PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αλλαγή μοτέρ σε Peugeot 106 1.1
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
unclenontas (nontas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 XN (1999)

Ένταξη: 31 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Ιαν 2017, 15:48:16    Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή μοτέρ σε Peugeot 106 1.1 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα. Έχω ένα φουλ μαμίσιο 106 XN 1.1, και γνωστός μου έχει μοτέρ 1.4 από Saxo. Μπορώ να κάνω την αλλαγή και να βάλω το μοτέρ του Saxo πάνω;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Ιαν 2017, 20:22:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ειναι και το σαξο κοντινης χρονολογιας,ναι! Αν ειναι πιο καινουριο με τριφυσα ηλεκτρικα,θελει ηλεκτρολογο.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
unclenontas (nontas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 XN (1999)

Ένταξη: 31 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Ιαν 2017, 21:34:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Αν ειναι και το σαξο κοντινης χρονολογιας,ναι! Αν ειναι πιο καινουριο με τριφυσα ηλεκτρικα,θελει ηλεκτρολογο.

Θενξ Geo. Θα επανέλθω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
unclenontas (nontas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 XN (1999)

Ένταξη: 31 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2017, 12:43:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Αν ειναι και το σαξο κοντινης χρονολογιας,ναι! Αν ειναι πιο καινουριο με τριφυσα ηλεκτρικα,θελει ηλεκτρολογο.

Θα πρέπει να κάνω και αλλαγή στον εγκέφαλο και το κιβώτιο άραγε;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2017, 21:01:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πλεξουδα-εγκεφαλο,εννοειται! Το σασμαν δεν εχει θεμα οποιο και να βαλεις!


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
unclenontas (nontas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 XN (1999)

Ένταξη: 31 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιαν 2017, 10:32:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραίος! Έχεις καμιά ιδέα πόσο θα κοστίσουν τα εργατικά στο περίπου;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιαν 2017, 11:19:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν δε βαλει το χερι του ηλεκτρολογος υπολογιζω γυρω στα 150-200 ευρω. Το σαξο τι χρονολογιας ειναι;


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
unclenontas (nontas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 XN (1999)

Ένταξη: 31 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιαν 2017, 16:10:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω 2003.....To πεζάκι μου είναι του 99
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikos Kal (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 08 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Αθηνα πλεον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Φεβ 2017, 06:03:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν είναι να μπεις στην διαδικασία βαλτου 16αρι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Φεβ 2017, 15:50:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σαν κοστος,δεν εχει καμια επαφη με το να βαλει 14ρι.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Φεβ 2017, 16:57:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Σαν κοστος,δεν εχει καμια επαφη με το να βαλει 14ρι.

+1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Nikos Kal (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 08 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Αθηνα πλεον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Φεβ 2017, 21:32:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ως προς τι;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikos Kal (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 08 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Αθηνα πλεον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Φεβ 2017, 21:33:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ως προς τι;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas205 (Κωνσταντίνος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 205 1.1 ---> 1.3

Ένταξη: 21 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 179

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Φεβ 2017, 23:44:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχει νόημα να αλλάξεις ολόκληρo μοτερ για 15 άλογα.


"If in doubt, flat out"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Φεβ 2017, 01:00:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικο,το 1600 θελει αλλα ημιαξονια,αλλα φρενα,αλλο σασμαν,αλλη αναρτηση κ.α απαραιτητα για να εχει μια σχετικη αξιοπιστια και να παταει αξιοπρεπως στο δρομο.

Κωστα,δεν ειναι τα 15 αλογα,τα παραπανισια κυβικα "σερνουν" πιο ανετα την καροτσα και ειδικα αν μιλαμε για τριφυσο 14ρι με πολλαπλο ψεκασμο η καταναλωση θα βρισκεται σε καλυτερα επιπεδα και ενδεχομενως αφου το μοτερ του το δινει γνωστος,ισως η τιμη να ειναι ξεφτιλα.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas205 (Κωνσταντίνος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 205 1.1 ---> 1.3

Ένταξη: 21 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 179

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Φεβ 2017, 12:52:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εννοείται πως τα άλογα είναι απλα μία παράμετρος στην απόδοση ενός μοτέρ, παίζουν ρόλο και άλλα πολλά. Απλά συνεχίζω να πιστεύω πως μία τέτοια μετατροπή δεν αξίζει. Αύτο το μοτεράκι έχει αρκετό νεύρο για 1100, με λίγο ελάφρωμα στην καρότσα και την επιλογή ενός πιο κοντού σασμαν δεν θα έχεις τιποτα να ζηλέψεις απο ένα 1400αρι. Γενικά αν μπεις στο λούκι της μετατροπής κοίταζε να βάζεις πράγματα που δεν θα χρειαστεί να ξαναβγάλεις εαν αργότερα θελήσεις κάτι πιο δυνατό.


"If in doubt, flat out"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Φεβ 2017, 19:02:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κοστος για κοντυτερο σασμαν μαζι με εργασια και ανταλλακτικα θα διαμορφωθει ως εξης με τιμες ξεφτιλα: σασμαν:150 δισκοπλατω:100 ρουλεμαν,τσιμουχες:120 εργασια:100 βρισκομαστε ηδη κοντα στο 500ρικο
Σχεδον τα ιδια θα κοστισει και η μετατροπη αντε 100 πανω,αν μιλαμε για μοτερ καποιου γνωστου.
Εν παση περιπτωσει ακομη και με σασμαν το τριφυσο 1.4 δε το φτανεις ουτε σε γκαζια ουτε σε οικονομια. Που 11sec για τα 0-100 που 15,4; ειδικα στα πολλα χλμ επικρατει χαος!


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas205 (Κωνσταντίνος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 205 1.1 ---> 1.3

Ένταξη: 21 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 179

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Φεβ 2017, 19:34:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχεις δίκιο δεν είχα κάτσει να τα υπολογίσω. Ίσως το σκεφτόμουν επειδή κάποια στιγμή και το 14αρι θα είναι "λίγο", τουλάχιστον να έχεις βάλει κάτι που θα μπορείς να αξιοποιήσεις, αλλά αυτό είναι άσχετο απο το θέμα μας.


"If in doubt, flat out"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Φεβ 2017, 21:57:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα αν το 106 ειναι μονου ψεκασμου θελει ηλεκτρολογο οτι και να γινει....αν ειναι πολλαπλου μπαινει το αλλο οπως ειναι και παιζει μπαλα με τα ηλκτρικα του 1.1 ασχετα αν ειναι μονοφυσο η τριφυσο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Φεβ 2017, 23:45:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο το 2000 και μετα ηταν τριφυσα πολλαπλου ψεκασμου,οπως τα quiksilver. Παλι με κοινα ηλεκτρικα με τα 14ρια.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1072s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on