Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 07:07:29 Θέμα δημοσίευσης: Εξατμίσεις.... |
|
|
συνέχεια από το προηγούμενο forum....
Λοιπόν SIDOBRE είδα το site
http://automotif.co.uk/cgi-bin/model.cgi?site=devil&make=peugeot&modelmenu=206&submit=Go
πολύ καλό!
και βλέπω ότι έχει και για το 16V και τελικό και μεσαίο....
Aργότερα θα πάρω κανένα τηλέφωνο στο χάμπη να δούμε αν πραγματικα φέρνει τις DEVIL....
Eίναι γεγονός ότι αυτός ο ΧΑΜΜΠΗΣ δεν εχει σχέση με το XAMΠΟΜΟΤUL.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 08:22:16 Θέμα δημοσίευσης: ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ |
|
|
VINI ΚΡΑΤΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩ!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 08:29:53 Θέμα δημοσίευσης: ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.... |
|
|
Πάντως αν κρίνω από τις τιμές ΑΓΓΛΙΑΣ είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 09:14:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξέρω ότι η στογγυλή εξάτμιση (102mm) πρέπει να έχει στην Ελλάδα γύρω στα 350 euro (120.000 δρχ). Αν την βρείς πιο φτηνά πές μου.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 12:00:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως απο ότι έψαχνα χθές και εγώ... (δουλεύω για πάρτυ σας) βρήκα αρκετούς με Gti με devil αλλά κανέναν με 1.6 16v. Πιθανόν να μην έχουν βγει για τα καλά στην πιάτσα ή να φταίει και κάτι άλλο...
Το σύστημα εξαγωγής του 1.6 16v να είναι κάπως... δύστροπο να το πώ...
δύσκολο να το πώ... δεν ξέρω.
Πάντως ακόμη και η supersprint, παρότι έχει εντάξη στους καταλόγους της εξατμίσεις, χταπόδια, κλπ για το συγκεκριμένο μοντέλο, δίπλα στους κωδικούς υπάρχει το γνωστό "soon".
Ο Γάλλος εδώ μου φένεται οτι μας ψιλοταλαιπωρεί...
Χαλάλι του όμως... με το ψάξιμο γινόμαστε καλύτεροι.
ps Η άποψη μου πάντως είναι οτι η οβάλ, σε σχήμα, εξατμίσεις ταιριάζουν τουλάχιστον αισθητικά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 17:16:50 Θέμα δημοσίευσης: DEVIL .... |
|
|
ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ "ΧΑΜΠΗ" ...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1. Ο "ΧΑΜΠΗΣ" ΦΕΡΝΕΙ ΜΟΝΟ DEVIL ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
2. ΥΠΑΡΧΕΙ FOUL ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ 206ΧS 1600 16V KAI EINAI:
A. MEΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΚΩΔΙΚΟΣ 41052 ... ΤΙΜΗ ... 90000ΔΡΧ !!!
Β. ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΜΕ 100ΑΡΑ ΜΠΟΥΚΑ ΚΩΔΙΚΟΣ 50269Η ... ΤΙΜΗ ... 119000ΔΡΧ. !!!
Γ. ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΚΩΔΙΚΟΣ 71129Ν ... ΤΙΜΗ... 62000ΔΡΧ
ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΠΤΩΣΗ 3%
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ....
3. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΕΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ .... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΚΟΥΠΑ .... ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.
4. ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΙΣ ΠΕΙΡΑΓΜΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ) ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ 100ΑΡΑ ΜΠΟΥΚΑ ... ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ....
5. ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ.... ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1,5 ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ...
6. ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ
7. Ο ΧΑΜΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΠΟ 9.00 ΜΕΧΡΙ 3.00 ΜΕΣΗΜΕΡΙ.....
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ?
