PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αρχίζει η F1
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 72, 73, 74  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Μάρ 2004, 21:58:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από τον σημερινό αγώνα, μου έμειναν τρία πράγματα....

1) Για δεύτερο σερί (!!!!????) αγώνα, έσπασε ο κινητήρας του Raikonen. Eν έτη 2004, νομίζω το οτι σπάει ένας κινητήρας, λέει πολλά.....
2) Ο Schumi οδηγάει με το ίδιο πάθος και κυνηγάει την νίκη. σαν να μην έχει κανένα πρωτάθλημα στην πλάτη..... Άλλη κλάση....
3) Ο κυριότερος ανταγωνιστής του Schumacher φέτος για το πρωτάθλημα, θα είναι ο Barrichello (επίσης και αυτό λέει πολλά για τους υπόλοιπους.....)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Μάρ 2004, 23:08:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα δεν θελω να πω οτι "σας το πα".. αλλα οποιος περιμενε κατι διαφορετικο εεεεε...εγω ειχα προειδοποιησει..

Στις 9 Μαρτιου εγραψα: "Οσο και αν πολλοι ελπιζουν στη ζεστη να αλλαξει κατι, το κενο ειναι τοσο μεγαλο που στη χειροτερη απλα να "κουραστει" η Ferrari για να νικησει."

Οπως και εγινε, ο Μοντογια πιεσε αρκετα αλλα δεν κατεφερε τιποτα. Και βασικα ειναι τυχερος ο Μοντογια που ο Μπαριτσελο ειχε πιο σκληρα λαστιχα (περιμενε ηλιοφανεια και θερμοκρασιες >50 Κελσιου που καταστρεφουν τα λαστιχα, ενω τελικα η κατασταση ηταν πιο ηπια με συννεφια και γυρω στους 40κατι) και ετσι τελικα δεν τραβηξαν οπως περιμενε.

Οσο για το Ραικονεν εσπασε το κιβωτιο (στον προηγουμενο αγωνα εσπασε το ψυγειο οποτε και στη συνεχεια εσπασε ο κινητηρας).

Αξιο αναφορας ειναι οτι η Ρενο κανει οτι κανει (απο αποψη αποτελεσματος) με 17200 στροφες ενω βλεπεις ομαδες οπως Sauber, Ferrari, Williams, Bar παιζουν πανω απο 18500.

