PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Saxo VTs Mk1 16v
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιαν 2019, 13:56:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αποστατες είναι 26mm ανα πλευρα ή συνολικα?

μα διαφωνησω λιγο με το μικρο διακενο με ένα φιλο πιο πανω.Το μικρο διακενο προεσφερει καλυτερη καυση από το μεγαλο.Δεν εχει να κανει με τα μεγαλα διαστημαστα συντηρησης.

Εξ ορισμου τα υγραέρια θελουν μικρο διακενο λογω τυς τελειας καυσης που θελει το υγραεριο.Για αυτό αλλωστε δεν εχουμε και πυρακι στο υγραεριο..

επισης ένα διακενο 0,9mm μετα από 20.000km εχει γινει 1,00mm διοτι φθειρεται και μεγαλωνει το διακενο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2019, 17:59:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAXO N2 έγραψε:
αποστατες είναι 26mm ανα πλευρα ή συνολικα?

μα διαφωνησω λιγο με το μικρο διακενο με ένα φιλο πιο πανω.Το μικρο διακενο προεσφερει καλυτερη καυση από το μεγαλο.Δεν εχει να κανει με τα μεγαλα διαστημαστα συντηρησης.

Εξ ορισμου τα υγραέρια θελουν μικρο διακενο λογω τυς τελειας καυσης που θελει το υγραεριο.Για αυτό αλλωστε δεν εχουμε και πυρακι στο υγραεριο..

επισης ένα διακενο 0,9mm μετα από 20.000km εχει γινει 1,00mm διοτι φθειρεται και μεγαλωνει το διακενο.


Kαλησπερα φιλε μου οι αποστατες ειναι ανα πλευρα 26mm λογω et37 της Superleggera.

Για διακενο τι προτεινεις, αν και σκεφτομαι να πληρωσω μια και καλη μπουζι ιριδιου 7αρια της ngk ή της hks και να τελειωνω και με αυτο το θεμα μια και καλη!


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2019, 23:12:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οσα πειραματα εχω κανει με το διακενο εχω δει θετικα αποτελεσματα οσο αυτο μεγαλωνε! Ακομη και στο mini 1275 του πατερα μου το οποιο λειτουργει με πολυ μικρο διακενο με αυξηση κατα 0.1mm ειδαμε αμεσως διαφορα στην αποκριση και την αποδοση στο δρομο.

Γιωργο,αν εχεις εργοστασιακη συμπιεση μη βαλεις 7ρια ιριδιου,καλυτερα να παραμεινεις σε εργοστασιακη ψυχροτητα,σου το λεω βασει της δικης μου εμπειριας με τα 7ρια eix.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2019, 23:13:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAXO N2 έγραψε:

μα διαφωνησω λιγο με το μικρο διακενο με ένα φιλο πιο πανω.Το μικρο διακενο προεσφερει καλυτερη καυση από το μεγαλο.Δεν εχει να κανει με τα μεγαλα διαστημαστα συντηρησης.

Εξ ορισμου τα υγραέρια θελουν μικρο διακενο λογω τυς τελειας καυσης που θελει το υγραεριο.Για αυτό αλλωστε δεν εχουμε και πυρακι στο υγραεριο..

επισης ένα διακενο 0,9mm μετα από 20.000km εχει γινει 1,00mm διοτι φθειρεται και μεγαλωνει το διακενο.

Μπορεις να το τεκμηριωσεις αυτο;
Δηλαδη με ποιον τροπο το μικροτερο ηλεκτρικο τοξο κανει καλυτερη καυση απο ενα μεγαλυτερο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2019, 08:35:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε κάθε περίπτωση, η ρύθμιση του διακένου απαιτεί ευλαβική προσοχή, αφού σχετικά μικρή απόκλιση μπορεί να κάνει έναν υγιή κινητήρα να σέρνεται: αν είναι μικρότερο από το προβλεπόμενο, σπινθήρας θα λαμβάνει χώρα πάντοτε, αλλά αυτός και το τόξο του θα είναι αδύναμα, ξεκινώντας ανεμικό μέτωπο φλόγας και κακή ποιότητα καύσης. Αν αντίθετα το διάκενο είναι υπερβολικά μεγάλο, θα δώσει μεν δυνατή εκκένωση, αλλά δεν θα την δίνει πάντα: μπορεί να μην δημιουργηθεί καν ηλεκτρικό τόξο και το μίγμα του αντίστοιχου κύκλου να φύγει όπως είναι στην εξαγωγή ("misfire") με τα γνωστά αποτελέσματα στην απόδοση.

