PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

φτύνει λάδια η εξάτμηση

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kostasmac206 (Kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.1 (8V) XT

Ένταξη: 02 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Σεπ 2017, 17:31:42    Θέμα δημοσίευσης: φτύνει λάδια η εξάτμηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γειά σας

ειμαι κατοχος ενος peugeot 107 1.0 . Ξαφνικά άρχισε να ακουγεται ενας θορυβος απο τον κινητήρα (πιο πολύ στο ρελαντί) σαν να χτυπάει καποιο μεταλο.
Στη συνέχεια διαπιστωσα πως αν πατήσω γκάζι "φτυνει" μαύρα υγρά λάδια απο την εξάτμηση (οχι καπνό).
Τι μπορεί να συμβαίνει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Σεπ 2017, 18:56:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λαδια στην εξατμιση σημαίνει (αν δεν εχει τουρμπίνα) οτι περναει πολλά λάδια στο θαλαμο καύσης απο κάπου. Αυτο το κάπου συνηθως (αμα είναι καινούργιο το μοτερ) είναι καποιο τσιμουχάκι βαλβιδων, οποτε μιλαμε και για σχετικά ευκολη επισκευή, ή απο ελατηριο στο πιστόνι, οποτε μιλάμε για πιο σοβαρή ζημιά. Μπορει επίσης να περναει λαδια και απο τη φλατζα κεφαλής, αλλα τόστε πιθανόν να έχει κρεμώδη υφή το λάδι.

αν βγάζει μόνο λάδια χωρίς ασπρο/μπλε καπνό, τοτε μαλλον έχει προβλημα καποιο τσιμουχάκι.

σε πρωτη φάση θέλει έλεγχο compression (με συμπιεσόμετρο) για να αποκλειστεί πρόβλημα φλάντζας ή πιστονιού. Αυτος είναι ενας έυκολος και ανέξοδος έλεγχος, απαιτεί απλά την αφαίρεση ενος μπουζί.

Αν όλοι οι κύλινδροι έχουν πίεση πανω απο 140psi (περίπου 10 bar), τοτε σημαινει οτι απο πιστόνι φλάντζα εισαι καλά και πρεπει να κοιταχθει η περίπτωση τσιμούχας βαλβίδας στον κύλινδρο που θα βγάλει τη χαμηλότερη τιμή συμπίεσης απο την προηγουμενη μέτρηση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0707s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on