119000ΔΡΧ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ .... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 17:24:58 Θέμα δημοσίευσης: Re: DEVIL .... |
|
|
vini έγραψε: | ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ "ΧΑΜΠΗ" ...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1. Ο "ΧΑΜΠΗΣ" ΦΕΡΝΕΙ ΜΟΝΟ DEVIL ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
2. ΥΠΑΡΧΕΙ FOUL ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ 206ΧS 1600 16V KAI EINAI:
A. MEΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΚΩΔΙΚΟΣ 41052 ... ΤΙΜΗ ... 90000ΔΡΧ !!!
Β. ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΜΕ 100ΑΡΑ ΜΠΟΥΚΑ ΚΩΔΙΚΟΣ 50269Η ... ΤΙΜΗ ... 119000ΔΡΧ. !!!
Γ. ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΚΩΔΙΚΟΣ 71129Ν ... ΤΙΜΗ... 62000ΔΡΧ
ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΠΤΩΣΗ 3%
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ....
3. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΕΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ .... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΚΟΥΠΑ .... ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.
4. ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΙΣ ΠΕΙΡΑΓΜΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ) ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ 100ΑΡΑ ΜΠΟΥΚΑ ... ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ....
5. ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ.... ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1,5 ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ...
6. ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ
7. Ο ΧΑΜΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΠΟ 9.00 ΜΕΧΡΙ 3.00 ΜΕΣΗΜΕΡΙ.....
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ?
119000ΔΡΧ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ .... |
Οτι και να πώ είναι λίγο. Είσαι άψογος!
Οι Devil προσωπικά πιστεύω ότι αξίζουν τα λεφτά τους. Μπορεί και να κάνω και λάθος, δεν ξέρω. Οντως όλο το σύστημα απαιτεί αύξηση ιπποδύναμης διότι θα μειωθεί το backPressure.
Εγώ ετοιμάζομαι....
Να σημειώσω ότι έχω ακούσει ότι σαν εξατμίσεις κάνουν αρκετό θόρυβο και πολύ μπάσο.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 17:51:49 Θέμα δημοσίευσης: ΣΩΣΤΟΣ... |
|
|
SIDOBRE εχεις δίκιο....μου το έιπε και το παληκάρι εκεί.... πολύ θόρυβο αλλά με σίγουρο αποτέλεσμα....
Επίσης έχω και την διεύθυνση του καταστήματος ... όποιος θέλει την δίνω...
Οσο για το θέμα των εξατμίσεων εγώ δεν το έχω κλείσει θα επανέλθω σε λίγο με νέα δεδομένα....
Pezomania ακούς? διαβάζεις? Τα νέα τρέχουν ....
Αναμείνατε.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 18:37:51 Θέμα δημοσίευσης: FOX EXHAUST-SYSTEMS |
|
|
Λοιπόν πριν από μία ώρα ήμουν σε ένα φίλο σε γνωστό μαγαζί (και αλυσίδα) εξατμίσεων.
Φέρνουν την Γερμανική μάρκα FOX EXHAUST-SYSTEMS και δίνουν και 4 χρόνια εγγύηση γραπτή.
Λοιπόν μετά από ψάξιμο το site της FOX είναι:
http://www.fox-autotechnik.de/
Είναι Γερμανικές εξατμίσεις με όλες τις προδιαγραφές και φουλ ανοξείδωτες.
Το παρακάτω κομμάτι είναι από το site:
FOX EXHAUST-SYSTEMS ... stand for quality products made of high-quality stainless steel.
We supply a five year manufacturer guaranee on all our products.
Sport exhausts, endpipes, complete exhaust systems - a top range of products with
excellent design and sound, perfection and a long product life.
... and all these products are made in Germany, Johanngeorgenstadt, a city in Saxony with a long tradition.
Our flexible production facilities make it feasible to act on your specific requirements.
In order to satisfy your high quality standards we are ISO 9000 certified.
Our products are certified by german TÜV and DEKRA inspection.
Ask for our catalogue and contact us for your stainless steel exhaust requirements,
for serial productions or custom orders.
Λοιπόν... οι FOX βγάζουν μια σειρά από UNIVERSAL backbox ανάλογα με τα κυβικά και την διάσταση του backbox .... Ετσι π.χ. για το 1600/16v υπάρχουν 2 τύποι backbox ....
Και μια μεγάλη σειρά από μπούκες και διαστάσεις που επιλέγεις και βάζεις....