Γι'αυτο λεω.. Μολις ανεβασουν τις στροφες θα παιξουν καλυτερα. Αν και βεβαια οταν βλεπεις οτι τα bridgestone τραβανε υπο τις χειροτερες για αυτα συνθηκες τοτε επαναλαμβανω οτι ολα δειχνουν οτι εχουμε κλασικη περιπτωση "ευκολου πρωταθληματος".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάρ 2004, 15:42:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγω μετα απο τον αγωνα που σημειωτεον ξυπνησα να δω αλλα απο την βαρεμαρα με ξανα πηρε ο υπνος μετα την μεση (στην αρχη ελπιζες να δεις κατι καλο και ειδικα οταν ο Μοντογια δεν αφηνε τον Σουμι ναπομακρυνθει-αλλα τελικα φενεται οτι ο Σουμι ελεγχε την διαφορα και πιεζε οσο επρεπε) βλεπω ενα ευκολο πρωταθλημα για την Φερραρι ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΤΑΙ (2002) ΑΛΛΑ επειδη φετος ηταν χρονικα ετοιμη την καταλληλη στιγμη να χτυπησει αγωνες στην αρχη μευκολια ωστε να παρει προβαδισμα που δεν θα μπορει νανατραπει ευκολα στη συνεχεια.Ολα δειχνουν οτι και στον επομενο αγωνα θα νικησει ο Σουμαχερ αφου στα υπερ ειναι και η τεραστια εμπειρια που παιζει θετικα σε καινουργιες πιστες.
Υστερα απο τις δηλωσεις του Ρον Ντενις οτι θα ειναι ετοιμοι να χτυπησουν αγωνες απο την Βαρκελωνη (με μειον 25-35 βαθμους στο πρωταθλημα τουλαχιστον) και εναν Μοντογια να μην ειναι διατεθιμενος να κοντραρει οπως τα προηγουμενα χρονια με τον 'τροπο' του τις Φερραρι πρεπει να περιμενουμε κανεναν Μπαττον η Αλονζο η τελικα τον Μπαρικελο να χτυπαει τον Σουμαχερ ο οποιος φετος δειχνει ποιο σοβαρος απο ποτε (τα προηγουμενα χρονια η Φερραρι μπορει να κερδιζε αλλα λογο υπερβολικης εμπιστοσυνης ο Σουμαχερ εδινε ολο το βαρος στον αγωνα,φετος δουλευει πολυ και στα δοκιμαστηκα).
Τελος οι Ιαπωνες δουλεψαν πολυ τα λαστιχα τους -με το πολυ θετικο οτι δουλευουν στην ουσια μονο για την Φερραρι-.
Στα πολυ θετικα η αποδοση Ρενο και Αλονζο και BAR και Μπαττον που μαζι με Ραικοννεν και ισως Χαιντφελτ και Βεμπερ να αποτελεσουν την νεα γενια πρωταθλητων (τον Μπαττον τον κοβω στην Γουιλιαμς πολυ συντομα αν δεν γινει κανα κορυφαιο και η Bar αρχισει να χτυπαει πρωτιες).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Μάρ 2004, 00:48:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπααα.. Ο Μπατον θα μεινει στη BAR μαλλον. Η ομαδα βελτιωνεται (βασικα αμφιβαλλω αν μπορει να βελτιωθει περαιτερω) αλλα προσεξε τι γινεται. Η Χοντα θα αποφασισει στη μεση της χρονιας αν θα συνεχισει τη συμμετοχη της στη Φορμουλα 1. Εκει θα παιχτουν πολλα. Αν η απαντηση ειναι οχι, τοτε μαλλον ο Μπατον θα την κανει γιατι η BAR θα πεσει. Αν μεινει η Χοντα, θα μεινει και ο Μπατον.

Τωρα γιατι ο Μπατον θελει να μεινει? Βασικα ο γιος του Ντεηβ Ριτσαρντς και ο Μπατον ειναι φιλοι, οποτε ο Ριτσαρντς προσεχει τον Μπατον ιδιαιτερα.

Οσο για τη Φεραρι, εχουμε μια περιπτωση παρομοια με το 2002 αλλα εδω εχει να κανει με μια σειρα παραμετρων.

1) Η ρενο εχει αμαξι αλλα δεν εχει κινητηρα (στροφαρει 17200 αντι 18600 που ειναι οι κορυφαιοι)
2) Η Γουιλιαμς εχει κινητηρα αλλα το οχημα ειναι απλα καλο
3) Η Μακλαρεν εχει ισως το καλυτερο σασι απο αποψης βαρους και κεντρου βαρους, μετρια αεροδυναμικη και κακη αναρτηση. Ο κινητηρας ειναι μετριος. Ειναι καπου στη μεση μεταξυ του πατου (Ρενο) και της κορυφης (BAR,Ferrari,Williams)
4) Η BAR εχει μετριο σασι, μετρια αεροδυναμικη και τοπ κινητηρα.
5) Η Φεραρι εχει ψιλοβαρυ σασι με μετριο κεντρο βαρους. Αεροδυναμικα ειναι 2η μετα τη Ρενο. Ο κινητηρας της ειναι πανω κατω στα ιδια κορυφαια επιπεδα με τον Χοντα και τον BMW.

Η μεγαλυτερη διαφορα ειναι οπως παντα στα λαστιχα. Τα bridgestone αυτη τη στιγμη εχουν το πλεονεκτημα. Αυτο φανηκε καθαρα καπου στα τελη Φεβρουαριου (τεστ στην Ιμολα) οταν "εσκασαν" μυτη τα καινουρια λαστιχα της Bstone και γινανε κατευθειαν οι Φεραρι 1.5-2 δευτερολεπτα γρηγοροτερες στο γυρο.

Δυστυχως για εμας (τους θεατες), η Μισελεν αρνειται να αναλαβει δραση και παραπεμπει τις ομαδες της να δουλεψουν σκληροτερα λεγοντας οτι δεν φταινε αυτοι για την αποδοση των ομαδων τους και που χανουν απ'την Φεραρι. Την ιδια ωρα απ'την Φεραρι λενε οτι υπευθυνα για τη νικη ειναι τα Μπριτζεστον.

