PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Saxo VTs Mk1 16v
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Μάρ 2017, 16:07:58    Θέμα δημοσίευσης: Saxo VTs Mk1 16v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα στην ομαδα, πρωτη φορα επαφη με γαλλικα μετα απο χρονια αγαπης με τα opel...

Πηρα λοιπον την αποφαση τελος καλοκαιρου να παρω στην κατοχη μου το κυπαρισι Saxo VTs Mk1!!!

Λιγα λογια για την νεα μου καψουρα... ΄΄Δεν ξερω αν ειμαι στην σωστη περιοχη να το δημιουργησω θα παρακαλουσα του Mod να με κατανοησουν αν και saxakias...''

Ας ξεκινησουμε με τις βελτιωσεις στο αυτοκινητο μιας και εκει θα επικεντροθουμε μιας και το αμαξι θα παρει καθαρα τον δρομο της κοντρας - dragster οσο το επιτρεπει η τσεπη μου...

Φωτογραφιες στο παρακατω link:
http://imgur.com/a/ziCw4

Βελτιωση κινητηρα:
- Σκουπα Green με μεγαλο φιλτρο
- Τροχαλια στροφαλου
- Τροχαλια δυναμου
- Μιζα C2 VTs
- Δυχαλο 45mm
- Εξατμιση 54mm
- Χειροποιητο μεσσαιο
- Φ170 χειροποιητο καζανι
- 12bar ανα κυλινδρο ''δεν ξερω αν ειναι καλο'' θα ηθελα την βοηθεια σας εδω
- Motul 6100+ Synergie 10w40
- NGK BKR7E-11

Μεταδοση:
- MA σασμαν
- 14/60 διαφορικο
- Valeo δισκο πλατο

Στησιμο αυτοκινητου:
- Bilstein Sprint
- 5cm ελατηρια χαμηλωματος
- Θολομπαρα
- Ψαλιδομπαρα Group N
- Vibrant πισω βασεις ψαλιδιων
- Powerflex black ενδιαμεσες βασεις ψαλιδιων
- Αξονας Rallye 16v
- Φρενα 2lt diesel 283mm

Βασεις κινητηρα:
- Φτιαχτη ΒΕ για τον εγγεφαλο
- Μανισια μπαταριας
- Powerflex purlple κοντρα βαση

Zαντες λαστιχα
- OZ Superleggera 15 x 7
- OZ 26mm αποστατες
- Κινεζικα λαστιχα Sad

Ηχοσυστημα
- Clarion MP3/USB
- Kenwood 4ch
- 13cm εμπρος
- 6x9 πισω

Εξωτερικα
- Φιμε (μπαχαλο) λιαν συντομος αλλαγη
- Angel eyes led εμπρος
- Smoked πισω
- Xenon 6500k

Aυτα τα ολιγα και λιαν συντομος παμε να διορθωσουμε ακομα μερικες ατελειες ωστε να γινει ενα σωστο αυτοκινητο πριν παρει για τα καλα την ωρα της βελτιωσης. Σας ευχαριστω προκαταβολικα για την υποδοχη και για τις οποιες βοηθειες που σιγουρα θα βρω χαρη σε εσας!!![/list]


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Μάρ 2017, 00:16:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυναμη η Saxara.! Aλλα γιατι τοσο μεγαλη εξατμιση εφοσον εισαι σχετικα μαμα μεχρι στιγμης, εκτος αν εχεις "επιθετικες" μελλοντικες βλεψεις βελτιωσης. Αν θελεις πες μας 2 λογια για τα μελλοντικα σχεδια Very happy Very happy Very happy

Επισης με 15αρες και 5ποντα αληθεια στριβει το αυτοκινητο.? θα πρεπει να βρισκει μεχρι και σε κουτακι κοκα κολας. Confused


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Μάρ 2017, 01:46:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μελλοντικα σχεδια ειναι ενα τσεπατο μοτερακι με catcams 743 ή Newman Ph3 με στοχο τα 160+ αλογα απο stock μοτερακι με φουλ περιφεριακα!!!

