PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εισαγωγή... Super 1600
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 18:46:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Να τα πάλι!!Παλι για τα 1.6!!!
Για μας τους δίλιτρους τίποτα!!!
Εμ βέβαια εγώ φταίω που τρέχω για το club ¨ολο το απόγευμα.
Αλλά έτσι είναι.Τ κ..λο μας κοιτάμε μόνο!!.Που πάτε ρε είστε μειονότητα.
τα 14άρια?τα 1.1?
Θα ανεβείτε δεν θα ανεβείτε?ε...θα λείπω........... Confused

Πάντως αυτή η εισαγωγή μου φαίνεται να κάνει περίπατους στο ψυγείο.και αμα έχεις και αρκουδίσιο........ κλαύτα.


ρε δουκα εδω 1400 !!! τι να πουμε κι εμεις οι μειονοτητες ;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 20:33:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oι φωτογραφιες εξαφανιστικαν απο το site της ΠΕΖΟ η μου φαινεται?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 22:41:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Αlex ωραία τα λές αλλά έκανες 2 λαθάκια.

Α. Οι χρόνοι του αυτοκινήτου είναι 4 και όχι 2. Αλλά με μία πλήρη περιστοφή γεμίζουν και οι 4 κύλινδροι, που σημαίνει ότι ανά στροφή έχουμε 1,6 λίτρα.

Β. Το μέτρο μας (μονάδα μέτρησης αέρα) είναι τα κυβικά και όχι τα λίτρα.

Αν μπορεί να βρεί κανείς πόσα κυβικά μέτρα αέρα χωράνε σε χώρο 212,8 λίτρων (αυτά είναι τα ελεύθερα) με τελική μέγιστη συμπίεση 11/1 (που ο χώρος όμως έχει μικρύνει κατα 2/3) θα έχει βρεί και την απάντηση!


Ρε παιδιά ο Alex σωστά τα λέει (δεν υπολογίζει βέβαια πουθενά τον όγκο της βενζίνης αλλά ΟΚ είναι σχετικά μικρός - πιο σημαντικό μου κάνει ο φόβος περίπτωσης προανάφλεξης γιατί αν και τα 1600cc είναι μίγμα κατά τη συμπίεση θα γίνει μάλλον ΧΑΜΟΣ ). Οι χρόνοι του αυτοκινήτου είναι 4 αλλά εκπληρώνονται σε 2 πλήρεις περιστροφές του στροφάλου. Στη μία εισάγετε το μίγμα και στην άλλη εξάγονται τα καυσαέρια. Εδώ θα το δείτε πολύ καθαρά και παραστατικά: http://www.howstuffworks.com/engine1.htm
Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι από που βγαίνουν τα 212,8 λίτρα; Όσο αφορά την συμπίεση αυτή εφαρμόζετε αφού γεμίσουν οι κύλινδροι.
Εκεί που θα διαφωνήσω με τον Alex είναι στο ότι πουθενά δεν υπολογίζει την ταχύτητα με την οποία εισέρχεται ο αέρας (σίγουρα σε χαμηλές ταχύτητες δεν θα είναι το ίδιο αποδοτική όσο σε πιο ψηλές που λέει και ο Sidobre) και στο ότι δεν νομίζω ότι πουθενά μιλάμε για ram-air εισαγωγή. Μάλλον βελτίωση της απλής είναι προκειμένου να ταΐσει πιο σωστά τα περισσότερα αλόγατα!!!!!
Α! ναι 1000 κυβικά είναι 1 λίτρο!!!! Η Αλτζχάιμερ με χτύπησε και εμένα αλλά αυτό το θυμάμαι!!!!! Wink



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 00:00:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:

Εκεί που θα διαφωνήσω με τον Alex είναι στο ότι πουθενά δεν υπολογίζει την ταχύτητα με την οποία εισέρχεται ο αέρας (σίγουρα σε χαμηλές ταχύτητες δεν θα είναι το ίδιο αποδοτική όσο σε πιο ψηλές που λέει και ο Sidobre) και στο ότι δεν νομίζω ότι πουθενά μιλάμε για ram-air εισαγωγή. Μάλλον βελτίωση της απλής είναι προκειμένου να ταΐσει πιο σωστά τα περισσότερα αλόγατα!!!!!