Αλλα αυτα τα σχολια λιγα λενε σε σχεση με αυτο που ολοι οσοι παρακολουθουν τα χειμερινα δοκιμαστικα διαπιστωσαν μονοι τους (με το που φορεθηκαν δηλαδη τα καινουρια λαστιχα, μεταμορφωθηκε το F2004).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Μάρ 2004, 04:51:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνω μεχρι ενα σημειο αλλα πιστευω οτι τα BRIDGESTONE δεν εγιναν ξαφνικα τα καλιτερα λαστιχα παντου αλλα εγιναν εφαμιλα με τα ΜΙCHELIN εκει που χανανε και με το πλεονεκτημα σε χαμηλες θερμοκρασιες.
και αυτο εγινε ορατο στον αγωνα που ενω στην Αυστραλια ο Σουμαχερ ειχε φυγει μπροστα και ο Μπαρικελο πισω τωρα και ο Μπαρικελο ηταν στριμωχτα και ο Μοντογια ακολουθουσε τον Σουμι ολο τον αγωνα.Και αν δεν επεφτε και λιγακι η θερμοκρασια και δεν ειχε ψιχαλισει μπορει να βλεπαμε και την Williams προφυλαχτηρες με την Φερραρι

Απλα οπως το ειπες η Φερραρι κερδιζει επειδη εχει τον καλιτερο συνδιασμο σασι-μοτερ-λαστιχα συνολικα.Δηλαδη το αυτοκινητο ειναι καλιτερο(σαν συνολο) οπως και περυσι αλλα φετος δεν χανουν απο τα λαστιχα.Βαλε και την απαιχτη αξιοπιστια που παιζει σημαντικοτατο ρολο φετος και εχεις μια χρονια 2002 σε αποτελεσματα με ενα αμαξι λιγο καλιτερο απο την f2002 δυο χρονια μετα.
Και δικιο εχει η Μισελεν τελικα.Δεν γινεται να δινει λαστιχα συνεχεια καλιτερα ωστε να κερδιζουν οι ομαδες της.Πρεπει να βελτιωθουν και τα σασι και τα μοτερ,μονος σου τα ειπες.Τα Μισελεν αποδιδουν σχεδον τα ιδια,δεν ειναι παραλογο να ζητας βελτιωση στο καλο και να μην βελτιωνεις κατι κακο?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Μάρ 2004, 05:28:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο που μπορω να σου πω με βεβαιοτητα ειναι οτι περυσι η υπεροχη των Μισελεν υπερεκτιμηθηκε πολυ. Η bar που αλλαξε απο Bridgestone σε Μισελεν ειπε οτι η διαφορα ειναι της ταξης του 0.25 δευτερα/γυρο που κερδισε με τα Μισελεν.

Παντως σημειωσε οτι το κενο στην Αυστραλια ηταν απλα ΤΕΡΑΣΤΙΟ, ενω στη Μαλαισια ηταν μικρο. Βεβαια ο Μπαρικελο δεν μπορει αν συγκριθει γιατι φοραγε σκληροτερη γομα (περιμενε να εχει θερμοκρασιες 50+ που θα κατεστρεφαν τη μαλακη που φοραγε ο Σουμι, αλλα τελικα δεν εκατσε).

Για να δουμε τι θα γινει και στο Μπαχρειν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Μάρ 2004, 14:17:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδη ρε συ Alex, αν ειναι οπως τα λες (και που ετσι ειναι), θα καθοταν ειτε στον "αχωνευτο", ειτε στο Μπαρικελο?!?!?


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάρ 2004, 00:42:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω αν σου φαινεται περιεργο παντως ειναι εντελως φυσιολογικο, 2 διαφορετικες γομες να αποδιδουν καλυτερα κατω απο διαφορετικο σετ παραμετρων. Στην πολυ ζεστη τα μαλ**α λαστιχα πετανε φουσκαλες (βασικα ειναι το φαινομενο blistering) οποτε και χανεις τρελο χρονο στην πιστα γιατι δεν παταει ομοιομορφα. Αν εκει εχεις λιγο πιο σκληρο λαστιχο, σωθηκες.

