PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Εισαγωγή 207 turbo ''σκουπάκι-μανιτάρι Melaconti ''

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Chrono (Κυριάκος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Rallye 6sp Alfa Romeo Ar

Ένταξη: 27 Δεκ 2014
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: Κομοτηνή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2016, 04:55:41    Θέμα δημοσίευσης: Εισαγωγή 207 turbo ''σκουπάκι-μανιτάρι Melaconti '' Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να και μια πάμφθηνη πατέντα βελτίωσης της εισαγωγής του 207 thp με το πάνελ φίλτρο .
Δώρο στο club για τη χαρά και τη βοήθεια που μας δίνει. Η εισαγωγή φέρει το όνομα MELACONTI από τα αρχικά των ''κατασκευαστών-δημιουργών'' του (ψωνάρες...): Μελάς Κ.- Κόντης Ν.
Εάν δεν κάνω λάθος είμαστε οι πρώτοι που το κάναμε στο 207 και παραδόξως (θα εξηγήσω στη συνέχεια γιατί το λέω αυτό) έχει ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ απόδοση.
Εμφανισιακά δεν μπορεί κάποιος να καταλάβει τη διαφορά γιατί χρησιμοποιούνται ήδη υπάρχοντα εξαρτήματα στις ήδη υπάρχουσες θέσεις.
Κόστος 10 ευρώ περίπου. (Καλά η κρίση μας έκανε να ξεπεράσουμε ακόμα και τους Κουβανούς στις πατέντες!!!)
Τα υλικά είναι : το μικρό σκουπάκι στη μετώπη που κατευθύνει τον κρύο αέρα προς το αριστερό φανάρι και πάνω από το σωλήνα εισαγωγής ,ένας εύκαμπτος ελαστικός σωλήνας 40-45 εκατοστών με Φ που να ταιριάζει στον πλαστικό σωλήνα , ένα μεταλλικό κολάρο σύσφιξης ,ένα πλαστικό ή μεταλλικό καπάκι για να κλείσει το σκουπάκι από τη δεξιά πλευρά του και λίγη βενζινόκολλα (αν θυμάμαι καλά).
Ο αρχικός σκοπός ήταν να φτιάξουμε το ram-air του Mechanic αλλά μας βγήκε Melaconti τελικά !!!
1)Βγάζουμε μόνο τον μπροστινό πλαστικό σωλήνα εισαγωγής (με το ελαστικό μέρος του για να απορροφάει τους κραδασμούς του κινητήρα) που είναι παράλληλος με τη μετώπη και φτάνει μεχρι το στήριγμά του δίπλα στην μπαταρία του αυτοκινήτου.
2)Αφαιρούμε το σκουπάκι (μικρό και αθώο αλλά τόσο ''θανατηφόρα'' αποδοτικό...) Το ανοίγουμε , κάνουμε μια τρύπα στο κάτω μέρος του όσο είναι το Φ του νέου μας ελαστικού σωλήνα και τον κολλάμε. Ο σωλήνας κρέμεται κάτω από το σκουπάκι και μοιάζει με ''Τ''.Το ξανακλείνουμε . Τώρα ο σωλήνας ρουφάει αέρα ΜΕΣΑ από το σκουπάκι το οποίο λειτουργεί και σαν μανιτάρι.
3)Κλείνουμε ***(ή φράσσουμε) το σκουπάκι από την δεξιά και ανοιχτή πλευρά του (κολλάμε το πλαστικό ή το μεταλλικό επίπεδο κομμάτι ώστε ο αέρας να μην μπορεί να φύγει προς την πλευρά του φαναριού αλλά να εγκλωβίζεται μέσα στο σκουπάκι) . Έτσι τώρα ρουφάει αέρα ΜΟΝΟ από τη μετώπη.
4)Συνδέουμε τον, κολλημένο στο σκουπάκι, ελαστικό σωλήνα στον πλαστικό σωλήνα που είναι δίπλα στον κορμό του κινητήρα και οδηγεί στο φιλτροκούτι.
5)Κουμπώνουμε το σκουπάκι στη μετώπη αλλά και στη βάση που υπάρχει δίπλα στην μπαταρία. Βάζουμε κι εκείνο το κακόγουστο καπελάκι που υπάρχει στην δεξιά πλευρά της σκουπίτσας.
***Εδώ είναι και η μεγάλη διαφορά με το ram-air του Mechanic . Στην αρχή το σκουπάκι έπαιρνε αέρα ΚΑΙ από μπροστά (μετώπη) ΚΑΙ από το πλάι που βλέπει στο φανάρι γιατί θέλαμε να έχει 2 εισόδους ο αέρας .Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν απέδωσε και το αυτοκίνητο πήγαινε όπως πριν.
Παρακαλώ όσους γνωρίζουν ας μας πουν γιατί συμβαίνει αυτό. Εμείς το αποδώσαμε στον κρύο αέρα της μετώπης αλλά και στην πίεση με την οποία μπαίνει ο αέρας μέσα στο σκουπάκι (και στο σωλήνα) όταν αυτό είναι κλειστό από το πλάι.
Αυτό ήταν !!! Ένα σκουπάκι -μανιτάρι πριν από το πάνελ μαμά φίλτρο!
Το μοτέρ γαζώνει .Τραβάει από χαμηλά και ανεβάζει με χαρακτηριστική ευκολία στροφές...Τα αποτελέσματα, φαντάζομαι, θα είναι καλύτερα με σωλήνες μεγαλύτερης διατομής ή και με μεγαλύτερο σκουπάκι -σκούπα.
(Τρέμε Peugeot Sport !!!)
Και ακόμα δεν έχω βάλει πάνελ φίλτρο ελευθέρας !!!
Καλό καλοκαίρι !
Chrono...


