Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 15:00:34 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εισαγωγή... Super 1600 |
|
|
Και επειδή μερικές φορές μου αρέσει να ανάβω φωτιές, πάρτε και την εισαγωγή του 206 Super 1600!
Κάτι πάντως μου λέει ότι τα νούμερα 1, & 5 το "φιλτροκουτί" δηλαδή και το φίλτρο μπαίνουν.... κουτί στα δικά μας!!!
Τιμή; 292,70 euro το κουτί και 91,46 το φίλτρο! (Τιμές Peugeot Sport Γαλλίας)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 15:05:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kι άλλες φωτιές (εδώ και κυριολεκτικά....)
Η Εξάτμιση του 206 Super 1600!
Τελική τιμή για εσάς.... 1.792,20 euro!
Τα θέλετε μήπως χωριστά;
1. Πολλαπλή 4-2-1: 831,46 euro
2. Μεσαίο με καταλύτη: 769,56 euro
3. Tελικό: 181,62 euro
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 15:36:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως βλέπωντας την πρώτη φωτογραφία, αυτή με τη εισαγωγή αέρα, παρατήρησα ότι η εισαγωγή του αέρα πρέπει να τοποθετείται πάνω στις γρίλιες του καπώ και λόγω του μεγέθους του είναι η πρώτη που βλέπω που πέρνει αέρα καθαρά από έξω.
Ετσι λύνει και το πρόβλημα της σκούπας που ο αέρας δεν φτάνει απευθείας στην εισαγωγή της επειδή οι γρίλιες σπρώχνουν τον αέρα προς τα κάτω (στο ψυγείο) και όχι προς τα πάνω που έιναι η σκούπα.
Δεδομένου ότι η εισαγωγή δεν είναι ακριβή, την θεωρώ μια καλή αγορά!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 15:46:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάσο όντως ανάβεις φωτιές!!
Ερωτήσεις:
1. Πώς θα τοποθετηθεί στις γρύλιες, αφού είναι το ψυγείο μπροστά;
2. Σκέτη η εισαγωγή, θα το στεγνώνει στις υψηλές στροφές, σωστά;
3. Η εξαγωγή, κυρίως το χταπόδι, θα έρθει Ελλάδα; Αν ναι θα το έχει η PS ή Devil;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 15:47:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για εγκέφαλο δεν ακούω τίποτις και ανησηχώ. Πως θα δουλέψει βρε, ο κινητήρας με τα νέα δεδομένα χωρίς τη σωστή data.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 15:55:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
....ότι βλέπεις βλέπω.
Στην εισαγωγή βλέπωντας την βάση, πρέπει να αλλάζει λίγο τα πράγματα.
Λογικά οι γρίλιες πρέπει να ψιλοαλλάζουν, Το μήκος του πάντως δείχνει ότι τοποθετείται μπροστά και παίρνει αέρα αριστερά από το λιονταράκι ακριβώς κάτω από το καπώ.
Αν έρθει στην Ελλάδα θα το δούμε και από κοντά!
Οσο αφορά την εξάτμιση, δεν είναι της Devil αλλά της Peugeot Sport. Tώρα ποιός την έφτιαξε δεν ξέρω.
Ξέρω όμως (απ'ότι βλέπω) ότι χρησιμοποιεί την διάταξη που είχα αναφέρει κάποια άλλη στιγμή, δηλαδή μπροστά το χταπόδι, ο καταλύτης στην θέση του μεσαίου και ο αισθητήρας λάμδα μετά τον καταλύτη. Εκείνο που δεν δείχνει είναι τον αισθητήρα μπροστά αλλά το σχέδιο μπορεί να μήν είναι και τέλειο.
Ούτως ή άλλως το πρόβλημα είναι με τον αισθητήρα πίσω από τον καταλύτη.
Η όλη τιμή του είναι ακριβή, δεδομένου ότι πρέπει να αγοράσεις υποχρεωτικά χταπόδι και καταλύτη μαζί με τον πίσω αισθητήρα λάμδα.
Το τελικό είναι φτηνό γιατί στα αγωνιστικά είναι ένας απλός σωλήνας χωρίς πολλά πολλά!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 15:59:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τελικό θα ήταν το μόνο που δεν θα αγόραζα απ' όλο το σύστημα :D
Πάντως σίγουρα (όπως λέει και ο chris) θέλει εγκέφαλο το όλο θέμα
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 15:59:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Για εγκέφαλο δεν ακούω τίποτις και ανησηχώ. Πως θα δουλέψει βρε, ο κινητήρας με τα νέα δεδομένα χωρίς τη σωστή data. |
... τον ψάχνω αλλά δεν τον βρίσκω! Τα Γαλλικά μου δεν είναι και τα καλύτερα!
