turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Σεπ 2017, 18:56:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λαδια στην εξατμιση σημαίνει (αν δεν εχει τουρμπίνα) οτι περναει πολλά λάδια στο θαλαμο καύσης απο κάπου. Αυτο το κάπου συνηθως (αμα είναι καινούργιο το μοτερ) είναι καποιο τσιμουχάκι βαλβιδων, οποτε μιλαμε και για σχετικά ευκολη επισκευή, ή απο ελατηριο στο πιστόνι, οποτε μιλάμε για πιο σοβαρή ζημιά. Μπορει επίσης να περναει λαδια και απο τη φλατζα κεφαλής, αλλα τόστε πιθανόν να έχει κρεμώδη υφή το λάδι.
αν βγάζει μόνο λάδια χωρίς ασπρο/μπλε καπνό, τοτε μαλλον έχει προβλημα καποιο τσιμουχάκι.
σε πρωτη φάση θέλει έλεγχο compression (με συμπιεσόμετρο) για να αποκλειστεί πρόβλημα φλάντζας ή πιστονιού. Αυτος είναι ενας έυκολος και ανέξοδος έλεγχος, απαιτεί απλά την αφαίρεση ενος μπουζί.
Αν όλοι οι κύλινδροι έχουν πίεση πανω απο 140psi (περίπου 10 bar), τοτε σημαινει οτι απο πιστόνι φλάντζα εισαι καλά και πρεπει να κοιταχθει η περίπτωση τσιμούχας βαλβίδας στον κύλινδρο που θα βγάλει τη χαμηλότερη τιμή συμπίεσης απο την προηγουμενη μέτρηση. |
|