Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 20:32:26 Θέμα δημοσίευσης: Πυράκια |
|
|
Παιδιά, θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς είναι τα πυράκια και τι τα προκαλεί;
Εκείνο που υποτίθεται ότι ξέρω είναι ότι αν δεν είναι σωστά ρυθμισμένο το αβάνς τότε σου βαράει πυράκια. Αληθεύει αυτό; Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι; Η βενζίνη παίζει ρόλο;
Και κάτι άσχετο. Χτες ήμουν σε έναν φίλο και καθώς έψαχνα να παρκάρω βλέπω μια θέση κάτω από το σπίτι του. Δεν πάρκαρα εκεί τελικά, αλλά αλλού. Για να μην τα πολυλογώ, μετά από καμιά ώρα ακούγεται ένα τεράστιο μπαμ (όχι δεν εμφανίστηκε ο Φερεντίνος! 8O 8O ), κοιτάω και βλέπω ένα MICRA να έχει πέσει επάνω σε έναν άλλον που είχε παρκάρει ο δύστυχος εκεί που σκόπευα εγώ!!!! 8O 8O 8O Περιττό να σας πω πώς αισθάνθηκα, έτσι;
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 22:17:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τόσες πολλές απαντήσεις σας. Καταιγισμός απαντήσεων! Έφαγα δύο ώρες να τις διαβάζω. 8O 8O
Νομίζω ότι οι Administrators του forum μου χρωστάνε πολλά, αφού χάρη στη δική μου ερώτηση έστειλαν μήνυμα άλλοι 58. 8O
ΡΕ, θα μου απαντήσει κανείς; Είναι σοβαρό το θέμα, καίγομαι
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Larry69 (Λάζαρος) Μέλος
Peugeot 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 09 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 121 Τόπος: Αθήνα - Κορυδαλλός
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 22:34:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρησιμοποιώντας την φράση "Χτυπάει Πυράκια", αναφερόμαστε στις προαναφλέξεις (Κάνουν τέτοιο θόρυβο, σαν πυράκια) κατά την φάση της συμπίεσης από κακή ποιότητα καυσίμου.
Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε πλήρη εκμετάλλευσή του καυσίμου (Μειωμένη απόδοση).Η Ατελής λοιπόν καύση συνεπάγεται και χαμένη ποσότητα καυσίμου που επιβαρυνόμαστε οικονομικά. Επιπλέον μέσα στη μηχανή μένουν κατάλοιπα ατελούς καύσης που φθείρουν τον κινητήρα ενώ από την εξάτμιση του οχήματος διοχετεύονται βλαβερά αέρια για την υγεία μας και το περιβάλλον όπως CO, HC και Nox. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 23:04:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
svstouk έγραψε: | Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τόσες πολλές απαντήσεις σας. Καταιγισμός απαντήσεων! Έφαγα δύο ώρες να τις διαβάζω. 8O 8O
Νομίζω ότι οι Administrators του forum μου χρωστάνε πολλά, αφού χάρη στη δική μου ερώτηση έστειλαν μήνυμα άλλοι 58. 8O
ΡΕ, θα μου απαντήσει κανείς; Είναι σοβαρό το θέμα, καίγομαι |
Tα θέλει και σένα ο κ%^&$#@ς σου
Λοιπόν από όσα πρόχειρα ξέρω. Επιστημονικά λέγεται προανάφλεξη και εν ολίγοις είναι το κκκκρρρρρρρρρρρρ που ακούγεται από τον κινητήρα, συνήθως σε ανηφόρες ή σε εκκίνηση στα φανάρια. Σε νορμάλ κινητήρες προέρχεται από κακή ποιότητα βενζίνης. Βάζεις καλύτερη βενζίνη (πχ. Superplus) ή αλλάζεις βενζινά. Σε πειραγμένους κινητήρες τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα στο από που και το γιατί, και πρέπει να το μελετήσω.