Σαν ζαντες οντως το 45αρι προφιλ ειναι πολυ απολυτο αλλα στριβει ακομα και ετσι οπως ειναι λαθος στημενο, μελλοντικα θα βαλω στενα ελατηρια με σεταρισμα - κοντιμα της αναρτησης...

Η εξατμιση ειναι δωρο ενος φιλου απο Rallye 190hp μονοπεταλουδο που του ηταν μικρη, οποτε για τα μελλοντικα μου σχεδια θα ειναι λουκουμι πιστευω παρα το μεγαλο δυχαλο οπου θα ειναι πιο κουφιο χαμηλα αλλα θα κραταει δυναμη στα ψηλα οπου ειναι και ο σκοπος μας!!!


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Μάρ 2017, 10:43:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προγραμμα απ'οτι βλεπω δεν εχεις,θα δεις μεγαλη διαφορα εστω και με καλη κονσερβα!

Θα διαφωνησω στα 7ρια μπουζι με το 11ρι διακενο! Αντε σαν ψυχροτητα παλευεται,το διακενο ομως ειναι υπερβολη για εργοστασιακο πολλαπλασιαστη.

Αναμενουμε τη συνεχεια στις βελτιωσεις! Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάρ 2017, 13:13:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Προγραμμα απ'οτι βλεπω δεν εχεις,θα δεις μεγαλη διαφορα εστω και με καλη κονσερβα!

Θα διαφωνησω στα 7ρια μπουζι με το 11ρι διακενο! Αντε σαν ψυχροτητα παλευεται,το διακενο ομως ειναι υπερβολη για εργοστασιακο πολλαπλασιαστη.

Αναμενουμε τη συνεχεια στις βελτιωσεις! Wink

Καλησπέρα Γιώργο, θα μπορούσες να με βοηθήσεις σχετικά με τα μπουζί;


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάρ 2017, 16:52:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάποιες ερωτήσεις:
- Τροχαλια στροφαλου, Τροχαλια δυναμου, από που μπορεί να προμηθευτεί κανείς;
- Η Μιζα C2 VTs, τι όφελος έχεις;
- Τα Powerflex black (ενδιαμεσες βασεις ψαλιδιων) δεν είναι λίγο "too much";;;γιατί όχι οι απλές;;; υπάρχει από κάποιον άλλο χρήστη εμπειρία; Στο διαδίκτυο υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις -εν γένει- για τα Powerflex...
- Η απάντηση για τα μπουζί αναμένεται με ενδιαφέρον!!!
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2017, 13:07:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:
Κάποιες ερωτήσεις:
- Τροχαλια στροφαλου, Τροχαλια δυναμου, από που μπορεί να προμηθευτεί κανείς;
- Η Μιζα C2 VTs, τι όφελος έχεις;
- Τα Powerflex black (ενδιαμεσες βασεις ψαλιδιων) δεν είναι λίγο "too much";;;γιατί όχι οι απλές;;; υπάρχει από κάποιον άλλο χρήστη εμπειρία; Στο διαδίκτυο υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις -εν γένει- για τα Powerflex...
- Η απάντηση για τα μπουζί αναμένεται με ενδιαφέρον!!!
/ Β

Καλησπέρα φίλε μου, τις τροχαλιες τις πήρα από ένα παιδί που τις φτιάχνει στην Κατερίνη με antisurge για μέχρι 11.000rpm δεν πετάει τον ιμαντα όπως οι απλές...
Για τα ψαλίδια τα πηρα έτοιμα και σχεδόν καινούργια, η άποψη σου άλλο αμάξι πλέον πολύ πιο σαφές!
Για τα μπουζί όντως περιμένω και εγώ γιατί πρώτη φορά έβαλα μπουζί οπότε δεν τίθεται θέμα να δοκιμάσω το οτιδήποτε άλλο πιο σωστό


