PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Bilstein B6
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Αύγ 2016, 11:50:37    Θέμα δημοσίευσης: Bilstein B6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα

Αξιζει η αγορά Bilstein b6 (χοντρομπουκαλα)σε πολυ καλη κατάσταση,με 65.000χλμ για 120€;

Αν χρειαστούν σέρβις θα μου κοστίσει 40-50€ (που προς το παρων δεν αλλα αν τα αγόραζα θα μπορούσα να το κάνω πριν την τοποθέτηση)

Με ολα αυτά υπόψιν,αξίζουν σαν αγορά η να στραφώ προς απλα οΕΜ που εχουν την ίδια τιμη ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MariosT (MARIOS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106

Ένταξη: 09 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Αύγ 2016, 15:03:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε μια αγορα μεταχειρισμενου αμορτισερ πρεπει να ρωταμε τον εαυτο μας . Γιατι τα εβγαλε ο προηγουμενος ? Αν ειναι τοσο καλα θα τα ειχε ακομα επανω . Το service για τα τεσσερα κανει παραπανω (απο 100-150). Και αν τα επισκευασεις κρατανε πολυ λιγο , δεν ειναι σαν καινουργια . Εκτος και θελεις να τα δοκιμασεις σαν συμπεριφορα οποτε αλλαζει το πραγμα . Σιγουρα θα αλλαξει το αμαξι και θα γινει ποιο σκληρο .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Αύγ 2016, 16:11:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι απο τρακαρισμένο-διάλυσης ,διότι ειναι απο μαγαζι με ανταλλακτικά.

Ακομα βρηκα μια 4αδα που τα εβγαλε το παιδί γιατι δε κάνουν για χαμήλωμα.και εχουν περαςει σέρβις απο κέντρο αμορτισέρ.

Αυτο που λες οτι μετα το σέρβις κρατάνε λιγο μου φαινεται οτι δε στέκει και πολυ μιας και χρησιμοποιούν καλυτερα λάδια απ τπυ εργοστασίου και τα αμορτισέρ το λεει πως ειναι επισκευαζώμενα κ οχι βάλε πετά οπως τα φθηνά..

Αλλα για 150€ τι εχω να χάσω; Τα ειδα σε ενα 1.6 307 και ειναι πραγματικα άλλο αμαξι χωρις να κοπανάει ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ 17 άρες!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tzakos 1 (manthos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rally

Ένταξη: 03 Φεβ 2016
Δημοσιεύσεις: 51
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Αύγ 2016, 18:32:25    Θέμα δημοσίευσης: Re: Bilstein B6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

johnnym έγραψε:
Καλημέρα

Αξιζει η αγορά Bilstein b6 (χοντρομπουκαλα)σε πολυ καλη κατάσταση,με 65.000χλμ για 120€;

Αν χρειαστούν σέρβις θα μου κοστίσει 40-50€ (που προς το παρων δεν αλλα αν τα αγόραζα θα μπορούσα να το κάνω πριν την τοποθέτηση)

Με ολα αυτά υπόψιν,αξίζουν σαν αγορά η να στραφώ προς απλα οΕΜ που εχουν την ίδια τιμη ;


Αξίζει,τα φοράω μήνες,δεν καταλαβαίνουν τίποτα.


Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Αύγ 2016, 19:58:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυριο πρωί τα πηρα!εχουν κανει σέρβις τα αμορτισέρ στα 120€ πτιν 3.000χλμ..σύνολο εχουν κατω απο 80.000 και το παιδί που τα εχει εχει μηχανουργείο και εχει και κονε αν χρειαΣτω κατι κάποια Στιγμή


Ειδα και ενα σετακι με KW variant μπροστά b6 πισω στα 300€ αλλαααααα διπλάσια τιμη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Αύγ 2016, 10:09:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βαλε b6 με μαμα ελατηρια και εισαι οκ.
Οτιδηποτε αλλο ελατηριο βαλεις θα το μετανιωσεις.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Αύγ 2016, 11:13:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

johnnym έγραψε:
Αυριο πρωί τα πηρα!εχουν κανει σέρβις τα αμορτισέρ στα 120€ πτιν 3.000χλμ..σύνολο εχουν κατω απο 80.000 και το παιδί που τα εχει εχει μηχανουργείο και εχει και κονε αν χρειαΣτω κατι κάποια Στιγμή


Ειδα και ενα σετακι με KW variant μπροστά b6 πισω στα 300€ αλλαααααα διπλάσια τιμη


Πιο πάνω είπες 65.000 χλμ.
Τώρα λες κάνανε σέρβις προ 3.000 χλμ (άρα στα 62.000 χλμ).
Και μετά λες σύνολο κάτω από 80.000.