Σημείωνω ότι είναι βελτιωτικές ανοξείδωτες ελευθέρας....και δίνουν καλό ήχο μπάσο χωρίς να παίρνει αυτιά....
http://www.fox-autotechnik.de/er32.gif
http://www.fox-autotechnik.de/er22.gif
Τιμή 90.000 .... φουλ τελική .... ενώ γίνεται και μια έκπτωση στα μετρητά ....
Ειδα τις εξατμίσεις... είναι σφραγισμένες και όλες πιστοποιημένες με TUV...
Δεν δίνω το κατάστημα για να μην θεωρηθεί διαφήμιση...
Προς Pezomania...
Mε το φίλο μου συζητήσαμε και την περίπτωση ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ...
Μου είπε περιληπτικά τα εξής:
Είναι φτηνός γιατί είναι ιδιοκατασκευαστής και τα υλικά που χρησιμοποεί είναι φτηνά για να μπορεί να βγάλει και κάποιο κέρδος ....
Μάλιστα μου είπε ότι από τις 70000 που ζητάει για ένα φουλ σύστημα τα υλικά του κοστίζουν μόλις 40000δρχ! ! Για αυτό δεν δίνει και εγγύηση γραπτή αλλά μόνο προφορική .... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 23:55:56 Θέμα δημοσίευσης: Της Αναπνόης το Λάκτισμα |
|
|
Προς σχετικούς...
Εάν απομονώσω τον πνίχτη στην αρχή της εισαγωγής, δηλαδή η εισαγωγή αέρα να ξεκινάει αμέσως πριν από το φιλτροκούτι παρακάμπτοντας τον πνίχτη θα αρπάζει καλύτερα ή μήπως θα έχει καμιά παρενέργεια;
Προσωπική άποψη: Θα βελτιωθεί λίγο η απόκριση στο γκάζι (άρπαγμα) και τίποτα άλλο. Παρενέργειες μη αξιοσημείωτες.
Σημείωση: Το ότι ο πνίχτης βρίσκεται χαμηλά κάτω από το φιλτροκούτι μου το είπε ο μηχανικός της Peugeot. (Επειδή από την αντιπροσωπεία μου έχουν πει μερικές κωμικοτραγικές ανακρίβειες στο κοντινό παρελθόν)
Εάν βάλω και ένα καλό φίλτρο στο κουτί όπως ο Vini;
Προσωπική άποψη: Επιπρόσθετη ελάχιστη βελτίωση + ότι δεν ξαναγοράζεις φίλτρο παρά μόνο καθαρίζεις το υπάρχον.
Εσύ Vini κατάλαβες διαφορά ή μόνο ψυχολογικό είναι το αποτέλεσμα;
8) Υστερα από μακροχρόνια συμβίωση με εργοστασιακό κινητήρα turbo έχω γίνει υπέρμαχος της καλυμμένης δύναμης.
Sidobre, στεναχωρήθηκα λίγο που είπες ότι πέφτει η τελική με σκούπα-φιλτροχοάνη. Τουλάχιστον οι επιταχύνσεις σε αποζημιώνουν ή γίνεται πάλι τζάμπα θόρυβος; Ο θόρυβος αυτός σου κάνει κεφάλι στο ταξίδι με 170-190; Γιατί τώρα πάει κυριλέ και με 195-200 και βάλε (σε ελαφρές κατωφέρειες). Ίσως μόνο με απομόνωση του πνίχτη;
Η εξάτμιση επαρκεί μετά την τοποθέτηση φιλτροχοάνης;
Προσωπική άποψη: Σίγουρα ΝΑΙ
Τελικό καζανάκι ελευθέρας καλής κατασκευής, τί άλλο θα προσφέρει εκτός από θόρυβο;
Προσωπική άποψη: Εξαρτάται από τα περιθώρια του μανίσιου. Εάν η Peugeot τα έχει αξιοποιήσει σωστά, τότε χωρίς βελτίωση της αναπνοής κινδυνεύεις να χάσεις σε επιδόσεις. Πόσο καλό είναι το μανίσιο τελικό; Εδώ χρειάζεται εμπειρική απάντηση.