Πάντως κάτι έχω γράψει στο "tunning. Ιστορίες γέλιου και δακρύων". Ρίξε μια ματιά. Μέχρι να δει το topic o Miltellas και να σου απαντήσει επιστημονικά. Όχι ότι ο Larry69 δεν απαντάει. Και είναι και ειδικός απ΄ότι θυμάμαι, λόγω σπουδών
Έκαστος στο είδος του 8) 8) 8) 8)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
theflame Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 23:26:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Larry69 έγραψε: | Χρησιμοποιώντας την φράση "Χτυπάει Πυράκια", αναφερόμαστε στις προαναφλέξεις (Κάνουν τέτοιο θόρυβο, σαν πυράκια) κατά την φάση της συμπίεσης από κακή ποιότητα καυσίμου.
Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε πλήρη εκμετάλλευσή του καυσίμου (Μειωμένη απόδοση).Η Ατελής λοιπόν καύση συνεπάγεται και χαμένη ποσότητα καυσίμου που επιβαρυνόμαστε οικονομικά. Επιπλέον μέσα στη μηχανή μένουν κατάλοιπα ατελούς καύσης που φθείρουν τον κινητήρα ενώ από την εξάτμιση του οχήματος διοχετεύονται βλαβερά αέρια για την υγεία μας και το περιβάλλον όπως CO, HC και Nox. |
Αν θυμάμαι καλά συμβαίνει όταν το μίγμα αναφλέγετε πριν το μπουζί δώσει σπινθήρα πριν δηλαδή το έμβολο φτάσει στο άνω νεκρό σημείο με αποτέλεσμα από την φόρα που έχει το έμβολο κατά την φάση της συμπίεσης να προσπαθεί τελικά να συμπιέσει την ανάφλεξη ή σαν να υπάρχουν δύο αναφλέξεις...
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 23:49:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
svstouk έγραψε: | Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τόσες πολλές απαντήσεις σας. Καταιγισμός απαντήσεων! Έφαγα δύο ώρες να τις διαβάζω. 8O 8O
Νομίζω ότι οι Administrators του forum μου χρωστάνε πολλά, αφού χάρη στη δική μου ερώτηση έστειλαν μήνυμα άλλοι 58. 8O
ΡΕ, θα μου απαντήσει κανείς; Είναι σοβαρό το θέμα, καίγομαι |
Ενω αν ρωτουσες για ΜΠΥΡΑΚΙΑ και ΜΕΖΕΔΑΚΙΑ θα γινοταν χαμος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 01:18:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
svstouk, μην ανυσηχεις . ετσι κανουμε με ολους στην αρχη δεν τους απανταμε για να δουμε την αγωνια τους και μετα τους γραφουμε ενα post 2,5 οθονες. κατσε να ρθει ο miltelas και θα βαρεθεις να διαβαζεις
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 07:29:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα μου βαράει πυράκια, όταν του βάζω απλή αμόλυβδη, ακόμα και v-power; Μόλις του βάλω όμως racing ηρεμία!!!!
Μήπως θέλει κάτι να μου πεί ο κινητήρας μου;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 07:33:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαλλον αγαπητε φίλε ο κινητήρας σου εχει γεννηθεί φτωχός με πλούσια ελλατώματα!!
Ξέρεις τι ξύλο εχει φαει ο δικός μου για να μαθει να μην ζηταει superplus racing?
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 12:25:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή εγώ είμαι κατά της βίας του την νερόνω! 5euro racing 25euro απλή!
Καλή αναλογία, μην καλομάθει
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 12:51:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Larry69 έγραψε: | Χρησιμοποιώντας την φράση "Χτυπάει Πυράκια", αναφερόμαστε στις προαναφλέξεις (Κάνουν τέτοιο θόρυβο, σαν πυράκια) κατά την φάση της συμπίεσης από κακή ποιότητα καυσίμου.
Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε πλήρη εκμετάλλευσή του καυσίμου (Μειωμένη απόδοση).Η Ατελής λοιπόν καύση συνεπάγεται και χαμένη ποσότητα καυσίμου που επιβαρυνόμαστε οικονομικά. Επιπλέον μέσα στη μηχανή μένουν κατάλοιπα ατελούς καύσης που φθείρουν τον κινητήρα ενώ από την εξάτμιση του οχήματος διοχετεύονται βλαβερά αέρια για την υγεία μας και το περιβάλλον όπως CO, HC και Nox. |
Χρησιμοποιώντας δηλαδή v-power με τα πρόσθετα καθαρισμού δεν θα πρέπει να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα, ή τουλάχιστον θα πρέπει να καθυστερήσει να εμφανιστεί, τα λέω καλά;
Και για να σας λύσω την απορία. Δεν έχω πρόβλημα με τα πυράκια, απλά σε μια ανηφόρα που ζορίστηκε, άκουσα λίγα να βαράνε και άρχισα να αναρωτιέμαι αν υπάρχει πρόβλημα.
Τώρα μάλιστα! :D
Ο pezomania μου άνοιξε την όρεξη με τα μπυράκια και τα μεζεδάκια και με βλέπω κατά Πειραϊκή μεριά..
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 14:15:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
svstouk έγραψε: |
Ο pezomania μου άνοιξε την όρεξη με τα μπυράκια και τα μεζεδάκια και με βλέπω κατά Πειραϊκή μεριά.. |
Σε περιπτωση που θες να κερασεις σε ενημερωνω οτι την ορεξη στην ανοιξα εγω και οχι ο Μανιακος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 18:56:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros έγραψε: | svstouk έγραψε: |
Ο pezomania μου άνοιξε την όρεξη με τα μπυράκια και τα μεζεδάκια και με βλέπω κατά Πειραϊκή μεριά.. |
Σε περιπτωση που θες να κερασεις σε ενημερωνω οτι την ορεξη στην ανοιξα εγω και οχι ο Μανιακος |
Ουυυυυππςςςςςςςςςς! Σωστόοοοοοοοοοοοοςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!
Έχεις δίκιο και μετανοώ. Σε παρακαλώ, συγχώρα με..
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Σεπ 2002, 02:42:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα διάβασα το θέμα! Τέσσερις μέρες έλλειψα κι έχασα τη μπάλλα τελείως... Τρίτη μέρα και προσπαθώ να σας προλάβω!
Τέλος πάντων, δεν έχω κάτι παραπάνω να πω...
Πάντως επειδή στα σύγχρονα αυτοκίνητα το αβανς είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο, εάν ακούτε πειράκια, αλλάξτε βενζινά (Θεραπευτής said)! Οι πειραγμένοι κινητήρες, πράγματι, μπορεί να έχουν πρόβλημα με απρόσεχτη χαρτογράφηση εγκεφάλου.
Το σίγουρο είναι ότι με V-Power ή με Super Plus δεν πρέπει να ακούσετε ποτέ πειράκια! Και δεν μιλάω φυσικά για την V-Power Racing που τραβάει η τρίτη αγόγγυστα από τις 1300-1400 στροφές!!
Ευχαριστώ τον Λάρρυ, τον Φλόγα, τον Θεραπευτή και τους άλλους, που με γλύτωσαν από το πολύ γράψιμο γιατί έχω αρκετό διάβασμα ακόμη...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2004, 20:06:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Χρησιμοποιώντας την φράση "Χτυπάει Πυράκια", αναφερόμαστε στις προαναφλέξεις (Κάνουν τέτοιο θόρυβο, σαν πυράκια) κατά την φάση της συμπίεσης από κακή ποιότητα καυσίμου. |
Larry69 έγραψε: | Αν θυμάμαι καλά συμβαίνει όταν το μίγμα αναφλέγετε πριν το μπουζί δώσει σπινθήρα πριν δηλαδή το έμβολο φτάσει στο άνω νεκρό σημείο με αποτέλεσμα από την φόρα που έχει το έμβολο κατά την φάση της συμπίεσης να προσπαθεί τελικά να συμπιέσει την ανάφλεξη ή σαν να υπάρχουν δύο αναφλέξεις... |
Παιδιά μια διευκρίνηση. Όπως έχω αναλυτικά ξαναγράψει (βλ. 4η σελίδα από το topic "ΝΕΕΣ βΕΝΖΙΝΕΣ ΕΚΟ" στις μηχανολογικές συζητήσεις), το πυράκι λαμβάνει χώρα μετά τον σπινθήρα!. Δηλαδή μέρη του καυσίμου μίγματος που δεν έχουν ακόμα αναφλεγεί από τον σπινθήρα, αυταναφλέγονται, δημιουργώντας "δεύτερη εστία φωτιάς". Αυτό προκαλεί κρουστική καταπόνηση του κινητήρα.
