PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 1.4 Ζάντες,Ελαστικά,Διαστάσεις.

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

307 1.4 Ζάντες,Ελαστικά,Διαστάσεις.
195/65/15
75%
 75%  [ 3 ]
205/65/15
0%
 0%  [ 0 ]
205/60/16
25%
 25%  [ 1 ]
195/45/17
0%
 0%  [ 0 ]
205/40/17
0%
 0%  [ 0 ]
215/45/17
0%
 0%  [ 0 ]
225/45/17
0%
 0%  [ 0 ]
Άλλο
0%
 0%  [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 4

Συγγραφέας Μήνυμα
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούλ 2016, 00:14:23    Θέμα δημοσίευσης: 307 1.4 Ζάντες,Ελαστικά,Διαστάσεις. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα,
Έχω ενα 307 1.4 8V.Φοράει μόνο μια σκούπα.
Έχω τα μαμα ζαντολάστιχα 195.65.15.

Θέλω να αλλάξω ΚΑΙ Ζάντες (να βαλω Alloy) ΚΑΙ Λαστιχα..

ΤΑ 195/65/15 είναι στα rad ίσα με 225/45/17 αλλά προσθέτοντας 12cm σύνολο στην επαφή του αυτοκινήτου με το δρόμο,το αμάξι θα πεθάνει..

Έτσι λοιπόν Ψάχνω για μία ζάντα αν έχετε κατα νου που να ταιριάζει με το Πράσινο 307 μου(MOMO GTR έχω δει και μου αρέσει) αλλά και μια 4άδα ελαστικά.

Είμαι προς αναζήτηση για 17άρες (θεμα ομορφιάς) αλλά βλέπω πως τα 195 και 205 ελαστικα στις 17άρες είναι ακριβά..

Τι μου προτείνετε;

Ευχαριστώ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Andreasf1 (Ανδρέας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110

Ένταξη: 05 Δεκ 2012
Δημοσιεύσεις: 514
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούλ 2016, 00:53:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιστεύω η χρυσή τομή ίσως είναι μια 16αρα ελαφριά (βλέπε καμία oz ultra κτλ ή κάτι πιό οικονομικό όπως mak xlr) με λάστιχο 195/60/16. Ούτε θα μεγαλωσεις σαν πέλμα και ίσως πέσεις και σε κιλά ή στην χειρότερη να μείνεις στα ίδια με τώρα. Το θέμα είναι οτι πρέπει να βρεθεί ζάντα που να ειναι 6" φάρδος για να κάτσει το 195 καλά.


Peugeot 2 0 7 | GT HDI |
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούλ 2016, 12:06:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα.

Τωρα εβαλα τις διαστάσεις που μου είπες στην εφαρμογή αλλα και τη διάσταση 205/40/17 που προτιμώ λογο ομορφιάς.Η διαφορά στα rad με τις ήδη υπάρχων φαινεται στις φωτό που επισυνάπτω .Παρατηρησα πως και οι 2 διαστάσεις εχουν ακριβά ελαστικά πάντως στα 100€/κομμάτι για επώνυμα.
Για ζάντες οπτικά δε ξερω τι μπορεί να ταιριάξει αλλα εχω ερωτευτεί το 307 με τις 17 άρες για αυτο και κοιτάζω τη 17αρα διάσταση!

195/60/16
[/img]

205/50/17
[img][/img]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούλ 2016, 13:54:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρόσεξε πάντως κάτι σημαντικό...

Με 17άρα ζάντα και το 8βάλβιδο μοτέρ των 75 γαϊδουριών, το βαρύ 307, θα χάσει πολύ μετά. Είναι που είναι ήδη ψόφιο σαν κινητήρας...Σκέψου κιόλας ότι το 16βάλβιδο ήθελε σχεδόν 13" για 0-100, το 8βάλβιδο με τα 75 πόσο θα πηγαίνει πλέον...Και με 17άρα, μην κοιτάς μόνο την ομορφιά, αλλά και πώς θα επηρεαστεί όλο το πάτημα του αυτοκινήτου στο δρόμο.

