PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

πρόβλημα με δείκτη θερμοκρασίας σε 207 cc

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
michaeldiam (Μιχαήλ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc 1.6 vti

Ένταξη: 16 Φεβ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2017, 14:26:47    Θέμα δημοσίευσης: πρόβλημα με δείκτη θερμοκρασίας σε 207 cc Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε ολους, ειμαι νεο μελος και εχω ενα peugeot 207 cc 1600 με τα 120 αλογα του 07. Το αμαξι το εχω απο καινουριο. Πριν λιγους μηνες εφτασε τα 197000 χλμ οπου ξεκινησε να μου βγαζει την ενδειξη (system depollution faulty) και δουλευε σαν τρικυλινδρο ! Η διαγνωση ηταν οτι ειχε προβλημα ενα ελατηριο και εκαιγε πολυ λαδι σε αυτο τον κυλινδρο μαυριζε το μπουζι και σταματαγε η καυση στον κυλινδρο αυτο απο τον εγκεφαλο απο τι μου ειπαν για να προστατευτει η μηχανη! Γενικα και το αμαξι εκαιγε παρα πολυ λαδι απο τοτε που το πηρα και ολο και αυξανοταν η καταναλωση ως που εκαιγε παραπανω απο ενα λιτρο καθε 1000 χλμ. Για να μην πολυλογω προχωρησα σε επισκευη του κινητηρα αλλαχτηκαν ελατηρια με πιο ανθεκτικα και αρκετα παρεμφερη...το αμαξι μετα την επισκευη εχει κανει 7000 χλμ με μηδενικη καταναλωση λαδιου και ολα καλα! Λιγο πριν την επισκευη ειχε αλλαχτει το ψυγειο και μετα την επισκευη θερμοστατης, κολαρα και σχεδον οτι ειχε σχεση με το κυκλωα ψυξης εκτος απο αντλια νερου. Ο μηχανικος οταν μου παρεδωσε το αμαξι μου ειπε οτι το νερο οταν το εβγαλε απο μεσα ηταν καφε και οτι ηταν σα λασπη ! μετα την επισκευη στην πρωτη αλλαγη λαδιων μετα το στρωσιμο ξαναλλαξαμε τα νερα και ηταν καθαρα. Το προβλημα τωρα ειναι το εξης, στην πορεια στο οργανο η θερμοκρασια ειναι πανω απο 90 βαθμους λιγο πιο πανω η βελονα και οσο κινειται το αμαξι πεφτει λιγο πιο πανω απο τους 80 και ξανανεβαινει και αυτο το πραγμα γινεται συνεχεια. Παλια δεν το εκανε αυτο τι μπορει να φταιει ? Θερμοστατης εχει μπει γνησιος πριν απο 7000 χλμ που εγινε η επισκευη αλλα λειτουργει κανονικα. Ειναι δυνατον η θερμοκρασια να κανει τετοια ανεβοκατεβασματα ενω στην ουσια το οργανο ειναι αναισθητο σε σχεση με την πραγματικη θερμοκρασια του νερου που ειναι 100+ ?

Συγνωμη για το μακροσκελες ποστ και ευχαριστω εκ των προτερων
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2017, 15:56:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομιζω υπαρχει μια βαλβιδα θερμοκρασιας νερου

Πιθανον να τα χει παιξει

Την αλλαξατε αυτη?

το εχεις βαλει σε διαγνωστικο να δεις οτι οντως δουλευει σωστα ο θερμοστατης και δουλευει σε σωστη θερμοκρασια?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michaeldiam (Μιχαήλ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc 1.6 vti

Ένταξη: 16 Φεβ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2017, 16:23:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι η βαλβιδα αλλαξε μαζι με το θερμοστατη. Με διαγνωστικο το συνδεσαμε στο συνεργειο και το βεντιλατερ παιρνει κανονικα μπροστα στους 105 βαθμους . επισης αν θυμαμαι καλα οταν ειναι σταματημενο δεν το κανει δηλαδη σταματημενο δεν ανεβοκατεβαινει η βελονα!