Einai gegonos oti den to ypologizw giati apla den kserw pws. An kapoios kserei ton typo as mas ton pei na to kanoume. Exw kanei kati ypologismous proxeirous alla epeidh den kserw an einai swstoi den tous grafw gia na mhn grafw kai mparoufes ki'olas Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 09:25:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάλι μπαρούφες άρχισα να γράφω;

Μάλλον πρέπει να ανήξω κανένα βιβλίο γιατί στο τέλος ρόμπα θα γίνουμε... Embarassed


Πάντως έχω να παρατηρήσω τα εξής.

Η ποσότητα του αέρα που εισέρχεται στον κύλινδρο δεν είναι σταθερή και απόλυτα υπολογίσημη.

Αυτό γιατί τα αέρια συμπιέζονται εύκολα και πολύ. Ετσι αν ένας κύλινδρος έχει χωρητικότητα 400cc μπορεί να χωρέσει χωρίς την συμπίεση του πιστονιού και 500cc αέρα, μόνο από την πίεση του εισερχόμενου αέρα.


Από εκεί και ύστερα, είναι εύκολο (...περίπου) να υπολογίσουμε την ποσότητα αέρα που εισέρχεται στην εισαγωγή μετρώντας το εμβαδό του ανοίγματος (σε συνάρτηση με την διάμετρο του σωλήνα εισαγωγής) και την ταχύτητα εισόδου του αέρα.

Αν κάτσουμε να τα υπολογίσουμε όλα αυτά θα τα βρούμε.

Πάντως εγώ ξεκινάω εντατικά σεμινάρια, διότι πέρα από την Γραφιστική, μάλλον τα έχω ξεχάσει όλα τα υπόλοιπα! Embarassed Embarassed



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 13:28:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και για να αναψω περισσότερες φωτιες:

Στην on line boutique της Peugeot sport στην Γαλλια μαζι με την σκούπα για το 106 δίνουν & αλλη ντίζα γκαζιού.Γιατί αυτό?Μήπως η τωρινή ντίζα δεν φτάνει για να ανοίξει τέρμα η πεταλούδα?Δεν ρωτάω γιατί οι δικοί οι μ@λ@κες δεν δινουν κατι τετοιο!
Εγω παντως λεω να τους την παραγγείλω να δω τι ακριβως ειναι.Τι ψυχή εχουν 6 Ευρώα κέρματα που κοστίζει!


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 13:38:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Πάντως εγώ ξεκινάω εντατικά σεμινάρια, διότι πέρα από την Γραφιστική, μάλλον τα έχω ξεχάσει όλα τα υπόλοιπα! Embarassed Embarassed


Yπάρχει ένας συνδυασμός τύπων της Φυσικής που υπολογίζει την ιπποδύναμη στο στρόφαλο, τον οποίο όπως καταλάβατε δεν θυμάμαι και έχω ζητήσει να μου τον βρουν τα επιτελεία. Aπό ότι θυμάμαι πάντως δεν έβαζες κυβικά εκατοστά αλλά διάμετρο επί διαδρομή. Kαι το λέω αυτό γιατί ο κινητήρας δεν είναι 1600 ακριβώς αλλά 1587 cc.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 13:44:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Και για να αναψω περισσότερες φωτιες:

Στην on line boutique της Peugeot sport στην Γαλλια μαζι με την σκούπα για το 106 δίνουν & αλλη ντίζα γκαζιού.Γιατί αυτό?Μήπως η τωρινή ντίζα δεν φτάνει για να ανοίξει τέρμα η πεταλούδα?Δεν ρωτάω γιατί οι δικοί οι μ@λ@κες δεν δινουν κατι τετοιο!
Εγω παντως λεω να τους την παραγγείλω να δω τι ακριβως ειναι.Τι ψυχή εχουν 6 Ευρώα κέρματα που κοστίζει!



Aααααχ, εδώ άναψες μεγάλες φωτιές, γιατί εμείς έχουμε μια πεταλούδα που δεν ανοίγει όποτε θέλουμε εμείς...

