PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

TU5j4__vs__TU5jp4
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Φεβ 2017, 11:20:42    Θέμα δημοσίευσης: TU5j4__vs__TU5jp4 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω διαβάσει αρκετά στο φόρουμ, για τις δύο εκδόσεις του Ν/Α 1600άριου της PSA, πλην όμως θα ήθελα στο συγκεκριμένο "νήμα" να συγκεντρώσω απαντήσεις για την βελτίωση του(ς).
Οι ερωτήσεις:
1. Η τοποθέτηση κεφαλής TU5jp4 σε κορμό TU5j4, με μεταλλική φλάντζα (206), σε τι επίπεδα φθάνει τη συμπίεση (χωρίς «πλάνισμα»); Η εν λόγω "μεταμόσχευση" προτείνεται; Με χρήση 95άρας βενζίνης μέχρι ποια συμπίεση είναι ασφαλής;
2. Στο ανωτέρω «σετ-απ», η τοποθέτηση εκκεντροφόρων με 10mm βύθισμα (cat743), απαιτεί τη μεταφορά ωστηρίων, ελατηρίων και retainers κτλ, από τη κεφαλή του TU5j4; (είναι εφικτό αυτό;)
3. Τα πιστόνια του TU5jp4, έχουν μικρότερο ή μεγαλύτερο clearance -από τις βαλβίδες-, σε σχέση με αυτά του TU5j4;
4. Ο κορμός του TU5jp4 υπερτερεί σε σχέση με αυτόν του TU5j4; και αν σε τι;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Φεβ 2017, 15:46:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1. Ουτε 10 προς 1...
Και απαγορευεται δια ροπαλου γιατι για να πετυχεις ακομα και το εργοστασιακο 10,2/1,πρεπει να σφαξεις την κεφαλη απο πλανισμα,οπότε εχεις καταστρεψει το 50% των προδιαγραφων της που δινουν την επιπλεον δυναμη.
2.Ναι.Μεταφερονται κανονικα ελατηρια/retainers(τα ωστηρια δεν χρειαζεται,πρακτικα ιδια ειναι).
Απλά η ιδια η Cat επιφυλασεται για το αν θα βρισκει ή οχι.
3.Μικροτερο ελέω πομπέ κορωνας.
4.Οχι,χειροτερος ειναι σαν μπλοκ.Χειροτερη λιπανση εχει ο J4.
Σαν κινουμενα μερη,ειναι ιδιος με ελαχιστες τροποποιησεις ως μπλοκ,εχει ιδιο στροφαλο αλλά τα μπιελοπιστονα τους δεν εχουν καμια επαφη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 14:06:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Στέλιο!
Όμως ομολογώ ότι περισσότερο μπερδεύτηκα, κυρίως ως προς την απάντηση στην πρώτη ερώτηση και αυτό ένεκα του γεγονότος ότι τόσο σε αγγελίες, όσο και σε συζητήσεις με μηχανικούς/ιδιοκτήτες, έχω διαπιστώσει ότι έχουν γίνει αρκετές τέτοιου είδους "μεταμοσχεύσεις" κεφαλών jp4 σε κορμό j4 και μάλιστα θεωρείται -γενικά- μια μετατροπή που έχει θετικά αποτελέσματα!!;;
(υπάρχουν και σκεπτικιστές, με την έννοια ότι δεν θεωρούν ότι θα υπάρξει σημαντικό όφελος, -σσ το ίδιο υποστηρίζουν και οι αγγλάουρες της PUG1off-)
-
Έστω λοιπόν ότι υπάρχουν διαθέσιμα και τα δύο μοτέρ j4 & jp4, ποιός είναι ο βέλτιστος συνδιασμός που μπορεί να προκύψει;
-
Το μοτέρ του C2 VTS έχει άλλες διαφορές εκτός από την εισαγωγή, (σε σχέση με jp4 των 110HP); Μπορεί να δεχθεί εκκεντροφόρους όπως τους προαναφερόμενους (CAT 743);
-
Τέλος μέχρι ποια συμπίεση είναι "safe" για χρήση 95άρας μπενζίνας;
Σκοπός της βελτίωσης δεν είναι τα απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης αλλά η ροπή και ευστροφία (όχι η πολυστροφία).
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 14:51:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το οτι υπαρχουν μοσχαρια που θα βαλουν την κεφαλη του JP4 αφηνωντας το μπλοκ του J4,ναι,υπαρχουν πολλα.
Το οτι θα πλανισουν την κεφαλη του JP4 προκειμενου να φερουν την στατικη συμπιεση στο ελαχιστο 10,2 που εχει το εργοστασιακο J4,ναι,επισης ειναι εξισου πολλα αυτα τα ζωα.
Αυτο ομως δεν σημαινει οτι επειδη δουλευει,αυτοματα ειναι και σωστο...