Κάπου σε χάνω δηλαδή. Εγώ ανάρτηση με τόσα χιλιόμετρα, θα δίσταζα να την κουμπώσω στο αμάξι για 150 ευρώ. Τα δικά μου (ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα) στα 55.000 χλμ τα μπροστά είναι θηρία, 80% βγάζουν στη μέτρηση, αλλά τα πίσω για πέταμα. Οπότε επιφυλάσσομαι πόσα χιλιόμετρα αντέχουν γενικά όλα αυτά, σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει κι από διάφορα παιδιά εδώ. Εκτός αν δε σε πολυαπασχολεί, θες κάτι για αλλαγή προσωρινά και σε 1-1,5 χρόνο μαξ, πας για αλλαγή 4άδα.

Γιατί rebuild ό,τι κι αν γίνει, ποτέ το αμορτισέρ δεν είναι το ίδιο με την αρχή και σαφώς θα χαλάσει πιο γρήγορα. Και κατά δεύτερον, θα πας να κάνεις rebuild στο rebuild;

Τέλος, αναφέρθηκες στα Β6. Αυτά δεν είναι με το πιο στενό καλάμι; Τα Β8 δεν είναι "καλύτερα" (και ανθεκτικότερα) ως τα χοντροκάλαμα; Επειδή μερικοί του είπατε να τα κουμπώσει πάνω και ότι δε χαλάνε εύκολα.

Υ.Γ. Εξαρτάται και από τη βόλτα που θα το κάνεις το αμάξι, απ'όσο θυμάμαι αυτό ήταν οικογενειακό αυτοκίνητο που το φορτώνανε όλοι σα γάιδαρο, πήγαινε μεταφορές παντού, ήθελες να του αλλάξεις και το χρώμα κτλ, το αμάξι δηλαδή πρέπει να είναι αρκετά ταλαιπωρημένο. Είσαι σίγουρος για ψαλίδια, ζαμφόρ (με τα μπαράκια της), άκρα, σινεμπλόκ κτλ ώστε να πεις είναι οκ ως προς αυτά, άρα να αλλάξεις και ανάρτηση που θα καταφέρει να δουλέψει ως προς τις δυνατότητές της;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Αύγ 2016, 14:11:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα,
Εχω 80.800χλμ.περασα σέρβις πριν 3 μέρες μαζι με αλλαγή φλαντζας κεφαλής.
Το χρησιμοποιούμε ως οικογενειακό,εδω επαρχία.του φορτώνω που και καμια κούτα για το μαγαζι αλλα τίποτα σπουδαίο. Ζαμφορ άκρα μπαράκια ζαμφορ ολα μια χαρα.μια βάση μηχανής θα χρειαστώ στο επόμενο σέρβις.

Το θεμα βάψιμο εχει γίνει απ τον ήλιο,νο πάρκινγκ γαρ! Και το ότι..το κυκλοφορεί απρόσεκτη γυναικα..μηχανικά άρτιος παντού!
Αμορτισέρ υπαρχουν μετα απο πολυ ψάξιμο.
1)Apexi (κόκκινα) 4αδα 200€ άγνωστη κατάσταση
2) Bilstein b6 χοντρομπουκαλα φ40,οχι σαν τα Β4 με περίπου 80.000χλμ χωρις να εχουν ανοιχτεί ποτε στα 140€
3) >> αλλα εχουν κανει rebuild πανω κατω ίδια χλμ (γύρω στα 70.000χλμ) €120
4) KW VARIANT 3 με Β6 πιςινα

Η αλλαγή θελω να γίνει γιατι σε παρατεταμένη στροφή το αμαξι πέρνει τρομακτική κλίση...το ΚΤΕΟ δε λεει τίποτα στα νούμερα αλλα ειναι πολυ Ζελέ!!

Τα Apexi δεν τα ειχα δει ξανα και δε ξερω τι ρολο Βαράνε ...αλλα φαίνονται να εχουν κ αυτά μεγάλο καλάμι ..


Δε θελω σε ενα χρόνο να ξανα ψάχνω αμορτισέρ αλλα δε θελω να βαλω και ΟΕΜ
Αν δε κάτσει η φαση με ενα απ τα παραπάνω ( ο μηχανικος μου τα εχει τα Β6 200.000 τωρα με 17αρα και ειναι ακομα θείκα που τα δοκίμασα προχτές)

Η επόμενη επιλογή ειναι Koni πορτοκαλί ...