Η προανάφλεξη (που μάλλον από αυτήν πάσχουν πολλοί σύγχρονοι κινητήρες, όπως οι δικοί μας) συμβαίνει πριν την ανάφλεξη.
Η προανάφλεξη δεν έχει τόσο κρουστικό χαρακτήρα, οπότε δεν βλάπτει τους κινητήρες μας.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Παρ 16 Ιούλ 2004, 13:54:09, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης
206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 11:58:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και αμα βαραει και με σουπερπλας??
το συνεργειο μου ειπε οτι δεν υπερχει προβλημα??
και σε αλλα τοπικ εκει καταλειξαν αλλοι και αλλοι οτι υπαρχει.
υπευθηνα ξερει καποιος να πει γιατι και τα δικα μου νευρα ειναι γ#####να
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 12:46:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και τα δικά μου νεύρα έτσι ήταν.
Αλλά αυτά που συμπέρανα, βάσει των όσων ξέρω και των όσων έχω διαπιστώσει στην πράξη, μάλλον συνηγορούν προς το γεγονός ότι δεν πρέπει να αντιμετωπίζουμε πρόβλημα αξιοπιστίας ή πρόωρων φθορών.
Από την στιγμή που δεν μιλάμε για κλασικά πυράκια (δηλαδή αυτανάφλεξη μετά τον σπινθήρα), αλλά μάλλον για προανάφλεξη (δηλαδή αυτανάφλεξη πριν τον σπινθήρα), δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.
Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχουν πολλά θερμά καυσαέρια μέσα στον θάλαμο καύσης (λόγω ελλειπούς σάρωσης, αφού το overlap δεν είναι κατάλληλο για τόσο χαμηλές στροφές) και πολύ οξυγόνο (φτωχό μείγμα). Έτσι δημιουργούνται οι προϋποθέσεις προανάφλεξης (δηλαδή όχι κλασικά πυράκια) του καυσίμου μίγματος, η οποία όμως δεν είναι κρουστικού χαρακτήρα (τουλάχιστον όχι τόσο κρουστική όσο τα πυράκια). Αυτό είναι που μας σώζει...
Όσο πιο γρήγορα ολοκληρώνεται μια καύση τόσο πιο κρουσική είναι.
Η λιγότερο κρουστική είναι κλασική καύση, αφού απαιτεί πολύ χρόνο για την ολοκλήρωσή της. Μετά έρχεται η προανάφλεξη (πιο ντηζελάτη καύση), αφού ολοκληρώνεται ταχέως. Τέλος, τα πυράκια έχουν πολύ μεγαλύτερη ένταση κρουστικότητας και το καύσιμο μίγμα τότε καίγεται αστραπιαία.
Αυτές οι προαναφλέξεις συνήθως ολοκληρώνονται σε μικρό χρόνο και οι καύσεις αυτού του είδους είναι καθολικές (δηλαδή έχουμε πολύ χαμηλές εκπομπές HC). Επίσης, αφού έχουμε και φτωχό μίγμα, οι εκπομπές CO και CO2 είναι και αυτές πολύ μειωμένες. Τέλος η ύπαρξη καυσαερίων μέσα στον θάλαμο μειώνει και την πιθανότητα να εμφανιστούν και οξείδια του αζώτου, τα γνωστά NOx.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι και να μην φεύγουν ρύποι προς την ατμόσφαιρα και να επιμηκύνεται η ζωή του καταλύτη.