Κυκλοφορούν κάποιες φιλτροχοάνες στις οποίες μπαίνει προσθήκη ένας πλαστικός σωλήνας ~10εκ που παίζει το ρόλο αύξησης του Venturi. Αυτο ανεβάζει επιπλέον την απόδοση;
Προσωπική άποψη: ΟΧΙ, ίσως κερδίσει ροπή χαμηλά και χάσει ψηλά ή και το αντίστροφο. Η καλύτερη αξιοποίηση του αυξημένου Venturi γίνεται με χταπόδι, και θέλει καλή μελέτη για να αποδόσει χωρίς παρενέργειες.
Κάντε παιχνίδι τώρα...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 07:14:43 Θέμα δημοσίευσης: Εξατμισιολογία....επιστήμη! |
|
|
Καλημέρα σε όλους....
Μiltellas....συμφωνώ σε όλα μαζί σου....και δίνω και ορισμένες δικές μου απόψεις...
1. ΣΚΟΥΠΑ+ΦΟΥΛ ΕΞΑΤΜΙΣΗ (ΤΕΛΙΚΟ,ΜΕΣΑΙΟ,ΣΩΛΗΝΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ) .... ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΠΕΙΡΑΓΜΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ, ΜΠΟΡΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΙΘΑΝΟ...
2. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΟΥ ΦΙΛΤΡΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ....ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΗ ΙΣΣΟΡΟΠΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΛΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ.
Δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά με το ΒΜC γιατί η PEUGEOT μου το έδωσε με αυτό το φίλτρο. Το εργοστασιακό δεν έχει μπει στο αυτοκίνητο. Ηθελα από την αρχή το 206 να παίρνει καλό αέρα.
3. Οσο για την άποψη που λες μεταξύ διδύμου χοάνης και εξάτμισης συμφωνώ αλλά μόνο εφόσον εξασφαλίσεις κρύο αέρα προς την χοάνη .... το οποίο θεωρώ αδύνατο. Αρα τζίφος.
4. Το καλο τελικό καζανάκι βοηθάει μόνο στην περίπτωση που έχει μπει κάποιο βελτιωτικό φίλτρο ή χοάνη στο αυτοκίνητο. Απο κει και πέρα είναι μόνο θόρυβος και εικαστική παρέμβαση ...
Το εργοστασιακό τελικό είναι αξίας 20.000...αυτό μέσα από την PEUGEOT... τα συμπεράσματα δικά σας...βασικά δεν είναι εξάτμιση αλλά πνίχτης θορύβου...
5. Θέλει προσοχή πάντως στην επιλογή του τελικού όχι γιατί μπορεί να κόψει τα τρελά άλογα αλλά γιατί μπορεί να είναι μάπα το καρπούζι και μετά από κάποιο διάστημα να θέλει αλλαγή ....
Για αυτό το λόγο προσωπικά προτιμώ να βάλω κάποιο επώνυμο μελετημένο με εγγύηση και προδιαγραφές παρά κάποιο που το μελέτησε και το έραψε κάποιος λαθρομετανάστης στην Ελλάδα....
Στα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 07:54:02 Θέμα δημοσίευσης: ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ! |
|
|
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
VINI ΑΠ' ΌΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ, Η ΛΥΣΗ ΤΗΣ FOX ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!!
ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΣΚΟΥΠΑ - ΕΞΑΤΜΙΣΗ, ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΣΩ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΜΕ 2.0 GTI 206, ΠΟΥ ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕ ΠΡΙΝ ΒΑΛΕΙ ΠΑΝΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ 6+ ΑΛΟΓΑ, ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΜΟΛΙΣ ΣΤΡΩΣΗ Η ΣΚΟΥΠΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 8 8O
ΑΡΑ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΟΡΥΒΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ (ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ) ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΚΟΛΥΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ 206 1.6 16V ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΣΚΟΥΠΑ - ΜΕΣΑΙΟ - ΤΕΛΙΚΟ, ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΕΦΤΑΣΕ ΤΑ 128HP
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 08:02:31 Θέμα δημοσίευσης: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ |
|
|
ΕΜΕΝΑ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ....ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ 128 ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΛΗ ΡΟΠΗ???