Ερώτηση: εκτος απο C4 κάνουν αμορτισέρ απο 207 σε 307;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Αύγ 2016, 15:43:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

johnnym έγραψε:
Καλημέρα,
Εχω 80.800χλμ.περασα σέρβις πριν 3 μέρες μαζι με αλλαγή φλαντζας κεφαλής.
Το χρησιμοποιούμε ως οικογενειακό,εδω επαρχία.του φορτώνω που και καμια κούτα για το μαγαζι αλλα τίποτα σπουδαίο. Ζαμφορ άκρα μπαράκια ζαμφορ ολα μια χαρα.μια βάση μηχανής θα χρειαστώ στο επόμενο σέρβις.

Το θεμα βάψιμο εχει γίνει απ τον ήλιο,νο πάρκινγκ γαρ! Και το ότι..το κυκλοφορεί απρόσεκτη γυναικα..μηχανικά άρτιος παντού!
Αμορτισέρ υπαρχουν μετα απο πολυ ψάξιμο.
1)Apexi (κόκκινα) 4αδα 200€ άγνωστη κατάσταση
2) Bilstein b6 χοντρομπουκαλα φ40,οχι σαν τα Β4 με περίπου 80.000χλμ χωρις να εχουν ανοιχτεί ποτε στα 140€
3) >> αλλα εχουν κανει rebuild πανω κατω ίδια χλμ (γύρω στα 70.000χλμ) €120
4) KW VARIANT 3 με Β6 πιςινα

Η αλλαγή θελω να γίνει γιατι σε παρατεταμένη στροφή το αμαξι πέρνει τρομακτική κλίση...το ΚΤΕΟ δε λεει τίποτα στα νούμερα αλλα ειναι πολυ Ζελέ!!

Τα Apexi δεν τα ειχα δει ξανα και δε ξερω τι ρολο Βαράνε ...αλλα φαίνονται να εχουν κ αυτά μεγάλο καλάμι ..


Δε θελω σε ενα χρόνο να ξανα ψάχνω αμορτισέρ αλλα δε θελω να βαλω και ΟΕΜ
Αν δε κάτσει η φαση με ενα απ τα παραπάνω ( ο μηχανικος μου τα εχει τα Β6 200.000 τωρα με 17αρα και ειναι ακομα θείκα που τα δοκίμασα προχτές)

Η επόμενη επιλογή ειναι Koni πορτοκαλί ...


Ερώτηση: εκτος απο C4 κάνουν αμορτισέρ απο 207 σε 307;


Τα σχόλια για το αμάξι τα έγραψα επειδή σε έχω παρακολουθήσει που γράφεις και ρωτάς γνώμες. Γενικά για καλό το είπα. Wink

Εγώ δε θα έβαζα πάντως αμορτισέρ με τόσα χιλιόμετρα. Μεταχειρισμένα και με rebuild. Και γενικότερα κρατάω μια πισινή. Του μηχανικού σου μου κάνει τρομερή εντύπωση που λες τα έχει 200.000 χλμ με Β6, μου φαντάζει αδιανόητο τέτοιο νούμερο.

Θα έλεγα να βάλεις κάποιο καινούριο και όχι και τρελά ακριβό. Ψάξε Joni πορτοκαλί, αν τα βρεις γιατί άλλοι τα έχουν, άλλοι όχι. Κι επειδή το αμάξι είναι ταλαιπωρημένο και 1.4 8v κιόλας, βαρύ, αργό κτλ, μην ψάχνεις να ρίξεις μεγάλα ποσά. Προτιμότερο να τα μαζεύεις να πάρεις κάτι καλύτερο και εκεί σπρώξε όσα θες. Θα το χαρείς και περισσότερο.

Κι εγώ έχω το 206, μοντέλο 15ετιας και σκέφτομαι να το αλλάξω για καλύτερο, απλά το κρατάω γιατί κάποτε είχα δώσει μερικά χρήματα και όσο να'ναι καίει λίγο, είναι ελαφρύ και δεν έχω τρομερά προβλήματα (πλην 2012 που για ένα εξάμηνο χαλούσε ανά μήνα κι από ένα ανταλλακτικό, είτε μικρό πχ μια ντιζα ή μια βαλβίδα , είτε μεγάλο όπως δίσκος πλατώ). Αλλά ήταν ήδη αμάξι 12 ετών τότε.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Αύγ 2016, 16:28:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα συμφωνησω με το προλαλλησαντα

Αφου αργα η γρηγορα θα το αλλαξεις μη χαλας λεφτα σε βελτιωσεις
κανε μονο τα απαραιτητα
θες αμαρτισερ βαλε κατι οικονομικο (στη θεση σου θα εβαζα αυτα με τα 120 τα επισκευασμενα αλλα αν τα φοραει κανε και μια βολτα να τα δεις πως δουλευουν)

Θα διαφωνισω ομως οσων αφορα το ριμπιλτ
πολλες φορες λογο και καλυτερων ανταλλακτικων γινονται και καλυτερα απο καινουρια με μεγαλυτερη διαρκεια ζωης οποτε παιζει ρολο το που θα το κανεις και με ποσα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Αύγ 2016, 16:32:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχεις δίκιο.