... Είναι ηλεκτρονική με συνήδηση και ανοίγει όσο και όποτε θέλει αυτή!!!!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 14:02:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Πάλι μπαρούφες άρχισα να γράφω;

Μάλλον πρέπει να ανήξω κανένα βιβλίο γιατί στο τέλος ρόμπα θα γίνουμε... Embarassed

Πάντως εγώ ξεκινάω εντατικά σεμινάρια, διότι πέρα από την Γραφιστική, μάλλον τα έχω ξεχάσει όλα τα υπόλοιπα! Embarassed Embarassed


http://www.designchambers.com/wolfhound/wolfhoundRACHP.htm

Διάβαζε, θα βάλω διαγώνισμα. 8O 8O 8O 8O 8O 8O


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 14:24:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διαβάζω, διαβάζω 8O



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 20:09:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Poia peugeot exoun hlektronikh petalouda? Giati sto diko mou (1400 montelo 99) kai sto rallye to 16v (montelo 98 ) pou exw dei me ta matia mou einai mhxanikh...

Twra oso gia thn ntiza mhn thn alaksete.. prin th ntiza ama deite opws erxete to syrmatosxoino exei ena elathrio me ena mantalaki. Afto to mantalaki rythmizei poso sfikth einai kai kata synepeia to anoigma. Otan to patate terma to gkazi kai blepete oti den orizontiwnetai h petalouda tote metakinhste to mantalaki panw stis speires tou elathriou proodeftika merikes speires mexri na breite to max. Twra an den sas bgazw nohma einai epeidh den to exete dei, ama to deite tha katalabete ti lew.

Tora gia to thema sympieshs twn kylindrwn: Ama mpoun 500 kybika se kylindro 400 tote exoume piesh +0.25 bar (1.25 bar synolo mazi me thn atmosfairikh) kai to volumetric efficiency paei sto 125%. H theoria leei oti ta NA (natural aspirated - ATMOSFAIRIKA) amaksia exoun pantonte vol. effic. katw apo 100%. Afto einai logiko kathws gia to gemisma twn kylindrwn xrhsimopoeitai h atmosfairikh piesh kai kata synepeia den mporoun na yparxoun fainomena sympieshs apo mona tous (To honda s2000 apotelei ekseresh me ligo panw apo 100% vol. eff.)

H sympiesh arxizei afotou kleisoun oi balbides kai exoume mesa ston kylindro ta 400 k.ek pou egklobizontai mesa kai arxizei to pistoni na anebainei sympiezontas to meigma. Gi'afto akribws (epeidh diladh milame gia sympiesh AFOU kleisoun oi balbides) den symbalei sthn afkshsh twn anagkwn ths mhxanhs se aera apo to periballon. Mono ta 400cc xreiazontai.

Sidobre: Twra oso gia ton ypologismo ths rohs aera mesa apo swlhna dedomenhs diametrou analoga me ta xiliometra den mporw na katalabw pws to enoeis. Px exw mia swlhna pes 100 tetragwnika ekatosta kai trexw me 100km/h . Diladh poso einai h roh?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 21:06:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Poia peugeot exoun hlektronikh petalouda? Giati sto diko mou (1400 montelo 99) kai sto rallye to 16v (montelo 98 ) pou exw dei me ta matia mou einai mhxanikh...


Σίγουρα το 1600 XS. Δεν την έχω δει με τα μάτια μου αλλά την νοιώθω κάθε μέρα στην κίνηση. Είναι πολύ σπαστική.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 21:08:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Poia peugeot exoun hlektronikh petalouda? Giati sto diko mou (1400 montelo 99) kai sto rallye to 16v (montelo 98 ) pou exw dei me ta matia mou einai mhxanikh...


Και όμως τα νέα με multiplex έχουν ηλεκτρονική πεταλούδα. Τα 1600 σίγουρα, νομίζω και τα 1400... Πάω να πάρω μάτι το δικό μου!!!!!!!

Alex έγραψε:
Einai gegonos oti den to ypologizw giati apla den kserw pws. An kapoios kserei ton typo as mas ton pei na to kanoume. Exw kanei kati ypologismous proxeirous alla epeidh den kserw an einai swstoi den tous grafw gia na mhn grafw kai mparoufes ki'olas Smile