Μηπως φταινε τα ρευματα ? δηλαδη αν η θερμοκρασια που αντιλαμβανεται η βαλβιδα μεταφραζεται ως λαθος ταση στο οργανο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michaeldiam (Μιχαήλ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc 1.6 vti

Ένταξη: 16 Φεβ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Φεβ 2017, 15:43:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επισης να σημειωσω οτι συνηθως το κανει οταν πατησεις πολυ το φκαζι δηλαδη μολις ξαφνικα απο τις 2500 πατησω μεχρι 3500 μετα απο λιγο πεφτει αρκετα και ξανανεβαινει !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Φεβ 2017, 17:39:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παραφλου ειχες αλλαξει ποτέ πριν?
Οταν το ειχες καινουριο δεν συμπεριφεροταν ετσι ο δεικτης?
Ο θερμοστατης πως εισαι σιγουρος οτι ειναι γνησιος?
Πολυ μου φαινεται να ανοιγει στους 105 κελσιου το βεντιλατερ
Εμενα νομιζω ανοιγει καπου στους 96 ή 98



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michaeldiam (Μιχαήλ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc 1.6 vti

Ένταξη: 16 Φεβ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Φεβ 2017, 18:26:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexandros 207 Rallye έγραψε:
Παραφλου ειχες αλλαξει ποτέ πριν?
Οταν το ειχες καινουριο δεν συμπεριφεροταν ετσι ο δεικτης?
Ο θερμοστατης πως εισαι σιγουρος οτι ειναι γνησιος?
Πολυ μου φαινεται να ανοιγει στους 105 κελσιου το βεντιλατερ
Εμενα νομιζω ανοιγει καπου στους 96 ή 98


Παραφλου αλλαχτηκε μια φορα στην επισκευη και μια φορα μετα την πρωτη αλλαγη λαδιων μετα την επισκευη. Ο δεικτης ηταν σταθερος παντα εκτος απο οταν αναβα το ερ κοντισιον που επεφτε λιγο, δε συμβαινει σε κανενα αλλο αυτο ε το δεικτη να πεφτει ? Ο θερμοστατης ειναι κατα 99% γνησιος πρωτον γιατι η επισκευη εγινε σε εξουσιοδοτημενο και δευτερον γιατι ειδα την αποδεξη αγορας και το καταλαβαινεις απο αυτα που λεει πανω στο καβουκι του. Το 105 ειναι σιγουρα σωστο , ακομη και οι ιμιτασιον αν δεις λενε θερμοκρασια ανοιγματος 105! Το οργανο ειναι αναισθητο και δειχνει 90 βαθμους για ψυχολογικους λογους, η peugeot για να μπορεσει να πετυχει τους ρυπους που ηθελε αυξησε τη θερμοκρασια στους 105 βαθμους ωστοστο η φλατζα και ολα τα παρεμφερη του κινητηρα με το οεμ λαδι ειναι σχεδιασμενα ωστε να αντεχουν σε αυτες τις θερμοκρασιες .. Επισης ο κινητηρας που φορανε τα καμπριο ειναι διαφορετικος νομιζω απο των απλων 207
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Φεβ 2017, 21:02:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν απο τοτε δεν ειχες ξαναλλαξει παραφλου δλδ?

Στα 207 με τουρμπο πεφτει λιγο ο δεικτης θερμοκρασιας νερου, οταν πηγαινεις αργα και το πατησεις , αλλά μετα απο λιγο επανέρχεται και παλι γυρω στους 90 (στο οργανο)
Στα ατμοσφαιρικα δεν ξερω αν το κανει...

Μηπως θελει εξαερωση?
Εχεις κανενα torque να δεις σε τι θερμοκρασιες παιζει το αντιψυκτικό?



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michaeldiam (Μιχαήλ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc 1.6 vti

Ένταξη: 16 Φεβ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Φεβ 2017, 23:27:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexandros 207 Rallye έγραψε:
Πριν απο τοτε δεν ειχες ξαναλλαξει παραφλου δλδ?

Στα 207 με τουρμπο πεφτει λιγο ο δεικτης θερμοκρασιας νερου, οταν πηγαινεις αργα και το πατησεις , αλλά μετα απο λιγο επανέρχεται και παλι γυρω στους 90 (στο οργανο)
Στα ατμοσφαιρικα δεν ξερω αν το κανει...

Μηπως θελει εξαερωση?
Εχεις κανενα torque να δεις σε τι θερμοκρασιες παιζει το αντιψυκτικό?


Παραφλου ειχα αλλαξει( πριν την επισκευη) οταν αλλαξα ψυγειο και πριν, το ελεγχαν στο συνεργειο, με βαση το βιβλιο συντηρησης . Αγορασα ενα obd reader και θα το συνδεσω αυριο να δω τι θερμοκρασιες διαβαζω απο κει να συγκρινω με του οργανου και θα ποσταρω τα αποτελεσματα, ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια θα επιστρεψω συντομα με περισσοτερες πληροφοριες απο τις μετρησεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tzakos 1 (manthos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rally

Ένταξη: 03 Φεβ 2016
Δημοσιεύσεις: 51
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Φεβ 2017, 19:17:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στους 105 ανοίγει,είναι ο καινούργιος και το ίδιο γίνεται και στα Minι.


Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michaeldiam (Μιχαήλ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc 1.6 vti

Ένταξη: 16 Φεβ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Φεβ 2017, 19:07:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επιστρεφω με νεα λοιπον συνεδεσα αυρματο obd reader για να βλεπω την ακριβη μετρηση θερμοκρασιας και μετα απο αρκετη παρατηρηση και δοκιμες διαπιστωσα τα εξης : οταν το ψυγειο ειναι κρυο ειτε σε κινηση ειτε σταματημενος τοτε ο θερμοστατης ανοιγει κανονικα στους 105 και ριχνει κανοικα τη θερμοκρασια χωρις να ανοιξει βεντιλατερ οπως πρεπει. Οταν ζεσταθει το ψυγειο ειτε σε κινηση ειτε σταματημενος η θερμοκρασια φτανει στους 108 και μετα πεφτει (δηλαδη σα να καθυστερει να ανοιξει λιγο το βεντιλατερ) δηλαδη μολις φτασει τους 108 η θερμοκρασια πεφτει κατευθειαν, αλλα θα πρεπε να ανοιγει στους 105 το βεντιλατερ και οχι στους 108 οποτε αυτο μενει να δω γιατι συμβαινει! εχει κανεις καμια ιδεα ? επισης σε κινηση καποιες ακυρες στιγμες η θερμοκρασια πεφτει σους 85 και μετα ξανανεβαινει οπως και οταν αναψεις καλοριφερ μενει σταθερη στους 85! Οποτε στην ουσια καποιο προβλημα δεν υπαρχει καθως 3 βαθμοι παραπανω δεν ειναι τοσο μεγαλη διαφορα αλλα και παλι θελω να δω τι ειναι και γιατι συμβαινει αυτο. Πλεον εχουν αλλαχτει σχεδον ολα τα μηχανικα μερη του κυκλωματος ψυξης εκτος απο ψυγειο καλοριφερ και αντλια νερου! Το τελικο προβλημα λοιπον ειναι γιατι το βεντιλατερ παιρνει στους 108 αντι για 105 ? τι θα μπορουσε να ευθυνεται? θα μπορουσε να ειναι ελατωματικος ο αισθητηρας θερμοκρασιας ? ή να φτιανε τα ρευματα ? (ο θερμοστατης λειτουργει σιγουρα σωστα ,εννοω σιγουρα ανοιγει στους 105)[/u]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Φεβ 2017, 08:24:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω φιλε τι "φταιει" , αλλά δεν φαινεται να δουλευει και πολυ "λαθος "
Ισως ειναι ρυθμισμένο να δουλευει ετσι



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michaeldiam (Μιχαήλ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc 1.6 vti

Ένταξη: 16 Φεβ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Φεβ 2017, 12:10:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι πολυ πιθανο να ειναι αυτο και τσαμπα να ανησυχω! Επισης πριν λιγα χρονια ειχε γινει εργοστασιακο update στον εγκεφαλο οποτε ισως αλλαξανε κατι εκει και αλλαξε η λειτουργια του, εμενα το μονο που με παραξενεψε ηταν οτι ο δεικτης δεν ηταν κολλημενος οπως πριν στο 90, δηλαδη τωρα ειναι κολλημενος λιγο πιο πανω αλλα και παλι οι τιμες που δειχνει ειναι φυσιολογικες οποτε λεω να σταματησω να το ψαχνω αλλο! Ευχαριστω για τη βοηθεια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 01:25:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επισης η αλλαγη του παραφλου με καινουριο, κανει τον δεικτη θερμοκρασιας πιο "ευαίσθητο"
Δλδ κινείται πιο ευκολα
Γι αυτο σε ρωταγα ποτε το ειχες ξαναλλαξει



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michaeldiam (Μιχαήλ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc 1.6 vti

Ένταξη: 16 Φεβ 2017
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 10:09:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο δεν το ηξερα! Και η αληθεια ειναι οτι αυτο θα επαιζε παρα πολυ σαν εξηγηση καθως στην επισκευη οπου αλλαχτηκε το νερο ο μηχανικος μου ειπε οτι ηταν παρα πολυ βρωμικο ειχε βγει σα λασπη και ειχε και καποια ιχνη λαδιων και δυστυχως δε θυμαμαι ποσο καιρο ακριβως ειχα αλλαξει τα νερα πριν την επισκευη! Σιγουρα οταν ειχα αλλαξει ψυγειο πριν απο 10.000 χιλιομετρα απο την επισκευη αλλα επειδη το μοτερ εκαιγε λαδια λογω του ελαττωματικου ελατηριου μπορει κατευθειαν να το βρωμιζε ή κατι τετοιο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1216s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on