Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gianniskou (giannis) Μόλις έγραψα

 peugeot 106 16ν Ν2
Ένταξη: 14 Νοέ 2017 Δημοσιεύσεις: 11
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akis1976 (akis1976) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 456 Τόπος: Πειραιας
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianniskou (giannis) Μόλις έγραψα

 peugeot 106 16ν Ν2
Ένταξη: 14 Νοέ 2017 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Νοέ 2017, 18:23:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψάχνω κάτι πιο οικονομικό από μαύρες ουσιαστικά είμαι ανάμεσα σε bilstein group n με στενά ελατήρια μπροστά και στην ανάρτηση αυτή που λέω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Νοέ 2017, 00:19:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν θέλεις να παίξεις σε ύψη επιπέδου PS, το gaz δε θα σε βολέψει. Ο iceage είχε δοκιμάσει αλλά είχαν κοντό καλάμι και σήκωνε τροχό στον αέρα στο παραμικρό bump λόγω μικρής διαδρομής έκτασης. Εκτός κι αν ζητήσεις custom κατασκευή...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Νοέ 2017, 09:50:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Αν θέλεις να παίξεις σε ύψη επιπέδου PS, το gaz δε θα σε βολέψει. Ο iceage είχε δοκιμάσει αλλά είχαν κοντό καλάμι και σήκωνε τροχό στον αέρα στο παραμικρό bump λόγω μικρής διαδρομής έκτασης. Εκτός κι αν ζητήσεις custom κατασκευή... |
Επιβεβαιωνω για 206.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Νοέ 2017, 12:20:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ομοίως
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAXO N2 Νέος χρήστης

CITROEN SAXO GROUP N2
Ένταξη: 15 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 53 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2017, 09:02:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η gaz τι τιμη βγαινει?
Μηπως η BC racing που εχει specs για πιστα σε βολεύει?
335lbs εμπρος ελατηριο εχει ή 6kg αν το θες σε κιλα.
βγαινει καπου 850€ η BC racing. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianniskou (giannis) Μόλις έγραψα

 peugeot 106 16ν Ν2
Ένταξη: 14 Νοέ 2017 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Δεκ 2017, 17:49:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η bc racing που λες την εχεις δοκιμασει ? Αν ναι πως σου φανηκε γιατι νομιζω πως ειναι πολυ σκληρα τα ελατηρια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Δεκ 2017, 20:31:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BC?
Παιζει να ειναι οτι πιο αχρηστο ever για 106/Saxo...
Κοιτα για κατι αλλο,εναλλακτικα καλυτερα να στειλεις ενα σετ Bilstein στον Κυρλαγκιτση,να στα σεταρει με τα αναλογα ελατηρια,αλλά μην πας πανω απο 250 λιμπρες,και ισως εβαλα και πολλες κιολας για καροτσα βολτας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianniskou (giannis) Μόλις έγραψα

 peugeot 106 16ν Ν2
Ένταξη: 14 Νοέ 2017 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Δεκ 2017, 21:16:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αμάξι δεν θα είναι καθόλου βολτισιο πάρα μόνο για πίστα . Πλέον βέβαια το budget μου φτάνει τα 1000 οπότε σκέφτομαι και την gaz gold αλλά και 40ρια κυρλακιτση (και οι 2 επιλογές με ελατήρια 280 η 300 λιμπρες ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2017, 10:00:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,ολα καλα και ωραια,απλά υπαρχει η βασικοτερη παραμετρος ολων,που κανενας δεν υπολογιζει,και στον κοσμο των σαξοραλλακιδων λιγοι γνωριζουν/ασχολουνται.
Η καροτσα ΔΕΝ αντεχει και ξεκολλαει,συγκεκριμενα στους θολους.
Οπότε μια ατοφια καροτσα(στους θολους εννοω),εχει ημερομηνια ληξης ενω μια η οποια ηδη εχει κανει ρωγμες,ειναι θεμα χρονου πότε θα ξεκολλησει εντελως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2017, 10:25:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | ...
Η καροτσα ΔΕΝ αντεχει και ξεκολλαει,συγκεκριμενα στους θολους.
Οπότε μια ατοφια καροτσα(στους θολους εννοω),εχει ημερομηνια ληξης ενω μια η οποια ηδη εχει κανει ρωγμες,ειναι θεμα χρονου πότε θα ξεκολλησει εντελως. |
Στέλιο,
σε αυτές τις περιπτώσεις τι γίνεται; ποια/ες είναι οι ενδεδειγμένες επιλογές/λύσεις;
Επίσης, που ακριβώς "ξεκολλάνε" οι θόλοι; στις ενώσεις με τα ράμφη; Το "ξεκόλλημα" πως διαπιστώνεται δια γθμνού οφθαλμού ή υπάρχουν και άλλοι τρόποι (πχ διεισδυττικά υγρά κτλ);
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianniskou (giannis) Μόλις έγραψα

