PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πυράκια
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 20:32:26    Θέμα δημοσίευσης: Πυράκια Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς είναι τα πυράκια και τι τα προκαλεί; Neutral

Εκείνο που υποτίθεται ότι ξέρω είναι ότι αν δεν είναι σωστά ρυθμισμένο το αβάνς τότε σου βαράει πυράκια. Αληθεύει αυτό; Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι; Question Question Η βενζίνη παίζει ρόλο;


Και κάτι άσχετο. Χτες ήμουν σε έναν φίλο και καθώς έψαχνα να παρκάρω βλέπω μια θέση κάτω από το σπίτι του. Δεν πάρκαρα εκεί τελικά, αλλά αλλού. Για να μην τα πολυλογώ, μετά από καμιά ώρα ακούγεται ένα τεράστιο μπαμ (όχι δεν εμφανίστηκε ο Φερεντίνος! 8O 8O ), κοιτάω και βλέπω ένα MICRA να έχει πέσει επάνω σε έναν άλλον που είχε παρκάρει ο δύστυχος εκεί που σκόπευα εγώ!!!! 8O 8O 8O Περιττό να σας πω πώς αισθάνθηκα, έτσι;




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 22:17:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τόσες πολλές απαντήσεις σας. Καταιγισμός απαντήσεων! Έφαγα δύο ώρες να τις διαβάζω. 8O 8O

Νομίζω ότι οι Administrators του forum μου χρωστάνε πολλά, αφού χάρη στη δική μου ερώτηση έστειλαν μήνυμα άλλοι 58. 8O Mr. Green Mr. Green

ΡΕ, θα μου απαντήσει κανείς; Είναι σοβαρό το θέμα, καίγομαι Confused Confused




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Larry69 (Λάζαρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 09 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 121
Τόπος: Αθήνα - Κορυδαλλός

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 22:34:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χρησιμοποιώντας την φράση "Χτυπάει Πυράκια", αναφερόμαστε στις προαναφλέξεις (Κάνουν τέτοιο θόρυβο, σαν πυράκια) κατά την φάση της συμπίεσης από κακή ποιότητα καυσίμου.
Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε πλήρη εκμετάλλευσή του καυσίμου (Μειωμένη απόδοση).Η Ατελής λοιπόν καύση συνεπάγεται και χαμένη ποσότητα καυσίμου που επιβαρυνόμαστε οικονομικά. Επιπλέον μέσα στη μηχανή μένουν κατάλοιπα ατελούς καύσης που φθείρουν τον κινητήρα ενώ από την εξάτμιση του οχήματος διοχετεύονται βλαβερά αέρια για την υγεία μας και το περιβάλλον όπως CO, HC και Nox.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 23:04:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk έγραψε:
Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τόσες πολλές απαντήσεις σας. Καταιγισμός απαντήσεων! Έφαγα δύο ώρες να τις διαβάζω. 8O 8O

Νομίζω ότι οι Administrators του forum μου χρωστάνε πολλά, αφού χάρη στη δική μου ερώτηση έστειλαν μήνυμα άλλοι 58. 8O Mr. Green Mr. Green

ΡΕ, θα μου απαντήσει κανείς; Είναι σοβαρό το θέμα, καίγομαι Confused Confused


Tα θέλει και σένα ο κ%^&$#@ς σου Laughing Laughing Laughing

Λοιπόν από όσα πρόχειρα ξέρω. Επιστημονικά λέγεται προανάφλεξη και εν ολίγοις είναι το κκκκρρρρρρρρρρρρ που ακούγεται από τον κινητήρα, συνήθως σε ανηφόρες ή σε εκκίνηση στα φανάρια. Σε νορμάλ κινητήρες προέρχεται από κακή ποιότητα βενζίνης. Βάζεις καλύτερη βενζίνη (πχ. Superplus) ή αλλάζεις βενζινά. Σε πειραγμένους κινητήρες τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα στο από που και το γιατί, και πρέπει να το μελετήσω.