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2017, 21:32:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ψυχροτερα μπουζι βαζουμε οταν εχουμε αυξησει και τη συμπιεση,καθως εχουν υψηλοτερη θερμοκρασια αυτοκαθαρισμου,ενω ειναι και σχεδιασμενα να λειτουργουν σε υψηλοτερες θερμοκρασιες.
Το μεγαλυτερο διακενο ειναι αποτελεσματικο οταν και ο πολλαπλασιαστης ειναι ισχυροτερος. Κρατα τα 7ρια αφου τα πηρες,απλα αλλαξε το διακενο με ενα φιλερ γυρω στο 0.85-0.9.

Αναφορικα με τη συμπιεση του κινητηρα σου,αν ειναι ιδια ή εστω με μικρη αποκλιση ανα κυλινδρο ειναι θετικο,το νουμερο βεβαια που σου εδειξαν δεν ειναι και τοσο θετικο,καθως 12bar μεταφραζονται σε 175psi,τη στιγμη που ενα "υγιες" μηχανικο συνολο πρεπει να σου δειξει απο 210-225 psi. Πραγμα που σημαινει οτι ενδεχομενως εχει συσσωρευμενα καταλοιπα καυσης στις βαλβιδες ή ειναι αρκετα φθαρμενο!


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2017, 23:09:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδη αν αυξησεις το πυρομετρο,δεν βαζεις πιο ψυχρα μπουζι?
Επισης απο που προκυπτει το οτι ο πολλαπλασιαστης δεν επαρκει για 1,1 διακενο; Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2017, 23:28:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Ψυχροτερα μπουζι βαζουμε οταν εχουμε αυξησει και τη συμπιεση,καθως εχουν υψηλοτερη θερμοκρασια αυτοκαθαρισμου,ενω ειναι και σχεδιασμενα να λειτουργουν σε υψηλοτερες θερμοκρασιες.
Το μεγαλυτερο διακενο ειναι αποτελεσματικο οταν και ο πολλαπλασιαστης ειναι ισχυροτερος. Κρατα τα 7ρια αφου τα πηρες,απλα αλλαξε το διακενο με ενα φιλερ γυρω στο 0.85-0.9.

Αναφορικα με τη συμπιεση του κινητηρα σου,αν ειναι ιδια ή εστω με μικρη αποκλιση ανα κυλινδρο ειναι θετικο,το νουμερο βεβαια που σου εδειξαν δεν ειναι και τοσο θετικο,καθως 12bar μεταφραζονται σε 175psi,τη στιγμη που ενα "υγιες" μηχανικο συνολο πρεπει να σου δειξει απο 210-225 psi. Πραγμα που σημαινει οτι ενδεχομενως εχει συσσωρευμενα καταλοιπα καυσης στις βαλβιδες ή ειναι αρκετα φθαρμενο!


Για τον πολλαπλασιαστη το μόνο που ξέρω είναι ότι ζεσταίνεται πάντως αντέχει πολύ σε ξύλο και σε παροχή για ατμοσφαιρικα άλογα πάντα... Τώρα με το διακενο δεν το έχω πραγματικά!

Για τα psi, αν ρίξω λάδι στον κύλινδρο και μετρήσω θα φανεί αν είναι από ελατήρια πιστονιων η μειωμένη συμπίεση ή τα έχω μάθει λάθος;

210-225 κοντά 15bar Shocked


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2017, 00:06:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Δηλαδη αν αυξησεις το πυρομετρο,δεν βαζεις πιο ψυχρα μπουζι?

