PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Φλαντζα κεφαλης 206

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nick_ls (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver

Ένταξη: 10 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 31

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 19:22:40    Θέμα δημοσίευσης: Φλαντζα κεφαλης 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα παιδιά, τυχαία πήγα το 206 για έναν έλεγχο και μου είπαν (αντιπροσωπεία) ότι η φλάντζα κεφαλής αρχίζει σιγά σιγά να τα παίζει αλλά δεν επείγει. Τιμή κοντά στα 500 ευρώ.

Είναι καλή τιμή; Αξίζει να το φτιάξω; Υπάρχει κάποιος έμπιστος που να κάνει καλή δουλειά;

Ευχαριστώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 21:21:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με 500 ευρώ αλλάζεις όλο το μοτέρ όχι μία φλατζα σε 8β?μήπως δεν σου είπαν μόνο για αυτό αλλά θέλει κιαλλα στμαζεματα και στα έβγαλαν σύνολο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nick_ls (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver

Ένταξη: 10 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 31

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 21:31:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα ευχαριστώ για την απάντηση!

Λακωνικοί ως συνήθως στην αντιπροσωπεία, μου είπαν μόνο έχει διαρροή λαδιού από κάτω, ετοιμαστείτε για φλάντζα κεφαλής, ίσως και σε ένα χρόνο βέβαια γιατί τώρα άρχισε. Προσωπικά νόμιζα βέβαια ότι η φλάντζα κεφαλής δεν έχει ως σύμπτωμα την εμφανή διαρροή λαδιού αλλά ότι μπερδεύει λάδια - νερά. Όπως και να έχει η τιμή ήταν για πλάνισμα (το στέλνουν έξω) + τα υπόλοιπα εργατικά λύσιμο δέσιμο. Κατά τ' άλλα μου είπαν για τα χρόνια του ήταν σε πολύ καλή κατάσταση (χαχα μάλλον ειρωνεία ήταν αυτό).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 23:13:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Περιλαμβάνεται και βάψιμο αυτοκινήτου στην τιμή;....
Ψάξτο και αλλού.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nick_ls (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver

Ένταξη: 10 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 31

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 23:26:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα το ψάξω εννοείται. Απλώς δεν ξέρω αν αξίζει η επισκευή. Έχω ακούσει διάφορα γι αυτήν τη βλάβη, από το ότι δεν φτιάχνεται καλά ποτέ, όπως και ότι αξίζει αλλαγή κινητήρα, αλλά και ότι όσοι έδωσαν τα 200-300 ευρώ ουσιαστικά δεν τους το έφτιαξαν καλά ποτέ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 23:49:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόσα χλμ έχεις... Είναι κι αυτό κριτήριο στην περίπτωση που έχει λίγα, πιθανά να έχει πρόβλημα ο κορμός του μοτέρ και να σου έβγαλε τόσο γρήγορα φλάτζα...

Αν γίνει πάντως σωστή δουλειά, θα ανεβάσεις και λίγη πίεση οπότε καλύτερη απόκριση και θα δώσεις πολλά χλμ ακόμα ζωής στο μοτέρ...

Στην πιθανή αλλαγή μοτέρ, είναι λαχείο πάντως...

Άρα μάλλον καταλήγουμε στο να δεις αν αξίζει το δικό σου για επισκευή ή έχει και ρωγμές κλπ ή παίρνεις κάποιο από τρακαρισμένο με λίγα χλμ και ελπίζεις να είναι σωστό...

(προσωπική άποψη πάντα... μην παρεξηγηθώ από κανέναν...)


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nick_ls (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver

Ένταξη: 10 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 31

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Αύγ 2017, 08:05:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω 118.000 χλμ από το 2002 που το αγόρασα καινούργιο. Γενικά τα θεωρώ λίγα για φλάντζα απλώς απ΄ότι έχω καταλάβει δεν είναι λίγα γι' αυτόν τον κινητήρα. Γενικότερα πάντως, το προσέχω υπερβολικά, και από λάδια θερμοκρασίες κλπ ήμουν πάντα οκ. Το αυτοκίνητο συντηρείται ανελλιπώς.

Το πρόβλημα είναι αυτό που λες, νέο μοτέρ είναι λαχείο και απ' την άλλη ξέρω το δικό μου μοτέρ γιατί το συντηρώ αδιάκοπα, απλά κακοφαίνεται η υψηλή τιμή της επισκευής που ίσως ξεπερνάει την τιμή απόκτησης άλλου μοτέρ.

Αν έχετε υπόψιν κάποιον μερακλή μάστορα που μείνατε ευχαριστημένοι, στείλτε μου κανά πμ ρε παιδιά. Επίσης μήπως μπορεί να μπει νέο μοτέρ από 1,4 16v ή το 1,6 που έχω ακούσει ότι αυτά δεν πάθαιναν ποτέ φλάντζα; Θα άξιζε;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Αύγ 2017, 09:14:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συμφωνω απολυτα με τα παιδια με 500 ευρ αγοραζεις και τροπετο να εχεις να παιζεις

Laughing


Ειχα και εγω διαροη (απεριοελαχιστο νερο οχι λαδι) αλλα εκατσε και το πουλησα Idea

Αν το αλλαζα θα πηγαινα σε γνωστο μου με γενικο συνεργειο γυρω στα 200-300 κυριως για τα εργατικα αλλα θα αλλαζα και λαδια(και ισως θα εριχνα και εγω μια ματια μεσα στη μηχανη)

Παντως θυμαμαι γνωστος που ειχε παει αντιπροσωπεια τοσο του ειχαν πει (500 με 550) αρα ειναι φιξ τιμη γιαυτους


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Αύγ 2017, 20:03:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nick_ls έγραψε:
Έχω 118.000 χλμ από το 2002 που το αγόρασα καινούργιο. Γενικά τα θεωρώ λίγα για φλάντζα απλώς απ΄ότι έχω καταλάβει δεν είναι λίγα γι' αυτόν τον κινητήρα. Γενικότερα πάντως, το προσέχω υπερβολικά, και από λάδια θερμοκρασίες κλπ ήμουν πάντα οκ. Το αυτοκίνητο συντηρείται ανελλιπώς.

