Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
fantasmas (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 GT
Ένταξη: 03 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2016, 20:19:39 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 207 GT κρεμαει το μοτερ |
|
|
Καλησπερα
Μιας και εχω διαβασει τα τοπικ περι χρονισμου είπα ν ανοιξω νεο θεμα διοτι το αμαξι μου κανει εδω και καιρο καποια κολπα οπου τα συμπτωματα του δεν ειναι ακριβως ιδια με αυτα που εχω διαβασει.
Εχουμε και λέμε, το προβλημα μου ειναι οτι κατα καιρους ενω ειμαι σε χαμηλες στροφες (1500-2000) με 2α η 3η και πατησω τερμα το γκαζι την ωρα που θ αρχισει να τουρμπιζει και να ανεβαζει στροφες λιγο πριν τις 3000 το αμαξι μουλαρωνει και ακουγεται η σκαστρα να σκαει συνεχομενα η τουλαχιστον ενας τετοιος ηχος (τσαφ-τσαφ ) επανηλημενος με μεγαλη συχνοτητα. αφηνω γκαζι ξαναπαταω και ολα κομπλε. Να επισημανω οτι αυτο δε γινεται μονο με 2α η 3η αλλα με ολες τις ταχυτητες απλα η μεταδοση ειναι τετοια στη 2α και τριτη που γινεται πολυ αισθητο. με 4η η 5η οταν θα το κανει δε νοιωθω τοσο το μουλαρωμα του αυτοκινητου απλα ακουγεται ο ηχος και δεν ανεβαζει στροφες μεχρι ν ανοιγοκλησω το γκαζι.
Ολα αυτα ξεκινησαν οταν αλλαξα τη σκαστρα(συμπτωση;). Επειδη εβαλα προγραμμα ειπα προληπτικα ν αλλαξω τη σκαστρα με καποια πιο "ενισχυμενη" και εβαλα μια της pierburg υποτιθεται για s3 την οποια ειχα αγορασει 25-30ε...
Αρχικα ειπα να ελεγξω τον χρονισμο. Ο μηχανικος ανοιξε καπακι τα ελεγξε ολα κομπλε.
Ο εγκεφαλος δειχνει missfires? σε καποιους κυλινδρους και εβγαλε και καποιο κωδικο για τον αισθητηρα εκκεντροφορου.
Επειδη απ τη δουλεια που κανω εχω μαθει οτι τιποτα δεν ειναι απλα συμπτωση ξανα αλλαξα την σκαστρα και εχω βαλει καινουρια εργοστασιακη της μανας του.
Αποτελεσμα: Εκει που το ολο σκηνικο συνεβαινε 7 στις 10 φορες που θα ανοιγα το γκαζι τωρα συμβαινει 1 στις 10 αλλα οχι τοσο εντονα.
Εχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο; Γνωριζει καποιος τι μπορει να ειναι? Υπαρχει περιπτωση να ειναι ο αισθητηρας εκκεντροφορου?
Τελος οταν ειχα παρει το αμαξι με 10κ χλμ οταν ηταν κρυο και ξεκιναγα κλεινωντας το γκαζι οσο επεφταν οι στροφες ακουγοταν ενα μεταλλικο τριξιμο..σαν πεταλουδα??? αυτη τη στιγμη ο ηχος αυτος ειναι πιο εντονος ακομα και οταν ειναι ζεστο το αμαξι. υπαρχει περιπτωση να εχει προβλημα η εισαγωγη?
Υ/Γ: Το αμαξι εχει προγραμμα-εξατμιση.
Ευχαριστω για την υπομονη!!
Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
puglover Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2016, 20:42:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχεις εμπιστοσυνη στον μαστορα οτι εκανε τον ελεγχο χρονισμου οπως πρεπει με τα καταλληλα εργαλεια που κλειδωνει τους εκκεντροφορους κλπ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fantasmas (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 GT
Ένταξη: 03 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2016, 20:44:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι απο αυτη την αποψη δεν εχω θεμα ο μαστορας ειναι εμπιστος και προσεκτικος..μου το πε μαλιστα και ο ιδιος οτι ειναι βαβουρα πρεπει να το λυσει να κλειδωσει τους εκκεντροφορους και να το ψαξει..
Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fantasmas (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 GT
Ένταξη: 03 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2016, 20:59:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να επισημανω πως ποτε δεν μου το χει κανει στα ψηλα..δηλαδη αν ανοιξω 1-2-3 στον κοφτη ας πουμε δεν προκειτε να το κανει.. θα το κανει μονο αν πατησω τερμα το γκαζι απτα χαμηλα πανω που παει να τα δωσει ολα..
Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2016, 12:47:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως απλα εχεις πυρακια? Επισης το μεταλλικο ηχο που λες, για δες wastegate |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fantasmas (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 GT
Ένταξη: 03 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2016, 13:28:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και πως διορθώνονται τα πυρακια?
Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2016, 13:37:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποιοτητα καυσιμου? Χρονισμα? Μπουζι?
Ο μαστορας πως εκανε τον ελεγχο στους εκεντροφορους? Με το ματι ή με το βαλιτσακι της peugeot? Το εχεις βαλει σε ΕΠΙΣΗΜΟ διαγνωστικο να δεις σφαλματα? Αν οχι, πηγαινε σε μια αντιπρωσοπεια και καντο (20 ευρω θα σου παρουν) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fantasmas (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 GT
Ένταξη: 03 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2016, 13:43:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποιοτητα καυσιμου απ τον φλεβαρη που συμβαινει το σκηνικο εχουν μπει διαφοροι τυποι απο πολλα βενζιναδικα καμια διαφορα... μπουζι ελεγθηκαν οταν ανοιξε το καπακι για χρονισμο..ολα κομπλε.. δεν ξερω τι να πω δεν μπορω να βγαλω ακρη.. μηπως αν αλλαζα αισθητηρα του εκκεντροφορου???? γιατι μου τον ειχε βγαλει και αυτον σαν σφαλμα..
Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2016, 22:49:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτρη μου κάνε ένα κόπο να μετρήσεις το αυτοκίνητό σου. Καταρχήν σαν εργοστασιακό και στη συνέχεια με πρόγραμμα.
Καλό είναι μέχρι να λύσεις το πρόβλημά σου να βάλεις το εργοστασιακό πρόγραμμα που έχει πολύ χαμηλή πίεση, πριν ανατιναχτείς χωρίς να καταλάβει κανείς γιατί και το πως.
Στο θέμα αυτό -χωρίς να έχω διάθεση να περιαυτολογήσω- είμαστε πάρα μα πάρα πολύ αυστηροί: Αν το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί σωστά ως εργοστασιακό, δεν πρέπει να βελτιώνεται.
Πρώτα πρέπει να είναι σε τέλεια λειτουργική και μηχανολογική κατάσταση και μετά να μπει χέρι πάνω του. Αν δυσλειτουργεί αφού βελτιώνεται τότε πρέπει να μείνει εργοστασιακό μέχρι να φτιαχτεί μηχανολογικά πρώτα και μετά να γίνει επιβεβαίωση ότι όλα πηγαίνουν ρολόι.
Είμαι σίγουρος ότι οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάστηκες θα βλέπουν κι εκείνοι έτσι το θέμα. Όλοι για ενα καλό αποτέλεσμα δουλεύουμε. Οπότε και θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις το αυτοκίνητό σου.
Σου συνιστώ να μην αρχίσεις παίζοντας την κολοκυθιά με τα ανταλλακτικά που μπορεί να αλλάξεις μήπως και φτιάξει. Είναι πολύ ακριβό παιχνίδι με αμφίβολλα αποτελέσματα. Καλύτερα άσε να το παίξει κάποιος που ασχολείται επαγγελματικά με το σπορ. Οι μηχανικοί αυτή τη δουλειά κάνουν και πληρώνονται λίγο για τον κόπο τους σε τέτοιες περιπτώσεις.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fantasmas (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 GT
Ένταξη: 03 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2016, 23:17:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο καλησπέρα το προγραμμα μου το ειχες βαλει εσυ και το αμαξι δουλευε ρολόι και πριν βαλουμε το προγραμμα και αφου το βάλαμε..
Μάλιστα ειχε βγαλει και πολυ καλα νούμερα!
Το προβλημα το εβγαλε αργοτερα..
Τι να κανω? Να του ξαναβάλουμε το μαμα προγραμμα?
Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fantasmas (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 GT
Ένταξη: 03 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Νοέ 2016, 11:26:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια το προβλημα λυθηκε! Με το που εβαλα τη μαμα σκαστρα τα κρεμασματα σταματησαν και το αμαξι δουλευει παλι ρολοι! Ευχαριστω για το ενδιαφερον και περισσοτερο τον salex για το χρονο που αφιερωσε!
Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akis1976 (akis1976) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 456 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Νοέ 2016, 13:05:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fantasmas έγραψε: | Παιδια το προβλημα λυθηκε! Με το που εβαλα τη μαμα σκαστρα τα κρεμασματα σταματησαν και το αμαξι δουλευει παλι ρολοι! Ευχαριστω για το ενδιαφερον και περισσοτερο τον salex για το χρονο που αφιερωσε! |
H αλλη σκαστρα που ειχες ηταν μηχανική να φανταστώ,τι ειχε δηλαδη ηταν χαλασμένη?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2016, 16:11:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ηταν καβουκι απο s3 εγω λεω τωρα μηπως δεν ειχατε φαει το μικρο εξωγκομα που εχει και δεν παταγε καλα?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasil80 (Βασιλης) Μέλος

Peugeot 3008 1.6 thp (2011)
Ένταξη: 01 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 14:08:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα,γραφω εδω για να μην ανοιγω αλλο θεμα (ειναι περιπου σχετικο).
Μοτερ thp 156hp
χλμ λιγο κατω απο 60000.
Εδω και καιρο,κατα την διαρκεια της επιταχυνσης (τερμα γκαζι) απο οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο/στροφες κινητηρα, εχω μεν γραμμικη επιταχυνση,αλλα ειναι ελαφρως σαν να κομπιαζει (οχι ακριβως ρεταρισμα,στο περιπου) και σιγουρα οχι με μεγιστη δυναμη (σαν κατι να του λειπει ελαφρως). Θα μου πειτε καλως ηρθες στο κλαμπ..με διαβασμα εδω μεσα,θα σας πω τί εχω κανει να καταληξω στην αιτια αν μπορω. Ειχα μια τριτη ασφαλεια/εταιρεια παροχης εγγυησης και καποια ακριβα κομματια τα αλλαξα/περασα μεσα στην εγγυηση..Ολα αυτα εχουν αλλαχθει με τους τελευταιους κωδικους και εχουν ξαναελεγθει.
-Αντλια υψηλης
-Μπουζι
-Κιτ χρονισμου (trims κοντα στο 0 πια)
-Update στο λογισμικο
-Ανοιγμα/καθαρισμος ψευτοκαπακου(μαλλον ασχετο)
-Καθαρισμος βαλβιδων με χημικα (δυο φορες μεσα σε 15000 χλμ)
Μενω Κιατο και εδω με τον μηχανικο σφαχτικα (μου χαλασε ο ηλιθιος θερμοστατη/αντλια τουρμπο) οποτε πια κανω σερβις στην Πατρα οπου και παω καποιες φορες. ενω πρεπει να αφησω το αμαξι πχ για δυο μερες για να γινουν καποιες εργασιες,αλλαζω καποια πραγματα και επανερχομαι οταν ξαναπαω πατρα λογω ελλειψης χρονου. Που θελω να το παω τωρα..
Μετα απο καθε επισκεψη,μολις παρω το αμαξι,για μια-δυο μερες το προβλημα εξαφανιζεται και βλεπω διαφορα σε αποδοση. μετα παλι τα ιδια
-Ακομα δεν εχω ελεγξει πιεση τουρμπινας κατα την διαρκεια της οδηγησης (φαινεται με obd/torque?)
-Την σκαστρα την ακουω να δουλευει σωστα (μονο στο αφημα κανει θορυβο εκτονωσης),δεν την εχω ανοιξει ακομα για ελεγχο.
-ν75 δυσκολο να ειναι,δεν ειναι οτι μια δεν εχω πιεση και μια εχω...
-το εμβολο της wastegate τριζει στο αφημα γκαζιου αλλα ξερω οτι δεν ειναι θεμα.
-δεν εχω κοιταξει καταλυτη/εξατμιση.Σε μια πρωτη επισκεψη ο εξατμισας μου ειπε οτι μαλλον δεν εχω βουλωμενο καταλυτη με βαση τα συμπτωματα.
Καμμια ιδεα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 15:24:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου τσεκαρε πιεσεις με ενα διαγνωστικο
Πιθανον να εχει χαλασει η σκαστρα και να ανοιγει λιγο νωριτερα απτο κανονικο
απο βενζινη τι χρησιμοποιεις? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasil80 (Βασιλης) Μέλος

Peugeot 3008 1.6 thp (2011)
Ένταξη: 01 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 18:49:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
shell απλη,ανα καποια γεμισματα (ή οταν εχει προσφορα) βαζω 97/100 οκτανια,ο,τι πετυχω...σε 2-3 γεμισματα σερι με 97/100,δεν αλλαξε κατι..εχω ενα διαγνωστικο να βαλω σε obd..ποια παραμετρο κοιταω?εχει σημασια αν ειμαι εν κινησει ή να το τσεκαρω με νεκρα ακινητος?
αν ηταν θεμα πιεσης,δεν ξερω πως εξηγηται το γεγονος οτι μετα απο το συνεργειο,στρωνει για μια/δυο μερες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|