης.
Το αν αυτο θα συμβαδιζει με τον τεχνικο κανονισμο της Ν ή οχι,ειναι καθαρα θεμα του τεχνικου που το μονταρει,οχι της Proflex/Ohlins/Leda/κλπ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Δεκ 2017, 15:02:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως η δική μου proflex είναι σε εργοστασιακό γόνατο τοποθετημένη .
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Δεκ 2017, 17:34:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσυ κοιτα να σηκωσεις κανα τηλεφωνο γιατι στο τελος δεν θα το γλιτωσεις το ξυλο...
Περι νομιμης,ειπα και παραπανω,βγαζει η Proflex 45αρι εμβολο και το βαζουν σε μαμα γονατο,το θεμα ειναι οτι ετσι το φτιαχνει η R Tec.Ο εκαστοτε μαστορας ομως δεν σημαινει οτι απαραιτητα το εχει φτιαξει ετσι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Δεκ 2017, 23:16:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Απο την σελιδα 7 του κανονισμου για την ομαδα Ν,απο το site της ΟΜΑΕ.
https://www.omae-epa.gr/images/documents/2017/J_254_2017_v2.pdf
Παράθεση: | Αμορτισέρ τύπου Mac Pherson:
Aν για την αλλαγή του αμορτισέρ μιας ανάρτησης τύπου “Mac Pherson” ή άλλης που λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο είναι αναγκαίο να αλλάξει το τηλεσκοπικό μέρος ή / και το γόνατο (αμορτισέρ και σύστημα σύνδεσης
με την πλήμνη), τα αντικατασταθέντα τμήματα πρέπει
να είναι μηχανικά ισοδύναμα με τα γνήσια και να έχουν
τα ίδια σημεία στήριξης.
|
Και πες μου τωρα εσυ οτι ολες οι μπουκαλες που φορανε(αυτες που δεν ειναι μαμα εννοω),ειναι ισοδυναμες σε μηχανικη αντοχη με τις μαμα...
Για αυτο λεω οτι αν κατσει καποιος να ασχοληθει,εχει να πεσει πολυ κλαμα.
Φυσικα και βγαινει νομιμη αναρτηση για Ν2 με 45αρια εμβολα,αλλά μπαινει στο εργοστασιακο γονατο και κοστιζει καπου στα 3 χιλιαρικα μονον η μπροστινη. |
Με βάση αυτό δεν θεωρείται παράνομη και η upside down; Γιατί έχει άλλο σημείο βιδώματος το καλάμι. Και δεν μιλάω για τα απλά φυσίγγια που τοποθετούνται όπως το μαμά.
Τροποποιώντας το κάτω μέρος της μπότας ώστε να βιδώσει εκεί.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAXO N2 Νέος χρήστης
CITROEN SAXO GROUP N2
Ένταξη: 15 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 53 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Δεκ 2017, 11:45:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | BC?
Παιζει να ειναι οτι πιο αχρηστο ever για 106/Saxo...
Κοιτα για κατι αλλο,εναλλακτικα καλυτερα να στειλεις ενα σετ Bilstein στον Κυρλαγκιτση,να στα σεταρει με τα αναλογα ελατηρια,αλλά μην πας πανω απο 250 λιμπρες,και ισως εβαλα και πολλες κιολας για καροτσα βολτας... |
επειδή σκεφτόμουνα την BC στο saxo N2 που εχω για χρηση ραλυ,γιατι την απποριπτεις δεδομενου ότι πισω εχω ηδη ψηλο το αμαξι αρα εχω μια στοιχειώδη διαδρομή του αξονα μεσα στην μπουκαλα?
Η συγκεκριμενη σε μια βρεγμηνη ειδικη με βοηθαει πχ να μαλακωσω το αμαξι κατι που δεν μπορω πχ να κανω με τα group N bilstein που εχω τωρα και τα 285 lb εμπρος ελατήρια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAXO N2 Νέος χρήστης
CITROEN SAXO GROUP N2
Ένταξη: 15 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 53 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Δεκ 2017, 11:47:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="Pughell"] Jean έγραψε: | Pughell έγραψε: | gianniskou έγραψε: | 1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν |
Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ...
Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος. |
Αυτο που λες σηκώνει μεγάλη συζήτηση... |
Συζητηση πολλα σηκωνουν αλλά ο κανονισμος ειναι κανονισμος.
Αλλά μεχρι να βρεθει ο αντιστοιχος "Μπουραθανασοπουλος" του 2018,δεν προκειται να αλλαξει κατι αφου κανενας δεν ασχολειται.
επισης ο κος Χαρης Μπουραθανασοπουλος περα από οδηγος φτιαχνει και bilstein ή τα στελνει bud,κυρλαγκιτση,Αθανασιου bilstein center? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Δεκ 2017, 21:19:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: |
Με βάση αυτό δεν θεωρείται παράνομη και η upside down; Γιατί έχει άλλο σημείο βιδώματος το καλάμι. Και δεν μιλάω για τα απλά φυσίγγια που τοποθετούνται όπως το μαμά.
Τροποποιώντας το κάτω μέρος της μπότας ώστε να βιδώσει εκεί. |
Θεωρητικα ναι...
Το θεμα ειναι οτι τετοιες απαντησεις μπορει να δωσει μονον ενας τεχνικος εφορος μιας και αλλες θεωρουνται οτι ειναι ασημαντου κερδους,αλλες οτι διαφοροποιουν αρκετα το τελικο αποτελεσμα οπότε και το βαρος της "παρανομιας" πεφτει στον τεχνικο εφορο και στον αγωνοδικη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Δεκ 2017, 21:24:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAXO N2 έγραψε: |
επειδή σκεφτόμουνα την BC στο saxo N2 που εχω για χρηση ραλυ,γιατι την απποριπτεις δεδομενου ότι πισω εχω ηδη ψηλο το αμαξι αρα εχω μια στοιχειώδη διαδρομή του αξονα μεσα στην μπουκαλα?
Η συγκεκριμενη σε μια βρεγμηνη ειδικη με βοηθαει πχ να μαλακωσω το αμαξι κατι που δεν μπορω πχ να κανω με τα group N bilstein που εχω τωρα και τα 285 lb εμπρος ελατήρια... |
Με 6 κιλα που δινουν την BC οι αγγλοι,πιστευεις οτι το προβλημα σου θα ειναι αν μπορεις να το μαλακωσεις στο βρεγμενο;
Για πισω,ναι,ΟΚ,η ρυθμιση του rebound ειναι αρκετα μεγαλο ωφελος στο βρεγμενο αλλά τις περισσοτερες φορες το προβλημα προκυπτει απο τις εντελως λαθος επιλογες του στεγνου,με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο προς το χειροτερο οταν βρεξει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Δεκ 2017, 21:25:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAXO N2 έγραψε: |
επισης ο κος Χαρης Μπουραθανασοπουλος περα από οδηγος φτιαχνει και bilstein ή τα στελνει bud,κυρλαγκιτση,Αθανασιου bilstein center? |
Τον Μπουραθανασοπουλο τον ανεφερα σαν παραδειγμα που εκανε τα αυτονοητα οταν κυνηγουσε το πρωταθλημα ο ανθρωπος,και κατα την γνωμη μου,πολυ καλα εκανε.
Αλλά δυστυχως ηταν η εξαιρεση στον κανονα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Δεκ 2017, 10:29:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην ξεχναμε οτι σε εναν αγωνα, πίστα ή ράλλυ σημαντικο ρολο στην επιλογη της αναρτησης παιζει και η διαρκεια της αποδοσης της.
Τι να την κανω την BC πχ, αν στο 3ο χλμ του Χολομωντα πχ τα εχει φτυσει και σαπουνιαζει.
Με αυτο το κριτηριο λοιπον θεωρω τις φτιαχτες καλυτερες, γιατι μπορεις να επιλεξεις και τι υγρα θα βαλεις.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|