Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
PZEN1600 (ΕΦΗ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 106 1.4 (8V) ZEN (2001)
Ένταξη: 03 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 10:39:30 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΡΕΛΑΝΤΙ....??????? |
|
|
Καλημερα σας,μετα των καθαρισμο πεταλουδας,μοτερ ρελαντι και μαπ και ενω ειχα στιριξει τις ελπιδες μου εκει .....συνεχιζω να αντιμετωπιζω προβλημα με το ρελαντι.Δηλαδη,αρκετο τρανταγμα ,ρελαντι μεταξυ 9000 και 11000 να αυξομειωνει και μετα απο μισο με ενα λεπτο σταθεροποιειται στις 9000 κανοντας κοψιματα και κανοντας και θορυβο η εξατμιση σαν....σκαραβαιος .Επισης παρατηρησα πως δεν εχει αποκριση το γκαζι δλδ ανεβαζει στροφες αλλα....δεν φευγει το αμαξι.Μπορει καποιος να μου πει τι θα μπορουσε να ειναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 11:37:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελπίζω να εννοείς 900 και 1.100rpm και όχι 11 χιλιάδες στροφές.
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PZEN1600 (ΕΦΗ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 106 1.4 (8V) ZEN (2001)
Ένταξη: 03 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 11:50:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive Eχω τοση στεναχωρια σημερα με το αυτοκινητο που δεν ξερω τι γραφω.....τωρα ειδα το 9000!!!!! και το 11000!!!!!!φυσικα και εκανα λαθος!!!!!!!Εξαλλου ενα πεζακι 1,4 ειναι με 75hp. 900 με 1100 το ρελαντι ''Φανταζεσαι'' τι μπορει να ειναι?????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 12:07:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δώστου λίγο χρόνο να στρώσει μετά τον καθαρισμό. Ίσως να θελει απλα τον χρόνο του
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PZEN1600 (ΕΦΗ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 106 1.4 (8V) ZEN (2001)
Ένταξη: 03 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 12:25:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να σου πω το σκεφτηκα πως ισως να θελει χρονο αλλα ειναι τοσο εντονο......μηπως θελει και καποια ρυθμιση?μηπως ειναι ''λ''?εντομεταξυ μου αναβοσβηνει και η ενδειξη του κινητηρα στο καντραν ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 13:00:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμ ένα ένα μας τα λες... Τις έβαλες όλες τις φύσες στις θέσεις τους?
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PZEN1600 (ΕΦΗ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 106 1.4 (8V) ZEN (2001)
Ένταξη: 03 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 13:09:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oλες τι τοποθετησα 1 map ,1 μοτερ ρελαντι,1 ποτενσιομετρο.τα τσεκαρα ολα 2 φορες ,ολα ειναι στη σωστη θεση. ενα εκανα αναποδα ,εβγαλα τον πολο της μπαταριας αφου τα ειχα αφαιρεσει ολα για να τα καθαρισω,και την ξανασυνδεσα αφου τα καθαρισα και τα τοποθετησα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PZEN1600 (ΕΦΗ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 106 1.4 (8V) ZEN (2001)
Ένταξη: 03 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 13:12:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν πιστευω να εκανα καποιο λαθος.........μαλλον ειναι αλλου το προβλημα και εγω χαρηκα τσαμπα!!!! ααααααα καθαρισα και τις επαφες με σπρευ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:43:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορεί να θέλει αλλαγή το μοτέρ ρελαντί.
Αν το πας πάντως σε διαγνωστικό, θα έχει καταγραφεί η βλάβη και θα μάθεις κατευθείαν.
Ή μήπως καμιά τρόμπα υπολειτουργεί...