Πάντως κάτι έχω γράψει στο "tunning. Ιστορίες γέλιου και δακρύων". Ρίξε μια ματιά. Μέχρι να δει το topic o Miltellas και να σου απαντήσει επιστημονικά. Όχι ότι ο Larry69 δεν απαντάει. Και είναι και ειδικός απ΄ότι θυμάμαι, λόγω σπουδών Laughing Laughing Laughing Laughing
Έκαστος στο είδος του 8) 8) 8) 8)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 23:26:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Larry69 έγραψε:
Χρησιμοποιώντας την φράση "Χτυπάει Πυράκια", αναφερόμαστε στις προαναφλέξεις (Κάνουν τέτοιο θόρυβο, σαν πυράκια) κατά την φάση της συμπίεσης από κακή ποιότητα καυσίμου.
Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε πλήρη εκμετάλλευσή του καυσίμου (Μειωμένη απόδοση).Η Ατελής λοιπόν καύση συνεπάγεται και χαμένη ποσότητα καυσίμου που επιβαρυνόμαστε οικονομικά. Επιπλέον μέσα στη μηχανή μένουν κατάλοιπα ατελούς καύσης που φθείρουν τον κινητήρα ενώ από την εξάτμιση του οχήματος διοχετεύονται βλαβερά αέρια για την υγεία μας και το περιβάλλον όπως CO, HC και Nox.

Αν θυμάμαι καλά Embarassed συμβαίνει όταν το μίγμα αναφλέγετε πριν το μπουζί δώσει σπινθήρα πριν δηλαδή το έμβολο φτάσει στο άνω νεκρό σημείο με αποτέλεσμα από την φόρα που έχει το έμβολο κατά την φάση της συμπίεσης να προσπαθεί τελικά να συμπιέσει την ανάφλεξη ή σαν να υπάρχουν δύο αναφλέξεις...



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 23:49:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk έγραψε:
Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τόσες πολλές απαντήσεις σας. Καταιγισμός απαντήσεων! Έφαγα δύο ώρες να τις διαβάζω. 8O 8O

Νομίζω ότι οι Administrators του forum μου χρωστάνε πολλά, αφού χάρη στη δική μου ερώτηση έστειλαν μήνυμα άλλοι 58. 8O Mr. Green Mr. Green

ΡΕ, θα μου απαντήσει κανείς; Είναι σοβαρό το θέμα, καίγομαι Confused Confused

Ενω αν ρωτουσες για ΜΠΥΡΑΚΙΑ και ΜΕΖΕΔΑΚΙΑ θα γινοταν χαμος


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 01:18:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk, μην ανυσηχεις . ετσι κανουμε με ολους στην αρχη δεν τους απανταμε για να δουμε την αγωνια τους και μετα τους γραφουμε ενα post 2,5 οθονες. κατσε να ρθει ο miltelas και θα βαρεθεις να διαβαζεις


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 07:29:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα μου βαράει πυράκια, όταν του βάζω απλή αμόλυβδη, ακόμα και v-power; Μόλις του βάλω όμως racing ηρεμία!!!!

Μήπως θέλει κάτι να μου πεί ο κινητήρας μου; Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 07:33:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαλλον αγαπητε φίλε ο κινητήρας σου εχει γεννηθεί φτωχός με πλούσια ελλατώματα!!

Laughing Laughing

Ξέρεις τι ξύλο εχει φαει ο δικός μου για να μαθει να μην ζηταει superplus racing?


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 12:25:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή εγώ είμαι κατά της βίας του την νερόνω! 5euro racing 25euro απλή!

Καλή αναλογία, μην καλομάθει Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 12:51:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Larry69 έγραψε:
Χρησιμοποιώντας την φράση "Χτυπάει Πυράκια", αναφερόμαστε στις προαναφλέξεις (Κάνουν τέτοιο θόρυβο, σαν πυράκια) κατά την φάση της συμπίεσης από κακή ποιότητα καυσίμου.
Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε πλήρη εκμετάλλευσή του καυσίμου (Μειωμένη απόδοση).Η Ατελής λοιπόν καύση συνεπάγεται και χαμένη ποσότητα καυσίμου που επιβαρυνόμαστε οικονομικά. Επιπλέον μέσα στη μηχανή μένουν κατάλοιπα ατελούς καύσης που φθείρουν τον κινητήρα ενώ από την εξάτμιση του οχήματος διοχετεύονται βλαβερά αέρια για την υγεία μας και το περιβάλλον όπως CO, HC και Nox.