Η JP4 κεφαλη εχει πολλες διαφορες περα απο τις βαλβιδες εισαγωγης.
Εχει αλλη περιεχομενη γωνια μεταξυ βαλβιδων εισαγωγης και εξαγωγης(που ειναι απο τα πλεον βασικα πραγματα),δεν εχει divider στις βαλβιδες εισαγωγης οπως η J4,εχει εναν εξαιρετικα πιο ορθά δομημενο θαλαμο καυσης(με σωστη καμπυλοτητα) και περα απο αυτο εχει και πολυ καλυτερα SSR στην εισαγωγη.

Αυτά αναφορικα με την κεφαλη...

Τωρα σχετικα με τον βελτιστο συνδυασμο,το ιδανικο ειναι αυτο που γινεται εδω και χρονια.
Παιρνεις ενα JP4,χωριζεις κεφαλη απο μπλοκ,βαζεις στην κεφαλη ελατηρια/retainers απο J4 και ξανακλεινεις.Ουτε πλανισματα(ΟΚ,δεν μιλαμε για το μισο δεκατο του καθαρισματος),ουτε τσεπες σε πιστονια,ουτε τιποτα.
Ηδη τα συγκεκριμενα μοτερ εχουν 10,8:1 τα 1ης γενιας(κατασκευης 2001-2002) και τα επομενα εχουν 11,1:!(2002 και μετα).
Οσο λιγο αν ακουγεται αυτο το νουμερο στατικης,ειναι υπεραρκετο για να δουλεψει οτιδηποτε προοριζεται για βολτα,ακομα και αν τεινει να πλησιασει τα ορια του valvetrain.
Το καθε καθυστερημενο βεβαια που εχει μαθει την πιπίλα του εκαστοτε μηχανικου,θα ζητησει η στατικη να παει στο 11μιση-12 τουλαχιστον για να εχει αλογα(λες και τα αλογα απο την συμπιεση θα βγουνε) αλλά αυτο δεν θα ερθει ποτέ,εκτος απο προωρες φθορες,πυρακια,κλπ,κλπ.

Γενικα,αν υπαρχει η βαση του JP4,ακομα και χωρις εισαγωγη C2,ειναι εξαιρετικο swap με κερδος παντου.

Υ.Γ. Επειδη το ξεχασα,οχι,το μπλοκ του C2 ειναι ολοιδιο με οποιοδηποτε αλλο JP4.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 19:14:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Το καθε καθυστερημενο βεβαια που εχει μαθει την πιπίλα του εκαστοτε μηχανικου,θα ζητησει η στατικη να παει στο 11μιση-12 τουλαχιστον για να εχει αλογα(λες και τα αλογα απο την συμπιεση θα βγουνε) αλλά αυτο δεν θα ερθει ποτέ,εκτος απο προωρες φθορες,πυρακια,κλπ,κλπ
Εγώ τότε πρέπει να είμαι πολύ καθυστερημένος που έχω 14:1 στατική Laughing Laughing


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 19:19:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι χρειάζεται για να μπούνε τα ελατήρια του J4 στον JP4?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 21:42:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tzive έγραψε:
Pughell έγραψε:
Το καθε καθυστερημενο βεβαια που εχει μαθει την πιπίλα του εκαστοτε μηχανικου,θα ζητησει η στατικη να παει στο 11μιση-12 τουλαχιστον για να εχει αλογα(λες και τα αλογα απο την συμπιεση θα βγουνε) αλλά αυτο δεν θα ερθει ποτέ,εκτος απο προωρες φθορες,πυρακια,κλπ,κλπ
Εγώ τότε πρέπει να είμαι πολύ καθυστερημένος που έχω 14:1 στατική Laughing Laughing

Εσυ τωρα θες σοβαρη απαντηση ή γενικο σχόλιο; Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 21:43:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kpsig έγραψε:
τι χρειάζεται για να μπούνε τα ελατήρια του J4 στον JP4?

Τιποτα,τα retainers του J4 μονον και τιποτα αλλο. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 21:48:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
kpsig έγραψε:
τι χρειάζεται για να μπούνε τα ελατήρια του J4 στον JP4?

Τιποτα,τα retainers του J4 μονον και τιποτα αλλο. Wink

Πρόσφατα στα Μέγαρα διαπίστωσα (μάλλον) ότι με το λάδι στους 130+, πάνω από τις 7200 "βαλβίδιζε"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 22:10:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
...
Γενικα,αν υπαρχει η βαση του JP4,ακομα και χωρις εισαγωγη C2,ειναι εξαιρετικο swap με κερδος παντου.