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗΣ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 08:04:17 Θέμα δημοσίευσης: ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ.... |
|
|
PEZOMANIA ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ....ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ....
ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zuper206 Νέος χρήστης
Peugeot 206 GTI
Ένταξη: 30 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: Nea Smirni, Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 09:19:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Klahmera se olouys.
Ante Paraskeyh shmera...kouragio... .
Meta thn egatastash tou CDA kai tis ejatmishs exw ontws dei arketh diafora sthn apokrish tou autokinitou me to pathma toy gaziou apo tis poio xamhles ews poio psiles strofes.
Den exw kataferei na to termatisw meta tis allages gia na dw an exw xasei se telikh. Otan to dokimasw tha sas enhmerosw an kai nomizw pos h telikh den exei kai toso ajia. Xilies fores na mporw na perasw mia ntalika pou paei tou skotomou.
Oso gia ton pnixth ego ton ebgala teleiows kai eida amesws diafora. Twra den jerw ti tha synebebe an ton ebgaza otan eixa to filtrokouti tis mamas toy.
Auta |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 11:18:36 Θέμα δημοσίευσης: Re: Της Αναπνόης το Λάκτισμα |
|
|
Ορεξη να έχω να απαντάω.. (και χρόνο που δεν υπάρχει!!!)
Miltellas έγραψε: | Εάν απομονώσω τον πνίχτη στην αρχή της εισαγωγής, δηλαδή η εισαγωγή αέρα να ξεκινάει αμέσως πριν από το φιλτροκούτι παρακάμπτοντας τον πνίχτη θα αρπάζει καλύτερα ή μήπως θα έχει καμιά παρενέργεια; |
O πνίχτης βρίσκεται μετά το φιλτροκουτί (στο ύψος του δαπέδου) και καταλήγει στο δεξί φτερό (όπως το κοιτάς από μπροστά).
Δεν ξέρω αν θα καταφέρει να δουλέψει σωστά για τρείς λόγους.
α. Σίγουρα θα φέρνει αέρα αλλά μάλλον θα είναι ζεστός.
β. Το φιλτροκούτί έχει μεγάλο φίλτο και ίσως να παραφέρνει αέρα, δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση.
γ. Είναι επικύνδυνο να φέρει νερά. Βέβαια και οι σκούπες είναι εκτεθιμένες αλλά βρίσκονται πιο ψηλά.
Miltellas έγραψε: | Εάν βάλω και ένα καλό φίλτρο στο κουτί όπως ο Vini; |
Oχι πολλά πράγματα. Ισως και τίποτα. Μόνο ότι δεν θα αλλάζεις το φίλτρο!
Miltellas έγραψε: | Sidobre, στεναχωρήθηκα λίγο που είπες ότι πέφτει η τελική με σκούπα-φιλτροχοάνη. Τουλάχιστον οι επιταχύνσεις σε αποζημιώνουν ή γίνεται πάλι τζάμπα θόρυβος; Ο θόρυβος αυτός σου κάνει κεφάλι στο ταξίδι με 170-190; Γιατί τώρα πάει κυριλέ και με 195-200 και βάλε (σε ελαφρές κατωφέρειες). Ίσως μόνο με απομόνωση του πνίχτη; |
H τελική επιρρεάζεται αλλά ελάχιστα (μέχτι 3km/h). Οσο έπιανες θα πιάσεις. Ουτως ή άλλως οι δρόμοι που τρέχουμε τόσο πολύ είναι ελάχιστοι. Ασε που είναι και παράνομο να τρέχουμε τόσο(!).
Ο θόρυβος που αυξήθηκε είναι πάντως μέσα στα επιτρεπτά όρια και ίσα ίσα είναι πολύ γλυκός και ωραίος.
Αντιμετωπίζεται αν πατάς αργά και προοδευτικά το γκάζι (έχει να κάνει μόνο όταν ανοίγει τελείως η πεταλούδα εισαγωγής).
Πάντως να σημειώσω ότι το πρόβλημα της υστέρησης του ηλεκτρονικού γκαζιού έχει μειωθεί έως εξαληφθεί! Φαίνεται ότι ήταν περισσότερο πρόβλημα εισαγωγής (έλληψη αέρα σε χαμηλές στροφές λόγω πνίχτη).
