PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αρχίζει η F1
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 72, 73, 74  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Μάρ 2004, 21:06:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αποτι φανηκε απο τα δοκιμαστικα
1.απαραδεκτη επιδοση των δυο πιλοτων της mclaren και μην τους δικαιολογησει κανεις, κανανε γυρους στο 1.25 και μετα βρε8ηκαν στο 1.26.
το αν ετρεχαν στην αρχη με αδειο ντεποζιτο και υστερα με γεματο δεν το ξερω αλλα με την ιδια λογικη η φερραρι τι εκανε?εβγαλε βενζινη?
2.απαραδεκτη επιδοση της renault σε γενικα πλαισια (ο Αλονζο εκανε κατι αλλα παλι λιγο φανηκε)
3.super Button!Mαγκας ο μικρος πηγε να χωθει στις Φερραρι με εφεδρικο αμαξι και υστερα απο λαθος στην τριτη στροφη που του στερησε αρκετα δεκατα.Το μοτερ της honda παντως εδω στην Αγγλια θεωρειτα ακομα αδυναμο(αποσο λεει ο brundle που σχολιαζει τα τεχνικα των gp),δεν ξερω τι ακουστηκε στην Ελλαδα.
4.super Montoya αλλα δεν αρκουσε αφου ο Σουμαχερ ξεθαψε και το τελευταιο δεκατο που ειχε να δοσει η φερραρι.
5.super super Barichello,δεν περιμενα τετοιο χρονο οταν ειδα την πρωτη του προσπαθεια.
τελος κραταω μια πισινη για την φερραρι διοτι μπορει να κρατησαν τα λαστιχα τις πρωτης κατατακτηριας και να μπηκαν με ελαφρυ αμαξι για 3 πιτ στοπ αφου φετος ευνοειται διοτι η εισοδος στα πιτ εχει γινει ευθεια και το οριο ανεβηκε απο τα 80 στα 100χλμ.α.ω.Η mclaren απο την αλλη τρεχει με γεματα ρεζερβουαρ σχεδον παντοτε,οποτε πρωτες θεσεις δυσκολα θα εβλεπαν στα δοκιμαστικα αλλα αυτο δεν δικαιολογει 9,12 θεση
ανεκδοτο:ο Κουλθαρντ πριν τον αγωνα δηλωσε οτι ειναι η χρονια του φετος (παλι!)εεελεεεεοοοος (και με το που μπηκε το απεδειξε Twisted evil )

ευχομαι να δουμε ενα σουπερ αγωνα παντως και να κερδισει ο ποιο αξιος!!!
τα δοκιμαστηκα δεν προκειται να τα ξαναδω σε πιστες με περιεργες ωρες ολοκληρα αφου μετα το πρωτο 20λεπτο και για μια ωρα επρεπε να δω εναν εναν ολα τα στραβαδια να σπανε τα νευρα μου Twisted evil Twisted evil
το ξερω δεν ειμαι της υπομονης Twisted evil


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Μάρ 2004, 02:17:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1) Απαραδεκτοι οι χρονοι ναι. Απαρεδεκτη η επιδοση των οδηγων μονο κατα 50% (Coulthard). Εφαγε υποστροφη στο τελος και βγηκε εκτος πιστας χανοντας 1 δευτερολεπτο. Υπαρχουν και χειροτερα (βλεπε Σουμι στα δοκιμαστικα, ιδια στροφη οπου εσπασε το οχημα). Παντως ο Ραικονεν δεν εκανε ουτε 1 λαθος και απ'τα πρωτα 2 sectors ηταν ηδη 0.3 γρηγοροτερος του coulthard.