Όποτε συνοψίζοντας: κορμό και κεφαλή από jp4 με "μεταμόσχευση" των εντόσθιων της κεφαλής από j4, σωστά;
- τα υπόλοιπα παρελκόμενα του j4 ταιριάζουν; (αντλίες νερού, δυναμό, οι διάφορες φύσες κτλ)
- όμως για να τοποθετηθούν εκκεντροφόροι χρειάζονται άλλα πιστόνια που θα εξασφαλίζουν επαρκές clearance. σωατά;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 22:15:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kpsig έγραψε:
... "βαλβίδιζε"


Δ η λ α δ ή;;;
Μετά από πόσους γύρους η θερμοκρασία "σκαρφάλωσε" στους 130+;
Και ποιο το ιξώδες του λιπαντικού που χρησιμοποιούνταν;
Σε αυτά τα θερμικά φορτία δε συνίσταται η τοποθέτηση ψυγείο ελαίου;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 22:24:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή το έκανα πρόσφατα και τα έχω... φρέσκα:

Όλοι οι αισθητήρες του J4 ταιριάζουν κανονικά στον JP4. Χρειάζεται μόνο το κάρτερ του J4, τα πλαστικά καπάκια εκκεντροφόρων του J4 (κάνουν και του Jp4, αλλά χρειάζεται να τα κόψεις σε ένα σημείο) και το dipstick κομπλέ του J4, ωστε να έχεις σωστή ένδειξη σταθμης λαδιου στη βέργα.
Απο κει και πέρα χρειάζεται να κλείσεις μια τρυπα στο μπλοκ πάνω από το φίλτρο λαδιού και τίποτα άλλο.
Εισαγωγή, εξαγωγή, θερμοστάτης, δυναμό, βάσεις κλπ κουμπώνουν κανονικά.
Επίσης ορισμένοι αισθητήρες του Jp4 κάνουν και μπορεί να τους χρησιμοποιήσεις ( όπως ο knock sensor π.χ.).



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 22:28:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Tzive έγραψε:
Pughell έγραψε:
Το καθε καθυστερημενο βεβαια που εχει μαθει την πιπίλα του εκαστοτε μηχανικου,θα ζητησει η στατικη να παει στο 11μιση-12 τουλαχιστον για να εχει αλογα(λες και τα αλογα απο την συμπιεση θα βγουνε) αλλά αυτο δεν θα ερθει ποτέ,εκτος απο προωρες φθορες,πυρακια,κλπ,κλπ
Εγώ τότε πρέπει να είμαι πολύ καθυστερημένος που έχω 14:1 στατική Laughing Laughing

Εσυ τωρα θες σοβαρη απαντηση ή γενικο σχόλιο; Laughing Laughing Laughing
ένα σοβαρό γενικό σχόλιο Cool


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 23:01:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:
kpsig έγραψε:
... "βαλβίδιζε"


Δ η λ α δ ή;;;
Μετά από πόσους γύρους η θερμοκρασία "σκαρφάλωσε" στους 130+;
Και ποιο το ιξώδες του λιπαντικού που χρησιμοποιούνταν;
Σε αυτά τα θερμικά φορτία δε συνίσταται η τοποθέτηση ψυγείο ελαίου;
/ Β

Νομίζω στον 7ο γύρο που το πήγαινα τέζα, στο 2ο σκέλος, την πέμπτη φορά που έμπαινα, ασταμάτητα και συνεχόμενα, και στον 8ο τα τακάκια έμειναν με τα ΄σίδερα.
ιξώδες 5 40, αγωνιστικό λάδι. Δεν έχω ψυγείο λαδιού και δεν έχω τον εναλλάκτη νερού-λαδιού. Το σκέφτομαι για το ψυγείο λαδιού, το σκέφτομαι (αν χωράει) να βάλω τον εναλλάκτη, αν και νομίζω το βασικότερο είναι ένας πιο αξιόπιστος αισθητήρας θερμοκρασίας.... Και θα ρίξω λίγο και το αβανς..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2017, 08:42:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kpsig έγραψε:
Pughell έγραψε:
kpsig έγραψε:
τι χρειάζεται για να μπούνε τα ελατήρια του J4 στον JP4?

Τιποτα,τα retainers του J4 μονον και τιποτα αλλο. Wink

Πρόσφατα στα Μέγαρα διαπίστωσα (μάλλον) ότι με το λάδι στους 130+, πάνω από τις 7200 "βαλβίδιζε"

Ο μονος συνδετικος κρικος μεταξυ λιπανσης και βαλβιδισματος ειναι τα ωστηρια οπότε αν οντως το βαλβιδισμα ηταν απο θερμοκρασια λιπανσης,πιθανοτατα το λιπαντικο εφταιγε και οχι τα ελατηρια. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2017, 08:46:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:

Όποτε συνοψίζοντας: κορμό και κεφαλή από jp4 με "μεταμόσχευση" των εντόσθιων της κεφαλής από j4, σωστά;
- τα υπόλοιπα παρελκόμενα του j4 ταιριάζουν; (αντλίες νερού, δυναμό, οι διάφορες φύσες κτλ)
- όμως για να τοποθετηθούν εκκεντροφόροι χρειάζονται άλλα πιστόνια που θα εξασφαλίζουν επαρκές clearance. σωατά;
/ Β

Ολα ταιριαζουν,απλά στην στηριξη της πλαστικης εισαγωγης πρεπει να κανεις μια μικρη τροποποιηση για να δεσει στην κεφαλη.
Αντλιες νερου,δυναμο,κλπ,ναι,μπαινουν κανονικα,αλλά η τροχαλια στροφαλου ειναι διαφορετικη,αν θυμαμαι καλα. Scratch

Για να βαλεις εκκεντροφορους,δεν χρειαζεται απαραιτητα άλλα πιστονια,σε γενικες γραμμες οτι περιπου μπαινει σε J4,μπαινει και σε JP4 απλά λογο μικροτερου clearance οι επιλογες σε χρονισμα ειναι σαφως λιγοτερες αν και δεν νομιζω οτι στο γενικοτερο συνολο αυτο θα ειναι το προβλημα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2017, 08:55:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tzive έγραψε:

Εσυ τωρα θες σοβαρη απαντηση ή γενικο σχόλιο; Laughing Laughing Laughing
ένα σοβαρό γενικό σχόλιο Cool[/quote]
Περαν της πλακας,οχι,ειναι οτι πιο αχρηστο υπαρχει σε τετοια παραλογα νουμερα...
Με κριτηριο τα καυσιμα ευρειας καταναλωσης,κανενα καθημερινο μοτερ δεν χρειαζεται τετοια νουμερα,γιατι πρακτικα δεν κερδιζει τιποτα ουσιαστικο αλλά χανει παρα πολυ σε μακροζωια.

Και επειδη λογικα θες να το πας και πιο μακρια,ο λογος συμπιεσης ειναι αχρηστο νουμερο,η πιεση στους κυλινδρους ειναι αυτη που κανει ολο το παιχνιδι,και στην προκειμενη περιπτωση κανενα μοτερ δεν θα αξιοποιησει κατι περισσοτερο απο 15 περιπου bar σε καθημερινη χρηση,οσο αγριο και να το κανεις.
Ακομα και σε αγωνιστικη μορφη με λυσιμο καθε χρονο(ενδεικτικο interval),παλι τα ορια ειναι ελαχιστα ψηλοτερα.
Και οχι γιατι δεν αντεχουν αλλά γιατι δεν κερδιζεις πρακτικα τιποτα περα απο φθορα.
Ασε που συνηθως τα περισσοτερα δεν αντεχουν καν...

Και το ολο πραγμα ξεκιναει απο τα θερμικα φορτια και τις απωλειες,οχι απο καπου αλλου. Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2017, 08:56:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kpsig έγραψε:

Νομίζω στον 7ο γύρο που το πήγαινα τέζα, στο 2ο σκέλος, την πέμπτη φορά που έμπαινα, ασταμάτητα και συνεχόμενα, και στον 8ο τα τακάκια έμειναν με τα ΄σίδερα.
ιξώδες 5 40, αγωνιστικό λάδι. Δεν έχω ψυγείο λαδιού και δεν έχω τον εναλλάκτη νερού-λαδιού. Το σκέφτομαι για το ψυγείο λαδιού, το σκέφτομαι (αν χωράει) να βάλω τον εναλλάκτη, αν και νομίζω το βασικότερο είναι ένας πιο αξιόπιστος αισθητήρας θερμοκρασίας.... Και θα ρίξω λίγο και το αβανς..

Βαλε τον εργοστασιακο εναλλακτη και χρησιμοποιησε 5-50 για αρχη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2017, 11:58:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:

... και χρησιμοποιησε 5-50 για αρχη.


...5w-50 αλλά ποιό;(δεν υπάρχουν πολλά το γνωρίζω, αλλά ποιο είναι προτιμητέο/προτινόμενο;)
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2017, 12:26:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχει αρκετες μαρκες που βγαζουν πια 5-50.
Εγω προσωπικα χρησιμοποιω Gulf ελέω λογικου κοστολογιου αλλά βγαζει η Repsol,η Liqui Moly,Red Line,Eneos και διαφορες ακομα που δεν θυμαμαι. Wink

Γενικα ειναι ενα ιξωδες που αρχισε να περπαταει αρκετα σε ατμοσφαιρικα νεωτερης τεχνολογιας και αρκετης καταπονησης ασχετα αν οι περισσοτερες μεγαλες εταιριες μπηκαν στο παιχνιδι την τελευταια διετια-τριετια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3194s (PHP: 93% - SQL: 7%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on