PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μετατροπή 106 rallye 1.3 σε 1.6 v8

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Luthier 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 1.3 rallye

Ένταξη: 06 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2016, 14:58:20    Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπή 106 rallye 1.3 σε 1.6 v8 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας και καλός σας βρηκα. Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο φόρουμ. Όπως λέει και ο τίτλος του θέματος που άνοιξα έχω ένα 13αρι και του έβαλα μοτέρ απο rallye 1.6 8v. Εισαγωγή ,εγκέφαλο, πλεξούδα, αισθητήρες, πολλαπλή εξαγωγή ειναι από το 13αρι. Κορμό, καπάκι, εκκεντροφόρο και μπεκ από rallye 1.6 8v. Επίσης έχει εξάτμιση με τελικό (όχι μεσαίο καζανάκι ) φίλτρο και πρόγραμμα . Το πρόγραμμα είναι για 1.3 αλλά δεν ξέρω κάτι παραπάνω μιας και το είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Με το παλιό μοτέρ το αυτοκίνητο δούλευε μια χαρά. Με το 1.6 8ν έχω πρόβλημα στο ρελαντί. Κάνει πολλες αρρυθμίες και ενώ το στροφωμετρο διχνει 1100 στροφές το διαγνωστικό λέει 750! Δεν μας βγάζει κανένα πρόβλημα στη διάγνωση. Απο τα μπουζί βλέπω οτι δουλεύει με πολύ πλούσιο μίγμα. Όταν πατήσω γκάζι το μοτέρ δουλεύει κανονικά. Καμιά ιδέα στο τη μπορεί να φταίει? Ευχαριστώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2016, 16:59:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1. Η μπεκιέρα του 1.3 είναι 2,5 bar, του 1.6 3 bar. Σε πρώτη φάση μπορεί να φταίει αυτό (τα μπεκ είναι ίδια κατά τα άλλα, καφέ χρώματος).

2. Διαρροή αέρα κάπου στην εισαγωγή.

3. Το μαμά πρόγραμμα του 1.3 που δουλεύεις, έχει πολύ αβάνς για τη γεωμετρία του 1.6 μπλοκ.

4. Διάκενα βαλβίδων έχεις σωστά φαντάζομαι (0.25 εισ / 0.4 εξ)

5. Αν δεν είναι κάτι από τα παραπάνω, τότε μάλλον κάποια/ες βαλβίδες του καπακιού δεν σφραγίζουν καλά και "κατουράνε" καύσιμο, δημιουργώντας το πλούσιο μείγμα και τα ρεταρίσματα. Οπότε, επισκευή καπάκι...


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Luthier 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 1.3 rallye

Ένταξη: 06 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Νοέ 2016, 20:00:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση.
Η μπεκιερα είναι του 1.3 με μπεκ 1.6 (μπλε χρώμα) και ο ρυθμιστής στα 3 μπαρ.
Τα μπεκ καθαρίστηκαν και μετρήθηκαν πριν μπουν.
Διαρροή αέρα δεν έχει.
Δοκίμασα και με μαμα πρόγραμμα. Αυτό που είχε δεν ήταν μαμά.
Διακενα βαλβίδων έχω 0.2εισ και 0.4εξ . Αυτά προτείνει και ο κατασκευαστής.
Εχει γίνει rebuild σε καπάκι και κορμό πριν μπουν πάνω.
Σήμερα άλλαξα μαπ και αισθητήρα θερμοκρασίας αλλά τίποτα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Νοέ 2016, 15:19:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν έχεις άλλους αισθητήρες να ρίξεις πάνω, δοκίμασε τους (π.χ. ΜΑΡ), μήπως κάποιος είναι ελαττωματικός.

Αλλά το φοβάμαι για καπάκι. Και εμένα σε αντίστοιχη μετατροπή, από ρεμπίλντ ήτανε, αλλά μία βαλβίδα δεν σφράγιζε (από υπερβολή του ρεκτιφιέ στις έδρες) και έκανε ακριβώς τα ίδια με το δικό σου..


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Luthier 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 1.3 rallye

Ένταξη: 06 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Νοέ 2016, 23:16:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο αισθητήρες δεν νομίζω να είναι γιατί έχω δοκιμάσει αρκετούς!
Θα μετρήσω συμπίεση στους κυλίνδρους και θα ενημερώσω.
Ξέρει κανένας αν τα μπεκ του 1.3 και του 1.6 είναι τα ίδια αμπερ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2016, 09:37:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Luthier έγραψε:

Ξέρει κανένας αν τα μπεκ του 1.3 και του 1.6 είναι τα ίδια αμπερ?


Είναι ο ίδιος κωδικός, οπότε είναι ακριβώς ίδια. Wink


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Luthier 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 1.3 rallye

Ένταξη: 06 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Νοέ 2016, 10:35:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα. Ξέρει κανένας κωδικό καπακιου rallye 1.6 8v? Αναγράφεται πάνω στο καπάκι απο τη μεριά τς πολλαπλής εξαγωγής. Αν έχει κάποιος 8ν rallye μπορεί να το δει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Luthier 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 1.3 rallye

Ένταξη: 06 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Νοέ 2016, 15:47:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρήκα τον κώδικα του καπακιου. Το πρόβλημα τώρα είναι ότι εχω 2 καπάκια με ίδιο κώδικα και μοναδική διαφορά στους εκκεντροφόρους. Γνωρίζει κάποιος κωδικό εκκεντροφόρου rallye 106 8v?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Νοέ 2016, 11:52:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γράφει J πάνω, είναι ο ίδιος σε όλα τα 8V rallye.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Luthier 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 1.3 rallye

Ένταξη: 06 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Δεκ 2016, 23:08:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέτρο δεν μπορώ να βγάλω άκρη με τα καπάκια και τους εκκεντροφόρους .
Έχω δύο καπάκια με ίδιο κωδικό και οι εκκεντροφόροι που φοράνε έχουν χτυπημένο το γράμμα j.
Τα έδρανα τους έχουν όμως διδιαφορετική διάμετρο.
Το ένα έχει 42.42 - 41.82 - 41.23 - 40.62 - 36mm και το δεύτερο έχει 44.12 - 43.62 - 43.12 - 42.62 - 36.92mm. Επίσης και τα αμύγδαλα τους είναι διαφορετικά.
Ξερεις ποιό ειναι του rallye?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2016, 10:07:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκκεντροφόρος J με μεγάλα έδρανα είναι rallye, είτε 1.3 είτε 1.6.