Ολα εγω θα τα πω; Laughing
Pughell έγραψε:
Επισης απο που προκυπτει το οτι ο πολλαπλασιαστης δεν επαρκει για 1,1 διακενο; Question

Καπου το ειχα διαβασει και μαλιστα μου ειχε κανει εντυπωση η αιτιολογηση που εδιναν του οτι χρειαζεται μεγαλυτερη ταση για να περασει το κενο ο σπινθηρας. Φαινεται να μη συμφωνεις βεβαια και θα ηθελα να μας δωσεις τα φωτα σου για το τι οντως ισχυει! Wink

Γιωργο,15bar δε σημαινει 15:1 Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2017, 00:51:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ξέρω συνονόματε άλλο 15bar (217psi) άλλο το 15:1 τρομακτικη αναλογία! Μιλάμε καθαρά για συμπίεση κύλινδρο με συμπιεσεομετρο...


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2017, 10:01:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:

Ολα εγω θα τα πω; Laughing

Ε,μην κανεις μισες δουλειες... Laughing Laughing Laughing
Το ψυχροτερο δεν συνεπαγεται απαραιτητα διαφοροποιηση πιεσεων.
Αφορα τα θερμικα φορτια.
Το ιδιο ακριβως μοτερ,ακομα και εντελως μαμα,μπορει να δουλευει αψογα με την εργοστασιακη επιλογη σε ενα συγκεκριμενο φασμα και με συγκεκριμενες συνθηκες.
Το ιδιο ακριβως μοτερ,πολυ πιθανον να μην ανταποκρινεται σωστα οταν αρχιζεις και το δουλευεις στα ορια του,με την εργοστασιακη επιλογη. Wink
Οπότε αν καταφερεις και "ψυχολογησεις" το πως αντιδραει το μοτερ ή καταλαβεις καποιες ενδειξεις του,τοτε θα καταφερεις να βρεις τι του λειπει στο φασμα που σε ενδιαφερει.

geo106xs έγραψε:

Καπου το ειχα διαβασει και μαλιστα μου ειχε κανει εντυπωση η αιτιολογηση που εδιναν του οτι χρειαζεται μεγαλυτερη ταση για να περασει το κενο ο σπινθηρας. Φαινεται να μη συμφωνεις βεβαια και θα ηθελα να μας δωσεις τα φωτα σου για το τι οντως ισχυει! Wink

Οσο μεγαλυτερο το διακενο,τοσο μεγαλυτερη η αντισταση.Αυτο αφορα το θεωρητικο κομματι...
Δεν χρειαζεται απαραιτητα μεγαλυτερη ταση απλά,τουλαχιστον στο θεωρητικο κομματι παντα,ο απαιτουμενος χρονος δημιουργιας κυκλωματος ειναι μεγαλυτερος.
Μεχρι εδω ολα ΟΚ,συμφωνουμε.
Απο εκει και περα,το εργοστασιο δινει 0,9 για το συγκεκριμενο μοτερ με interval 30.000 χλμ.
Σε 30.000 χλμ το διακενο εχει ξεπερασει κατα πολυ το 1,1mm...
Αυτο σημαινει οτι ο κατασκευαστης εχει υπολογισει οτι ακομα και μετα απο 30.000 χλμ,ακομα και αν το διακενο τεινει στο πχ 1,5mm,το μοτερ ακομα δουλευει.
Το οτι πιθανον θα ζοριζει αρκετα τον πολλαπλασιαστη,ναι,σε καμια περιπτωση δεν διαφωνω,ομως αν δεν εχει misfires,τοτε θα δουλευει κανονικα.

