PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μεταχειρισμενο Peugeot 207 vs 208

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
aserf (ΑΝΔΡΕΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 22 Αύγ 2016
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2016, 18:39:19    Θέμα δημοσίευσης: Μεταχειρισμενο Peugeot 207 vs 208 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σε ολους,

Καταρχας να πω οτι δεν εχω καμια εμπειρια απο Peugeot η γενικα γαλλικα αυτοκινητα.
Ο λογος της εμπλοκης μου στο forum ειναι η προσδοκωμενη αποκτηση ενος 207 η 208. Η γυναικα μου ειναι εγκυος και μετα "δακρυων" αποχωριστηκε το Fiat-ακι της, ενα 500αρακι, προκειμενου να αντικατασταθει απο ενα 5θυρο αυτοκινητο. Οι προδιαγραφες της γυναικας μου απλες... να της αρεσει... οι δικες μου πιο συνθετες... οικονομικο στην αγορα, οικονομικο στη χρηση, αξιοπιστο οσο γινεται, καλα εξοπλισμενο.
Μετα απο πολλες απορριψεις υποψηφιων μοντελων, εχουμε καταληξει στα 207 και 208, αμφοτερα στην 5θυρη εκδοση τους. Το budget ειναι τα 8κ του φιατ + max αλλα 2κ αν βρεθει αυτοκινητο που θα το ερωτευτουμε.
Εχω τις εξης ερωτησεις. Μια γυναικα που οδηγει ηρεμα θα νοιωσει την ελλειψη δυναμης στις χαμηλες στροφες του 1.4 hdi κινητηρα; Με λιγα λογια θα ξεκιναει π.χ. ανετα σε μια ανηφορα με 1000 στροφες η θα σκορτσαρει; Η ερωτηση ισως φαινεται χαζη, το Φιατακι ομως με τα 69 αλογα και τα 10 κιλα ροπης σε εβγαζε παντα ασπροπροσωπο απο το ρελαντι, με εμφανη πτωση της αποδοσης οσο ανεβαιναν οι στροφες, ενω αντιθετα το audi a3 1.2tfsi που οδηγω εγω κατω απο τις 1500 στροφες οριακα βγαζει μια ανηφορα, ενω μεταμορφωνεται μολις μπει το turbo.
Εχω διαβασει παντου οτι ο 1.4 hdi ειναι ψοφιος, δεν εχω καταλαβει ομως αν δυσκολευει την καθημερινη οδηγηση η αν απλα δεν συγκινει με τις επιδοσεις του.
Ποια τα συν-πλην του καθε μοντελου; Θα μπορουσα να κοιταξω και για βενζινης, η διαφορα στην τιμη στα μεταχειρισμενα ομως ειναι μικρη, οποτε ισως δεν αξιζει. Με τα 10κ χλμ το χρονο υπαρχει ενα οφελος 300-400 ευρω λογω diesel, οποτε μου φαινεται πιο λογικη επιλογη.

Ολα τα σχολια σας ευπροσδεκτα.

ευχαριστω πολυ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2016, 19:43:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τον 1.4 hdi τον εχω σε ενα c3 αν λεμε τον ιδιο με τα 75 νομιζω αλογα.

Μη μασας δε μασαει ουτε σε ανηφορα ουτε σε ευθεια ουτε ρελαντι ουτε πουθενα
για να καταλαβεις φουλ φορτωμενο το c3 με 3 ατομα κι αποσκευες παντου σε καθισματα και πορτπαγκαζ κοντερισια κραταει με μεγαλη ανεση και μισογκαζια 150 και εννοειται πως ανεβαζει κι αλλο (αρκει να χεις υπομονη)

Αν δεν εχεις παραλογες απαιτησεις και ξερεις τι ζητας αυτο ακριβως σου προσφερει

Εγω προσωπικα τον θεωρω πολυ φιλοτιμο κινητηρα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Andreasf1 (Ανδρέας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110

Ένταξη: 05 Δεκ 2012
Δημοσιεύσεις: 514
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2016, 21:51:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το θες για καθημερινές μετακινήσεις πιστεύω θα σου είναι οκ και δεν θα νιωσεις τόσο έντονα έλειψη ισχύος (για 208 μιλάμε πάντα).
Ωστόσο μπορείς να δεις και το 1.6 hdi με τα 90 άλογα αν σε βγάζουν τα οικονομικά σου για να μπορείς να κάνεις και πιο ευκολα καμιά εξόρμηση.

