PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 306 1,6 16v

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάϊ 2017, 18:02:28    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 306 1,6 16v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύ καλησπέρες...
Θα ήθελα τις προτάσεις για εξάτμιση κλπ...
Παρατηρώ ότι ειδικά στις ψηλές στροφές "πνίγεται" ο κινητήρας...
Δεν θέλω θόρυβο και δεν με νοιάζει αν θα έχει καταλύτη ή όχι...
Οτιδήποτε από το δίχαλο και μετά... Smile

Ευχαριστώ!!! Wink


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούλ 2017, 23:25:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάποια πρόταση;;; Rolling eyes


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούλ 2017, 10:40:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επειδή και εγώ ψάχνομαι για την δική μου μετατροπή καταλήγω σε φ52 εξωτερικό με 100αρι καταλύτη, μεσαίο αντί για τελικό και φτιαχτό δίχαλο.

αυτα σε μοτερ με cat cam's 708 η κατι παρεμφερει. ισως παω και σε φ54 το σκεφτομαι ακομα. παντος δεν υπολογιζουμε οπως τα 106 και τα σαξο γιατι σε εμας ειναι αρκετα μεγαλυτερο το μηκος τις εξατμισης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούλ 2017, 18:02:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και κάνει και κούρμπα στη γέφυρα...


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούλ 2017, 01:34:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petran_x13 έγραψε:
... παντος δεν υπολογιζουμε οπως τα 106 και τα σαξο γιατι σε εμας ειναι αρκετα μεγαλυτερο το μηκος τις εξατμισης.


Το μεγαλύτερο μήκος τι συνεπάγεται όσον αφορά τη διάμετρο: μικρότερη ή μεγαλύτερη;;;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Ιούλ 2017, 12:00:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petran_x13 έγραψε:
επειδή και εγώ ψάχνομαι για την δική μου μετατροπή καταλήγω σε φ52 εξωτερικό με 100αρι καταλύτη, μεσαίο αντί για τελικό και φτιαχτό δίχαλο.

αυτα σε μοτερ με cat cam's 708 η κατι παρεμφερει. ισως παω και σε φ54 το σκεφτομαι ακομα. παντος δεν υπολογιζουμε οπως τα 106 και τα σαξο γιατι σε εμας ειναι αρκετα μεγαλυτερο το μηκος τις εξατμισης.


Σκεφτόμουν να καταργήσω καταλύτη... Να αφήσω μόνο το εξωτερικό καβούκι για τα μάτια του κόσμου...
Μεσαίο πάντως και τελικό έχω και τώρα (από την αρχή τα είχα που ήμουν 1,4)... Το αναφέρω γιατί εξ όσων γνωρίζω κάποια 1,4 δεν έχουν καν μεσαίο...

vassat έγραψε:
Το μεγαλύτερο μήκος τι συνεπάγεται όσον αφορά τη διάμετρο: μικρότερη ή μεγαλύτερη;;;
/ Β


Αυτό το είχα κι εγώ απορία γενικά... Confused


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Ιούλ 2017, 23:27:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οσο μεγαλυτερο το μηκος θελει και μεγαλυτερη διατομη. ουτε εγω εχω καταλυτη στο 1.4 και kfw κιολας. τροπος υπαρχει για ολα. ακομα εχεις την 45αρα εξατμιση του 1.4?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Ιούλ 2017, 23:36:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πετρο,αναποδα τα λες Razz. Το μεγαλυτερο μηκος της εξατμισης συνεπαγεται και μεγαλυτερο ογκο,αρα στο 306 που εχει μακρυτερο σωληνα σε συγκριση με το 106,αρκει μικροτερη διατομη για να καλυφθει η αναγκη του κινητηρα.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Ιούλ 2017, 08:29:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:
petran_x13 έγραψε:
... παντος δεν υπολογιζουμε οπως τα 106 και τα σαξο γιατι σε εμας ειναι αρκετα μεγαλυτερο το μηκος τις εξατμισης.


Το μεγαλύτερο μήκος τι συνεπάγεται όσον αφορά τη διάμετρο: μικρότερη ή μεγαλύτερη;;;
/ Β

Μικρότερη διάμετρο.
Αντί να βγάλεις τον καταλύτη, κατήργησε ένα καζανάκι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Αύγ 2017, 19:55:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Πετρο,αναποδα τα λες Razz. Το μεγαλυτερο μηκος της εξατμισης συνεπαγεται και μεγαλυτερο ογκο,αρα στο 306 που εχει μακρυτερο σωληνα σε συγκριση με το 106,αρκει μικροτερη διατομη για να καλυφθει η αναγκη του κινητηρα.