Απ'οσο ξερω ειναι σε διαφορετικη στρατηγικη μαλλον 2 πιτστοπ. Επισης ο κινητηρας της mclaren δουλευει με περιορισμενες στροφες (~700 ως 1000) και σ'αυτο οφειλεται γυρω στα 0.8-1.2 δευτερολεπτα που χανει το μονοθεσιο. Μεχρι τα μεσα της χρονιας μπορει να το χει "βρει". Σημειωσε ακομα οτι το mp4/19 δεν προλαβαινει να βαλει ζεστη στα λαστιχα για το qualify αλλα για αγωνα ειναι "μανουλα". Η αναρτηση δεν "φορτιζει"/ταλαιπωρει τα λαστιχα και για αυτο ακριβως το λογο αυτα που οι αλλοι χρησιμοποιουν για 3, η mclaren (πιθανοτατα) θα τα χρησιμοποιησει για 2 πιτστοπ.

2) Η ρενο θα ανακαμψει στον αγωνα γιατι δεν ειναι πολυ γρηγορο το μονοθεσιο για 1 γρηγορο γυρο. Σε αγωνιστικο ρυθμο ομως, δεν υστερει τοσο.

3) Ε καλα ανενημερωτοι παντα υπαρχουν. O Honda μαζι με τον ΒΜW & Ferrari ειναι στο τοπ3. Αν ειδες καθολου τα στροφομετρα αυτοι οι 3 παιζουν γυρω στα 18600-18800 (+/- 100), ενω ο Mercedes δεν επιανε καλα καλα ουτε τις 18.

Εγω πραγματικα στεναχωριεμαι που ο Ντεηβιντ Ριτσαρντς της BAR εχει αντικαταστησει το Βιλνβεβ με το Σατο. Μετα απο τοσα χρονια ταλαιπωριας και πανω που ηταν η ωρα να καρπωθει την προοδο της ομαδας ουσιαστικα τον εδιωξε. Και να λεγα οτι ο Σατο ειναι κανας ισαξιος, παει και ερχεται. Αλλα το παλικαρακι ηταν μονιμως τουλαχιστον 1 δευτερολεπτο πισω απ'τον button σε ολα τα sessions.

4) Καλος ο μοντογια οντως. Δεν περιμενα να ριξει 1 δευτερο στον Ραλφ. Στο 3ο sector παντως γενικα οι Φεραρι ηταν απιαστες. Τραβηξαν mid-33αρια ενω ολοι οι αλλοι τραβαγανε 34+...

5) Βασικα ολοι σχεδον σε 3 πιτστοπ ειναι εκτος μαλλον απο Μακλαρεν. Ο Μπαριτσελο αυτο το Σαββατοκυριακο με εξεπληξε ευχαριστα. Το f2004 δεν το ειχε οδηγησει (σε στεγνες συνθηκες) ουτε για 4 ωρες πριν ερθει στη Μελβρουνη, ενω ο Σουμαχερ ειχε κανει τουλαχιστον 10 ημερες δοκιμων. Το οτι καταφερε και σε ολα τα session ηταν κοντα στον Σουμι με χρονους παραπλησιους δειχνει παρα πολυ μιας και δεν ηξερε τα ορια του αυτοκινητου. Και αυτο χωρις να βγει καθολου απ'΄την πιστα (ο Σουμι βγηκε 3 φορες).

Και οσο σκεφτομαι οτι φρεναρει με το δεξι χανοντας πολυτιμα δεκατα, αναρωτιεμαι ποσο γρηγορος ειναι τελικα ο Σουμαχερ? Αυτο ειναι κατι που η Φεραρι δεν θα μας αφησει να μαθουμε ποτε, γιατι οπως και να το κανουμε ο "μυθος" συμφερει απο εμπορικης αποψεως.