Αν και τώρα που διάβασα ότι καμιά φορά σαν να "μπουκώνει" και ακούγεται σα σκαραβαίος (μήπως βγάζει και σαν καπνό μαύρο; ), πιθανότατα είναι βαλβίδα ψυχρού. 35 ευρώ περίπου, μια τιρκουάζ (ή μπορεί κα καφέ) είναι. Αυτή παίζει να σου κολλάει και το γκάζι ή να σου ανεβάζει απότομα από μόνο του 1500 στροφές και να βουϊζει.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την TopGear στις Παρ 01 Ιούλ 2016, 18:44:13, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PZEN1600 (ΕΦΗ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 106 1.4 (8V) ZEN (2001)
Ένταξη: 03 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 17:56:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα Χρηστο ,η βαλβιδα που μου λες τι κανει?μαυρο καπνο παντως δεν βγαζει.τρομπα να υποθεσω εννοεις βενζινας? ωχ ωχ ωχ ωχ σκουρα τα πραματα!!!!!και οτι δεν τραβαει το αμαξι?????αυτο μου εκανε την μεγαλυτερη εντυπωση....15 χρονια εχω το αμαξι ,ξερω και τον παραμικρο θορυβο ,αυτο δεν μου εχει ξανασυμβει με το αυτοκινητο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 18:40:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PZEN1600 έγραψε: | Καλησπερα Χρηστο ,η βαλβιδα που μου λες τι κανει?μαυρο καπνο παντως δεν βγαζει.τρομπα να υποθεσω εννοεις βενζινας? ωχ ωχ ωχ ωχ σκουρα τα πραματα!!!!!και οτι δεν τραβαει το αμαξι?????αυτο μου εκανε την μεγαλυτερη εντυπωση....15 χρονια εχω το αμαξι ,ξερω και τον παραμικρο θορυβο ,αυτο δεν μου εχει ξανασυμβει με το αυτοκινητο. |
Είναι μια βαλβίδα που έχει σχέση με τη θερμοκρασία νερού ώστε να ρυθμίζεται το μείγμα καυσίμου. Ο εγκέφαλος διαβάζει τις ενδείξεις και αναλόγως δίνει εντολές. Αν υπάρχει κάποια βλάβη και δεν παίζουν σωστά οι θερμοκρασίες, δεν υπάρχει και σωστή ανάγνωση των δεδομένων και εν τέλει το αμάξι κολλάει όπως λες, δυσκολεύεται και ρετάρει. Γενικά θα το νιώθεις σαν απρόθυμο, σα βουλωμένο.
Οπότε ίσως είναι και αυτό. Φτηνή ζημιά, κανά 30-35 ευρώ κάνει. Αν δεν είναι αυτό, παίζουν διάφορα μετά, μοτέρ ρελαντί που κάπου την έχει ακούσει, λ θα μπορούσε να πει κανείς, τρόμπα βενζίνης να κάνει κοψίματα κτλ. Αλλά εφόσον λες σου βγάζει και το σηματάκι στο καντράν, κάπου έχει καταγραφεί η βλάβη, σύνδεσέ το με διαγνωστικό και θα σου πούνε αμέσως από τον κωδικό σφάλματος.
Αλλά εφόσον μου λες ότι κι η εξάτμιση κάνει έναν βαθύ ήχο και σαν μούγκρισμα, για βαλβίδα σε βλέπω, το είχα πάθει κι εγώ.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PZEN1600 (ΕΦΗ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 106 1.4 (8V) ZEN (2001)
Ένταξη: 03 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 00:15:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρηστο σε ευχαριστω πολυ για τον χρόνο που αφιερωσες,θα το κοιτάξω αυτό με την βαλβίδα που μου είπες, ελπιζω να ειναι αυτο και να βρω την λύση γιατί αν είναι κάτι από τα άλλα θα μείνει πολύ καιρό έτσι το τουτου!!!!! σίγουρα το σωστό ειναι να το δει μάστορας το αμάξι και όχι να το παίζω εγω μάστορας αλλά έλλειψη χρημάτων στάση εμπορίου!!!!!! Γιαυτό προσπαθω μόνη μου μπας και καταφέρω κατι. Σε ευχαριστώ και πάλι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Manos206 Moderator


Ένταξη: 02 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 860 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 01:42:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τρανταγμα στο ρελαντι + η ασταθεια μου φαινεται σαν να τρικυλινδριζει. Ειχα ακριβως τα ιδια συμπτωματα οπως και λαμπακι κινητηρα και εφταιγαν απλα τα μπουζι. Το φαινομενο ξεκινησε οταν εδινα αποτομα γκαζι οπου μπουκωνε ελαφρως μεχρι που παρεδωσε πνευμα το ενα μπουζι. Ριξε μια ματια κι εκει 
http://www.facebook.com/sarakinikorooms |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 02:11:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Manos206 έγραψε: | Το τρανταγμα στο ρελαντι + η ασταθεια μου φαινεται σαν να τρικυλινδριζει. Ειχα ακριβως τα ιδια συμπτωματα οπως και λαμπακι κινητηρα και εφταιγαν απλα τα μπουζι. Το φαινομενο ξεκινησε οταν εδινα αποτομα γκαζι οπου μπουκωνε ελαφρως μεχρι που παρεδωσε πνευμα το ενα μπουζι. Ριξε μια ματια κι εκει  |
Ή πολλαπλασιαστής επίσης. 