Αν παλι φορας τη σκληρη γομα και η θερμοκρασια δεν αναιβει, θα υποστεις την απωλεια της προσφυσης οποτε και θα χασεις σε σχεση με τον αλλο που φοραει μαλακη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάρ 2004, 04:09:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον το οτι η Φερραρι αυτη την δεδομενη στιγμη ειναι μπροστα απο τον ανταγωνισμο οφειλεται σε πολλους παραγοντες.
1. Η περσινη φερραρι ειχε σχεδιαστει προ καινουργιων κανονισμων της ΦΙΑ με μακρυ μεταξονιο για καλιτερη αεροδυναμικη και με δεδομενο οτι ο ερματισμος του μονοθεσιου θα ειναι τετοιος ωστε να αποδιδει καλιτερα με γεματα ρεζερβουαρ ετσι οταν βγηκαν οι πρωτοι κανονισμοι οι κοκκινοι τρεχαν και δεν εφταναν μαποτελεσμα σε καθε αγωνα να υπαρχει προβλημα ερματισμου αφου τωρα πλεον ηταν αποδοτικοτερο ταμαξια να ξεκινουν με καυσιμα για 12-15 γυρους μαζι με τους γυρους προκρισης και η Φερραρι απεδιδε καλιτερα με καυσιμο για 20+.Φετος το μεταξονιο κοντυνε αρκετα και το μονοθεσιο ειναι σχεδιασμενο ναποδοσει με λιγο καυσιμο καλιτερα εξου και οι πολ που περσι εβλεπαν με κυαλια.
2. περσι η Μισλεν ξεκινησε 3 προγραμματα ελαστικων ενα για την Mclaren με τα κοντα ημιαξονια (και την διπλη καρινα στηριξης της μπροστα αναρτησης) ενα για την ρενο με τα μακρυτερα που ηταν και στην ουσια η συνεχεια του υπαρχοντος και ενα για την williams που στην ουσια ηταν παρομοιο με της ρενο (περσι ολα αυτα).Αποτελεσμα: 3 κορυφαιες ομαδες να δοκιμαζουν ελαστικα και να φερνουν πολυτιμες τηλεμετριες και μαζι το ελευθερο των δοκιμων για 2 ωρες που χρησιμοποιουσε η Ρενο αντι γιαπεριοριστες μεταξυ των αγωνων συνθετουν ενα κλιμα υπερ της Μισελεν την ωρα που στη bridgestone η εξελιξη κολαει στα μεσα της χρονιας αφου μονο η Φερραρι εφερνε δεδομενα πισω-μια και μονο ομαδα.
Φετος μαζι με την Φερραρι 2004 τρεχει και η f2003 με τα χρωματα της Ζαουμπερ αφου η Φερραρι μαζι με το φετινο μοτερ παρεδοσε πληρως και ολα τα σχεδια και δεδομενα της 2003GA. Αποτελεσμα:2 ομαδες η Bridgestone η οποια δουλευει και στο φουλ να καλυψει το χαμενο εδαφος.
Η Βar δεν αποδιδει τα μεγιστα των Μισελεν φετος αφου η williams γυρισε στην διπλη καρινα με τα κοντα ημιαξονια και στην ουσια εμεινε η Ρενο στο ενα προγραμμα και mclaren,williams στο αλλο μαποτελεσμα εκει τα Μισελεν να αποδιδουν καλιτερα και η Ρενο να μενει πισω στην ουσια ακομα περισσοτερο (το οποιο δεν φενεται αφου εχει καλιτερο μονοθεσιο απο την mclaren και με την εξελιξη του μοτερ θα εχει συντομα και απο την williams)
H ΒΑR αν φετος ειχε μεινει στην bridgestone θα ηταν ακομα καλιτερη και ισως μπροστα απο την Γουιλιαμς στους πρωτους αγωνες ετσι οπως εξελιχθηκαν.Η συγκριση που εκανε η bar με τα περσινα δεδομενα ηταν αστοχη αφου το μονοθεσιο της που μπροστα μοιαζει αρκετα με την φερραρι και εχει μακρυα ημιαξονια πηρε απο την Μισελεν τα υποδηεστερα στην ουσια λαστιχα απο το ζευγαρι αφου αυτη τη στιγμη θεωρουνται καλα τα μισελεν που παιρνει mclaren kai williams.