Chrono


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Chrono στις Τετ 24 Αύγ 2016, 09:40:06, 6 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
akis1976 (akis1976)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 456
Τόπος: Πειραιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2016, 08:47:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.imagebam.com/


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chrono (Κυριάκος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Rallye 6sp Alfa Romeo Ar

Ένταξη: 27 Δεκ 2014
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: Κομοτηνή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2016, 10:19:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Akis 1976 στείλε μου σε παρακαλώ με πμ το email σου για να σου στείλω τις φώτο.Δεν κατάφερα να τις ανεβάσω


Chrono
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
audi80quattro (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT 2007

Ένταξη: 05 Αύγ 2016
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2016, 00:05:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε κατανάλωση πρόσεξες καμιά διαφορά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chrono (Κυριάκος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Rallye 6sp Alfa Romeo Ar

Ένταξη: 27 Δεκ 2014
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: Κομοτηνή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2016, 09:21:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν το μέτρησα να σου πω αλλά είναι σαν να έβαλα εκατοστάρα βενζίνη!
Κι επειδή το πλαϊνό καπάκι το κάναμε να έχει δύο θέσεις (ανοιχτό -κλειστό) βλέπω κάθε φορά τη διαφορά. 'Εχω την αίσθηση ότι είναι πιο οικονομικό και στο δρόμο και στην πόλη. Σαν να αφαίρεσα από το αυτοκίνητο 200-300 κιλά και το στροφόμετρο σκαρφαλώνει πιο εύκολα.
Όταν το δοκιμάσαμε για πρώτη φορά με ανοιχτό το πλαϊνό καπάκι (όπως δηλαδή είναι φτιαγμένο από το εργοστάσιο) δεν είδαμε διαφορά.
Φράσσοντας με το ''καπάκι'' την δεξιά του πλευρά περιμέναμε χειρότερες επιδόσεις (πάντα με το μυαλό μας στο ram-air του Mechanic) όμως διαψευστήκαμε ευχάριστα.Εκπληκτικό!


Chrono


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Chrono στις Σαβ 08 Οκτ 2016, 08:59:22, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostaswannabe (Κωστας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye 2010 F/L

Ένταξη: 02 Νοέ 2013
Δημοσιεύσεις: 408
Τόπος: νοτια προαστια περιξ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2016, 10:19:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολικός στα κέρδη της συγκεκριμενης μετατροπής. Δεν γίνεται να έχεις τόσο βελτίωση στη ροπή και να μην έχεις αύξηση της κατανάλωσης. Εν πάση περιπτώσει φωτογραφίες θα βοηθουσαν πολύ στο να καταλάβουμε και πρακτικά πως δουλεύει η μετατροπή αυτή


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chrono (Κυριάκος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Rallye 6sp Alfa Romeo Ar

Ένταξη: 27 Δεκ 2014
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: Κομοτηνή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2016, 11:35:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κώστα δεν το μέτρησα οπότε δεν μπορώ να ξέρω για την κατανάλωση. Αναφέρομαι στην αίσθηση.
Τώρα όσον αφορά τις επιδόσεις : Κάντο κι εσύ κι όταν ρίξεις τάπα σε φιλτροχοάνες κι άλλα '' φασαριόζικα '' συστήματα θα με θυμηθείς.
Ούτε εσύ θα το πιστεύεις...
Δεν θέλω να εντυπωσιάσω κανέναν γιατί απλά κι εγώ είμαι εντυπωσιασμένος. Η '' ανακάλυψη'' έγινε τυχαία και κατά λάθος...Για άλλο πηγαίναμε κι άλλο μας βγήκε.
Τα αναφέρω όλα επάνω.
Η μετατροπή είναι απλή : μετατρέπουμε το σκουπάκι του αυτοκινήτου μας σε ''κλειστό'' σκουπάκι -μανιτάρι.
Φωτογραφίες όταν μπορέσω.
Σημ.: Το αυτοκίνητο είναι νορμάλ με μόνη μετατροπή της εξάτμισης από RC
(54άρα σωλήνα ,μεσαίο rc, και μετά τον άξονα άνοιγμα σε 63,5 χωρίς τελικό-η γνωστή πρόταση του Mechanic-προφύσιο ή περίπου)