Όπως είδαμε αναλυτικά τον προηγούμενο μήνα, όσο το μπουζί γερνάει και φθείρεται τα ηλεκτρόδια του χάνουν άτομα από τη μάζα τους και αδυνατίζουν, με άλλα λόγια το αρχικό διάκενο που είχαμε δώσει αυξάνεται κατά τη διάρκεια ζωής του μπουζί. Όταν το διάκενο φτάσει στην μάξιμουμ τιμή του κατασκευαστή, αυτό πρέπει να πεταχτεί και όχι να ρυθμιστεί εκ νέου ξαναστραβώνοντας το πλαϊνό ηλεκτρόδιο: ο λόγος που επουδενί δεν πρέπει να παίζουμε με το διάκενο ενός μεταχειρισμένου μπουζί είναι πως έπειτα από τόσα εκατομμύρια κύκλους θερμικής και ηλεκτρικής φόρτισης που έχει φάει, το μέταλλο του είναι πιο ψαθυρό και επομένως ασκώντας πάνω του επιπλέον μηχανική τάση για τη ρύθμιση του, χαροπαλεύουμε άσχημα να σπάσει η ακίδα εν ώρα λειτουργίας και να τα κάνει όλα πόρνη στο θάλαμο. Υπάρχουν συνεπώς δύο προσεγγίσεις πάνω στην αρχική ρύθμιση του διακένου όταν το τοποθετούμε ως καινούργιο: η μία είναι να το ρυθμίσουμε στην ελάχιστη δυνατή τιμή του εύρους, θυσιάζοντας απόδοση αρχικά αλλά βρισκόμενοι έτσι στο ιδανικό διάκενο όταν αρχίσει να φθείρεται (κάτι που αυξάνει την ζωή του μπουζί χιλιομετρικά), ενώ η άλλη είναι να το ρυθμίσουμε εξ αρχής κοντά στο μάξιμουμ διάκενο, έτσι ώστε να μην συμβιβαστούμε σε ισχύ ποτέ αλλά να χρειαστεί έτσι να το αλλάξουμε νωρίτερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2019, 08:45:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
SAXO N2 έγραψε:

μα διαφωνησω λιγο με το μικρο διακενο με ένα φιλο πιο πανω.Το μικρο διακενο προεσφερει καλυτερη καυση από το μεγαλο.Δεν εχει να κανει με τα μεγαλα διαστημαστα συντηρησης.

Εξ ορισμου τα υγραέρια θελουν μικρο διακενο λογω τυς τελειας καυσης που θελει το υγραεριο.Για αυτό αλλωστε δεν εχουμε και πυρακι στο υγραεριο..

επισης ένα διακενο 0,9mm μετα από 20.000km εχει γινει 1,00mm διοτι φθειρεται και μεγαλωνει το διακενο.

Μπορεις να το τεκμηριωσεις αυτο;
Δηλαδη με ποιον τροπο το μικροτερο ηλεκτρικο τοξο κανει καλυτερη καυση απο ενα μεγαλυτερο;


ελπιζω να σε καλυψα. Missfire εντονα ειχα σε μια μοτοσυκλετα οπου αυστηρα το μπουζι επρεπε να αλλαχτεί στα 12.000km. Στα 13.000 αν το αφηνα παιζει να μην εβρισκα ακιδα....θα ειχε λιωσει.Γενικα το μπουζι εχει να κανει με την ρυθμιση και την χρηση του μοτερ.Οπου θελει το εργοστασιο ένα διακενο 0,9mm πχ στην Γαλλια θεωρω για χρηση ελλαδας με πολλες ζεστες,ποιοτητα κασυιμου κτλ θα το εκανα 0,8mm Και θα το αλλαζα ανα 20.000 ή 30.000 km και όχι ανα 60.000 αν ετσι οριζε το εργοστασιο.στο saxo μου βαζω ένα βαθμο ψυχροτερα. Να σημειωθεί ότι η NGK δινει για το 16v μοτερ διακενο 0,6mm στα ιριδίου BKR6EIX. Μαλλον κατι θα ξερουν αυτοι καλυτερα από εμας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2019, 22:39:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι,δεν με καλυψες δυστυχως,γιατι οσοι εχουν σχεση με ηλεκτρισμο,γνωριζουν παρα πολυ καλα οτι οσο μεγαλυτερη η αποσταση αναμεσα στα ηλεκτροδια,τοσο μεγαλυτερο το ηλεκτρικο τοξο με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο στην προκειμενη περιπτωση.