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 02:14:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PZEN1600 έγραψε: | Χρηστο σε ευχαριστω πολυ για τον χρόνο που αφιερωσες,θα το κοιτάξω αυτό με την βαλβίδα που μου είπες, ελπιζω να ειναι αυτο και να βρω την λύση γιατί αν είναι κάτι από τα άλλα θα μείνει πολύ καιρό έτσι το τουτου!!!!! σίγουρα το σωστό ειναι να το δει μάστορας το αμάξι και όχι να το παίζω εγω μάστορας αλλά έλλειψη χρημάτων στάση εμπορίου!!!!!! Γιαυτό προσπαθω μόνη μου μπας και καταφέρω κατι. Σε ευχαριστώ και πάλι. |
Σου είπα, η πιο σίγουρη λύση είναι να το συνδέσεις στο διαγνωστικό. Θα εμφανίσει τον κωδικό του σφάλματος κατευθείαν. Από κει κι έπειτα, αναλόγως αν είναι φτηνή ή ακριβή βλάβη, αποφασίζεις εσύ πώς θα κινηθείς. Εργασίες που μπορούν να γίνουν από τον ιδιώτη πχ καθάρισμα πεταλούδας, σπρέϋ στις επαφές κτλ, οκ, αν πιάνουν κάποιου τα χέρια ας το κάνει. Όμως, αν είναι κάτι που είναι αμφίβολο, δε λέει να τα σκας σε ανταλλακτικά και να τα αντικαθιστάς όλα ένα ένα χωρίς να γνωρίζεις αν όντως φταίει κάτι τέτοιο.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PZEN1600 (ΕΦΗ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 106 1.4 (8V) ZEN (2001)
Ένταξη: 03 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 05:51:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρηστο εκανα προχθες καθαρισμο σε πεταλουδα ,μοτερ ρελαντι και map .Εκανα τον καθαρισμο για αρχη σε αυτα νομιζοντας πως το προβλημα ειναι απο εκει.........μετα απο ερκετοοοο διαβασμα σε οδηγιες και ποστ με παρομοια προβληματα ξεκινησα την διαδικασια ,ειναι και ο συζυγος εκτος αθηνων και ετσι το πηρα πανω μου με πολυ ενθουσιασμο και σιγουρια πως θα λυθει το θεμα...το πεζακι ομως...με διεψευσε!!!!!!ισως με βολευε να πιστευω πως το προβλημα ειναι τοσο απλο.Τελος παντων ,συνεχιζω το ψαξιμο ,βλεποντας και κανοντας!!!!ευχαριστω για τον χρονο και τις προτασεις σας,θα τις εφαρμωσω ολες και θα ενημερωνω μπορει να βοηθηθει και αλλος με το ιδιο προβλημα  k.us/v2/150x100q90/924/t0ival.jpg[/img][/URL]  [/URL] [/URL] [/URL]  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 13:58:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PZEN1600 έγραψε: | Χρηστο εκανα προχθες καθαρισμο σε πεταλουδα ,μοτερ ρελαντι και map .Εκανα τον καθαρισμο για αρχη σε αυτα νομιζοντας πως το προβλημα ειναι απο εκει.........μετα απο ερκετοοοο διαβασμα σε οδηγιες και ποστ με παρομοια προβληματα ξεκινησα την διαδικασια ,ειναι και ο συζυγος εκτος αθηνων και ετσι το πηρα πανω μου με πολυ ενθουσιασμο και σιγουρια πως θα λυθει το θεμα...το πεζακι ομως...με διεψευσε!!!!!!ισως με βολευε να πιστευω πως το προβλημα ειναι τοσο απλο.Τελος παντων ,συνεχιζω το ψαξιμο ,βλεποντας και κανοντας!!!!ευχαριστω για τον χρονο και τις προτασεις σας,θα τις εφαρμωσω ολες και θα ενημερωνω μπορει να βοηθηθει και αλλος με το ιδιο προβλημα  k.us/v2/150x100q90/924/t0ival.jpg[/img][/URL]  [/URL] [/URL] [/URL]  |
Ως εδώ, έκανες όσα μπορούσες και παραπάνω κιόλας..! Αλλά κάποια πράγματα, αν δεν έχεις και τον κατάλληλο εξοπλισμό, δε μπορείς να τα διαπιστώσεις, ούτε μπορείς να κουμπώνεις ανταλλακτικά επάνω για να δεις τι φταίει (εκτός αν έχεις spare parts αχρείαστα ή βρίσκεις από αλλού).