Τα 200.000 εχουν γίνει,αλλα μιας και το αμορτισέρ ειναι εντελώς διαφορετικό απο το μαμα,μπορεί η αίσθηση να μη δείχνει τα 200.000..

Ο καθένας ξέρει το αυτοκινήτο του καλυτερα,και ειδικά αν ειναι αγορασμένο της κούτας ....

Τωρα αυτο με τα μεγάλα ποσά επειδη δε ξερω ποτε θα αλλαχτεί υο αυτοκίνητο,αλλα και ποτε θα αποκτήσω προσωπικό,θα ηταν μια καλη λύση η αλλαγή με μετέχειρα αμορτισέρ..η έστω τα Κονι (ναι βρηκα απόθεμα )

Σκέψου οτι άλλοι κάνουν 80.000 το χρόνο..ξερω οτι το αυτοκίνητο μου ειναι απλα ταλαιπωρημένο ηλικιακά...αλλα οτι χρίζει αλλαγή το ξερω ...μαρούλι που θα βρούμε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Αύγ 2016, 20:10:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mono AEK έγραψε:
Θα συμφωνησω με το προλαλλησαντα

Αφου αργα η γρηγορα θα το αλλαξεις μη χαλας λεφτα σε βελτιωσεις
κανε μονο τα απαραιτητα
θες αμαρτισερ βαλε κατι οικονομικο (στη θεση σου θα εβαζα αυτα με τα 120 τα επισκευασμενα αλλα αν τα φοραει κανε και μια βολτα να τα δεις πως δουλευουν)

Θα διαφωνισω ομως οσων αφορα το ριμπιλτ
πολλες φορες λογο και καλυτερων ανταλλακτικων γινονται και καλυτερα απο καινουρια με μεγαλυτερη διαρκεια ζωης οποτε παιζει ρολο το που θα το κανεις και με ποσα
ένας φίλος εκανε το μαμα custom (απ εξω λεει πεζό απο μεσα αλλη φαση) και ειναι τα τελευταία 6 χρονια ακομα σαν καινούριο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2016, 00:43:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να τονίσω σε αυτό το σημείο, ότι αν εν τέλει κάποιος επιλέξει το rebuild, θα πρέπει να ξέρει ΠΟΥ θα τα πάει και τι δουλειά κάνει αυτός που θα τα επισκευάσει...

Πιστεύω τα παιδιά εδώ πέρα θα ξέρουν ποιοι αξίζουν τα λεφτά τους και ποιοι όχι, ποιοι είναι φαρμακείο κτλ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2016, 01:22:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειμαι προσανατολισμένος στο αρχικής κατάστασης Β6 αμορτισέρ μιας και στην τελευταία μέτρηση ΚΤΕΟ εβγαλε πανω απο 80% σύνολο στην 4Αδα. Κ εχει και εγγύηση διότι ειναι απο μαγαζι με ανταλλακτικά κ οχι ιδιώτη.

Ποσο χάλια μπορεί να εχει γίνει σε σχέση με το μαμα ζελε;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2016, 14:31:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

johnnym έγραψε:
Ειμαι προσανατολισμένος στο αρχικής κατάστασης Β6 αμορτισέρ μιας και στην τελευταία μέτρηση ΚΤΕΟ εβγαλε πανω απο 80% σύνολο στην 4Αδα. Κ εχει και εγγύηση διότι ειναι απο μαγαζι με ανταλλακτικά κ οχι ιδιώτη.

Ποσο χάλια μπορεί να εχει γίνει σε σχέση με το μαμα ζελε;


Σε σχέση με το μαμά ζελέ, σαφώς είναι καλύτερο. Απλά τα 150 που θα δώσεις, οκ, δείχνουν ευκαιρία, απλά το ζήτημα είναι πόσο θα αντέξουν. Αν αντέξουν 30.000 χλμ και δε πεις τα αλλάζω, οκ, αν αντέξουν 10.000 χλμ και θες αντικατάσταση, τότε δε λέει. Αυτό εξαρτάται από το πόσο πετυχημένο είναι το rebuild, ποιος το έκανε, τι διαδρομές κάνεις, αν κοπανάς πεζοδρόμια, λακκούβες, πας σε χωματόδρομους, το φορτώνεις κτλ.