Και να τα υπολογίσεις δεν μπορείς να κάνεις και πολλά γιατί φοβάμαι ότι το πράγμα είναι απείρως πολυπλοκότερο.
Ας πούμε: Διαφορετικός αέρας θα εισέρχεται στην τέλεια εισαγωγή με 3000σαλ και πρώτη, περίπου 10Χμλ, και διαφορετικός αν το αμάξι κινείτε με ίδιες στροφές και πέμπτη περίπου 100Χλμ, δηλαδή ο αέρας θα εισέρχεται με 10πλάσια ταχύτητα!!!! Άρα κάτι πρέπει να κάνεις γιατί οι ανάγκες πλήρωσης του κινητήρα είναι ουσιαστικά οι ίδιες. Άσε που θα πρέπει να έχεις και έναν εγκέφαλο από πίσω που θα μετράει αέρα και θα ταΐζει περισσότερο καύσιμο (είπαμε το εγκεφαλάκι του 206 είναι αυτορυθμιζόμενο αλλά εδώ μάλλον ξεπερνάμε τα όρια του Wink ).
Αυτό που εδώ συζητάμε ουσιαστικά το κάνει ο υπερσυμπιεστής, σπρώχνει περισσότερη ποσότητα αέρα, αλλά είναι πάντα σταθερή ανάλογα με τον αριθμό των στροφών και δεν έχει η εισαγωγή του περισσότερη επαφή με το εξωτερικό περιβάλλον από ότι με του δικού μας. Βέβαια λόγω τις υπερπλήρωσης στους κυλίνδρους τοποθετούν intercooler ώστε να ρίχνουν την θερμοκρασία του αέρα (Α ναι ο αέρας όταν συμπιέζετε θερμαίνεται άλλο ένα πρόβλημα για λύση!! ).
Τα πράγματα γίνονται εξαιρετικά πολύπλοκα, αν ήταν τόσο απλά δεν θα συνέφερε τις εταιρείες αντί για να πληρώνουν στην Garret και τις άλλες δημοκρατικές δυνάμεις συμπιεστές να φτιάξουν τις έξυπνες εισαγωγές που εδώ κουβεντιάζουμε Wink Θα τους κόστιζαν λιγότερο και θα είχαν περισσότερο περιθώριο κέρδους και κονόμας!!!!!!
Βέβαια και μόνο που το συζητάμε αξίζει το κόπο γιατί αυτά είναι τα ωραία, αν μπορείς δε να πειραματίζεσαι κιόλας είναι ακόμα καλύτερα!!!! Γι’ αυτό προχώρα Alex και ξέχνα όσα έγραψα παραπάνω. Έτσι έκανα και εγώ παλιότερα με την πάπια και την είχα κάνει να πιάνει 160 αλλά βέβαια έλυνα κύλινδρο και άλλαζα πιστόνι σε μισάωρο.
Αχχχχχ το μου θύμησες!!!!!!! :D :D :D



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 00:59:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλέξη, αν και πιστεύω ως σωστά τα όσα είπες θα σε θίξω ελαφρώς που κατηγόρησες την Peugeot Sport για την εισαγωγή αέρα του Super1600.

Δεν σκέφτηκε κανείς ότι οι κύλινδροι τείνουν να πληρωθούν με τον αέρα που χρειάζονται από μόνοι τους απλά και μόνο από την υποπίεση που δημιουργείται από τα πιστόνια που κατεβαίνουν στον επόμενο χρόνο μετά το "μπάμ". Τα πιστόνια θα γεμίσουν με αέρα τον χώρο τους καθώς πέφτει το μίγμα. Η ποσότητα που θα βάλει είναι συνάρτηση της ταχύτητας του αέρα κατά την είσοδο, της περιεκτικότητας του αέρα σε οξυγόνο και του όγκου του. Η ταχύτητα καθορίζεται από την ταχύτητα των πιστονιών και στην περίπτωσή μας από την ταχύτητα του οχήματος, η περιεκτικότητα σε οξυγόνο από την θερμοκρασία του αέρα, και ο όγκος από το μέγεθος του σωλήνα εισαγωγής (και εδώ αρχίζει να μετράει το στόμιο). Το φαινόμενο που περιγράφει ο Αλέξης, ότι δηλαδή θα υπάρχει αέρας να περιμένει υπό πίεση να μπει στον κύλινδρο μόλις ξανανοίξει η βαλβίδα, ισχύει όχι λόγω του στομίου αλλά λόγω της ταχύτητας ροής του αέρα που εισέρχεται με την καταμέτωπο εισαγωγή του.
Άρα, το μέγεθος του στομίου παρ' ότι έχει τη σημασία του, δεν είναι καθοριστικός παράγοντας. Πιστεύω ότι η Peugeot Sport τα υπολόγισε αυτά πριν σχεδιάσει το στόμιο. Προφανώς θεώρησε ότι θα πνίγεται σε κάποιες στροφές ο κινητήρας με τους 230 ίππους, εάν μεγαλώσει το στόμιο. Ίσως, εάν δεν έπαιρνε τον αέρα κατα μέτωπο να έφτιαχνε μεγάλο στόμιο εισαγωγής του αέρα για να αναπληρώσει εν μέρει την μικρότερη ταχύτητα του αέρα και την μεγαλύτερη θερμοκρασία του. Σίγουρα αυτή θα ξέρει καλύτερα από μένα να υπολογίζει το τί χρειάζεται...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 04:28:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Christ: Kai mena sthn arxh otan to protoodhghsa nomiza oti h kathysterhsh sthn apokrish briskotan se kapoio eidos hlektronikhs petaloudas alla telika kamia sxesh. Mallon exei sxesh me tis rythmiseis tou egkefalou. Se symboulevw na baleis kapoion na pataei to gkazi kai an deis an kounietai kapoia ntiza ekei pou katalhgei o swlhna ths eisagwghs tou aera gia na diapistwseis an einai mhxanikh h hlektronikh.