Το πρόβλημα είναι αυτό που λες, νέο μοτέρ είναι λαχείο και απ' την άλλη ξέρω το δικό μου μοτέρ γιατί το συντηρώ αδιάκοπα, απλά κακοφαίνεται η υψηλή τιμή της επισκευής που ίσως ξεπερνάει την τιμή απόκτησης άλλου μοτέρ.

Αν έχετε υπόψιν κάποιον μερακλή μάστορα που μείνατε ευχαριστημένοι, στείλτε μου κανά πμ ρε παιδιά. Επίσης μήπως μπορεί να μπει νέο μοτέρ από 1,4 16v ή το 1,6 που έχω ακούσει ότι αυτά δεν πάθαιναν ποτέ φλάντζα; Θα άξιζε;


Λογικά είναι τα χλμ για φλάντζα... Δεν έχει να κάνει τόσο ο μάστορας αλλά αυτός που θα κάνει το πλάνισμα... Έχω κάνει μια φορά σε μοτέρ 1,4 και άλλη μία σε μοτέρ 1,1. Και στα 2 έχουν γίνει πάνω από 30.000 χλμ και δεν έχω θέμα...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nick_ls (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver

Ένταξη: 10 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 31

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Αύγ 2017, 12:33:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλήθεια; Δούλεψε δηλαδή η επισκευή; Σε συνοικιακό;

Κοιτάξτε όπως το σκέφτομαι σίγουρα η τιμή στην αντιπροσωπεία είναι πολύ υψηλή, θεωρώ όμως ότι δεν είναι τυχαίο, καθώς υπάρχει εγγύηση και εργασίας και ανταλλακτικών για ένα χρόνο. Δε λέω ότι αξίζει ή ότι σίγουρα θα κάνει καλύτερη δουλειά, αλλά φαντάζομαι θα ξέρουν που στέλνουν το μοτέρ για ρεκτιφιέ.

Απ' την άλλη μεταχειρισμένο μοτέρ είναι τρελό λαχείο, σίγουρα θα πρέπει να βάλεις παλιό μοτέρ που θα έχει ήδη χιλιόμετρα και ποιος σου λέει ότι δε θα έχει ήδη πάθει φλάντζα και εκείνο ή ότι δεν θα ετοιμάζεται ήδη για φλάντζα.

Γενικά είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

Έχω δυο τρεις μάστορες πάντως που ακούω ότι είναι κορυφή θα ξεκινήσω από Δευτέρα και βλέπουμε. Πάντως αν γινόταν δουλειά με 300 ευρώ πχ θεωρώ ότι θα άξιζε.

ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Αύγ 2017, 18:45:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nick_ls έγραψε:
Αλήθεια; Δούλεψε δηλαδή η επισκευή; Σε συνοικιακό;

Κοιτάξτε όπως το σκέφτομαι σίγουρα η τιμή στην αντιπροσωπεία είναι πολύ υψηλή, θεωρώ όμως ότι δεν είναι τυχαίο, καθώς υπάρχει εγγύηση και εργασίας και ανταλλακτικών για ένα χρόνο. Δε λέω ότι αξίζει ή ότι σίγουρα θα κάνει καλύτερη δουλειά, αλλά φαντάζομαι θα ξέρουν που στέλνουν το μοτέρ για ρεκτιφιέ.

Απ' την άλλη μεταχειρισμένο μοτέρ είναι τρελό λαχείο, σίγουρα θα πρέπει να βάλεις παλιό μοτέρ που θα έχει ήδη χιλιόμετρα και ποιος σου λέει ότι δε θα έχει ήδη πάθει φλάντζα και εκείνο ή ότι δεν θα ετοιμάζεται ήδη για φλάντζα.

Γενικά είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

Έχω δυο τρεις μάστορες πάντως που ακούω ότι είναι κορυφή θα ξεκινήσω από Δευτέρα και βλέπουμε. Πάντως αν γινόταν δουλειά με 300 ευρώ πχ θεωρώ ότι θα άξιζε.

ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας.


Ναι... μια χαρά δουλεύουν τα μοτεράκια... Και αυτός ο μάστορας που το πάω στέλνει το μοτέρ για πλάνισμα... Μπορεί να ήμουν τυχερός που είχα 2 στα 2!!!

Πάντως η όλη κατάσταση είναι ακριβώς όπως την περιγράφεις...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vec (Θοδωρής)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16V) Dyn (2006)

Ένταξη: 04 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Απρ 2023, 09:59:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλλον πάω και εγώ για τη δεύτερη φλάτζα. Η πρώτη στα 40.000 και τώρα στα 165.000 αλλά ψιλιάζομαι ότι έχει θέμα εδώ και τουλάχιστον 20-30.000 χλμ.
Γνωρίζω τα πέρι "νέου" κωδικού φλάτζας, αυτή μου είχαν βάλει στην πρώτη αλλαγή. Έχετε να προτείνετε καμιά άλλη μάρκα (στο ψαχτό κάπως μου έκατσαν οι Reinz, Corteco, Elring) πέρα από την original για καλύτερα ή να ξαναπάρω της Peugeot;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1106s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on