Το ΚΤΕΟ ώρες ώρες δείχνει νούμερα σωστά αλλά έχω ακούσει και περιπτώσεις να πάει αμάξι με καινούρια φορεμένα αμορτισέρ και να τα βγάλει 70%. Δε λέει κάτι αυτό, παίζει ρόλο και η πίεση των ελαστικών και άλλα πράγματα. Δε θα είμαι πάντως τόσο δύσπιστος ως προς το 80%, και τα δικά μου μετά από 8 χρόνια τόσο είναι (τα μπροστινά, γιατί τα πίσω πήρα πόδι τις προάλλες με καινούρια). Όσο για το αν είναι από ιδιώτη ή κατάστημα με ανταλλακτικά, έχει τεράστια σημασία τι όνομα έχει το κατάστημα και τι αξιοπιστία διαχρονικά. Ο καθένας μπορεί να λέει ότι δίνει εγγύηση και να πας μετά και να σου πει ότι ευθύνεσαι εσύ για τη φθορά.

Εμένα η προσοχή μου είναι κυρίως στα πίσω, μην την ακούσει καμιά βαλβίδα και σου κάνει twerking το αμάξι κάθε φορά που ανοίγεις ραδιόφωνο.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2016, 16:54:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα,σου επισήμανα παραπάνω οτι προσανατολίζομαι στα "μαμα" και οχι rebuilded...εξωτερικά εχουν μερικά σημαδάκια βεβαια..και 30.000 να κρατήσουν που δε νομίζω τοσο λιγο,με 150€ θα μπορώ να τα επισκευάσω...

Για τα apex εχεις ακούσει ποτε;
Τα KW με πισω Β6 πως σου ακούγονται;

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Σεπ 2016, 13:29:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα σας

Μιας και τα αμορτισέρ μου τα έφτυσαν τελείως,ευτυχώς μ έβαλαν το καλοκαίρι (τα πισω τερματίζουν με το παραμικρό χτυπάνε κλπ )

Εχω δοκίμασε μεχρι στιγμής Bilstein B6 με μαμα ελατήριο.πολυ καλο αλλα ακριβό και ενα σετ μεταχειρισμένα που βρηκα οι κωδικοί τους δεν υπαρχουν πουθενά..μου μυρίζει ελληνική πατέντα ρέπλικα..κατι

Monroe reflex το οποίο ειναι σαν το μαμα και πιο μαλακό

Bilstein b4 πιο σφικτο αλλα χτυπάει σαν το μαμα.

Αυτο που δεν εχω δοκιμάσει σε 307 αλλα θελω να μου πείτε αν τπ έχετε δοκιμάσει ειναι το Koni Str.t υο πορτοκαλί.. Είτε με μαμα ελατήριο είτε με 3 πόντους χαμήλωμα με προοδευτικό Ελατήριο.

Ακομα υπαρχουν και της apex για τα οποία δεν εχω ακούσει κ πολλα.

Εχει κανεις καμια αλλη πρόταση ; Εχω ακούσει και γι του cc η του 2λιτρου αλλα ειναι ακριβά και η αίσθηση σαν τα μαμα περίπου.θελω κατι σκληρότερο

Τι έχετε να προτείνετε; Καποιο άλλο συνδυασμό; Δε θελω να κοπανάει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Σεπ 2016, 18:36:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο 16αρι 307 του θειου μου, εβαλε μπρος-πισω απο 307 diesel με τα παλια του ελατηρια, επιμενει πως ειναι πιο ανθεκτικα λογο του οτι το diesel εχει πιο βαρυ μοτερ, εγω τον κραζω.. Ισως και να ειναι αληθεια, δεν εχω ψαξει κωδικους. Ελαχιστα πιο σκληρο απ το μαμα και ηδη εχει αρκετα χλμ με αυτα πανω, δηλωνει πολυ ικανοποιημενος


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Σεπ 2016, 20:59:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι υπάρχει κάποια λογική...αλλά η συμπεριφορά του αμορτισέρ πιστεύω ότι θα έχει τον ίδιο προσανατολισμό.Απ την άλλη του cc τα αμορτισέρ και ελατήρια δεν ακούγονται κακη ιδέα,αλλα παει πολύ το ταβάνι για καινούρια..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Σεπ 2016, 23:20:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην φοβάσαι την ανακατασκευή. Απλά να χρησιμοποιηθούν κορυφαίας ποιότητας λάδια και ο μάστορας να είναι έμπειρος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2033s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on