Χρησιμοποιώντας δηλαδή v-power με τα πρόσθετα καθαρισμού δεν θα πρέπει να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα, ή τουλάχιστον θα πρέπει να καθυστερήσει να εμφανιστεί, τα λέω καλά; Question Question


Και για να σας λύσω την απορία. Δεν έχω πρόβλημα με τα πυράκια, απλά σε μια ανηφόρα που ζορίστηκε, άκουσα λίγα να βαράνε και άρχισα να αναρωτιέμαι αν υπάρχει πρόβλημα.

Τώρα μάλιστα! :D

Ο pezomania μου άνοιξε την όρεξη με τα μπυράκια και τα μεζεδάκια και με βλέπω κατά Πειραϊκή μεριά.. Wink Wink Mr. Green Mr. Green




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 14:15:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk έγραψε:


Ο pezomania μου άνοιξε την όρεξη με τα μπυράκια και τα μεζεδάκια και με βλέπω κατά Πειραϊκή μεριά.. Wink Wink Mr. Green Mr. Green

Σε περιπτωση που θες να κερασεις σε ενημερωνω οτι την ορεξη στην ανοιξα εγω και οχι ο Μανιακος Mr. Green


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 18:56:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexandros έγραψε:
svstouk έγραψε:


Ο pezomania μου άνοιξε την όρεξη με τα μπυράκια και τα μεζεδάκια και με βλέπω κατά Πειραϊκή μεριά.. Wink Wink Mr. Green Mr. Green

Σε περιπτωση που θες να κερασεις σε ενημερωνω οτι την ορεξη στην ανοιξα εγω και οχι ο Μανιακος Mr. Green



Ουυυυυππςςςςςςςςςς! Σωστόοοοοοοοοοοοοςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing

Έχεις δίκιο και μετανοώ. Σε παρακαλώ, συγχώρα με.. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Σεπ 2002, 02:42:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τώρα διάβασα το θέμα! Τέσσερις μέρες έλλειψα κι έχασα τη μπάλλα τελείως... Τρίτη μέρα και προσπαθώ να σας προλάβω!
Τέλος πάντων, δεν έχω κάτι παραπάνω να πω...

Πάντως επειδή στα σύγχρονα αυτοκίνητα το αβανς είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο, εάν ακούτε πειράκια, αλλάξτε βενζινά (Θεραπευτής said)! Οι πειραγμένοι κινητήρες, πράγματι, μπορεί να έχουν πρόβλημα με απρόσεχτη χαρτογράφηση εγκεφάλου.

Το σίγουρο είναι ότι με V-Power ή με Super Plus δεν πρέπει να ακούσετε ποτέ πειράκια! Και δεν μιλάω φυσικά για την V-Power Racing που τραβάει η τρίτη αγόγγυστα από τις 1300-1400 στροφές!!

Ευχαριστώ τον Λάρρυ, τον Φλόγα, τον Θεραπευτή και τους άλλους, που με γλύτωσαν από το πολύ γράψιμο γιατί έχω αρκετό διάβασμα ακόμη... Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2004, 20:06:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Χρησιμοποιώντας την φράση "Χτυπάει Πυράκια", αναφερόμαστε στις προαναφλέξεις (Κάνουν τέτοιο θόρυβο, σαν πυράκια) κατά την φάση της συμπίεσης από κακή ποιότητα καυσίμου.


Larry69 έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά Embarassed συμβαίνει όταν το μίγμα αναφλέγετε πριν το μπουζί δώσει σπινθήρα πριν δηλαδή το έμβολο φτάσει στο άνω νεκρό σημείο με αποτέλεσμα από την φόρα που έχει το έμβολο κατά την φάση της συμπίεσης να προσπαθεί τελικά να συμπιέσει την ανάφλεξη ή σαν να υπάρχουν δύο αναφλέξεις...