Miltellas έγραψε: | Η εξάτμιση επαρκεί μετά την τοποθέτηση φιλτροχοάνης;
Προσωπική άποψη: Σίγουρα ΝΑΙ |
Αυτό δέν το ξέρω με σιγουριά!
Miltellas έγραψε: | Τελικό καζανάκι ελευθέρας καλής κατασκευής, τί άλλο θα προσφέρει εκτός από θόρυβο;
Προσωπική άποψη: Εξαρτάται από τα περιθώρια του μανίσιου. Εάν η Peugeot τα έχει αξιοποιήσει σωστά, τότε χωρίς βελτίωση της αναπνοής κινδυνεύεις να χάσεις σε επιδόσεις. Πόσο καλό είναι το μανίσιο τελικό; Εδώ χρειάζεται εμπειρική απάντηση. |
Kαι αυτό δεν το ξέρω! Αν το ξέρει κανείς ας απαντήσει. Καλό θα ήταν να είχαμε έναν ορεξάτο τεχνικό σύμβουλο που να είχε εργαστεί στην Peugeot!
Miltellas έγραψε: | Κυκλοφορούν κάποιες φιλτροχοάνες στις οποίες μπαίνει προσθήκη ένας πλαστικός σωλήνας ~10εκ που παίζει το ρόλο αύξησης του Venturi. Αυτο ανεβάζει επιπλέον την απόδοση;
Προσωπική άποψη: ΟΧΙ, ίσως κερδίσει ροπή χαμηλά και χάσει ψηλά ή και το αντίστροφο. Η καλύτερη αξιοποίηση του αυξημένου Venturi γίνεται με χταπόδι, και θέλει καλή μελέτη για να αποδόσει χωρίς παρενέργειες. |
Nα σημειώσω ότι για το 206 XS 16v δεν υπάρχει αfter market χταπόδι διότι έχει πάνω του το καλοριφέρ (για γρηγορότερη θέρμανση).
Επίσης το υπάρχον χταπόδι είναι 4-1 και όχι 4-2-1 όπως έπρεπε να ήταν (βλέπε Rallye) και από αυτό "πολιτισμένα" χάνονται μερικά άλογα.
Miltellas έγραψε: | Κάντε παιχνίδι τώρα... |
.....γκόοοοοοοοοοολ!!!!!! 8O
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Ιούν 2002, 06:49:22 Θέμα δημοσίευσης: Αχ, αυτά τα όρια ταχύτητος! |
|
|
Σας ευχαριστώ όλους.
Συμφωνώ και με τον Vini όσον αφορά την δυναμομέτρηση. Πιστεύω ότι πολλοί ξεγελιούνται βλέποντας την ιπποδύναμη να ανεβαίνει αλλά με καμπύλη ροπής που καταντά αναξιοποίητη.
Συν-οδηγέ Sidobre 8) , εάν υπονόησα πουθενά ότι υπερβαίνω τα όρια ταχύτητος με παρεξήγησες. Στην εθνική δεν τρέχω ποτέ πάνω από 120 κι αυτό όπου επιτρέπεται. Το πόσα πιάνει το 206 το ξέρω από το βιβλίο κατασκευαστή. Κι εσύ από ότι καταλαβαίνω το ότι κόβει μέχρι 3χλμ από την τελική θα το διάβασες από σχετικό τεστ του Γκρόνχολμ σε κλειστή πίστα δοκιμών της Peugeot, δοκιμάζοντας την αποτελεσματικότητα των διαφόρων βελτιωτικών εξαρτημάτων πάνω στο 206.