Συνεπώς, δεν είναι μόνο το κόστος που θα πρέπει να σκεφτείς. Όχι μόνο θα πληρώσεις κάτι αρκετά ακριβά για ένα παλιό μοντέλο, αλλά θα καταστρέψεις και το αμάξι σου σε απόδοση και στήσιμο. Πρόσθεσε κάτι παραπάνω μελλοντικά και πήγαινε άλλαξε και αμορτισέρ καλύτερα με τα λεφτά που θα γλιτώσεις με τις 16άρες. Τουλάχιστον τότε, θα έχεις και άλλη ζάντα και άλλο ελαστικό και νέο σετ αμορτισέρ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούλ 2016, 15:28:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα η απορρια μου ειναι..αν πχ με το μαμα στήσιμο εχει (195/65:15) ας πούμε ακτίνα της ροδας 1μετρο...

Αν βαλω 195/60/16 θα αυξηθεί η ακτίνα κατα 0.93%.το ύψος του ελαστικού 0.59cm και η συνολική ακτίνα κατα 1.86cm

θελω να αποφύγω την πολυ μεγάλη ακτίνα-περίμετρο της ροδας για να μη ψοφήσει περισσότερο το γαϊδούρι μου...σωστα;

Αν δείτε όμως την διαφορά τπυ 195/65/15 με το 205/50//17 ειναι μικρότερη με αυτη τπυ 195/60/16...Δε ξερω αν το σκεφτομαι σωστα αλλα το μονο που Παει "στραβα" ειναι ο 1 πόντος ανα ελαστικό,άρα περισσότερη τριβή..ειδάλλως σαν "ροδα" με τη 17 ειναι κοντύτερα στο ήδη υπάρχον στήσιμο

Δε ξερω αν κάνω λάθος αλλα σύμφωνα με τους αριθμούς αυτο βλεπω.
Κ εγω ετσι το σκεφτομαι οτι με τη 17αρα δε θα ξεσερνει καθόλου αλλα οι αριθμοί λένε αλλα...

Και με 225/45/17 βλεπω οτι ολα στο σύνολο με μια μικρή απόκλιση 0.03% ειναι ιδιο! Δηλαδή αν βαλω τη 15αρα μου δίπλα στη 17 ειναι ακριβός ίδιες σε περίμετρο,απλα η 17αρα εχει μικρότερο προφιλ και μεγαλύτερη ζάντα ενώ η 15 το αντίθετο.το ύψος όμως ειναι το ιδιο(πχ το κενό στο θωλο θα ειναι το ίδιο)


Εκει το κύριο πρόβλημα ειναι το πλάτος όπου με 12cm σύνολο παραπάνω τριβή στο δρόμο θα ξεψυχήσει [img][/img]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
309 lover (Ευθύμης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 309 & Peugeot 308 GT

Ένταξη: 08 Νοέ 2014
Δημοσιεύσεις: 117

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούλ 2016, 21:30:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Περα απο το πλατος πελματος ξεχνας και μια αλλη σημαντικη εννοια που ονομαζεται μη αναρτουμενη μαζα. Γι αυτο και τα παιδια σου προτεινουν το πολυ 16αρα. Γιατι και 195 να βρεις και να βαλεις σε 17αρα με ιδια περιμετρο συνολικα το πιθανοτερο ειναι να εχεις ανεβει δυο και τρια κιλα τουλαχιστον ανα τροχο οποτε και αντιμετωπιζεις αρκετα μειωμενες επιδοσεις και αυξημενη καταναλωση συν την αλλαγη της λειτουργιας της αναρτησης προς το χειροτερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2016, 09:21:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

johnnym έγραψε:
Εμένα η απορρια μου ειναι..αν πχ με το μαμα στήσιμο εχει (195/65:15) ας πούμε ακτίνα της ροδας 1μετρο...

Αν βαλω 195/60/16 θα αυξηθεί η ακτίνα κατα 0.93%.το ύψος του ελαστικού 0.59cm και η συνολική ακτίνα κατα 1.86cm

θελω να αποφύγω την πολυ μεγάλη ακτίνα-περίμετρο της ροδας για να μη ψοφήσει περισσότερο το γαϊδούρι μου...σωστα;

Αν δείτε όμως την διαφορά τπυ 195/65/15 με το 205/50//17 ειναι μικρότερη με αυτη τπυ 195/60/16...Δε ξερω αν το σκεφτομαι σωστα αλλα το μονο που Παει "στραβα" ειναι ο 1 πόντος ανα ελαστικό,άρα περισσότερη τριβή..ειδάλλως σαν "ροδα" με τη 17 ειναι κοντύτερα στο ήδη υπάρχον στήσιμο

Δε ξερω αν κάνω λάθος αλλα σύμφωνα με τους αριθμούς αυτο βλεπω.
Κ εγω ετσι το σκεφτομαι οτι με τη 17αρα δε θα ξεσερνει καθόλου αλλα οι αριθμοί λένε αλλα...