Theflame: Nai exeis dikio oti einai polyploko alla afto den me tromazei. Giati apla o kinhthras exei dedomenes apaithseis. Egw thelw na brw enan typo pou na mou leei oti sta tosa km/h ama exw tosh diatomh tha pernaei apo mesa px 500 litra aera/second. Afto mou arkei na ypologisw ta ypoloipa se olo to fasma strofwn/xiliometrwn afairwntas tis apaithseis tou kinhthra apo ton dierxomeno aera kai ypologizontas to pleonasma pou dhmiourgei thn opoia ypopiesh. Sta amaksia pantws den mporoume na milame gia ypopiesh kathws fainomena sympieshs tou atmosfairikou aera exoume mono otan kseperasoume ta 0.35 mach.

Apla milame isws gia pio grhgorh paroxh aera.

Kai gi'afto akribws fysika kai den sygkrinoume eleftheres eisagwges h ram-air me turbo kathws to ena ousiastika kanei mia "prosympiesh" ston kylindro bazontas poly megalyterhs posothtes apo aftes pou tha eperne kanonika.

Twra gia tous egkefalous nai einai aftorythmizomenoi px diabazoun oti exeis X aera kai dinoun X/14.6 kafsimo (stoixeiometrikh analogia) opote den trexei tipota. Apla isws se kapoies faseis o aeras pou eiserxete einai polys me apotelesma na zhtaei kai poly kafsimo to opoio kafsimo na mhn einai diathesimo kathws o kataskevasths exei ypologisei mexri ena maximum thn trofodosia kafsimou to opoio exei kapies anoxes se sxesh me tis original rythmiseis (filtrokouto). Afto mporei na nai kai 5% kai 10% parapanw, den kserw poso einai. Ama emeis zhthsoume parapanw apo to maximum apla tha dwsei oti exei kai meta tha stegnwnei kathws h analogia kafismo/aeras tha megalwnei kai mporei na plhsiasei kai to 1:16 kanontas to meigma poly ftwxo. Twra bebaia den kserw an alagh sthn piesh benzinhs arkei giati tha prepei na synergazetai o egkefalos armonika me to systhma trofodosias gia megisto apotelesma. Isws xreiazontai "peiragma" kai o egkefalos kai to systhma trofodothshs.

Oso gia mena mhn anyshxeis than thn psaxnw panta th douleia an kai den nomizw na mou meinei to moter sto xeri (san thn atyxh papia sou) epeidh tou dwsa ligo parapanw aera Smile Edw to xw dei to moter mou me turbo se Peugeot 306 130 aloga (Power techniques)