Chrono
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
audi80quattro (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT 2007

Ένταξη: 05 Αύγ 2016
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2016, 18:51:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν μπορείς μην αργήσεις πολύ με τις φωτογραφίες γιατί έχω σκισμένο κολλάρο και θέλω να δω τι θα κάνω.. Το σύστημα που λες ή αλλιώς πάω σε φιλτροχοάνη για τον ήχο... :-p
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2016, 20:56:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

audi80quattro έγραψε:
Αν μπορείς μην αργήσεις πολύ με τις φωτογραφίες γιατί έχω σκισμένο κολλάρο και θέλω να δω τι θα κάνω.. Το σύστημα που λες ή αλλιώς πάω σε φιλτροχοάνη για τον ήχο... :-p


Δεν εχει να κανει με το κολαρο της τουρμπινας η πατεντα αυτη ουτως ή αλλως. Δεν το γλυτωνεις το 90αρι αν αποφασισεις να το αλλαξεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
audi80quattro (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT 2007

Ένταξη: 05 Αύγ 2016
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2016, 01:15:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

puglover έγραψε:
Δεν εχει να κανει με το κολαρο της τουρμπινας η πατεντα αυτη ουτως ή αλλως. Δεν το γλυτωνεις το 90αρι αν αποφασισεις να το αλλαξεις.


Και η φιλτροχοάνη 100 θα μου πάει... οπότε περιμένω εναγωνίως να δω τελικά που θα τα δώσω!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chrono (Κυριάκος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Rallye 6sp Alfa Romeo Ar

Ένταξη: 27 Δεκ 2014
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: Κομοτηνή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2016, 09:50:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά τις έστειλα στον jdrogas πριν από λίγο .Τις ανεβάζει...
Περιμένω και τις δικές σας εντυπώσεις...


Chrono


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Chrono στις Δευ 22 Αύγ 2016, 16:28:43, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JDROGAS (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO

Ένταξη: 24 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 632
Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2016, 14:35:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος










Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2016, 15:15:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στην ουσια απλα φερνεις πιο κρυο αερα στην κατα τα λοιπα μαμα εισαγωγη

ολη η διαφορα που ειδες ειναι το αποτελεσμα του πιο κρυου αερα και αν το δεις αντιστροφα ποσο ψοφανε τα τουρμπο το καλοκαιρι

σιγουρα δεν ανακαλυψες τη σεληνη αλλα λογικο με αυτο το κοστος και τη χαρα της δημιουργιας να ενθουσιαζεσαι

καλα χλμ λοιπον και με το καλο και νεες αποδοτικες πατεντες!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chrono (Κυριάκος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Rallye 6sp Alfa Romeo Ar

Ένταξη: 27 Δεκ 2014
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: Κομοτηνή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2016, 16:56:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σ'ευχαριστώ Mono AEK . Ο ενθουσιασμός οφείλεται στο αποτέλεσμα και φυσικά στο κόστος της πατέντας.
Όταν από δω και μπρος θα μιλάει κάποιος για μαμά αναπνοή να μην ξεχνάμε να ρίχνουμε μια ματιά στο αθώο του ''σκουπάκι''. Ποτέ δεν ξέρεις...
Για την ιστορία να πω πως ο Κόντης κέρδισε κύπελο δεξιοτεχνίας (ο αθεόφοβος) με Citroen LN 650 κυβικών πριν από 25 περίπου χρόνια!!!
Τοπικός αντιπρόσωπος γνωστής μάρκας ηχείων πριν από τον αγώνα κόλλησε διαφημιστικά σε όλα τα αυτοκίνητα εκτός από το δικό του...
Ακόμα προσπαθούν να καταλάβουν τα φτιαγμένα Starlet τι έγινε...


Chrono


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Chrono στις Τρι 04 Απρ 2017, 21:27:01, 4 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
audi80quattro (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT 2007

Ένταξη: 05 Αύγ 2016
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Αύγ 2016, 15:10:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστούμε πολύ φίλε chrono για τις φωτογραφίες... Θα το δοκιμάσω σε καμια εβδομαδα να δω τι γίνεται και θα σας πω εντυπώσεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0719s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on