Ολα αυτά είναι όμως εμπιστευτικά και δεν αναφέρονται σε κανένα Site....
Oι περιορισμοί που λέγαμε...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 17:13:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα θέλωωωωωω.....
Όλα τα λεφτά μωρό μου, όλα τα λεφτά
Για δυο μπουριά που μου πήραν τα μυαλά....
Ανάβεις φωτιές ανάβεις κι όλα τα καις
Κι όταν φιλτράρεις κάνεις καταστροφές (τσαγάκια...)
Let the motherf****r lose (ελαφρώς αλλαγμένο)
Burn motherf****r burn!!
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 19:59:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να τα πάλι!!Παλι για τα 1.6!!!
Για μας τους δίλιτρους τίποτα!!!
Εμ βέβαια εγώ φταίω που τρέχω για το club ¨ολο το απόγευμα.
Αλλά έτσι είναι.Τ κ..λο μας κοιτάμε μόνο!!.Που πάτε ρε είστε μειονότητα.
τα 14άρια?τα 1.1?
Θα ανεβείτε δεν θα ανεβείτε?ε...θα λείπω...........
Πάντως αυτή η εισαγωγή μου φαίνεται να κάνει περίπατους στο ψυγείο.και αμα έχεις και αρκουδίσιο........ κλαύτα.
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 20:18:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ιδού!!!είναι κομένο ή δεν είναι?[/img]
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 02:53:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δούκα, παλιογκρινιάρη! Βρήκαμε οι 16άρηδες να χαρούμε και μας την χαλάς; Δες και πόσο θα μας κοστίσει! Άστα!
Μπράβο και πάλι Sidobre! Μας τρέλλανες όμως! Πάνω που αρχίσαμε να νομίζουμε ότι θα την βγάλουμε ήρεμα και φτηνά, μας τό'κατσες το μαντάτο... Άρα, υπάρχει λύση και για μας! Υπομονή...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 05:42:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Panw pou phga na pw oti afto einai h kalyterh sxediash ram-air eisagwghs (meta apo afth pou exw kanei egw fysika) pou exw dei gia to amaksi mas apokalyfthike oti telika den xwraei Par'olo pou einai 6 to prwi phga me fako na dw an xwraei afto to lepto kommataki stis gryllies (ama tis tryphseis) .. Basika oi gryllies einai telika pisw apo to psygeio akribws opote den ginetai.. Diladh.. : Kalhnyxta
Arage after-market psygeia me diastaseis etoimes poulane wste na alaksoume thn diastash tou psygeiou kai na baloume to air-intake? Etsi kai ginetai tha ftiaksw custom air intake to opoio tha pernei 10 fores perissotero apo olo to mhkos pou exoun oi gryllies kai oxi apo mono mia opws einai afto. Basika egw pistebw oti afto pou apeikonizetai exei POLY mikro to anoigma alla einai toulaxiston cold-air intake PRAGMATIKO - to mono pou exw dei.. Pantws mexri kai mia skoupa gia rallye peugeot sport einai TOULAXISTON 3-5 fores megalyterh kai den einai kai entelws agwnistiko spec opws afth. Mallon prepei na me paroun sthn Peugeot sport na tous diksw pws na ftiaxnoun skoupes giati oi anthrwpoi einai asxetoi... Einai dynaton na pisteyoun oti me afth thn toso mikrh eisagwgh tha taizoun ton kinhthra me RAM-AIR me panw apo 100 litra aera TO DEFTEROLEPTO pou zhtaei o kinhthras?
Deite afto na katalabete ti enow:
O kinhthras einai 1600 kybika wraia? Sta Super 1600 ap'oso kserw gyrnaei me gyrw stis 8000+ strofes to lepto (mh lew kai liges giati to rallye/saxo s1600 epiane 9000). Afto einai 133 strofes to defterolepto. Apo tis 133 strofes tou strofalou mono oi mises gemizoun tous kylindrous me aera kathws ta pistonia twn ekastote kylindrwn briskontai mia panw mia katw. Ara exoume 66.6 strofes (fores) gemisma 1600cc se ena defterolepto. Ara 66.6 X 1600cc = 106.560cc = 106.5 litra aera to defterolepto einai h apaithsh ths mhxanhs. Gia na dhmiourghseis ram-air effect prepei prota na exeis taisei ta 106.5 litra kai meta na exeis dwsei kai ligo akoma etsi wste na dhmiourgeitai thetikh piesh pros thn petalouda ths mhxanhs (akoma kai otan einai terma gkazi kai theoritika roufaei afta ta 106 litra aeros) Otan to epityxoume afto mporoume na poume oti "nai paidia ftiaksame ena ram-air".. Ama einai na roufaei apo thn parallhlogrammh mikrh afth eisagwgh *perissotero apo oti tou dinei o eiserxomenos aeras* KALHNYXTA! Tote den ftiaksame ram-air alla apla mia "eksodo gia na ROUFAEI to amaksi kryo aera" ...