Τωρα ψιχαλιζει αλλα για μετα λενε οτι μαλλον θα κοψει. Για να δουμε τι σοι αγωνας θα γινει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Μάρ 2004, 03:40:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα με προβληματισε οτι ενω ο Ραικονεν εκανε ενα καλο για τα δεδομενα πρωτο γυρο μετα που ηταν και κρισιμοτερο επεσε ενα δευτερολεπτο,οποτε λογικα καπου εκανε λαθος.δεν ξερω περιμενα περισσοτερα παντως απο την mclaren γενικα.
τα στροφομετρα τα ειδα (τα εδειχνε στην Ελλαδα?)και οντως φανηκε και ο χαμηλος ρυθμος περιστροφης των μερσεντες (αν και σε καποια σημεια ειδα να γυρναει στα 18.5) και τις 19αρες που βαραγε το μοτερ της honda για πλακα Very happy . Επειδη φετος οι οδηγοι αλλαζουν χειροκινητα θα κρατησω μια επιφυλαξη για το που γυρναγε ο κινητηρας της μερσεντες παντως αφου με παραξενεψαν οι διακυμανσεις αφου στις πρωτες σχεσεις στον Ραικονεν αλλαζαν στις 17-18 και με πεμπτη-εκτη ειδα και κατι 18,7 που σημαινει οτι μαλλον αλλαζε γρηγορα στις πρωτες σχεσεις και υστερα πιεζε περισσοτερο (αφου και η πιστα ειναι ετσι στα τελευταια κοματια ωστε να πηγαινεις με μια κατω και να πιεζεις λογο γρηγορων σικειν)
Παράθεση:
Εγω πραγματικα στεναχωριεμαι που ο Ντεηβιντ Ριτσαρντς της BAR εχει αντικαταστησει το Βιλνβεβ με το Σατο. Μετα απο τοσα χρονια ταλαιπωριας και πανω που ηταν η ωρα να καρπωθει την προοδο της ομαδας ουσιαστικα τον εδιωξε. Και να λεγα οτι ο Σατο ειναι κανας ισαξιος, παει και ερχεται. Αλλα το παλικαρακι ηταν μονιμως τουλαχιστον 1 δευτερολεπτο πισω απ'τον button σε ολα τα sessions.

αυτο ακριβως σκεφτομουνα και εγω χτες βραδι που εβλεπα τον Σατο, αλλα τον εχει επιβαλει η Ηonda και επισης ο Βιλνεβ δεν εκτιμηθηκε απο την Βar ποτε απο την ημερα που πηγε.

Παράθεση:
Και οσο σκεφτομαι οτι φρεναρει με το δεξι χανοντας πολυτιμα δεκατα, αναρωτιεμαι ποσο γρηγορος ειναι τελικα ο Σουμαχερ? Αυτο ειναι κατι που η Φεραρι δεν θα μας αφησει να μαθουμε ποτε, γιατι οπως και να το κανουμε ο "μυθος" συμφερει απο εμπορικης αποψεως.