 peugeot 106 16ν Ν2
Ένταξη: 14 Νοέ 2017 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2017, 10:39:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάνω σε αυτό που λες για την καρότσα έχει είδη μέσα roll cage που βγαίνει θόλους και είναι ραμενη και ενισχυμένη στα σημεία αυτά που λες και που πονάει το καρότσι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2017, 20:12:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassat έγραψε: |
Στέλιο,
σε αυτές τις περιπτώσεις τι γίνεται; ποια/ες είναι οι ενδεδειγμένες επιλογές/λύσεις;
Επίσης, που ακριβώς "ξεκολλάνε" οι θόλοι; στις ενώσεις με τα ράμφη; Το "ξεκόλλημα" πως διαπιστώνεται δια γθμνού οφθαλμού ή υπάρχουν και άλλοι τρόποι (πχ διεισδυττικά υγρά κτλ);
/ Β |
Δεν υπαρχουν επιλογες,απαξ και αρχισουν οι ρωγμες(9 στις 10 φορες στον θολο οδηγου),τοτε αναγκαστικά πρεπει να παει σε λυση με χλαπες και σωληνες που θα ενωσουν τις χλαπες με την βαση του ψαλιδιου.
Αλλά και αυτο δεν ειναι λυση που εξαφανιζει οριστικα το προβλημα γιατι τα φορτια μεταφερονται στον καθρεφτη,εκει που κολλαει το ραμφος με το υπολοιπο σασι.
Με λιγα λογια,σασι με σκισμενο/σκισμενους θολους,η μονη λυση ειναι να παει για full cage ή εναλλακτικα να ξαναγυρισει σε μαμα setup,με την προυποθεση οτι οι ρωγμες ιδανικα δεν θα συνεχισουν να μεγαλωνουν.
Οι ρωγμες φαινονται πανευκολα με γυμνο ματι.Βασικα η πρωτη ενδειξη ειναι οταν αρχιζουν και ανοιγουν οι αρμοκολλες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2017, 20:13:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianniskou έγραψε: | Πάνω σε αυτό που λες για την καρότσα έχει είδη μέσα roll cage που βγαίνει θόλους και είναι ραμενη και ενισχυμένη στα σημεία αυτά που λες και που πονάει το καρότσι |
ΟΚ,τοτε εισαι μια χαρα απο εκει οπότε βλεπεις τι σε βολευει για τα γουστα σου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2017, 21:38:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειμαστε 2018
Πλεον το 106 ειναι κακη κ ακριβη λυση για πιστα.........
Εκτος αν εχεις σκοπο να τρεξεις στο εννιαιο που λενε οτι
Θα γινει του χρονου οποτε εκει καλο ειναι να περιμενεις ομαε
Πιστα με.κλουβι κ σλικ πας σε αλλες σκληροτητες ελατηριων που ειναι κ το βασικο. Προφανως θα πας κ σε 23αρες πισω ραβδους.
BC τη φοραω σε mr2 k ειναι οκ με σωστα ελατηρια για πιστα αλλα ειναι σχεδον σιγουρος οτι σε 106 δε θα ειναι σωστη.
Προτεινω να ψαξεις καλα αγγελιες για μια μεταχειρισμενη κ αν γινεται απο αναβασιαρικο ή πισταδικο κ.μετα βλεπεις. Στην πιστα ολα εξαρτωνται απο ελατηριο κ διαδρομη. Το αμορτισερ ερχεται σε δευτερη μοιρα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianniskou (giannis) Μόλις έγραψα

 peugeot 106 16ν Ν2
Ένταξη: 14 Νοέ 2017 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2017, 22:13:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από όσο έχω ψαχτει μια ανάρτηση που δούλευει ωραία στην πίστα και σε αναβαση είναι του κυρλακιτση (40ρια μπροστά bilstein σεταρισμενη με κωνικα ελατήρια δικά του πίσω 23 άρες σίγουρα με bilstein group n και αυτά σεταρισμενα και με μπίλιες αντί συνεμπλοκ) απλά στα λεφτά αυτά μπορώ να πάρω από εξωτερικό κάποια ανάρτηση ρυθμιζομενη και όπως πχ gaz gold βγαίνει και αυτή στα ιδια λεφτά απλά είναι ρυθμιζόμενη και μπορείς να βρεις το καλύτερο σεταπ γία εσένα μέσα στην πιστα το αρνητικό της gaz είναι πως δεν ξέρω αν θα είναι αρκετά σκληρα τα αμορτισέρ της για την δουλειά που το θέλω και επίσης το σέρβις της σίγουρα για πίστα δεν θα δουλεψεις ελατήρια 250 λιμπρες αλλά κάτι πιο σκληρό όπως 310 μην ξεχνάμε όμως ότι το αμάξι είναι και 840 κιλά race ready χωρίς οδηγό άρα το κάθε ελατήριο θα δουλέψει διαφορετικά από τι θα δούλευε σε ένα δρόμισιο που μπαίνει πίστα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2017, 22:46:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ρυθμιση σε αναρτηση πιστας ειναι το πιο αχρηστο πραμα που εχει υπαρξει ποτε...
εκτος αν κοστιζει 3+ οποτε κ οντως βλεπεις ουσια
Στις φτηνες ειναι καθαρα και μονο για να διορθωσει λαθη.
Αν δεν εχεις λεφτα να πας σε καμια ολινς προφλεξ που ειναι επενδυση ξεχνα τις φτηνες των 800+-
Επισης κυρλακιτση κωνικα σου ειναι αχρηστα πιστα. Δε θες τοση διαδρομη. Αυτα τα κανουν ραλλιτζιδικα που μετρα και ο ποντος.
Τελος bilstein φτιαχνουν πολλοι αλλοι δε χρειαζεται να πληρωσεις το ονομα...
Αν μου λεγες ραλλυτζιδικα ναι οκ. Αλλα πιστα και στα λιντλ ξερουν να σεταρουν 2 πραματα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianniskou (giannis) Μόλις έγραψα

 peugeot 106 16ν Ν2
Ένταξη: 14 Νοέ 2017 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2017, 23:04:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εσύ τι προτινεις για ενα αμάξι πίστας και αναβάσεων με ένα μπάτζετ στα 1000 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 02:17:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1000 με ή χωρις ραβδους.
Για Ν2 ή Α6?
Εννιαιο ή χυμα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|