Egw endeiktika tha sas pw oti me afto pou exw ftiaksei o idios otan pianw symplekth gia allagh taxythtas apo 2a se 3h (kai exw mesa kamia 80ara km/h) me to kleisimo ths petaloudas dhmiourgeitai tosh thetikh piesh mesa ston swlhna ths eisagwghs pou to relanti ektoksevetai 500-800 strofes (pote den ftanei katw apo 1300 kata thn allagh taxythtas) kai me to pou mpenei h epomenh taxythta doulevei apistefta strwta katws exei hdh aera h petalouda DIPLA ths .. me to pou ksananoigei loipon h petalouda skaei mesa sthn pollaplh aeras me piesh kai PARTH THN ROPH amesws! Etsi einai afta Entwmetaksy kati filoi pou exw otan to odhgoun to amaksi trelenontai.. lene "re to gkazi kai oi strofes den peftoun teleiws otan symplektarw.. san agwnistiko kanei!" kai h apanthsh synithesmenh "kante douleia sas - o aeras einai "
Enhmerwtika kai mono sthn periptwsh twn:
1100cc o aeras pou xreiazontai stis 6500 strofes (ftanoun 6500?) einai 59.4 litra per second (76 gr aeras to defterolepto- 4.6 kila aeras / lepto)
1400cc o aeras pou xreiazontai stis 6500 strofes einai 73.6 litra per second (95 gr aeras to defterolepto- 5.7 kila aeras / lepto)
1600cc (ola ta 1600) pernoun 86.66 litra to defterolepto stis 6500 rpm (112 gr/s - 6.7 kila aeras / lepto)
2000cc gyrw sta 108 litra to defterolepto stis 6500rpm (140 gr/s - 8.37 kila aeras to lepto - !!)
S1600 106.5 litra to defterolepto stis 8000 rpm (137.6gr/s - 8.25 kila aeras to lepto)
formula1 3000cc: 462.5 litra to defterolepto stis 19000 rpm (597 gr/sec - 35.8 kila aeras / min - PSS AFTA EINAI!!!) 8O
Loipon tora pou diabasate ola afta ta noumera pistebete oti afto to toso mikro parallhlogramo anoigma mporei na "bolepsei" ta illigiwdh noumera pou proanefera kai na stamathsei to roufhgma kai na arxisei to SPRWKSIMO? Ama piasei yperhxhtikh taxythta to amaksi isws ontws na pernaei tosos aeras alliws den mporw na skeftw pws... Yparxei enas kai monadikos kanonas se tetoies periptwseis .. BIGGER is BETTER Deite th formula 1 pou einai h anazhthsh ths apolyths taxythtas.. h trypa panw apo to kefali twn odhgwn einai oso einai ena kranos se diametro par'olo pou ta amaksia exoun mesh taxythta 200 km/h kai o aeras pernaei apo mesa apistefta grhgora! Kai ti apaithsh exoun apo aera oi kinhthres? 462 litra to defterolepto. 4.5 fores apanw apo to S1600. pou anti gia mia eisagwgh 4.5 fores mikroterh se diametro apo ena kranos (se apolyth epifaneia) exei afto to pramataki pou mou thymizei to plaino mias xontrhs sokolatas.
Eimaste sobaroi?
KAI ZHTANE 300 + 100 = 400 EURO GIA AFTO? 8O
EIMASTE SOBAROI????
MHPWS EXEI TIPOTA APANW TOU POU NA EINAI APO XRYSAFI H PLATINA?
Kserete ti lew gia thn peugeot sport pou thn poulaei? :fist:
M'aresei pou arxisa legontas oti einai h kalyterh eisagwgh pou exw dei kai katelhksa na thn brizw ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 07:40:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex, να σου πω την αλήθεια μπερδεύτηκα
Δεν ξέρω αν αξίζει ή όχι τα λεφτά του (κατα την γνώμη μου δεν αξίζει), αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι με αυτη την εισαγωγή ο κινητήρας του s1600 αποδίδει 230hp!!! Ε! Μάλλον καλή εισαγωγή θα είναι;!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 08:39:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ama bgazei 230 sta xalia pou exei ama to kanw opws skeftomai tha bgazei 300 Giati basika ta 230 ta bgazei logo teleiws diaforetikwn pragmatwn pou exei mesa to moter (kai fysika kamia sxesh den exoun me ta dika mas) alla leme twra
Eksalou o exthros tou kalou den einai to kalytero? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 09:02:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε, ακόμα δεν σας έδειξα τα καλούδια γκρινιάζετε;
Mitlella, δεις την φωτό του PDuke, έχει και ψυγείο λαδιού! (Το σωληνάκι μπροστά από το ψυγείο νερού).