*Παρενθεση: Η NGK για το συγκεκριμενο μοτερ δινει 6αρι μπουζι με 0,9 διακενο και 5KOhm αντισταση.
Το 7αρι με 1,1 διακενο εχει την ιδια αντισταση.
Επισης υπαρχουν και τα ιριδιου/πλατινας/κλπ που τουλαχιστον σαν φιλοσοφια κατασκευης,ειναι πιο αγωγιμα σαν μεταλα,με ψηλοτερα σημεια τηξης,πιο λεπτα κεντρικα ηλεκτροδια,κλπ,κλπ με μονο μειονεκτημα το κοστος τους.*


Απο εκει και περα,οσο μεγαλυτερο διακενο μπορουμε να χρησιμοποιησουμε,καλο ειναι να το κανουμε.
Ο λογος πολυ απλος...
Οσο μεγαλυτερο το διακενο,τοσο μεγαλυτερο το μηκος του σπινθηρα(το ηλεκτρικο arc) με αποτελεσμα καλυτερη/γρηγοροτερη/πιο ποιοτικη καυση. Wink

Και τις θεωριες του καθε τυχαιου οτι με μικροτερο διακενο δουλευει σωστα ενα μοτερ,αυτο εχει προκυψει απο την αμαθεια που τους δερνει και απο αυτα που εβλεπαν τα τουρμπομοτερ των 80ies οταν οι κατασκευαστες επρεπε να εξασφαλιζουν οτι θα παιρνει μπροστα ο κινητηρας με 8:1 στατικη σε συνδυασμο με τους τοτε ψεκασμους(ή καρμπυρατερ).
Η αυτοκινητοβιομηχανια ΔΕΝ βαζει μικρα διακενα γιατι αποδιδουν καλυτερα.Βαζει μικρα διακενα για να μεγαλωσει το service interval και να ριξει το κοστολογιο συντηρησης για τα ματια του πελατη.




Και επειδη εγω δεν ξερω και πολλα αλλά που και που διαβαζω και για καναν ανθρωπο που ξερει κατι παραπανω και δεν φοβαται να αποκαλυψει καποια μυστικα του

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Απρ 2017, 23:09:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επιστροφή μετά από καιρό και μερικές πινελιές συντήρησης...
- Καθαρισμός μπεκ και μπεκιερας με το αυτοκίνητο να γίνεται πιο ζωηρό στα χαμηλά όσο και στα ψηλά, υπομονή να το δούμε και με δοκιμές στον δρόμο
- Επόμενη διόρθωση ήταν η επισκευή της κρεμαργιερας, με σκοπό το πιο σφιχτό και σαφές τιμόνι όπου φάνηκε με την πρώτη βόλτα...

Αυτό που δεν μας άρεσε και θα πρέπει να διορθωθεί άμεσα είναι τα 5ποντα ελατήρια σε συνδυασμό με την Sprint (χοντρομπουκαλη) όπου κάνει την ανάρτηση να τερματιζει με αποτέλεσμα να αρχίσει να φουσκώνει ο θολός... Σε τι διόρθωση μπορούμε να πάμε εκτός τις χλαπες; Οπως επίσης, θα ήθελα βοήθεια για τα ελατήρια μιας το αμάξι μου αρέσει έτσι σε αυτη την σκληρότητα!


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Αύγ 2017, 18:51:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σας και παλι post μετα απο καιρο για εμενα παλι, μιας και τελειωσα την στρατιωτικη μου θητεια...
Μερικη ανανεωση στο saxo οπου αποφασισαμε για ενα ολικο leafting

Update:
- Uniroyal Rainsport 3
- Διορθωση - επισκευη Superleggera
- Εξωτερικο βαψιμο KQABR ''Amazon Green''
- Μαμα φαναρια εμπρος
- Γνησιο καπο εμπρος
- Βαφομενους καφρεθτες mk2
- Διορθιωση υψος πισω αξονα

Next step:
- Φιμε μεμβρανες
- Βαψιμο ζαντων
- Βαψιμο δαγκανων
- Trim στις πορτες
- Ημιαξωνιο

Ερωτηση συνδεσα τους καινουργιους ηλεκτρικους καθρεφτες και παλι δεν ρυθμιζουν, γνωριζουμε τι πρεπει να κοιταξω;
Μου ειπαν οτι το ημιαξωνιο εχει κενα, γνωριζει καποιος αν μπορει αυτο εδω να μου φερει τρεμοπυλο στο αυτοκινητο;

Υ.Γ Φωτογραφιες λιαν συντομος!!!