Παιδιά μια διευκρίνηση. Όπως έχω αναλυτικά ξαναγράψει (βλ. 4η σελίδα από το topic "ΝΕΕΣ βΕΝΖΙΝΕΣ ΕΚΟ" στις μηχανολογικές συζητήσεις), το πυράκι λαμβάνει χώρα μετά τον σπινθήρα!. Δηλαδή μέρη του καυσίμου μίγματος που δεν έχουν ακόμα αναφλεγεί από τον σπινθήρα, αυταναφλέγονται, δημιουργώντας "δεύτερη εστία φωτιάς". Αυτό προκαλεί κρουστική καταπόνηση του κινητήρα.
Η προανάφλεξη (που μάλλον από αυτήν πάσχουν πολλοί σύγχρονοι κινητήρες, όπως οι δικοί μας) συμβαίνει πριν την ανάφλεξη.
Η προανάφλεξη δεν έχει τόσο κρουστικό χαρακτήρα, οπότε δεν βλάπτει τους κινητήρες μας.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Παρ 16 Ιούλ 2004, 13:54:09, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
aris ioannina (aris ioannina)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206xs 16v 2002

Ένταξη: 07 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 61

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 11:58:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και αμα βαραει και με σουπερπλας??
το συνεργειο μου ειπε οτι δεν υπερχει προβλημα??
και σε αλλα τοπικ εκει καταλειξαν αλλοι και αλλοι οτι υπαρχει.
υπευθηνα ξερει καποιος να πει γιατι και τα δικα μου νευρα ειναι γ#####να


rallye for ever!!krima pou den to pira!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 12:46:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και τα δικά μου νεύρα έτσι ήταν. Confused Confused Confused
Αλλά αυτά που συμπέρανα, βάσει των όσων ξέρω και των όσων έχω διαπιστώσει στην πράξη, μάλλον συνηγορούν προς το γεγονός ότι δεν πρέπει να αντιμετωπίζουμε πρόβλημα αξιοπιστίας ή πρόωρων φθορών.

Από την στιγμή που δεν μιλάμε για κλασικά πυράκια (δηλαδή αυτανάφλεξη μετά τον σπινθήρα), αλλά μάλλον για προανάφλεξη (δηλαδή αυτανάφλεξη πριν τον σπινθήρα), δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.
Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχουν πολλά θερμά καυσαέρια μέσα στον θάλαμο καύσης (λόγω ελλειπούς σάρωσης, αφού το overlap δεν είναι κατάλληλο για τόσο χαμηλές στροφές) και πολύ οξυγόνο (φτωχό μείγμα). Έτσι δημιουργούνται οι προϋποθέσεις προανάφλεξης (δηλαδή όχι κλασικά πυράκια) του καυσίμου μίγματος, η οποία όμως δεν είναι κρουστικού χαρακτήρα (τουλάχιστον όχι τόσο κρουστική όσο τα πυράκια). Αυτό είναι που μας σώζει...

Όσο πιο γρήγορα ολοκληρώνεται μια καύση τόσο πιο κρουσική είναι.
Η λιγότερο κρουστική είναι κλασική καύση, αφού απαιτεί πολύ χρόνο για την ολοκλήρωσή της. Μετά έρχεται η προανάφλεξη (πιο ντηζελάτη καύση), αφού ολοκληρώνεται ταχέως. Τέλος, τα πυράκια έχουν πολύ μεγαλύτερη ένταση κρουστικότητας και το καύσιμο μίγμα τότε καίγεται αστραπιαία.