Miltella: Prosekse.. poly swsta parathreis oti oi kylindroi aftogemizontai me thn panw katw kinhsh... Alla edw yparxei o paragwn EFSTROFIA tou moter. Giati tha mou peis? Tha sou ekshghsw. Otan o kylindros paei pros ta katw kai kata synepeia roufietai aeras apo th balbida tote ama o kylindros den exei AMESA DIATHESIMO AERA einai opws akribws mia syrigga (xwris belona) otan thn tapwseis me to daktylo kai trabas to embolaki apo pisw. Thes apistefth dynamh gia na thn trabhkseis pros ta pisw. Twra afto to paradeigma ama to metaferoume sto amaksi einai : na kaneis afto to "trabhgma ths syrrigas" (kinhsh kylindrou pros ta katw) 66 fores to defterolepto kai na exeis 4 syrigges kathe fora pou zhtane 400 kybika ekatosta kai esy tous dineis aera apo ena TOSO mikro stomio.. Einai san na exeis mia syrriga pou exei yperbolika mikrh trypa kai to embolo ths argei para poly na roufhksei ton aera me arnhtikes epiptwseis sthn taxythta trabhgmatos (eystrofia moter ston kinhthra). Afto fysika symbalei ektos apo meiwsh efstrofias kai sthn apwleia isxyos kathws afth h eleipsh aera doulevei mhxanika gia na epibradynei thn kinhsh twn kylindrwn.

Epeidh kathisa kai to skefthka kai lysh den brhka giati h Peugeot na to xei etsi, thymithika sto telos oti oi periorismoi pou exoun ta Super1600 apo thn FIA epibaloun kapoio perioristh aera an den kanw lathos kamposa milimetre wste na riksoun thn ippodynamh. Opote akoma kai an ontws douleve san ram-air h sygkekrimenh eisagwgh ta wfelh tha tan poly mikra ama xtypage h roh tou aera ston perioristh. Opote mallon ftiaksane to moter na "roufaei" apo to filtro afto para na dexetai thn opoia ypopiesh (kai etsi ekshghtai se syndiasmo me ton perioristh giati einai kai toso mikro). Alla emeis sta amaksia mas den exoume tetoious perioristes stis eisagwges mas ara den exoume kai tis idies apaithseis. Ara isws h eisagwgh afth na nai kai akatallhlh gia thn periptwsh mas.

Twra olh afth h ypothesh pou ekana basizetai sto gegonos oti eikazw oti ta super1600 exoun perioristes - den eimai sigouros. An kapoios to kserei sigoura as mas dwsei ta fwta na doume an isxyei ki'olas.

Isws pali to giati na mhn einai megalyterh h eisagwgh na einai enas praktikos periorismos pou exoun me th sxediash tou aftokinhtou (oti den xwraei megalyterh as poume). Den mporw na pistepsw oti aftos o kinhthras na pnigetai me kati megalytero thn wra pou ta 1600aria rallye/saxo den pnigontai me arketa megalyteres eisagwges. Epishs ta agwnistika amaksia den parousiazoun fainomena "ftwxou meigmatos" kathws einai rythmismena sthn enteleia kathws epishs kai einai dhlwmenos o stoxos twn kataskevastwn gia apotelesmatiko kapsimo osou tou dynaton perissoterou kafsimou sth monada tou xronou. Den eimai sto myalo ths peugeot alla kserw oti "ginetai kai kalytera" blepontas poso mikro einai kai analogizomenos tis apaithseis tou moter.

Edw sto diko mou pou den exei 230 alla 75 aloga kai den einai kai agwnistiko opote "thewritika" stegnwnei, exw peiramatistei apo swlhna diametrou 60mm ews kai 135 mm me full epifaneia enanti ston aera kai KATHE FORA opws anebaina diastaseis eida aisthith afkshsh dynamhs kai efstrofias. Kata synepeia to bigger is better epalithefthke sthn praksh. Afou afth th stigmh skeftomai na bgalw kai 2h swlhna na pernei ki'allo aera Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 07:23:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα!

Φίλε Άλεξ, θα διαφωνίσω μαζί σου , ως προς το, όσο μεγαλύτερη εισαγωγή, τόσο καλύτερη απόδοση.

Και στο τεκμηριώνω, γιατί όταν έβαλα στον δικό μου κινητήρα φιλτροχοάνη (green για 1.6 ) ναι μεν τράβαγε καλύτερα από τις 2 έως τις 6.000σαλ, αλλά μετά από κει κρέμαγε 8O Είτε πάταγα γκάγι είτε όχι, το ίδιο!! Ενό με το φιλτροκούτι (και με όλους τους πνίχτες) ανεβάζει στροφές μέχρι τον κόφτη για πλάκα (με όλες τις ταχύτητες ακόμα και με 4η!).