Το πορισμα:ο 'αχωνευτος για πολλους' φετος θα κανει περιπατο (στα gp, oχι στη βαθμολογια το τονιζω)
και δικαιολογημενα αφου το μονοθεσιο ειναι καταλληλο να τσιμπαει τις πολ και τα λαστιχα θα εξελιχθουν ακομα περισσοτερο.
παρολο που η Φερραρι ειναι μπροστα οι 8 βαβμοι του δευτερου και οι 6 του τριτου ειναι ικανοι να κρατησουν ζωντανους στην διεκδηκηση πολλους οδηγους.Σκεφτειται πως θα ηταν η βαθμολογια τωρα με το παλιο συστημα (Σουμαχερ 20,Μπαρικελο 9,Μοντογια 8 χαιρετισματα ειδη θα ειχε την πολυτελεια να χασει ενα γκραν πρι και παλι να ειναι μπροστα).Εδω ο Ραικονεν περσι παραλιγο να παρει πρωταθλημα με μια νικη!!!!! ολη τη χρονια.
Τελος,παρολο που η Μισελεν θα μεινει πισω αποσο φενεται και παροτι η mclaren θα εχει μονοθεσιο να χτυπησει πρωτιες στα μεσα της χρονιας το πρωταθλημα ειναι θολο ΓΙΑΤΙ:
1.Βαθμολογια
2.Η williams εχει το δυνατοτερο μοτερ και με την νεα μουρη εκμεταλλευεται πληρως την καινοτομια της διπλης καρινας στηριξης της αναρτησης με το πλεονεκτημα της πολυ καλης ροης αερα κατω απο το μονοθεσιο οταν βρισκεται κοντα σε προπορευομενο αμαξι και με ΠΟΛΥ καλιτερη δυναμικη προσπερασης αφου δεν διαταρασεται το μονοθεσιο ετσι.
3.Η Μclaren εχει το κορυφαιο σασι,ξεπερναει τα προβληματα (ολα αυτα που ξεκινησαν απο την εποχη της βυρηλιοαπαγορευσης)και εχει και το πλεονεκτημα της ελαφρα καλιτερης αεροδυναμικης (οχι οσο η γουιλιαμς) αφου δουλευει την διπλη καρινα τα τρια τελευταια χρονια (την στιγμη που η φερραρι ειναι προσκολλημενη στην μονη).
4.Η Ρενο που θα διαφωνησω στα μεγιστα περι καλιτερης αεροδυναμικης (συνολικα)αφου παρολο που το αυτοκινητο ειναι οντως πολυ καλο αεροδυναμικα εχει την μονη καρινα και το μονοθεσιο διαταρασεται περισσοτερο οταν προσπαθει να προσπερασει προπορευομενο ειναι και αυτη στο κολπο αφου εχει καλο σασι,καλο μοτερ και καλη αεροδυναμικη με προοπτικες νανεβασει στο φουλ την αποδοση του μοτερ.
5. Η Βar με το δευτερο καλιτερο μοτερ,καλο σασι,μετρια αεροδυναμικη θα κλεψει βαθμους και μπορει να κλεψει απο τις ομαδες της μισελεν αλλα θα στερησει και απο τον Μπαρικελο (ηδη το εκανε)
Το πρωταθλημα θα γινει μπαχαλο μετα τον Απριλιο και θα το δειτε,εκτος αν ο Σουμαχερ δεν ατυχησει ΠΟΥΘΕΝΑ και παρει 60βαθμους στα πρωτα 6gp (και ο Μπαρικελο ολες τις δευτερες η τριτες θεσεις)πραγμα δυσκολο.
ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΑΜΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΜΙΑ WILLIAMS ΝΑ ΠΑΙΡΝΑΕΙ ΦΕΡΡΑΡΙ (Σουμαχερ)ΣΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΗ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΘΡΙΑΜΒΟΥΣ Bluegrab γιατι ειναι πολυ πιθανο να το δουμε φετος (αν τον φτασουν πρωτα)ΕΓΩ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΩ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΙΟ ΤΕΧΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ( Very happy Very happy Very happy )