Το παραδειγμα με το μηχανακι που αναφερεις,ειναι εντελως ατοπο για τον λογο του οτι πιθανον ο πολλαπλασιαστης να μην εχει την δυνατοτητα να δωσει τοσο μεγαλη ταση για να κλεισει κυκλωμα ή ακομα και να ειχε προβλημα.

Για τα ιριδιου BKR6EIX,εχεις λαθος πληροφορηση, 0,8 διακενο εχουν.
https://www.ngkntk.com/part-finder/produktfinder/////BKR6EIX//
0,6 δινει η Denso στις βλακειες της και με το πολυ λεπτο ηλεκτροδιο που εχουν,λιωνει για πλακα αν το αφησεις παρα πολλα χλμ,αλλά ουδεμια σχεση εχει αυτο με το διακενο.

Επισης αναφορικά με το ποιος ξερει τι,αν θα τυχει ποτέ να δεις μπουζι που εδινε η Peugeot Sport για τα μοτερ της γενικοτερα,θα παρατηρησεις οτι κανενα απο αυτα δεν ειχε μικρο διακενο αλλά αρκετα μεγαλυτερο απο αυτο ενος απλου βολτισιου μοτερ.

Και ψαξτο και ακομα πιο βαθεια,το 80% των αμερικανων τεχνικων που κατασκευαζουν/βελτιωνουν μοτερ funny car,ολοι κανουν μνεία στα μεγαλα διακενα,οχι στα μικρα.

Οπότε θεωρω οτι και η Peugeot Sport,και η Citroen Sport αλλά και πολλοι καταξιωμενοι μηχανικη με περγαμηνες,ξερουν καλυτερα απο εμας που επειδη δεν μας πετυχε το προγραμμα και βραχηκε το μπουζι,απλά κλεινουμε το διακενο για να δουλεψει το πραγμα,και ας ειναι και μπουζι που δεν κανει καν να ακουμπησεις το διακενο του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2019, 14:10:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το διακενο της NGK οντως εκανα λαθος 0,8mm ηθελα να γραψω και όχι 0,6mm.

ούτως η αλλως το 0,8mm είναι μικρο διακενο.

Οι αμερικανοι,αν μιλας για αυτοκίνητα 5000cc και βενζίνες με 90 octania το τελεαυταιο που τους νοιαζει είναι τι διακενο θα βαλουν στα μοτερ τους.

Τελος αν μιλας για peugeot sport μοτερ στα 1600cc το μακρυνο 2000,ενα διακενο 0,8mm φανταζε εξωγηινη τεχνολογια.

τελος κάθε μοτερ μπορει να βολευεται διαφορετικα.Στο ιδιο μοτερ με συμβατικο καυσιμο θελω πχ διακενο 1,0mm γιατι με υγραεριο θελω 0,8mm και όχι 1,1mm συμφωνα με το μεγαλο τοξο που λες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2019, 22:54:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAXO N2 έγραψε:
Οι αμερικανοι,αν μιλας για αυτοκίνητα 5000cc και βενζίνες με 90 octania το τελεαυταιο που τους νοιαζει είναι τι διακενο θα βαλουν στα μοτερ τους.

Μπα,δεν θα το ελεγα,μιας και απο αυτα που δηλωνουν καμποσοι μοτεριστες απο προσωπικες τους εμπειριες,οταν σε ενα μοτερ βλεπουν 20-25 αλογα διαφορα(ΟΚ,στα 1000+ βεβαια που βγαζουν τα μοτερ που φτιαχνουν),σε καμια περιπτωση δεν λες οτι ειναι το τελευταιο που τους νοιαζει.
Και αυτα ειναι βιωματα εδω και δεκαετιες,οχι του 2000+...

SAXO N2 έγραψε:
αν μιλας για peugeot sport μοτερ στα 1600cc το μακρυνο 2000,ενα διακενο 0,8mm φανταζε εξωγηινη τεχνολογια.

PTS μοτερ με 1,1 διακενο σε 206 xs kit car δεν νομιζω οτι ειναι τοσο εξωγηινο,οταν απο το εργοστασιο τα παλια 1300αρια R φορουσαν 1,2mm.