Έτσι λοιπόν κατέληξα στο συμπέρασμα, ότι θα πρέπει να βρώ τον σωστό συνδιασμό αέρα /καυσίμου, έτσι ώστε το αμάξι μου, να κερδίζει σε όλο το φάσμα των στροφών μέχρι και τον κόφτη!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 09:31:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Christ: Kai mena sthn arxh otan to protoodhghsa nomiza oti h kathysterhsh sthn apokrish briskotan se kapoio eidos hlektronikhs petaloudas alla telika kamia sxesh. Mallon exei sxesh me tis rythmiseis tou egkefalou. Se symboulevw na baleis kapoion na pataei to gkazi kai an deis an kounietai kapoia ntiza ekei pou katalhgei o swlhna ths eisagwghs tou aera gia na diapistwseis an einai mhxanikh h hlektronikh


Eυχαριστώ Alex για το "πρωτοοδήγησα" για να τα βλέπουν κάποιοι που εδώ με λένε παππού. 18 χρονών παιδί.... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Για το συγκεκριμένο δεν έχω καθυστέρηση στην απόκριση (σπάνια έως ποτέ είμαι με λάθος σχέση στο κιβώτιο) αλλά τα τρελλά της ηλεκτρονικής πεταλούδας. Eξάλου δεν το βγάζω από το μυαλό μου. Tα βιβλία του αυτοκινήτου το λένε.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 18:52:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nai alla esy milas gia filtroxoanes kai filtra kai egw gia anoigma ston aera. H diafora einai oti to anoigma ston aera egklobizei olo kai megalyteres posothtes pou tis stelnei sth mhxanh enw ta filtra einai allh istoria pou exei na kanei me roufhgma. Epeidh exw dei diafores filtroxoanes to fainomeno pou les to gnwrizw sxetika kala . Alla edw milame gia anoigma ston ekswteriko aera opou eimai 100% sigouros oti ta pramata einai opws sta lew (toulaxiston sto diko mou amaksi) kai mporw na sto apodeiksw opote thes kalyptontas me monwtikh tmhmatika thn eisagwgh mou wste na blepoume tis diafores...To fainomeno tou stegnwmatos den shmainei aparaithta oti to amaksi phgainei xeirotera - kamia sxesh. Px to amaksi mou ergostasiaka einai arketa stegno pshla...egw to niwthw oti to amaksi mou stegnwnei ki'allo otan tou rixnw ton apeiro ton aera alla eksakolouthei na phgainei kalytera kathe fora pou tou bazw AKOMA PERISSOTERO AERA! Diladh no-matter how much "stegnwma" phgainei kalytera aisthita...

Kai h erwthsh einai ama to 75 aloga 8valvido to kanei afto tote ti tha kanoun amaksia me megalyteres apaithseis aera opws ta 2litra kai ta 1600 kai giati h peugeot-sport na exei mia skoupa pou na taizei toso poly aera to rallye?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 21:37:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Oso gia mena mhn anyshxeis than thn psaxnw panta th douleia an kai den nomizw na mou meinei to moter sto xeri (san thn atyxh papia sou) epeidh tou dwsa ligo parapanw aera Smile Edw to xw dei to moter mou me turbo se Peugeot 306 130 aloga (Power techniques)


Δεν είχε κάποιο πρόβλημα εκείνο καημένο παπί από τα πειράγματα. Απλά από ψάξε, βίδωσε, ξεβίδωσε σίγουρα μαθαίνεις και γίνεσαι γρήγορος στα βάλε βγάλε!!! Άσε που όταν κάτι το οδηγείς στα όρια του είναι φυσιολογικό να έχει και αυξημένες φθορές αλλά και να ζητάει την προσοχή σου πολύ περισσότερο από όταν ήταν μανίσιο. Όταν κάτι ξεφεύγει από τον σχεδιασμό του συνήθως παύει να λειτουργεί με τον τρόπο που σχεδιάστηκε και αρχίζουν τα προβλήματα και εσύ να πρέπει να τα λύσεις και εκείνες τις εποχές που λεφτά για μηχανικούς.