Απέφυγε το 207 με το 1.4hdi μοτέρ γιατί δεν το "υποστηρίζει" λόγο βάρους.


Peugeot 2 0 7 | GT HDI |
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
aserf (ΑΝΔΡΕΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 22 Αύγ 2016
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2016, 22:40:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αυτοκινητο θα χρησιμοποιειται αποκλειστικα για αστικες μετακινησεις. Το προβλημα μου ειναι οτι ο 1,4 ειναι κατηργημενος στο 208, οποτε δεν υπαρχει δυνατοτητα test drive.
Επισης, εχω διαβασει πολυ κακες κριτικες για το κιβωτιο. Και παλι, θα προβληματισει την καθημερινη οδηγηση η μιλαμε για κριτικη σε βαθος;
Απο αποψη χιλιομετρων, υπαρχει καποιο threashold που μετα απο τα χλμ αυτα το συγκεκριμενο αυτοκινητο ζηταει μεγαλα εξοδα συντηρησης; Υπαρχουν προς πωληση καλοσυντηρημενα αυτοκινητα με 45κ, με 75κ και με 90κ χλμ., ολα μοντελα 2013. Η διαφορα στην τιμη τους ειναι ~1000 ευρω μεταξυ τους (500 και 500).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2016, 02:10:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η λιστα των απορριφθεντων περιλαμβανει και το νεο panda 1.2 ? Ιδιο κινητηρα με το 500αρακι, ευρυχωρο για το μεγεθος του, στυλατο και με το budget που διαθετεις το παιρνεις κουτα χωρις να μπλεξεις με μεταχειρισμενα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Andreasf1 (Ανδρέας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110

Ένταξη: 05 Δεκ 2012
Δημοσιεύσεις: 514
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2016, 11:41:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αγορά μεταχειρισμένο πιστεύω γνωρίζεις πως είναι λαχείο. Ειδικά απο άποψη χιλιομέτρων είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάποιο που δεν έχει γυρίσει χιλιόμετρα. Οποτε βρες κάποιο που θεωρείς πως είναι καλό, κάνε εναν καλό έλεγχο και αν είναι σωστό ανεξαρτήτου χιλιομέτρων (εντάξει, σε λογικά πλαίσια πάντα) το παίρνεις.
Από άποψη συντήρησης χρειάζεται πάνω κάτω οτι χρειάζεται ενα οποιοδήποτε αμάξι. Αρκεί να μην βγάλει κάποιο πρόβλημα σε μπέκ-τρομπα πετρελαίου.

Το κιβώτιο όντως δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, χάνει πολύ ειδικά σε αίσθηση αλλά πιστεύω το συνηθιζεις εύκολα. Υπάρχουν και χειρότερα..

Για test drive απλα πήγαινε να οδηγήσεις κάποιο που θα βρεις στο car.gr


Peugeot 2 0 7 | GT HDI |
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
aserf (ΑΝΔΡΕΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 22 Αύγ 2016
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2016, 12:32:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σε ολους

Ευχαριστω για τις απαντησεις. Το Panda ειναι outsider, χωρις να εχει απορριφθει. Παλι ως μεταχειρισμενο λογω budget, απλα μοντελο 2015. Ειναι πολυ πιο δυνατο με τον 95αρη κινητηρα diesel, ειναι εμφανως πιο ασκημο απο το 208 ομως.

Οντως η αγορα μεραχειρισμενου ειναι λαχειο, γι' αυτο προσπαθω να μειωσω τα ρισκα ψαχνοντας αυτοκινητο με σωστο book service στην αντιπροσωπεια, προκειμενου να μπορουν να γινουν ευκολα επιβεβαιωσεις. Ιστορικο βλαβων, service, κτλ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0924s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on