PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Γνωμες για project 306 look maxi

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2017, 20:19:15    Θέμα δημοσίευσης: Γνωμες για project 306 look maxi Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο τοτε που έιχα 106 s2 rallye 8V, με ετρωγε το σαρακι του 306 που ναι και πιο ωραιο στο δρόμο απο το 106 (γνωστα τα απροειδοποίτα κόλπα της ουρας του 106)

Απο τοτε περασαν σχεδον 20 χρόνια που έχω εμπλουτίσει τις γνωσεις μου αρκετα ωστε να ξεκινησω ενα project τελειως μόνος μου. Θα ηθελα καποιες γνωμες και αποψεις επι του θεματος.

αγορα 306 3θυρο 1.4 ή 1.6 για κυκλοφορία.

μοτερ tu5j2 και εγκφαλάκι τυπου splitsecond, σαν αυτα που έβαζε παλια ο ανδριανακης με 4 επιπλέον μπεκ(χρηση turbo)
προφανως αν βρω 1.4 πρεπει να βρω κατι με μοτερ NFX που χει μαρέλι. Tα 1.6 όλα έιχανε BOSCH.

Εδω θα χρειαστώ μια γνώμη σας:

Μπορω να βαλω το μοτερ 1.6 8V με την πλεξουδα εγκέφαλο απο το 14αρι? Μιας και θα δουλεψ εξτρα μπεκ, το μειγμα μπορω να το ρυθμίσω όπως θελω στο τερμα γκάζι και δε με νοιαζει που θα ναι λιγο στεγνο όταν θα δουλευει υπο πίεση-το πολύ πολύ να βαλω ενα ρυθμιστη καυσίμου να μαζευτεί λίγο, ή να βαλω λιγο μεγαλύτερα μπεκ.

αν οχι, τι θα χρειαστω απο την πλεξούδα του 1.6 8v?

Τα υπόλοιπα (τουρμπίνες/πολλαπλές/εξατμίσεις, φανοποιοία, βαφες, πολεστερικά φερα, κλπ) είναι το στοιχείο μου, θελει μόνο χρόνο.

Στο τι 306 να βρω κολάω (1.6 με bosch, 1.4 με bosch/marelli/sagem?)

Εχω καλό φίλο προγραμματιστή και δε θα χω πρόβλημα με τα ξεκλειδώματα εγκεφάλων, μετατοπίσεις κόφτη, κλπ (τουλαχιστον για bosch - marelli)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2017, 21:38:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αναλογα τη χρονολογια αλλαζαν οι φυσες του πολλαπλασιαστη και του map κ.α οσον αφορα τη συμβατοτητα των καλωδιωσεων του 1.4 και του 1.6. Π.χ το 1.6 με τα μπουζοκαλωδια ειχε τη φαρδια φυσα ενω τα 1.4 με τον ενιαιο πολλαπλασιαστη την τετραγωνη. Για να μη μακρυγορω η πλεξουδα παιζει κανονικα απλα θα χρειαστει τετοιου τυπου μικρομετατροπες.
Οσον αφορα στο αυτοκινητο προτιμησε 306 απο αρχες του '00 και πριν με τα μονοφυσα ηλεκτρικα ωστε να αποφυγεις τυχον ασυμβατοτητες σε σχεση με τα τριφυσα στα οποια θα χρειαστει παντρεμα η πλεξουδα.
Ιδανικη περιπτωση ειναι να βρεις 1.6 ετοιμο ωστε να αποφυγεις τη βαβουρα.

Εχε επισης το νου σου γιατι το 306 δεν ειναι τοσο απλο οσο το 106 στα ηλεκτρολογικα λογω της υπαρξης μοναδας bsi και θα χρειαστει ο ηλεκτρολογος σου να το κατεχει το αντικειμενο σε περιπτωση μετατροπης.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2017, 07:51:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστώ για τις πληροφορίες, αλλα και για το bsi που δεν ήξερα οτι πρεπει να γινει reset με καινούργιους κωδικούς και να ταιριάζει με τον καινούργιο εγκέφαλο (εαν μπει)


Το 16αρι και 14αρι έχουν τα ιδια σχεδόν τέλη, οπότε θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου καλύτερα και θα προσπαθήσω να βρω ενα 16αρι μονόφισο με bosch m5.1 και άρα δε θα παίξω με τα bsi, απλα θα ταιριάξω λίγο τις φίσες.