SAXO N2 έγραψε:
κάθε μοτερ μπορει να βολευεται διαφορετικα.Στο ιδιο μοτερ με συμβατικο καυσιμο θελω πχ διακενο 1,0mm γιατι με υγραεριο θελω 0,8mm και όχι 1,1mm συμφωνα με το μεγαλο τοξο που λες?

Στο οτι το καθε μοτερ βολευεται διαφορετικα.δεν διαφωνω,απλά τα ορια του εκαστοτε συστηματος αναφλεξης μπορουμε να τα ανακαλυψουμε,δεν ειναι οτι δεν υπαρχουν περιθωρια.
Αναλογικα με το αεριο,η απαντηση ειναι στην αναλογια καυσιμου/αερα του εκαστοτε καυσιμου που χρησιμοποιεις.
Σε ενα συστημα αεριου που λειτουργεις με παραλληλο εγκεφαλο,διπλό τυπο καυσιμου(βενζινη αλλά και lpg με τα ιδια μπουζι) η αντισταση δεν παραμενει η ιδια οπότε μια πολυ μπακαλικη λυση ειναι το να κλεισεις το διακενο.
Γιατι αν ρυθμιζες και το μοτερ να δουλευει με στοιχειομετρικο lpg οπως θα εκανες σε ενα τελευταιας γενιας αμεσου ψεκασμου μοτερ,θα μαζευαμε σιδερα απο την ασφαλτο μεσα στην πρωτη εβδομαδα λειτουργιας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2019, 09:21:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PTS μοτερ με 1,1 διακενο σε 206 xs kit car δεν νομιζω οτι ειναι τοσο εξωγηινο,οταν απο το εργοστασιο τα παλια 1300αρια R φορουσαν 1,2mm.

Δεν με καταλαβες.Το εξωγηινο θα ηταν να φοραγε 0,8mm. Το φυσιολογικο με τα τοτε δεδομενα ηταν το 1,1 και το 1,2mm.

όπως και να εχει η οποιαδήποτε συγκριση ενός 1600 kit car που αλλαζει μπουζι μετα από κάθε αγωνα με ένα Ι.Χ. που αλλαζει κάθε 30.000km είναι άτοπη.Εκει φτιαξανε ένα μιγμα για μπουζι 1,2mm διοτι αυτό θελανε ή λειτούργησε ή γαιτι τα champion που δουλεύανε τοτε αυτό παρηγαγε.

είμαι υπερ του διακενου που δινει ο κατασκευαστης και επειδή θα κρατησω λογικα το μπουζι για πολλα χιλιόμετρα όταν το βαζω καινουργιο αν μπορω το κλεινω γιατι αυτό θα ανοιξει ούτως ή αλλως.Αν δεν μπορω δεν το κλεινω.

Στο δε saxo εβαλα ένα βαθμο ψυχροτερα λογω συμπιεσης και πλουσιου μιγματος,και χρηση σε υψηλες στροφες διοτι η χρηση του είναι μονο για αγωνιστικη χρηση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιαν 2019, 22:37:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για 106 maxi δινουν αυτα εδω

https://www.pam-sport.fr/106-maxi/772-bougies-champion-c55vc.html


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2019, 08:49:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

από αυτό το site εχεις ψωνισει? με ενδιαφερουν καποια τακακια που εχει σε καλη τιμη. Αλλα δεν ξερω γαλλικαι και δεν ξερω αν φερνει ελλαδα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
m_power_lunatic (john)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 106 1.3 RALLYE..the REAL Rallye!

Ένταξη: 10 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 307
Τόπος: ATHENS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2019, 12:00:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και η κουβεντα για μπουζι,διακενο κτλ.

Η Peugeot Sport εδινε για τα 1.3αρια κατι μπουζι πολυ ψαγμενα και πανακριβα και δυσευρετα μεχρι που πετυχα ενα σετ και το πηρα αφου μου χαιδεψανε τον ποπο ελεφρως.Τα εψαχνα συνεχεια και τα ιδια δινανε για καθαροαιμα μηχανακια νομιζω,μπορει να κανω λαθος κιολας.Θυμαμαι σε ενα καταστημα που ειχανε ενα σετ ξεχασμενο μολις τα βγαλανε απο το κουτι τα κοιταγανε με γουρλωμενα ματια......