Και με 225/45/17 βλεπω οτι ολα στο σύνολο με μια μικρή απόκλιση 0.03% ειναι ιδιο! Δηλαδή αν βαλω τη 15αρα μου δίπλα στη 17 ειναι ακριβός ίδιες σε περίμετρο,απλα η 17αρα εχει μικρότερο προφιλ και μεγαλύτερη ζάντα ενώ η 15 το αντίθετο.το ύψος όμως ειναι το ιδιο(πχ το κενό στο θωλο θα ειναι το ίδιο)


Εκει το κύριο πρόβλημα ειναι το πλάτος όπου με 12cm σύνολο παραπάνω τριβή στο δρόμο θα ξεψυχήσει [img][/img]


Σε καταλαβαίνω, έχεις σκαλώσει με τις 17άρες, αλλά όλοι σου λέμε ότι μπλέκεις πολύ μετά. Θα δώσεις ΑΡΚΕΤΑ χρήματα, σε ένα αμάξι 15ετίας, με ψόφιο μοτέρ, θα του χαλάσεις το στήσιμό του, θα του προσθέσεις βάρος, θα του πεθάνεις τις ήδη ψόφιες επιδόσεις που έχει και στο τέλος το gain της "ομορφιάς" του αμαξιού, θα είναι στην ουσία "pain". Θα σε κουράσει στο να το οδηγείς.

Αντ'αυτού, πρέπει να ψαχτείς το πολύ πολύ ως 16. Κι αυτό με αρκετή προσοχή και πάλι. Θα μειώσεις και το κόστος απο 17άρια ελαστικά εφεξής και δε θα αλλοιώσεις πολύ το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Και όπως σου είπα, δώσε άντε και κάτι παραπάνω και βάλε after market αμορτισέρ. Τότε είναι που θα το χαρείς κιόλας λιγάκι. Ειδάλλως, πολύ απλά θα είναι ανούσια κατανάλωση χρημάτων και μετά από λίγο θα ψάχνεις τρόπο να ξεφορτωθείς 17" ζάντες κι άντε να βρεις να τις δώσεις.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2016, 11:27:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα
Ναι οντως θα ψάξω για 15αρες η 16.
Ήθελα να ρωτήσω,μου άρεσαν ενα ζευγάρι γνήσιες που μοιάζουν με τις challenger πολυ, γενικά αν μου αρεςει κάποια γνήσια μεταχειρισμένη της Peugeot να την προτιμήσω;

Ακομα,τωρα φοράω το continental premium contact 5 195/65/15.

Θα μου άρεσε να πέσω σε προφιλ στο ελαστικό ώστε να σφίξει λιγο το αμάξι.τα αμορτισέρ ειναι συο προγράμμα να αλλαχτούν..η με Bilstein b6 η με Koni πορτοκαλί...

Τι διάσταση θα μπορούσα να προτιμήσω σε 15αρα και τι σε 16αρα;

Κάποια γνώμη για μοντέλα ζάντες που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω;

Τι πλάτος καρέ offset κλπ ψάχνω,αν βρω κατι να ξερω...

Ευχαριστω

Υ.Σ δε ξερω αν θα ξανα έβαζα continental premium contact 5 διότι τρώγεται απίστευτε γρήγορα!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
poularas (George)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) Quicksilver (2002)

Ένταξη: 20 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 15
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούλ 2016, 04:26:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως οπως σου ειπαν και οι προηγούμενοι θα σου προτείνω να μείνεις με 15αρα (αντε 16), επειδη το οδηγαω συχνα το 307 με τον 8βαλβιδο ειναι πολυ ψοφιο και αν πας για παραδειγμα σε 17αρα θα ζοριζεις πολυ το αμάξι για ενα σβελτο ξεκινημα. Σε στήσιμο οπως σου ειπε και ο TopGear δεν αξίζει να ασχοληθείς καθόλου.

Πληροφορίες για offset κλπ εδώ: http://www.wheel-size.com/size/peugeot/307/2002/#trim-14i-eudm
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1228s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on