Τώρα αν το καπάκι με τα μεγάλα έδρανα γράφει πάνω TU2J2 είναι από rallye 1300. Αλλιώς είναι από 1600.

Όσον αφορά στα μικρά έδρανα, κάποιες παρτίδες έβγαιναν με αυτά.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Luthier 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 1.3 rallye

Ένταξη: 06 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2016, 14:45:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι το καπάκι με τα μεγάλα έδρανα δεν γράφει πάνω TU2J2 .
Δηλαδή και τα δύο είναι από 1.6 8ν rallye?
Έχουν διαφορά οι δυο εκκεντροφόροι σε διάρκεια και βύθισμα?
Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2016, 16:12:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστά, αυτό με τα μεγάλα έδρανα είναι από 1.6 rallye.

Το μικρό δεν μπορούμε να ξέρουμε. Ήταν η εξαίρεση όπως είπα.


Χρησιμοποίησε το μεγάλο, έχεις περισσότερες επιλογές αν θες να αλλάξεις εκκεντροφόρο. Wink


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Luthier 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 1.3 rallye

Ένταξη: 06 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιαν 2017, 14:46:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέτρο δυστυχώς είχες δίκιο!
Η βαλβίδα του δεύτερου κυλίνδρου δεν σφραγίζει καλά.
Οπότε, επισκευή καπάκι...
Σε ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια σου!!!
Όλοι οι μηχανικοί μου έλεγαν ότι είναι ηλεκτρολογικό πρόβλημα και χωρίς εσένα δεν θα έβγαζα άκρη!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιαν 2017, 22:02:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν τα μπεκ σου ειναι γαλαζια/μπλε,γιατι ετσι διαβασα πιο πανω,δεν ειναι απο Rallye αλλά απο xsi.

Επισης "γρηγορο" μοτερ με μικρα εδρανα,δεν υπηρξε ποτε,ουτε καν στην ευρωπαικη αγορα,ασχετα με το τι λενε πολλοι μαλακοαγγλοι. Confused

Και βρες εναν εγκεφαλο απο 1600(8Ρ16).Παρά την 1300αρα εισαγωγη,θα δουλεψει μια χαρα. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Luthier 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 1.3 rallye

Ένταξη: 06 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιαν 2017, 14:56:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο τα μπεκ που έχω τώρα είναι καφέ χρώμα. Έβγαλα τα μπλε.
Για να βάλω εγκέφαλο από 1.6 8ν δεν θα πρέπει να αλλάξω πλεξούδα μηχανής και αισθητήρες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιαν 2017, 19:42:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Luthier έγραψε:
Πέτρο δυστυχώς είχες δίκιο!
Η βαλβίδα του δεύτερου κυλίνδρου δεν σφραγίζει καλά.
Οπότε, επισκευή καπάκι...
Σε ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια σου!!!
Όλοι οι μηχανικοί μου έλεγαν ότι είναι ηλεκτρολογικό πρόβλημα και χωρίς εσένα δεν θα έβγαζα άκρη!


Χαίρομαι που ήμουν χρήσιμος Νίκο. Wink

Άντε, με το καλό, να γίνει όπως πρέπει.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιαν 2017, 22:00:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Luthier έγραψε:
Στέλιο τα μπεκ που έχω τώρα είναι καφέ χρώμα. Έβγαλα τα μπλε.
Για να βάλω εγκέφαλο από 1.6 8ν δεν θα πρέπει να αλλάξω πλεξούδα μηχανής και αισθητήρες?

Οχι ρε,ειτε 1300,ειτε 1600,ιδια ηλεκτρικα χρησιμοποιουν με καποιες ελαχιστες διαφοροποιησεις σε παρελκομενα και στους χαρτες(ΟΚ,εκει ειναι εντελως διαφορετικα).
Απο την στιγμη που κρατησες και 1300αρα εισαγωγη,δεν θες καμια πατεντα στην συνδεσμολογια των αισθητηρων,απλά κουμπωνεις τον εγκεφαλο του 1600 στην πριζα σου και φευγεις.
Απλά προσεξε αυτο που σου ειχε πει ο Πετρος για το ρυθμιστη στην μπεκιερα. Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Luthier 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 1.3 rallye

Ένταξη: 06 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιαν 2017, 23:23:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τώρα δουλεύω τα καφέ μπεκ με ρυθμιστή στα 3.5 μπαρ γιατί με 3 μπαρ ήταν φτωχό.
Αν βάλω εργοστασιακό πρόγραμμα από 1.6 8ν στο 1.3 εγκέφαλο θα δουλέψει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιαν 2017, 10:15:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,πρακτικα δεν εχεις θεμα,ιδιος εγκεφαλος ειναι με αλλη χαρτογραφηση.
Απλά δουλευει φτωχο ελέω λιγοτερων 300 κυβικων σε σχεση με το 1600αρι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1219s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on