Από δω και πέρα λοιπόν, όταν εννοηθεί ότι υπερέβηκα τα όρια ταχύτητος που ορίζει ο νόμος, δεν παρανομώ αλλά το κάνω μόνο οδηγώντας στο αυτοκινητοδρόμιο Δυτικής Θεσσαλονίκης που έχει φτιάξει ο Δήμος μας σε συνεργασία με το υπουργείο Αθλητισμού, για να εξυπηρετηθεί η ανάγκη των πολιτών (ειδικά των νέων) που επιθυμούν να δοκιμάσουν κατά καιρούς τα όρια του αυτοκινήτου και τα δικά τους, έτσι ώστε να μπορούν να προετοιμάζονται για κάποια δύσκολη κατάσταση, από τις σπάνιες που μπορεί να συναντήσουν στο ευρωπαικών προδιαγραφών οδικό μας δίκτυο. Διαφορετικά θα πρόκειται για σχετικές αναφορές που διαβάζω στον ειδικό τύπο ή από εμπειρίες διαφόρων αγωνιζομένων σε πίστες και ειδικές διαδρομές ράλλυ ή και δικές μου εμπειρίες από την μικρή περίοδο που ασχολήθηκα με αγώνες καρτ.
Με αγάπη, αλλά και ....
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Ιούν 2002, 13:03:24 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αχ, αυτά τα όρια ταχύτητος! |
|
|
Miltellas έγραψε: | Σας ευχαριστώ όλους.
Συμφωνώ και με τον Vini όσον αφορά την δυναμομέτρηση. Πιστεύω ότι πολλοί ξεγελιούνται βλέποντας την ιπποδύναμη να ανεβαίνει αλλά με καμπύλη ροπής που καταντά αναξιοποίητη.
Συν-οδηγέ Sidobre 8) , εάν υπονόησα πουθενά ότι υπερβαίνω τα όρια ταχύτητος με παρεξήγησες. Στην εθνική δεν τρέχω ποτέ πάνω από 120 κι αυτό όπου επιτρέπεται. Το πόσα πιάνει το 206 το ξέρω από το βιβλίο κατασκευαστή. Κι εσύ από ότι καταλαβαίνω το ότι κόβει μέχρι 3χλμ από την τελική θα το διάβασες από σχετικό τεστ του Γκρόνχολμ σε κλειστή πίστα δοκιμών της Peugeot, δοκιμάζοντας την αποτελεσματικότητα των διαφόρων βελτιωτικών εξαρτημάτων πάνω στο 206.
Από δω και πέρα λοιπόν, όταν εννοηθεί ότι υπερέβηκα τα όρια ταχύτητος που ορίζει ο νόμος, δεν παρανομώ αλλά το κάνω μόνο οδηγώντας στο αυτοκινητοδρόμιο Δυτικής Θεσσαλονίκης που έχει φτιάξει ο Δήμος μας σε συνεργασία με το υπουργείο Αθλητισμού, για να εξυπηρετηθεί η ανάγκη των πολιτών (ειδικά των νέων) που επιθυμούν να δοκιμάσουν κατά καιρούς τα όρια του αυτοκινήτου και τα δικά τους, έτσι ώστε να μπορούν να προετοιμάζονται για κάποια δύσκολη κατάσταση, από τις σπάνιες που μπορεί να συναντήσουν στο ευρωπαικών προδιαγραφών οδικό μας δίκτυο. Διαφορετικά θα πρόκειται για σχετικές αναφορές που διαβάζω στον ειδικό τύπο ή από εμπειρίες διαφόρων αγωνιζομένων σε πίστες και ειδικές διαδρομές ράλλυ ή και δικές μου εμπειρίες από την μικρή περίοδο που ασχολήθηκα με αγώνες καρτ.
Με αγάπη, αλλά και .... |
...............
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Ιούν 2002, 16:12:04 Θέμα δημοσίευσης: ...εξατμίσεων συνέχεια... |
|
|
...εξατμίσεων συνέχεια...
Λοιπόν σήμερα σειρά είχε ο ΖΑΠΑΤΙΝΑΣ στο Περιστέρι ...
Ραντεβού με το Pezomania και η ανάκριση άρχισε!
Δίνω τις ερωτήσεις μας και τις απαντήσεις ...
1. DEVIL? ... Δεν τις φέρνουν γιατί τα τελευταία κομμάτια βγήκαν προβληματικά...εννοεί τα UNIVERSAL, τα CUSTOM FIT είναι απλησίαστα και δεν αξίζουν τα λεφτά τους....