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 18:18:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επιστροφη για παρουσιαση στο club για το Saxο

Ας ξεκινησουμε με το πιο ωραιο θεμα για συζητηση οπου στο προσφατο dyno day γνωστης κοντροσελιδας στο φβ, το αμαξακι μας απεδωσε 116whp @ 6700rpm και 141wtq @ 5150

Με το dyno να μας αφηνει μια γλυκοπικρη γευση, οπου θα θελαμε λιγο παραπανω αλογα στις υψηλες στροφες



Στην συνεχεια εχει γινει αλλαγες στην μεταδοση οπου το 14/60 μας αποχαιρετηε χρονους και ετσι για δοκιμη βαλαμε ενα 13/59 με 16v σχεσεις

Στα μελλοντικα σχεδια ειναι για ανοιχτη η πεταλουδα, εδω ειμαι σε σκεψεις με μαμα κλαπετο ή με μεγαλυτερο 56-57
Στην κεφαλη επισης να μπουν σκληρα ελατηρια βαλβιδων ωστε να αποκτησουμε καλυτερη λειτουργεια στις υψηλες στροφες
Στην αναρτηση τωρα εχουν αγοραστει στενα ελατηρια APEX 180/65/200 μαζι με τα ρυθμιστικα
Στις μπουκαλες μπροστα πρεπει να γινουν επισκευη και σεταρισμα, εχουμε καποιον καλο στην Θεσσαλονικη πλην του Jamsport;

Αυτα τα ολιγα για το saxo μου και επαιτε και συνεχεια...


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 18:40:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vlaik έγραψε:

...Στις μπουκαλες μπροστα πρεπει να γινουν επισκευη και σεταρισμα, εχουμε καποιον καλο στην Θεσσαλονικη πλην του Jamsport;
...


Όπως έχω αναγράψει και σε άλλο ποστ, ήμουν λίαν ικανοποιημένος από την επισκευή στον Πίπο Τσουτσούμπεη:
http://www.serviceamortiser.com
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 19:28:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνονοματε,γιατινδε δοκιμαζεις στην εισαγωγη bmc cda; Σε συνδιασμο με σωληνα στη μασκα εχει απιστευτα αποτελεσματα!
Πεταλουδα για το σταδιο που εισαι καλη ειναι και η εργοστασιακη αρκει να τη βελτιωσεις στα σημεια που χρειαζεται χωρις υπερβολες.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 21:23:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Συνονοματε,γιατινδε δοκιμαζεις στην εισαγωγη bmc cda; Σε συνδιασμο με σωληνα στη μασκα εχει απιστευτα αποτελεσματα!
Πεταλουδα για το σταδιο που εισαι καλη ειναι και η εργοστασιακη αρκει να τη βελτιωσεις στα σημεια που χρειαζεται χωρις υπερβολες.

Ετυχε να δοκιμασω με ιδιο set up ακριβως οπως ειμαι εγω αλλα το παιδι φορουσε βαρελακι...
Η διαφορα μας ηταν χαοτικη πραγματικα εβαλε σκουπα και το αμαξι του πηρε 1 αυτοκινητα!
Η ιδανικη θα ηταν μια ram air, αλλα το φοβαμαι αφιλτρο, οποτε μενουμε με την green... Ισως κανω μια πολυεστερικη παλι σε στυλ green ομως για να χωρεσω φιλτρο μεσα.
Πεταλουδα εχω τελειως εργοστασιακη τωρα, για αυτο δεν ξερω τι να κανω Confused


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 21:38:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Περιεργο μου φαινεται αυτο που λες...στο σαξο του αδερφου μου με γνησιο cda και κομμενη μετωπη ειδαμε φοβερη διαφορα σε σχεση με τη σκουπα! Υπερ του cda παντα...


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2304s (PHP: 91% - SQL: 9%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on