Αυτές οι προαναφλέξεις συνήθως ολοκληρώνονται σε μικρό χρόνο και οι καύσεις αυτού του είδους είναι καθολικές (δηλαδή έχουμε πολύ χαμηλές εκπομπές HC). Επίσης, αφού έχουμε και φτωχό μίγμα, οι εκπομπές CO και CO2 είναι και αυτές πολύ μειωμένες. Τέλος η ύπαρξη καυσαερίων μέσα στον θάλαμο μειώνει και την πιθανότητα να εμφανιστούν και οξείδια του αζώτου, τα γνωστά NOx.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι και να μην φεύγουν ρύποι προς την ατμόσφαιρα και να επιμηκύνεται η ζωή του καταλύτη.

Μπορέι δηλαδή οι σχεδιαστές να άφησαν επίτηδες τον κινητήρα να δουλεύει με καύσεις αυτού του είδους στις χαμηλές στροφές (μέχρι ένα συγκεκριμένο άνοιγμα του γκαζιού), προκειμένου να μειώσουν κατά πολύ τους εκπεμπόμενους ρύπους.
Δηλαδή μπορεί ο κινητήρας να έχει σχεδιαστεί ώστε να αντέχει αυτήν την ψιλόκρουστική καύση (πολύ λιγότερο κρουστική απ' ότι τα πυράκια), προκειμένου να μην υπάρχει πρόβλημα με τα καυσαέρια.

Συμπτώματα που πρέπει να σε βάλουν σε υποψίες :
1) Γιατί τον θόρυβο τον κάνει μόνο με μερικό γκάζι και ποτέ με τέρμα;
2) Γιατί το αυτοκίνητο δεν "κόβει" κάθε φορά που ακούγεται αυτός ο θόρυβος;
3) Γιατί ο knock sensor δεν επεμβαίνει;
4) Γιατί ακόμα και με 100 οκτανίων βενζίνη δεν υπάρχει διαφορά;
5) Γιατί ο ήχος αυτός είναι πολύ μικρότερης έντασης (θέλει ησυχία και ανοικτά παράθυρα για να ακουστεί) και με πιο ψεύτικη χροιά σε σχέση με το παραδοσιακό κρρρρρρ...;
Νομίζω πως η μικρότερη ένταση και η ψεύτικη αυτή χροιά υποδηλώνουν και τον ασθενέστερο κρουστικό χαρακτήρα.
6) Γιατί όλοι οι μηχανικοί μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τον κινητήρα μου και να μην φοβάμαι καθόλου; Φυσικά δεν μπορούσαν να δώσουν εμπεριστατωμένες εξηγήσεις, αφού δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
aris ioannina (aris ioannina)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206xs 16v 2002

Ένταξη: 07 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 61

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2004, 12:55:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γενικα παντως τα αυτοκινητα μας ειναι ασθενικα σε σημειο αδικαιολογητο
για μενα. και απαντησεις τυπου φταινε οι βανζινες στην ελλαδα ειναι απλα καραγκιοζηλικια. κριμα γιατι θεωρουσα την πεζο πολυ σοβαρη εταιρια. μου φαινεται οτι οι πολλες πωλησεις και η γνωσεις περι στριβειν εφεραν αλλαζονεια και ευφησυχασμο. ο κινητηρας για κανενα λογο δεν θα επρεπε να βγαζει τον παραμικρο θορυβο.


rallye for ever!!krima pou den to pira!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 11:14:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

aris ioannina έγραψε:
γενικα παντως τα αυτοκινητα μας ειναι ασθενικα σε σημειο αδικαιολογητο
για μενα. και απαντησεις τυπου φταινε οι βανζινες στην ελλαδα ειναι απλα καραγκιοζηλικια. κριμα γιατι θεωρουσα την πεζο πολυ σοβαρη εταιρια. μου φαινεται οτι οι πολλες πωλησεις και η γνωσεις περι στριβειν εφεραν αλλαζονεια και ευφησυχασμο. ο κινητηρας για κανενα λογο δεν θα επρεπε να βγαζει τον παραμικρο θορυβο.


Κοίτα. Τέτοιους θορύβους κάνουν και άλλοι κινητήρες. Έχω ακούσει τέτοιους θορύβους (και πιο έντονους) σε πολλά αυτοκίνητα (ford focus, seat leon, VW polo - golf, κ.τ.λ. ). Και ως γνωστόν, ο κινητήρας μας είναι από τους καλύτερους στα 1.600 cc (και όχι μόνο), από κάθε άποψη.