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
HackerWerger 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 20 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 49

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Μάρ 2004, 16:20:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω ότι ο τίτλος του thread πρέπει να αλλάξει σε "Τελειώνει η F1".
Γενικώς μια απ'τα ίδια.. Ο Shumacher είναι και πάλι πολύυυυ μπροστά από τον ανταγωνισμό και η Ferrari δεν παίζεται (πάλι!).
Β.Α.Ρ.Ε.Θ.Η.Κ.Α!
Αλλάξαν τους κανονισμούς, ο άνθρωπος που ίσως μπορούσε να νικήσει τον Μιχάλη, πήγε σε μεγάλη (υποτίθεται) ομάδα (Raikonen -> McLaren).. Τι μένει;; Να φύγει επιτέλους ο Shumi! Αυτός δεν βαρέθηκε;;
Όπως λέει και ο Γεωργίου: ΗΜΑΡΤΩΝ!!


Wake up!!!
Time to die...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Μάρ 2004, 22:28:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ολα κυκλους κανουν, don't worry. Ετσι ειναι αυτα, απλα η Φεραρι θα εχει παντα πλεονεκτημα σε σχεση με τις αλλες ομαδες. Και λογω του ονοματος και λογω των οπαδων. Αυτα τα 2 τις εξασφαλιζουν τεραστια ποσα απο "ειδικες" συμφωνιες, σπονσορες αλλα και εμπορευματα. Οποτε τι περιμενεις?

Παντως γενικα απο αποψη αποτελεσματος δεν το βλεπω να εχει ενδιαφερον...Εκτος απ'τη Ρενο που θα ανεβασει λιγες στροφες αργοτερα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Μάρ 2004, 02:22:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλα δειτε την διαφορα προυπολογισμου των ομαδων για να καταλαβετε γιατι η Φερραρι ειναι δυσκολο να μην εχει πλεονεκτημα
Φερραρι 302 $ εκ.δολαρια
Toyota 285 $ εκ.δολαρια
Mclaren 186 $ εκ.δολαρια
Renault 192 $ εκ.δολαρια
Williams 165 $ εκ.δολαρια
Bar 130 $ εκ.δολαρια

η φερραρι ξοδευει τα διπλασια σχεδον λεφτα απο την mclaren (με δυσαναλογο αποτελεσμα βεβαια αφου δεν ειναι δυο φορες ποιο γρηγορη Laughing )
Πελατης η toyota που παρολο που προσπαθει πολυ και ριχνει λεφτα δεν εχει καταφερει τιποτα σπουδαιο-ας περιμενουμε και το περιβοητο πακετο που θαλλαξει το τωρινο μονοθεσιο εντελως και κρινουμε- και σε πολυ καλο δρομο η Bar με μικρο Budget φερνει πλεον καλα αποτελεσματα-στην Γαλλια στις δοκιμες παλι ο Βutton ηταν πολυυυ μπροστα απο ρενω,mclaren


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Απρ 2004, 01:31:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γνωριζει κανεις τι ωρα θα ειναι το g.p στο Μπαχρειν?
ειναι μια ωρα μπροστα απο εμας,αλλα θα ξεκινησει 2 η κανονικα στις 3 ?αφου νομιζω οτι σε μικρες διαφορες απο το greenwich η ωρα προσαρμοζεται ωστε να ξεκιναει στις 13:00 (ωρα Αγγλιας).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Απρ 2004, 07:42:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
γνωριζει κανεις τι ωρα θα ειναι το g.p στο Μπαχρειν?

