PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

TU5J4__Διάγνωση από Πληκτρολόγιο__Τα Φώτα Σας

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάϊ 2017, 12:50:01    Θέμα δημοσίευσης: TU5J4__Διάγνωση από Πληκτρολόγιο__Τα Φώτα Σας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν περιγράψω το πρόβλημα,
να αναφέρω ένα σύντομο ιστορικό:
το αμάξι -Ρ306- με το μοτέρ του θέματος αγοράστηκε μτχρ πριν περίπου δύο χρόνια με χλμ μοτέρ 150Κ, έκτοτε "έγραψε" άλλα 25Κ σβέλτα (με πολύ Πεντέλη...). Λόγω κάποιων δυσλειτουργιών στο κύκλωμα ψύξης (ανέβασε κάνα δυο φορές θερμοκρασία) σταδιακά η φλάντζα κεφαλής χαιρέτησε (μικρή απώλεια λιπαντικού).
Η φλάντζα αλλάχθηκε πριν περίπου 2,5Κ με αυτήν του 206, με επιπλέον καθάρισμα στο καπάκι, λύσιμο κεφαλής καθάρισμα ωστηρίων κτλ (εκκεντροφόροι είναι οι cat 743).
Το πρόβλημα τώρα:
το περασμένο Σάββατο εκκινώντας το μοτέρ και αφήνοντας το για 2/3 λεπτά στο ρελαντί (ζέσταμα) λίγο πριν εκκινήσω ακούω ένα "κελάηδημα" από το μοτέρ. Ανοίγω καπώ και προσδιορίζω το κελάηδημα προς την πλευρά του Νο4 κυλίνδρου (προς το λουρί των εκκεντροφόρων) "ψηλά" από το καπάκι. Μόλις ζεστάθηκε το λάδι ο θόρυβος σταμάτησε και όταν ξαναπήρε μπροστά το μοτέρ με "ζεστό λάδι) δεν ξανακούστηκε.
Το κελάηδημα είναι σαν τον ήχο που έκαναν οι ακτίνες του ποδηλάτου όταν πιτσιρικάδες τοποθετούσαμε ένα μανταλάκι για θόρυβο (ημιμεταλλικό θα τον χαρακτήριζα).
Από το Σάββατο μέχρι χθες το κελάηδημα δεν επιδεινώθηκε δηλαδή ακούγοταν για λίγο στο ρελαντί κρύο και μετά σταμάταγε.
Αυτό μέχρι χθες , όπου το αμάξι πήγε για έλεγχο στον μηχανικό. Ελέχθηκε η κεφαλή(όσο είναι εφικτό) με λύσιμο των ψευδοκάπακων χωρίς ευρήματα, ενώ και η συμπίεση ήταν ομοιόμορφη σε όλους τους κυλίνδρους.
Λόγω κόστους προτίμησα να μην λυθεί όλη η κεφαλή και να το παρακολουθήσω. Ο μηχανικός δεν είναι βέβαιος από τον ήχο/κελάηδημα για την προέλευση του (ωστήριο/α, κάτι άλλο στην κεφαλή, πιστόνι, ελατήριο κτλ), ενώ και ο ίδιος το προσδιορίζει χωροταξικά από το μέρος που προαναφέρθηκε.
Αποχωρώντας από το συνεργείο και μετά το 4ο/5ο φανάρι το κελάηδημα έγινε μόνιμο και σχεδόν συνεχές, η συχνότητα του οποίου μεταβάλλεται με την αύξηση των ΣΑΛ (δυστυχώς το συνεργείο έκλεινε και δεν μπορούσα να επιστρέψω).
Πέρα από το προφανές ερώτημα τι μπορεί να είναι; υπάρχει και το ερώτημα αν αξίζει να "ανοιχτεί" το μοτέρ/καπάκι, δεδομένου ότι είχα σκοπό να προχωρούσα σε υδρίβιο (TU5j4 - TU5jp4), απλά δεν βολεύει ο συγκεκριμένος χρόνος χρηματοδοτικά...
Ευχαριστώ
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάϊ 2017, 13:39:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πως ακριβώς καθαρίστηκαν τα ωστήρια ;



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάϊ 2017, 20:25:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασίλη, άσε ήσυχο το μοτέρ σου βρε καλό αγόρι μου.

Μπορείς να αλλάξεις το ράουλο του ιμάντα δυναμό και να κάνεις σερβις στο δυναμό σου. Συνήθως εκεί βρίσκεται η αιτία του κακού και αυτός είναι λόγος για να ακούς κελαηδητό.
Δεν είναι από τα πιστόνια ούτε τις μπιέλες ούτε τους εκκεντροφορους η φασαρία που ακους.

Μιλάω από προσωπική εμπειρία 2Χ . Και τις δύο φορές τα έκανα πάνω μου και τελικά έφταιγαν αυτά τα περιφερειακά.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάϊ 2017, 21:18:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπως σωστα σε παραπεμπει ο Στελιος,κοιτα πρωτα τα περιφεριακα!
Ειδικα αν εχεις την τροχαλια δυναμο με το ελαστικο παρεμβυσμα που ειχαν τα 16v ειναι κατα πασα πιθανοτητα αυτη!


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Μάϊ 2017, 18:51:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Ένα γεγονός που παρέλειψα να αναφέρω και νομίζω συνεπικουρεί στις ανωτέρω διαγνώσεις/απόψεις, είναι ότι στην τελευταία επίσκεψη αλλάχθηκαν τα "λουριά", γιατί "σφύριζαν".
Εκτιμώ ότι τα νέα και "σφιχτά" λουριά, επιδείνωσαν το πρόβλημα με αποτέλεσμα το μόνιμο "κελάηδημα".
Μόλις έχω νεότερα θα ενημερώσω.
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2017, 20:57:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αιτία ευρέθει:
είχε "λασκάρει" το γρανάζι που κινεί τον ιμάντα των εκκεντροφόρων και παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο.
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1892s (PHP: 40% - SQL: 60%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on