τωρα τα ξανα εψαχνα κατι παλια link και εχεις δικιο Embarassed Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 12:34:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petran_x13 έγραψε:
οσο μεγαλυτερο το μηκος θελει και μεγαλυτερη διατομη. ουτε εγω εχω καταλυτη στο 1.4 και kfw κιολας. τροπος υπαρχει για ολα. ακομα εχεις την 45αρα εξατμιση του 1.4?


Του 1,4 έχω αλλά δεν είναι 45αρα... Αν θυμάμαι καλά είναι 48αρα...

KFX είχα πριν και τώρα NFX...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Αύγ 2017, 17:18:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το δικο μου kfw και ενος φιλου kfx και τα 2 45αρες εχουν.

τα kfx εχουν τον καταλυτη κατω, μεσαιο και τελικο

τα kfw εχουν τον καταλυτη στην πολλαπλή και μονο τελικο

απο το εργοστάσιο μιλάμε πάντα

kfx=1.4 8v μόνοφύσο

kfw=1.4 8v τριφυσο

πες αναλυτικά τι φοράει το αυτοκίνητό να καταλήξουμε σε εξάτμιση. επίσης αν μπορείς ανέβασε φωτο απο την πατέντα στο διχαλο για την μετατροπή γιατι με ενδιαφέρει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Αύγ 2017, 18:41:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petran_x13 έγραψε:
το δικο μου kfw και ενος φιλου kfx και τα 2 45αρες εχουν.

τα kfx εχουν τον καταλυτη κατω, μεσαιο και τελικο

τα kfw εχουν τον καταλυτη στην πολλαπλή και μονο τελικο

απο το εργοστάσιο μιλάμε πάντα

kfx=1.4 8v μόνοφύσο

kfw=1.4 8v τριφυσο

πες αναλυτικά τι φοράει το αυτοκίνητό να καταλήξουμε σε εξάτμιση. επίσης αν μπορείς ανέβασε φωτο απο την πατέντα στο διχαλο για την μετατροπή γιατι με ενδιαφέρει.


Τρίφισο 306;!;!;! Δεν ήξερα ότι υπάρχουν... Αν σκεφτείς ότι το δικό μου είναι τελευταία εβδομάδα παραγωγής των 306. Η καρότσα μου είναι 1,8. Όπως και όλα αυτά τα τελευταία κομμάτια...

Δεν έχει γίνει κάποια ιδιαίτερη πατέντα... Ακριβώς εκεί που τελειώνει το δίχαλο (στην βάση δίπλα από την ελαιολεκάνη) ενώσανε την δικιά μου εξάτμιση...

Θα το επιβεβαιώσω πάντως για την διάμετρο, όταν δω το αμαξάκι μου από κοντά (και θα ανεβάσω και φωτογραφία...). Είμαι εκτός Αθηνών και το αμάξι το έχω αφήσει εκεί στο πατρικό μου...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Αύγ 2017, 16:09:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το δικο μου 306 τελος του 2001 μοντελο ειναι 3φυσο. σημερα εκανα βολτα ενα 306 1.6 16v και Επαθα πλάκα αστα να πανε! φιλτρο-εξατμιση και κ/π 14/60 δεν συγκρίνεται πουθενά. βγαλε καμια φωτο απο το διχαλο κτλ να δω και εγω τι υπαρχει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Αύγ 2017, 22:04:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petran_x13 έγραψε:
σημερα εκανα βολτα ενα 306 1.6 16v και Επαθα πλάκα αστα να πανε! φιλτρο-εξατμιση και κ/π 14/60 δεν συγκρίνεται πουθενά. βγαλε καμια φωτο απο το διχαλο κτλ να δω και εγω τι υπαρχει.


Εμένα είναι με πρόγραμμα, φίλτρο και 14/60 (από το προηγούμενο μοτέρ).
Καμία σχέση το αμάξι... Βάζεις την 5η εθνική και ξεχνάς να την βγάλεις...
Με την 1η ευκαιρία θα έχεις και την φωτό!!! Wink


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Δεκ 2018, 14:59:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επαναφέρω το θέμα για γνώμες για εξάτμιση!!!
Ευχαριστώ!!!


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2018, 18:54:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

54αρα με καταλυτη και ενα καζανι,κατα προτιμηση μεσαιο οσο γινεται πιο προς τον πισω αξονα?
Ή αντε και με ενα μικρο σε μηκος τελικο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Δεκ 2018, 16:16:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ... Ξέχασα να συμπληρώσω ότι δεν θέλω καθόλου θόρυβο...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1036s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on