INSANE IN THE ///MIDBRAIN...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2019, 19:09:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAXO N2 έγραψε:
από αυτό το site εχεις ψωνισει? με ενδιαφερουν καποια τακακια που εχει σε καλη τιμη. Αλλα δεν ξερω γαλλικαι και δεν ξερω αν φερνει ελλαδα.

Στελνει Ελλαδα αλλα προσεξε τι μεταφορικα σε χρεωνουν. Κοιτα μηπως στειλεις δικη σου μεταφορικη για παραλαβη, για πιο οικονομικα.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Μάρ 2019, 12:26:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα και καλο 3ημερο στην ομαδα...

Εχουμε μερικες εξελιξεις με το Saxo, οπου αγοραστηκαν εκκεντροφοροι της Catcams το κλασσικο 743 μαζι με σκληρα ελατηρια μονα της Cat επισης!

Αγοραστηκαν νεες ζαντες Kosei k1

Θα ηθελα την συμβουλη σας σχετικα με βαλβιδες;
Τι διαφορα εχουν η μαμα βαλβιδες με τις ferrea ή της catcams σε ιδια διατομη;
Για ροϊκη τι εχετε να προτεινετε;


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάρ 2019, 08:49:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα σκληρα ελατηρια τι τα θες; πιστευω τσαμπα θα ταλαιπωρεις το valvetrain...

Η κεφαλη των j4 εχει πολυ ψωμι για βελτιωση, στην περιοχη του bowl ειδικα εχει πολυ εντονα σκαλια! Στου αδερφου μου το σαξο την εφτιαξα μονος χρησιμοποιοντας dremel για να εξαλειψω τα σκαλοπατια ενω τον υπολοιπο αυλο τον εκανα ολο στο χερι! Οπτικα φαινοταν πολυ ωραια δουλεια, το αν αξιζε ομως δε το ξερω Laughing
Στο αδελφο φορουμ(saxosportclub) παιζουν και φωτο.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάρ 2019, 11:35:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Τα σκληρα ελατηρια τι τα θες; πιστευω τσαμπα θα ταλαιπωρεις το valvetrain...

Η κεφαλη των j4 εχει πολυ ψωμι για βελτιωση, στην περιοχη του bowl ειδικα εχει πολυ εντονα σκαλια! Στου αδερφου μου το σαξο την εφτιαξα μονος χρησιμοποιοντας dremel για να εξαλειψω τα σκαλοπατια ενω τον υπολοιπο αυλο τον εκανα ολο στο χερι! Οπτικα φαινοταν πολυ ωραια δουλεια, το αν αξιζε ομως δε το ξερω Laughing
Στο αδελφο φορουμ(saxosportclub) παιζουν και φωτο.


Τα σκληρα ελατηρια τα θελω, για αργοτερα που θα γινει ροικη και φλαντζα 206 ωστε να χρονιστει ορικακα το αμαξι χωρις να καρθωσει και να κρατησει δυναμη στις ψηλες στροφες

Οσο αορα το αδερφο forum, δυστυχως δεν με αφηνει τα κανω εγγραφη σαν νεο χρηστη


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάρ 2019, 18:29:38    Θέμα δημοσίευσης: Ροδέλα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν μπει έξτρα ροδέλα στο "δέσιμο" της κεφαλής, η οποία τρόπον τινά θα προφορτίζει το ελατήριο, δεν θα έχει σαν αποτέλεσμα το ελατήριο να λειτουργεί "σκληρότερα";;;
/ Β

...το σκληρότερα σε "" καθόσον το Κ του ελατηρίου δεν αλλάζει


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2020, 01:06:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα μετα απο καιρο...
Πλεον στο αυτοκινητο μπηκαν εκκεντροφοροι της Catcams 743
Εγινε προγραμμα στον δρομο με τον εργοστασιακο εγκεφαλο και φτασαμε στο πολυ επιθημιτο αποτελεσμα των 138whp...

Αλλαχτηκε επιπλεον το σασμαν με 13/59 και ετσι πηγαμε στο δυναμομετρο Mustang Dyno να δουμε το παρακατω γραφημα!!!



Πλεον το αυτοκινητο φοραει 60αρα πεταλουδα boukis, 14/60 κορονοπηνιο και Ultratech Pro EMS εγκεφαλο μιας και ετοιμαζεται για νεο Ν/Α set up με jp4 κινητηρα!!!


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2020, 11:40:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωραιότατα!


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1477s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on