Μπορέι δηλαδή οι σχεδιαστές να άφησαν επίτηδες τον κινητήρα να δουλεύει με καύσεις αυτού του είδους στις χαμηλές στροφές (μέχρι ένα συγκεκριμένο άνοιγμα του γκαζιού), προκειμένου να μειώσουν κατά πολύ τους εκπεμπόμενους ρύπους.
Δηλαδή μπορεί ο κινητήρας να έχει σχεδιαστεί ώστε να αντέχει αυτήν την ψιλόκρουστική καύση (πολύ λιγότερο κρουστική απ' ότι τα πυράκια), προκειμένου να μην υπάρχει πρόβλημα με τα καυσαέρια.
Συμπτώματα που πρέπει να σε βάλουν σε υποψίες :
1) Γιατί τον θόρυβο τον κάνει μόνο με μερικό γκάζι και ποτέ με τέρμα;
2) Γιατί το αυτοκίνητο δεν "κόβει" κάθε φορά που ακούγεται αυτός ο θόρυβος;
3) Γιατί ο knock sensor δεν επεμβαίνει;
4) Γιατί ακόμα και με 100 οκτανίων βενζίνη δεν υπάρχει διαφορά;
5) Γιατί ο ήχος αυτός είναι πολύ μικρότερης έντασης (θέλει ησυχία και ανοικτά παράθυρα για να ακουστεί) και με πιο ψεύτικη χροιά σε σχέση με το παραδοσιακό κρρρρρρ...;
Νομίζω πως η μικρότερη ένταση και η ψεύτικη αυτή χροιά υποδηλώνουν και τον ασθενέστερο κρουστικό χαρακτήρα.
6) Γιατί όλοι οι μηχανικοί μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τον κινητήρα μου και να μην φοβάμαι καθόλου; Φυσικά δεν μπορούσαν να δώσουν εμπεριστατωμένες εξηγήσεις, αφού δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης
206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2004, 12:55:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γενικα παντως τα αυτοκινητα μας ειναι ασθενικα σε σημειο αδικαιολογητο
για μενα. και απαντησεις τυπου φταινε οι βανζινες στην ελλαδα ειναι απλα καραγκιοζηλικια. κριμα γιατι θεωρουσα την πεζο πολυ σοβαρη εταιρια. μου φαινεται οτι οι πολλες πωλησεις και η γνωσεις περι στριβειν εφεραν αλλαζονεια και ευφησυχασμο. ο κινητηρας για κανενα λογο δεν θα επρεπε να βγαζει τον παραμικρο θορυβο.
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 11:14:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
aris ioannina έγραψε: | γενικα παντως τα αυτοκινητα μας ειναι ασθενικα σε σημειο αδικαιολογητο
για μενα. και απαντησεις τυπου φταινε οι βανζινες στην ελλαδα ειναι απλα καραγκιοζηλικια. κριμα γιατι θεωρουσα την πεζο πολυ σοβαρη εταιρια. μου φαινεται οτι οι πολλες πωλησεις και η γνωσεις περι στριβειν εφεραν αλλαζονεια και ευφησυχασμο. ο κινητηρας για κανενα λογο δεν θα επρεπε να βγαζει τον παραμικρο θορυβο. |
Κοίτα. Τέτοιους θορύβους κάνουν και άλλοι κινητήρες. Έχω ακούσει τέτοιους θορύβους (και πιο έντονους) σε πολλά αυτοκίνητα (ford focus, seat leon, VW polo - golf, κ.τ.λ. ). Και ως γνωστόν, ο κινητήρας μας είναι από τους καλύτερους στα 1.600 cc (και όχι μόνο), από κάθε άποψη.