------------------------------------
Αlex ωραία τα λές αλλά έκανες 2 λαθάκια.
Α. Οι χρόνοι του αυτοκινήτου είναι 4 και όχι 2. Αλλά με μία πλήρη περιστοφή γεμίζουν και οι 4 κύλινδροι, που σημαίνει ότι ανά στροφή έχουμε 1,6 λίτρα.
Β. Το μέτρο μας (μονάδα μέτρησης αέρα) είναι τα κυβικά και όχι τα λίτρα.
Αν μπορεί να βρεί κανείς πόσα κυβικά μέτρα αέρα χωράνε σε χώρο 212,8 λίτρων (αυτά είναι τα ελεύθερα) με τελική μέγιστη συμπίεση 11/1 (που ο χώρος όμως έχει μικρύνει κατα 2/3) θα έχει βρεί και την απάντηση!
ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΩ!
------------------------------------------
Από εκεί και ύστερα όλο και κάτι θα σκεφτούμε για το πώς θα χωρέσει!
Για μένα είναι ότι καλύτερο έχω δει έως τώρα για την εισαγωγή του 206.
Αν το πρόβλημά μας είναι το πόσο αέρας μπαίνει από το ακροφύσιο, μπορούμε να το μεγαλώσουμε κι'άλλο. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο αέρας που μπαίνει στο εσωτερικό λόγω της πίεσης (λόγω των χιλιομέτρων) είναι καλός. Αν τώρα δεν ικανοποιεί κάποιον στις χαμηλές ταχύτητες όπου η πίεση είναι μικρότερη, πάω πάσο.
-------------------------------------------
Για την εξάτμιση δεν το συζητώ, εγώ δεν τρέχω στα super 1600 8O
Aς τα δώσουν τα χρήματα αυτοί που τρέχουν!
-------------------------------------------
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 09:06:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο κινητήρας είναι ίδιος με τον 1.6 16v (δηλαδή σαν το δικό μου ) με πολλά καλούδια όπως εκκεντροφόροι - πρόγραμμα - και άλλα πολλά!
Σαν εισαγωγή,φανταζομαι ότι ο αέρας που δίνει στο κινητήρα θα είναι αρκετός για να ταίζει 230 άλογα, δεν θα φτάνει για τα 118 - 77 - 135 - 60 που είναι τα δικά μας; (είδατε έβαλα όλα τα κυβικά, για να μην ακούω παράπονα )
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 09:22:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Β. Το μέτρο μας (μονάδα μέτρησης αέρα) είναι τα κυβικά και όχι τα λίτρα.
Αν μπορεί να βρεί κανείς πόσα κυβικά μέτρα αέρα χωράνε σε χώρο 212,8 λίτρων (αυτά είναι τα ελεύθερα) με τελική μέγιστη συμπίεση 11/1 (που ο χώρος όμως έχει μικρύνει κατα 2/3) θα έχει βρεί και την απάντηση!
ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΩ!
------------------------------------------
|
Eαν δεν μας λέγατε παππούδες θα σας απάνταγα
Aμφότερα λίτρα και κυβικά είναι μονάδες μέτρησης όγκου. Eαν θυμάμαι καλά (πάνε και χρόνια από το σχολείο) 1000lt = 1 κυβικό μέτρο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 09:29:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chris, έχεις απόλυτο δίκιο!
Αρχίζω να θυμάμαι και εγώ αμυδρά αυτά τα προπολεμικά που είχαμε διδαχτεί! Το Αλτσχάιμερ βλέπεις....
Αν κάτσω λίγο να τα υπολογίσω, μπορεί και να το βρω. Είδωμεν.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 16:43:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Basika nomizw oti gia kathe peristrofh tou strofalou o kathe kylindros kanei 0.5 peristrofes. Pantws thn olh diadikasia kapou thn eixa brei otan ta ypologize enas allos kai meta ta ekana apply se mena. Otan ypologia to diko mou (1400) kai ebgala gyrw sta 70kati litra h apanthsh pou brhka htan idia me ena site pou ypologize akribws to idio pragma apla ebgaze thn apanthsh se CFM (cubic feet per minute) kai to alaksa se metric system opote kai h apanthsh pou brhka htan h idia. Ara mallon swsta tous exw kanei tous ypologismous..
Kybika - Litra to idio prama einai basika.. 1 litro = 1000 kybika ekatosta. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|