Η πείρα μου έχει δείξει ότι τίποτα δεν λειτουργεί απλά καλύτερα από ότι λειτουργούσε πριν το πειράξεις χωρίς να έχει κάπου αλλού χάσει κάτι.
Όσοι έχετε μπλεχτεί με βελτιώσεις αυτοκινήτων πριν την έλευση του καταλύτη, τότε που όλα λειτουργούσαν γύρω από το καρμπιρατέρ, θα έχετε σίγουρα εμπειρίες από αυτοκίνητα που διαλομπέρδευαν χαμηλά και ζητούσαν αποφασιστικό πάτημα γκαζιού για να ξεκινήσουν παρέα με πολύ πατινάρισμα (δεν είναι σίγουρα το ίδιο με αυτό που εδώ λέμε αλλά το αναφέρω σαν παράδειγμα).
Ανάλογα παραδείγματα βρίσκεις και σήμερα αλλά με άλλη μορφή: Το μοτέρ της VW 1800Τ ξεκινάει να βγάζει 150hp χωρίς καθόλου (έστω ελάχιστο) turbo lag και φτάνει να παράγει, με ελάχιστες μετατροπές 225-250hp αλλά το lag έχει κάνει την εμφάνισή του, μάλλον έντονα απ' ότι διαβάζω γιατί δεν είχα την τύχη να οδηγήσω κάτι ανάλογο. Crying or Very sad
Η Peugeot αλλά και οι άλλες εταιρείες όταν σχεδιάζουν - εξελίσσουν ένα αυτοκίνητο έχουν στο νου τους το μέσο ευρωπαίο που θέλει ένα άνετο χωρίς προβλήματα και ευκολόχρηστο αυτοκίνητο. Χωρίς πολλές παραχωρήσεις και συμβιβασμούς. Έτσι βάζουν την εισαγωγή του αέρα μέσα στο φτερό γιατί εκεί προφανώς δεν πρόκειται να μπουκώσει ποτέ τον κινητήρα με υπερβολικό αέρα (μου κάνει πολύ περίεργο Alex που το αμάξι μόνο στεγνώνει - στο πολύ κρύο πάει;;;; ) ούτε και να του βάλει νερά - σκουπίδια. Και να μπορεί να το πάει για service μία φορά στα 30000 χλμ. Και να τραβάει το ίδιο χωρίς αλλαγές και προβλήματα είτε οδηγεί στις Γαλλικές Άλπεις είτε στην Μασσαλία. Εγώ και εσύ που καταλαβαίνουμε κάποια πράγματα (ή έστω κατανοούμε ή απλά θέλουμε περισσότερα) και θέλουμε να βελτιώσουμε το αμάξι μας, θα βάλουμε και σκούπες και φαράσια!!!! Και δεν θα μας πειράξει που θα ανέβει η κατανάλωση ή η σφίγγα που θα βρούμε μέσα ή απλά θα προσέξουμε στα πολλά νερά αν έχουμε την πατέντα που έχεις εσύ!!! Και θα κάνουμε λοιπόν και τους συμβιβασμούς μας, όπως προφανώς εκείνος με το 306 turbo γιατί μάλλον το αμάξι πάει κομμάτια σε σχέση με το απλό αλλά και lag θα έχει και τα κέρατά του θα καίει, και τα νταχτιρντί του από τον μηχανικό πυκνά συχνά μάλλον θέλει. Έτσι δεν είναι Wink



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 22:34:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Opws ta les einai.. symbibazese kai briskeis th xrhsh tomh mexri oti se bolevei esena kathws oloi den exoun tis idies anagkes. Px ta filtrokoutia pnigoun ton thorybo giati oi perissoteroi den theloun thorybo. Egw exw emfash prwta sthn apodosh kai ligotero sto thorybo opote kai eksatmish tou ebala kai filtro tou ebala (kala afto pou exw twra den kanei kanan hxo alla leme otan eixa balei filtroxoanes)..

Twra to amaksi mas genikws einai dyskolh periptwsh stis eisagwges giati gia paradeigma ena rallye pernei megales posothtes kryou aera me th skoupa ths peugeot sport kai me poly ligoterous symbibasmous apo aftous pou kanoume emeis oi 206ades Smile

Oso gia to an paei sto kryo to diko mou, paei kai parapaei kai malista kommatia.. Smile To xeimwna thymamai me kollage ena ibiza top gun apo pisw sth marathwnos kai eixa mesa 4h.. apo 110 eftase 170 se xrono pou kamia sxesh den exei me ergostasiako opou kai synithws epiana ante mexri 150 me kapoia anesh.. E meta den gkazwsa allo giati apla o allos stamathse meta ta 150 (einai psiloepikyndynos dromos)...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2199s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on