Μάλλον είναι αυτό που λέω. Δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο!!!
Οι λόγοι ύπαρξής τους συνδέονται με την αντιρύπανση.
Τις προάλλες είχα κάνει μια βλακεία (ακόμα την σκέφτομαι...). Πήγα να ξεκινήσω το αυτοκίνητο αλλά πάτησα πολύ γκάζι και άφησα απότομα τον συμπλέκτη. Έτσι, πάνω στο μπούκωμα, ακούστηκε ΜΟΝΟ ένα "τακ", δυνατό, με τραχειά χροιά. Αυτό μάλλον ήταν πυράκι.
Τα συμπτώματα ήταν διαφορετικά και η χροιά του ήχου επίσης διαφορετική.
Οι διαφορές με τους ήχους που περιγράφουμε ήταν εμφανής. Άρα αυτό είναι ακόμα ένας λόγος που συνηγορεί υπέρ εμού...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Οκτ 2004, 00:24:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως σε ό,τι αφορά αυτό με τα πυράκια, έχω να (ξανα)πω τα εξής...
Με νεότερες σκέψεις επί του θέματος κατέληξα στο εξής συμπέρασμα:
- Ο κινητήρας χτυπάει κανονικά πυράκια (και όχι προαναφλέξεις). Δηλαδή η αυτανάφλεξη εμφανίζεται μετά τον σπινθήρα και όχι πριν (προανάφλεξη). Όμως, μέχρι να εμφανιστεί η αυτανάφλεξη, έχει προλάβει να καεί το μεγαλύτερο μέρος του καυσίμου, οπότε ένα μικρό μέρος του αυταναφλέγεται. Αυτό το μικρό μέρος θα παράγει αναλογικά και μεικρότερης έντασης κρουστικές καταπονήσεις στον κινητήρα. Γι' αυτό ο κνητήρας δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα.
Στον δικό μου ειδικά όλες οι ενδείξεις υποδηλώνουν άριστη κατάσταση. Δεν καίει καθόλου λάδι (συνθετικό 5w-40), όταν το αντικαθιστώ (ανά 5.500 ~6.000 χλμ) έχει απλά μια σκουράδα, τα μπουζί του βγαίνουν φυσιολογικά (όχι μαυρισμένα κ.τ.λ.), ο ήχος του μοτέρ είναι άψογος, οι επιδόσεις μάλλον καλύτερες από τις εργοστασιακές, η κατανάλωση λογικότατη και τα καυσάερια πολύ χαμηλά.
Συνεπώς, αφού σε 'μένα τον έκανε πάρα πολύ τον θόρυβο και δεν έπαθε τίποτα, πάει να πει πως το μικρό υπόλοιπο του καύσιμου μείγματος που απομένει στον θάλαμο και αυταναφλέγεται δεν μπορεί να παράγει σοβαρής έκτασης κρουστικές καταπονήσεις (είναι αρκετά μικρή ποσότητα). Το πιο πολύ καίγεται κανονικά, οπότε μόνο τότε (αφού έχει ανέβει κατά πολύ η θερμοκρασία και η πίεση μέσα στον θάλαμο λόγω της κανονικής καύσης) το εναπομείναν καύσιμο μείγμα αυταναφλέγεται.
Γι' αυτό και ο ήχος είναι πολύ πιο απαλός από τα κανονικά πυράκια (που εκεί αυταναφλέγεται το μεγαλύτερο μέρος). Και ίσως γι' αυτό είναι μικρής έντασης τα πυράκια αυτά δεν τα αντιλαμβάνεται και ο knock sensor.
Με φουλ γκάζι, ο εγκέφαλος εμπλουτίζει αρκετά το μείγμα, οπότε δεν χτυπά ποτέ πυράκια τότε.
Με τον επαναπρογραμματισμό και με την 100άρα βενζίνα, το πρόβλημα απουσιάζει σχεδόν τελείως...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|