Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nick_ls (nick) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver
Ένταξη: 10 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 19:22:40 Θέμα δημοσίευσης: Φλαντζα κεφαλης 206 |
|
|
Καλησπέρα παιδιά, τυχαία πήγα το 206 για έναν έλεγχο και μου είπαν (αντιπροσωπεία) ότι η φλάντζα κεφαλής αρχίζει σιγά σιγά να τα παίζει αλλά δεν επείγει. Τιμή κοντά στα 500 ευρώ.
Είναι καλή τιμή; Αξίζει να το φτιάξω; Υπάρχει κάποιος έμπιστος που να κάνει καλή δουλειά;
Ευχαριστώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 21:21:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με 500 ευρώ αλλάζεις όλο το μοτέρ όχι μία φλατζα σε 8β?μήπως δεν σου είπαν μόνο για αυτό αλλά θέλει κιαλλα στμαζεματα και στα έβγαλαν σύνολο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nick_ls (nick) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver
Ένταξη: 10 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 21:31:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα ευχαριστώ για την απάντηση!
Λακωνικοί ως συνήθως στην αντιπροσωπεία, μου είπαν μόνο έχει διαρροή λαδιού από κάτω, ετοιμαστείτε για φλάντζα κεφαλής, ίσως και σε ένα χρόνο βέβαια γιατί τώρα άρχισε. Προσωπικά νόμιζα βέβαια ότι η φλάντζα κεφαλής δεν έχει ως σύμπτωμα την εμφανή διαρροή λαδιού αλλά ότι μπερδεύει λάδια - νερά. Όπως και να έχει η τιμή ήταν για πλάνισμα (το στέλνουν έξω) + τα υπόλοιπα εργατικά λύσιμο δέσιμο. Κατά τ' άλλα μου είπαν για τα χρόνια του ήταν σε πολύ καλή κατάσταση (χαχα μάλλον ειρωνεία ήταν αυτό). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 23:13:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περιλαμβάνεται και βάψιμο αυτοκινήτου στην τιμή;....
Ψάξτο και αλλού. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nick_ls (nick) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver
Ένταξη: 10 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 23:26:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα το ψάξω εννοείται. Απλώς δεν ξέρω αν αξίζει η επισκευή. Έχω ακούσει διάφορα γι αυτήν τη βλάβη, από το ότι δεν φτιάχνεται καλά ποτέ, όπως και ότι αξίζει αλλαγή κινητήρα, αλλά και ότι όσοι έδωσαν τα 200-300 ευρώ ουσιαστικά δεν τους το έφτιαξαν καλά ποτέ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 23:49:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσα χλμ έχεις... Είναι κι αυτό κριτήριο στην περίπτωση που έχει λίγα, πιθανά να έχει πρόβλημα ο κορμός του μοτέρ και να σου έβγαλε τόσο γρήγορα φλάτζα...
Αν γίνει πάντως σωστή δουλειά, θα ανεβάσεις και λίγη πίεση οπότε καλύτερη απόκριση και θα δώσεις πολλά χλμ ακόμα ζωής στο μοτέρ...
Στην πιθανή αλλαγή μοτέρ, είναι λαχείο πάντως...
Άρα μάλλον καταλήγουμε στο να δεις αν αξίζει το δικό σου για επισκευή ή έχει και ρωγμές κλπ ή παίρνεις κάποιο από τρακαρισμένο με λίγα χλμ και ελπίζεις να είναι σωστό...
(προσωπική άποψη πάντα... μην παρεξηγηθώ από κανέναν...)
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nick_ls (nick) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver
Ένταξη: 10 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Αύγ 2017, 08:05:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω 118.000 χλμ από το 2002 που το αγόρασα καινούργιο. Γενικά τα θεωρώ λίγα για φλάντζα απλώς απ΄ότι έχω καταλάβει δεν είναι λίγα γι' αυτόν τον κινητήρα. Γενικότερα πάντως, το προσέχω υπερβολικά, και από λάδια θερμοκρασίες κλπ ήμουν πάντα οκ. Το αυτοκίνητο συντηρείται ανελλιπώς.
Το πρόβλημα είναι αυτό που λες, νέο μοτέρ είναι λαχείο και απ' την άλλη ξέρω το δικό μου μοτέρ γιατί το συντηρώ αδιάκοπα, απλά κακοφαίνεται η υψηλή τιμή της επισκευής που ίσως ξεπερνάει την τιμή απόκτησης άλλου μοτέρ.
Αν έχετε υπόψιν κάποιον μερακλή μάστορα που μείνατε ευχαριστημένοι, στείλτε μου κανά πμ ρε παιδιά. Επίσης μήπως μπορεί να μπει νέο μοτέρ από 1,4 16v ή το 1,6 που έχω ακούσει ότι αυτά δεν πάθαιναν ποτέ φλάντζα; Θα άξιζε; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος


 307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Αύγ 2017, 09:14:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συμφωνω απολυτα με τα παιδια με 500 ευρ αγοραζεις και τροπετο να εχεις να παιζεις
Ειχα και εγω διαροη (απεριοελαχιστο νερο οχι λαδι) αλλα εκατσε και το πουλησα
Αν το αλλαζα θα πηγαινα σε γνωστο μου με γενικο συνεργειο γυρω στα 200-300 κυριως για τα εργατικα αλλα θα αλλαζα και λαδια(και ισως θα εριχνα και εγω μια ματια μεσα στη μηχανη)
Παντως θυμαμαι γνωστος που ειχε παει αντιπροσωπεια τοσο του ειχαν πει (500 με 550) αρα ειναι φιξ τιμη γιαυτους
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Αύγ 2017, 20:03:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nick_ls έγραψε: | Έχω 118.000 χλμ από το 2002 που το αγόρασα καινούργιο. Γενικά τα θεωρώ λίγα για φλάντζα απλώς απ΄ότι έχω καταλάβει δεν είναι λίγα γι' αυτόν τον κινητήρα. Γενικότερα πάντως, το προσέχω υπερβολικά, και από λάδια θερμοκρασίες κλπ ήμουν πάντα οκ. Το αυτοκίνητο συντηρείται ανελλιπώς.