14:30 ώρα Ελλάδος.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Απρ 2004, 08:35:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
Απλα δειτε την διαφορα προυπολογισμου των ομαδων για να καταλαβετε γιατι η Φερραρι ειναι δυσκολο να μην εχει πλεονεκτημα
Φερραρι 302 $ εκ.δολαρια
Toyota 285 $ εκ.δολαρια
Mclaren 186 $ εκ.δολαρια
Renault 192 $ εκ.δολαρια
Williams 165 $ εκ.δολαρια
Bar 130 $ εκ.δολαρια

η φερραρι ξοδευει τα διπλασια σχεδον λεφτα απο την mclaren (με δυσαναλογο αποτελεσμα βεβαια αφου δεν ειναι δυο φορες ποιο γρηγορη Laughing )
Πελατης η toyota που παρολο που προσπαθει πολυ και ριχνει λεφτα δεν εχει καταφερει τιποτα σπουδαιο-ας περιμενουμε και το περιβοητο πακετο που θαλλαξει το τωρινο μονοθεσιο εντελως και κρινουμε- και σε πολυ καλο δρομο η Bar με μικρο Budget φερνει πλεον καλα αποτελεσματα-στην Γαλλια στις δοκιμες παλι ο Βutton ηταν πολυυυ μπροστα απο ρενω,mclaren


οτι μπορει κανει ο καθενας.....η ferrari ειναι τοσα χρονια στην F1 αρα εκτος απο εμπειρια εχει βγαλει αρκετα λεφτα....τωρα η toyota δινει πολλα αλλα χωρις κανενα αξιολογο αποτελεσμα.... Arrow



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Απρ 2004, 12:09:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όλκιμος έγραψε:
Ntinos έγραψε:
γνωριζει κανεις τι ωρα θα ειναι το g.p στο Μπαχρειν?

14:30 ώρα Ελλάδος.

παντως τωρα που ειδα ενα σποτ στον αλφα λεει 13.30 οτι ξεκιναει η εκπομπη


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Απρ 2004, 12:28:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
Όλκιμος έγραψε:
Ntinos έγραψε:
γνωριζει κανεις τι ωρα θα ειναι το g.p στο Μπαχρειν?

14:30 ώρα Ελλάδος.

παντως τωρα που ειδα ενα σποτ στον αλφα λεει 13.30 οτι ξεκιναει η εκπομπη

Είναι λίγο μπέρδεμα η κατάσταση, Ντίνο.

Όντως το Μπαχρέιν είναι μια ώρα μπροστά από την Ελλάδα.

Ψάχνοντας στο Internet να δω τι γίνεται, όλα τα σχετικά sites με παγκόσμιες ώρες έδειξαν ότι έχουμε την ίδια ώρα με το Μπαχρέιν. Έλεγαν δε ότι το Μπαχρέιν δεν έχει daylight saving ώρα, δηλαδή αυτοί δεν πήγαν μια ώρα μπροστά στις 28 Μαρτίου, άρα με τη δική μας αλλαγή τους "φτάσαμε".

Δεν ξέρω τι γίνεται, ίσως να έχεις δίκιο για τις 13:30.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
crusader (Σπύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2806

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Απρ 2004, 12:39:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σύμφωνα με το site του ALPHA TV το πρόγραμμα έχει ως εξής:

  • GRAND PRIX - ΜΠΑΧΡΕΪΝ - (Δοκιμαστικά)
    Σάββατο 3/4/2004 - 14:30
  • GRAND PRIX - ΜΠΑΧΡΕΪΝ - (Σε απ'ευθείας μετάδοση)
    Κυριακή 04/04/2004 - 13:15



®
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Απρ 2004, 00:24:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο ady εχει δικιο για την ωρα, εχουμε ιδια ωρα με το Μπαχρειν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
GIORGOS-CLIO V6 (ΓΙΩΡΓΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


renault clio 1.4 16v

Ένταξη: 01 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Απρ 2004, 20:02:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kalispera paidia os neo melos!!!

eimai latris tis f1 kai tis parakoulothou xronia opos oloi pou grafete edo fadazomai!

distixos kai feto pame gia allo ena 2002-2003 me ferrari kai mixali sto no1

sto mpaxrein sta dokimastika mia apo ta idia

me ena dio tis ferrari kai akoulouthousan i williams me poli gia akoma mia fora tin apodosi tis bar honda me ti renault na akolouthei katapodas

i mclaren???????????????? kapou eki sto vathos Confused


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 72, 73, 74  Επόμενη
Σελίδα 3 από 74

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2261s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on