2. Τι φέρνουν? ... από το φτηνό προς το ακριβότερο ...
Iδιοκατασκευές, BEDA, Powerfull, L&W, Sebring, Remus, Supersprnint
3. Υπάρχει λόγος αλλαγής σωλήνα για το 206ΧS/1600? OXI...μην το διανοηθούμε!
4. Τι προτείνετε σε CUSTOM FIT?
Kανένα ... γιατί όλα έχουν σιγαστήρα και δεν φτιάχνουν καθόλου τον ήχο και είναι όλα πάνω από 110.000δρχ αν υπάρχει για το 206/1600.
5. Σε UNIVERSAL με 100άρα μπούκα??
Sebring, Remus ή Supersprint για τους άσχετους που θέλουν να χαλάσουν λεφτά λόγω ονόματος....και τιμή 80.000δρχ!
Beda...για τους άφραγκους με 45000δρχ!
Powerful για αυτούς που θέλουν μια μέση λύση...όχι όμως ανοξείδωτη με 55000δρχ! !
L&W για αυτούς που τα θέλουν όλα! Made by REMUS με πιστοποίηση TUV και εγγύηση 2χρόνια φουλ ανοξείδωτη και μάλιστα από την σειρά: Τurbo Power System με το σύστημα εξαγωγής: Turbo-Rotation-Flow-System!...τιμή 65000δρχ...
Εκεί κουφαθήκαμε! Είδαμε την εξάτμιση...φοβερή! Πράγματι είχε κολλημένο sticker που έλεγε κάτι γερμανικά και το made by REMUS! Ιδια η SEBRING η 100άρα!!
Oλες είναι από το ίδιο εργοστάσιο....L&W, SEBRING, REMUS...
6. Μεσαίο καζανάκι αξίζει να το αλλάξουμε? Ναι αλλά μόνο με επώνυμο βελτιωτικό...της SEBRING ή της SUPERSPRINT και τιμή 35000δρχ και 2 χρόνια εγγύηση!!!
7. Από εργασίες? Καμιά! Δεν θα γίνει καμιά κόληση γιατί γίνεται προετοιμασία ώστε να μπουν επάνω σαν CUSTOM FIT ώστε να μπορούμε να τα βγάλουμε όποτε θέλουμε ....
8. Από ήχο? Καλός μπάσος...χωρίς να ξεκουφαίνει σε μεγάλες ταχύτητες....άλλωστε αυτό επιλύεται κατά την εγκατάσταση όπου θα γίνει μελέτη για τον ήχο που θέλουμε...
9. Aπό βελτίωση? ...με καμιά εξάτμιση μην περιμένουμε θαύματα! Μόνο αναπνοή στο κινητήρα και ροπή χαμηλά....η βελτίωση γίνεται πολύ καλύτερη αν μπει και το μεσαίο....και βγει ο μεσαίος πνίχτης θορύβoυ του 206ΧS1600....
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Μετά από ψάξιμο στο καλό:
http://www.lw.co.at/index.htm
βρηκα ότι πράγματι η L&W είναι της REMUS-SEBRING και πάνε πακέτο.... οπότε με 100000 μπαίνουν επάνω και τελικό καλό και μεσαίο μελετημένο χωρίς αλλαγή σωλήνα και με σίγουρα αποτέλεσμα! ! !
τα συμπεράσματα δικά σας!
Εγώ πάντως με τον Pezomania τα βγάλαμε και θα κινηθούμε ανάλογα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Ιούν 2002, 16:16:40 Θέμα δημοσίευσης: ...σημείωση... |
|
|
Επίσης να πω ότι το παληκάρι ήταν ιδαίτερα εξυπηρετικό, ήταν γνώστης του αντικείμενου και θα μας κάνει και καλύτερη τιμή...
Οπως και ο Dimip έτσι και εγώ πρέπει να πω ότι έχω θετικές προηγούμενες εντυπώσεις από τον ZAΠATINA....
Φυσικά μιλάμε πάντα για τα επώνυμα βελτιωτικά και όχι για ιδιοκατασκευές και χταποδάκια του AΙΓΑΙΟΥ.... :D :D :D |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|