Το πρόβλημα είναι αυτό που λες, νέο μοτέρ είναι λαχείο και απ' την άλλη ξέρω το δικό μου μοτέρ γιατί το συντηρώ αδιάκοπα, απλά κακοφαίνεται η υψηλή τιμή της επισκευής που ίσως ξεπερνάει την τιμή απόκτησης άλλου μοτέρ.
Αν έχετε υπόψιν κάποιον μερακλή μάστορα που μείνατε ευχαριστημένοι, στείλτε μου κανά πμ ρε παιδιά. Επίσης μήπως μπορεί να μπει νέο μοτέρ από 1,4 16v ή το 1,6 που έχω ακούσει ότι αυτά δεν πάθαιναν ποτέ φλάντζα; Θα άξιζε; |
Λογικά είναι τα χλμ για φλάντζα... Δεν έχει να κάνει τόσο ο μάστορας αλλά αυτός που θα κάνει το πλάνισμα... Έχω κάνει μια φορά σε μοτέρ 1,4 και άλλη μία σε μοτέρ 1,1. Και στα 2 έχουν γίνει πάνω από 30.000 χλμ και δεν έχω θέμα...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nick_ls (nick) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver
Ένταξη: 10 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Αύγ 2017, 12:33:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλήθεια; Δούλεψε δηλαδή η επισκευή; Σε συνοικιακό;
Κοιτάξτε όπως το σκέφτομαι σίγουρα η τιμή στην αντιπροσωπεία είναι πολύ υψηλή, θεωρώ όμως ότι δεν είναι τυχαίο, καθώς υπάρχει εγγύηση και εργασίας και ανταλλακτικών για ένα χρόνο. Δε λέω ότι αξίζει ή ότι σίγουρα θα κάνει καλύτερη δουλειά, αλλά φαντάζομαι θα ξέρουν που στέλνουν το μοτέρ για ρεκτιφιέ.
Απ' την άλλη μεταχειρισμένο μοτέρ είναι τρελό λαχείο, σίγουρα θα πρέπει να βάλεις παλιό μοτέρ που θα έχει ήδη χιλιόμετρα και ποιος σου λέει ότι δε θα έχει ήδη πάθει φλάντζα και εκείνο ή ότι δεν θα ετοιμάζεται ήδη για φλάντζα.
Γενικά είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
Έχω δυο τρεις μάστορες πάντως που ακούω ότι είναι κορυφή θα ξεκινήσω από Δευτέρα και βλέπουμε. Πάντως αν γινόταν δουλειά με 300 ευρώ πχ θεωρώ ότι θα άξιζε.
ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Αύγ 2017, 18:45:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nick_ls έγραψε: | Αλήθεια; Δούλεψε δηλαδή η επισκευή; Σε συνοικιακό;
Κοιτάξτε όπως το σκέφτομαι σίγουρα η τιμή στην αντιπροσωπεία είναι πολύ υψηλή, θεωρώ όμως ότι δεν είναι τυχαίο, καθώς υπάρχει εγγύηση και εργασίας και ανταλλακτικών για ένα χρόνο. Δε λέω ότι αξίζει ή ότι σίγουρα θα κάνει καλύτερη δουλειά, αλλά φαντάζομαι θα ξέρουν που στέλνουν το μοτέρ για ρεκτιφιέ.
Απ' την άλλη μεταχειρισμένο μοτέρ είναι τρελό λαχείο, σίγουρα θα πρέπει να βάλεις παλιό μοτέρ που θα έχει ήδη χιλιόμετρα και ποιος σου λέει ότι δε θα έχει ήδη πάθει φλάντζα και εκείνο ή ότι δεν θα ετοιμάζεται ήδη για φλάντζα.
Γενικά είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
Έχω δυο τρεις μάστορες πάντως που ακούω ότι είναι κορυφή θα ξεκινήσω από Δευτέρα και βλέπουμε. Πάντως αν γινόταν δουλειά με 300 ευρώ πχ θεωρώ ότι θα άξιζε.
ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας. |
Ναι... μια χαρά δουλεύουν τα μοτεράκια... Και αυτός ο μάστορας που το πάω στέλνει το μοτέρ για πλάνισμα... Μπορεί να ήμουν τυχερός που είχα 2 στα 2!!!
Πάντως η όλη κατάσταση είναι ακριβώς όπως την περιγράφεις...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vec (Θοδωρής) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16V) Dyn (2006)
Ένταξη: 04 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Απρ 2023, 09:59:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλλον πάω και εγώ για τη δεύτερη φλάτζα. Η πρώτη στα 40.000 και τώρα στα 165.000 αλλά ψιλιάζομαι ότι έχει θέμα εδώ και τουλάχιστον 20-30.000 χλμ.
Γνωρίζω τα πέρι "νέου" κωδικού φλάτζας, αυτή μου είχαν βάλει στην πρώτη αλλαγή. Έχετε να προτείνετε καμιά άλλη μάρκα (στο ψαχτό κάπως μου έκατσαν οι Reinz, Corteco, Elring) πέρα από την original για καλύτερα ή να ξαναπάρω της Peugeot; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|