Με το 16αρι έχει και το πλεονέκτημα οτι δε χρειάζεται να βρω ολόκληρο το μοτερ 1.6 απλα βάζω την κεφαλή απο το 1.6 rallye, μιας και κορμό έχουν τον ίδιο απ' οσο ξέρω. Η κεφαλή τu5j2 (ραλλυ 8v) στα saxo VTR 1.6 (tu5jp) ειναι δημοφιλής μετατροπή στην Αγγλία.

Στη χειρότερη θα βρω μονόφυσο 14αρι πολλαπλού ψεκασμού (γιατί τα πρώτα ήταν μονόμπεκα, θα ταιριαξω την πλεξουδα όσο μπορω και θα δωσω τον εγκέφαλο για μετατόπιση κόφτη και λίγο εμπλουτισμό στο καύσιμο.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την turbomaniac στις Τρι 26 Σεπ 2017, 07:36:20, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Σεπ 2017, 00:14:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορείς να βρεις και μία καλή μετατροπή σε 1,6 16ν...
Μονόφισο θεωρώ ότι θα σε βολέψει περισσότερο... Wink


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Σεπ 2017, 07:32:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλη σκεψη, αλλα θελω να το έχω νόμιμο και δε θελω να μπλέξω με δηλώσεις κινητήρα/βεβαιώσεις αντιπροσωπείας, κλπ. Επιπλέον δε θελω να μπλέξω με τους ηλεκτρολόγους, μιας και γενικά δεν είναι και το πιο εύκολο να ταιριάξει ο εγκεφαλος απο το 16V στην πλεξούδα απο το 8V, δε μπορω (νομίζω) να το κάνω μόνος μου και δε θελω να πληρωσω ηλεκτρολόγο να το κάνει

Αλλωστε το αμάξι θα τουρμπιστεί, επομένως δεν τίθεται θέμα με τη διαφορά απόδοσης.

ειναι ενα project που πρωτίστως σκοπός είναι το χαμηλό κόστος. Να σκεφτείς βρήκα απο Γαλλία όλο το κιτ 306 maxi(φτερα-προφυλακτήρες-πλαινα skirts) κάτω από 700 ευρώ και πάλι το σκέφτομαι να μη το φτιάξω μόνος μου

εδω το κιτ:
http://rea-composite.fr/-automobile/29-kit-complet-306-maxi-phase-1.html
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Σεπ 2017, 19:13:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

turbomaniac έγραψε:
καλη σκεψη, αλλα θελω να το έχω νόμιμο και δε θελω να μπλέξω με δηλώσεις κινητήρα/βεβαιώσεις αντιπροσωπείας, κλπ. Επιπλέον δε θελω να μπλέξω με τους ηλεκτρολόγους, μιας και γενικά δεν είναι και το πιο εύκολο να ταιριάξει ο εγκεφαλος απο το 16V στην πλεξούδα απο το 8V, δε μπορω (νομίζω) να το κάνω μόνος μου και δε θελω να πληρωσω ηλεκτρολόγο να το κάνει

Αλλωστε το αμάξι θα τουρμπιστεί, επομένως δεν τίθεται θέμα με τη διαφορά απόδοσης.

ειναι ενα project που πρωτίστως σκοπός είναι το χαμηλό κόστος. Να σκεφτείς βρήκα απο Γαλλία όλο το κιτ 306 maxi(φτερα-προφυλακτήρες-πλαινα skirts) κάτω από 700 ευρώ και πάλι το σκέφτομαι να μη το φτιάξω μόνος μου

εδω το κιτ:
http://rea-composite.fr/-automobile/29-kit-complet-306-maxi-phase-1.html


Δεν ισχύει για τις πλεξούδες... Φτάνει να είναι και τα 2 μονόφισα... το μοναδικό που άλλαξα στην πλεξούδα που είχα είναι το φισάκι του πολλαπλασιαστή... Wink

όλα τα υπόλοιπα, δεν τα έχω ψάξει, οπότε πιθανολογώ ότι τα ξέρεις καλύτερα...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2283s (PHP: 55% - SQL: 45%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on