Μάλλον είναι αυτό που λέω. Δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο!!!
Οι λόγοι ύπαρξής τους συνδέονται με την αντιρύπανση.

Τις προάλλες είχα κάνει μια βλακεία (ακόμα την σκέφτομαι...). Πήγα να ξεκινήσω το αυτοκίνητο αλλά πάτησα πολύ γκάζι και άφησα απότομα τον συμπλέκτη. Έτσι, πάνω στο μπούκωμα, ακούστηκε ΜΟΝΟ ένα "τακ", δυνατό, με τραχειά χροιά. Αυτό μάλλον ήταν πυράκι. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Τα συμπτώματα ήταν διαφορετικά και η χροιά του ήχου επίσης διαφορετική.

Οι διαφορές με τους ήχους που περιγράφουμε ήταν εμφανής. Άρα αυτό είναι ακόμα ένας λόγος που συνηγορεί υπέρ εμού...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Οκτ 2004, 00:24:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως σε ό,τι αφορά αυτό με τα πυράκια, έχω να (ξανα)πω τα εξής...

Με νεότερες σκέψεις επί του θέματος κατέληξα στο εξής συμπέρασμα:
- Ο κινητήρας χτυπάει κανονικά πυράκια (και όχι προαναφλέξεις). Δηλαδή η αυτανάφλεξη εμφανίζεται μετά τον σπινθήρα και όχι πριν (προανάφλεξη). Όμως, μέχρι να εμφανιστεί η αυτανάφλεξη, έχει προλάβει να καεί το μεγαλύτερο μέρος του καυσίμου, οπότε ένα μικρό μέρος του αυταναφλέγεται. Αυτό το μικρό μέρος θα παράγει αναλογικά και μεικρότερης έντασης κρουστικές καταπονήσεις στον κινητήρα. Γι' αυτό ο κνητήρας δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα.

Στον δικό μου ειδικά όλες οι ενδείξεις υποδηλώνουν άριστη κατάσταση. Δεν καίει καθόλου λάδι (συνθετικό 5w-40), όταν το αντικαθιστώ (ανά 5.500 ~6.000 χλμ) έχει απλά μια σκουράδα, τα μπουζί του βγαίνουν φυσιολογικά (όχι μαυρισμένα κ.τ.λ.), ο ήχος του μοτέρ είναι άψογος, οι επιδόσεις μάλλον καλύτερες από τις εργοστασιακές, η κατανάλωση λογικότατη και τα καυσάερια πολύ χαμηλά.

Συνεπώς, αφού σε 'μένα τον έκανε πάρα πολύ τον θόρυβο και δεν έπαθε τίποτα, πάει να πει πως το μικρό υπόλοιπο του καύσιμου μείγματος που απομένει στον θάλαμο και αυταναφλέγεται δεν μπορεί να παράγει σοβαρής έκτασης κρουστικές καταπονήσεις (είναι αρκετά μικρή ποσότητα). Το πιο πολύ καίγεται κανονικά, οπότε μόνο τότε (αφού έχει ανέβει κατά πολύ η θερμοκρασία και η πίεση μέσα στον θάλαμο λόγω της κανονικής καύσης) το εναπομείναν καύσιμο μείγμα αυταναφλέγεται.
Γι' αυτό και ο ήχος είναι πολύ πιο απαλός από τα κανονικά πυράκια (που εκεί αυταναφλέγεται το μεγαλύτερο μέρος). Και ίσως γι' αυτό είναι μικρής έντασης τα πυράκια αυτά δεν τα αντιλαμβάνεται και ο knock sensor.

Με φουλ γκάζι, ο εγκέφαλος εμπλουτίζει αρκετά το μείγμα, οπότε δεν χτυπά ποτέ πυράκια τότε.

Με τον επαναπρογραμματισμό και με την 100άρα βενζίνα, το πρόβλημα απουσιάζει σχεδόν τελείως...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1725s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on