Από κει κι έπειτα, μπορεί να είναι και κάτι πολύ απλό, αλλά σου αναφέρω το διαγνωστικό επειδή λες σου πετάει το σφάλμα με το λαμπάκι του ψεκασμού στο καντράν. Καμιά φορά, δεν αρκεί μόνο ο καθαρισμός κάποιων εξαρτημάτων και να έχει προσωρινά αποτελέσματα, μπορεί να θέλει αλλαγή όλο το ανταλλακτικό.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PZEN1600 (ΕΦΗ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 106 1.4 (8V) ZEN (2001)
Ένταξη: 03 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 16:41:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Manos206 έγραψε: | Το τρανταγμα στο ρελαντι + η ασταθεια μου φαινεται σαν να τρικυλινδριζει. Ειχα ακριβως τα ιδια συμπτωματα οπως και λαμπακι κινητηρα και εφταιγαν απλα τα μπουζι. Το φαινομενο ξεκινησε οταν εδινα αποτομα γκαζι οπου μπουκωνε ελαφρως μεχρι που παρεδωσε πνευμα το ενα μπουζι. Ριξε μια ματια κι εκει  | ,Mανο σωστα τα λες να τσεκαρω μπουζι αλλα....δεν ξερω να τα τσεκαρω θα ριξω μια ματια σε αλλα ποστ να μαθω πως και τι κανουμε για τα μπουζι και θα το κανω,σε ευχαριστω!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PZEN1600 (ΕΦΗ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 106 1.4 (8V) ZEN (2001)
Ένταξη: 03 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 17:00:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημερα ειδα που ειναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας-ψυχρής εκκίνησης ετσι για να εχω μια ιδεα και ειπα να το βαλω μπροστα και......... το ρελαντι ειναι μια χαρα!!!!!!!σταθερο στις 1000 και χωρις τρανταγμα μεχρι που ξεπαρκαρα και στα 10 μετρα παλι τα ιδια!!!!οχι ομως το ρελαντι.....μονο ο θορυβος στην εξατμιση και κατατι λιγοτερο τρανταγμα .Εχω αρχισει να πιστευω πως βαρεθηκε να ειναι peugeot και θελει να γινει wv Χρηστο θα κοιταξω να μαθω τι θελει απο χρηματα ενας μαστορας για να διαβασει τον εγκεφαλο και αν ειναι εφικτο θα το δρομολογησω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 17:14:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρηματα συνηθως δεν χρεωνουν για να στο φισωσουν ( εγω δεν εχω πληρωσει ποτε για διαγνωση) και πιθανον σαν βλαβες θα σου βγαλει λ,βαλβιδα καυσιμου και πεταλουδα. Αν εχεις ηλεκτρογκαζο και οταν εβγαλες την πεταλουδα για καθαρισμο ειχες ανοικτο τον διακοπτη της μιζας τοτε θελει εκμαθηση η πεταλουδα σου.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|