κοιτα αν το ερωτημα ειναι ποσο γρηγορος ειναι πλεον ο Σουμαχερ τοτε ενταξει το ερωτημα στεκει αλλα ποσο γρηγορος ειναι γενικα δεν στεκει σε σχεση με τον Μπαρικελο αφου η Φερραρι ειναι πλεον μονοθεσιο που οδηγειται γρηγορα και απο μετριους οδηγους (αυτα επι εποχης 97-99 δεν γινοντουσαν) και επισης αν οντως ηταν τοσο γρηγορος ο Μπαρικελο δεν θα τον κραταγαν μαζι με τον Σουμαχερ η θα τον ειχε τσιμπισει καμια αλλη ομαδα πολυ πριν παει στην Φερραρι.
επισης σκεψου το κινητρο του Μπαρικελο-ο Μπαρικελο παλευει να παρουσιαστει γρηγοροτερος απο τον Σουμαχερ σε καθε αγωνα με καθε μεσο ωστε να φυγει απο την σκια του, ο Σουμαχερ παλευει να κερδισει απλα.
σε overall παντως ο Μπαρικελο υστερει απο τον Σουμαχερ ακομα και τωρα-οπως λες φρεναρει με το δεξι που οπως και να το κανουμε ειναι λαθος δικο του,δεν εχει την φυσικη του κατασταση και επισης δεν ειναι τοσο ψυχραιμος και γρηγορος σε αποτομες αντιδρασεις-ειναι ποιο παθητικος.
το οτι ο Σουμαχερ βγηκε απο την πιστα 3 φορες και ο Μπαρικελο δεν λεει τιποτα αφου αν γινοταν αυτο αντιθετα θα λεγανε οτι φταιει το μονοθεσιο του Μπαρικελο που ειναι χειροτερο κτλ ενω οταν γινεται ετσι φταιει ο Σουμαχερ (και ποιος μου λεει οτι το συγκεκριμενο μονοθεσιο ηταν χειροτερο απο του Μπαρικελο?)-αυτα τα γνωριζουν μονο αυτοι που οδηγανε και εμεις δεν θα τα μαθουμε ποτε.
επισης εντελως παραδοξως ο Σουμαχερ απο περυσι παλευει πολυ περισσοτερο να σεταρει πριν τον αγωνα με πολλες αποτυχιες ενω ο Μπαρικελο δειχνει να βρισκει το καταλληλο σεταρισμα ποιο ευκολα και σε πολλες περιπτωσεις να δινει και πληροφοριες στον Σουμαχερ ενω οταν πρωτο πηγε στην Φερραρι οδηγουσε αμαξια σεταρισμενα απο τον Γερμανο.
απο εκει καταλαβαινεις οτι στην ομαδα πλεον δουλευουν ολοι και δεν ευνοειται τοσο πολυ ποια ο Σουμαχερ οσο θελουν να λενε οι αντιπαλοι του.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Μάρ 2004, 08:01:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα στροφομετρα τα εδειχνε στην Ελλαδα ναι.. για λιγο βεβαια, αλλα τα δειχνε.

Αυτο που μετραει παντως ειναι η συνεπεια στις αλλαγες σε 4ες/5ες/6ες. Συνυθως εκει δειχνει σταθερα παρομοιες στροφες...

Το Σατο δεν τον επεβαλε η Χοντα, απλα ο Ριτσαρντς ειναι μεγαλος ********. Δεν τον πηγαιναι καθολου το Βιλνεβ. Με το που μπηκε στη Μπαρ αρχισε να ριχνει δηλητηριο.

Το 97-99 που λες, σκεψου οτι μεχρι και ο Σαλο και ο Ιρβαιν βρεθηκαν σε θεση να νικησουν με εκεινα το μονοθεσια (το 99 παρολιγο να παρει πρωταθλημα μαλιστα ο Ιρβαιν). Δεν ηταν και ΤΟΟΟΟΟΟΟΣΟ τραγικα τα πραγματα. Και τα 3 πρωταθληματα στο νημα.

Αυτο που ανεφερα για τις εξοδους ειναι σημαντικο. Λενε οτι για να βρεις το οριο, πρεπει να το ξεπερασεις. Ο Μπαρικελο δεν ειχε καθολου χιλιομετρα για να μαθει τα ορια και θεωρητικα τον περιμενεις να ειναι αργος. Ο Σουμαχερ ειχε πολλα χιλιομετρα αρα θα τα μαθε τα ορια (λεω εγω τωρα..) Παρ'ολα αυτα "τα εψαχνε"... Αυτο σημαινει οτι θα τον εκανε γρηγοροτερο μαθαινοντας τα.

Παρ'ολα αυτα ο Μπαρι ηταν σε πολυ καλη ταχυτητα. Ακομα και στον αγωνα. Για τους πρωτους 15-25 γυρους (καπου εκει) κυνηγαγε κατα ποδας, μετα "αραξε"... Η πηρε εντολη να φυλλαξει κινητηρα ή μπορει να εκανε συνειδητη επιλογη βλεποντας οτι ειναι τοσο μπροστα που δεν αξιζει τον κοπο να ρισκαρει τον κινητηρα.

Η Μισελεν παντως το εχασε το παιχνιδι. Χρησιμοποιει βελτιωμενες εκδοσεις των ελαστικων που ειχε στο δευτερο μερος του 2003 ενω η bridgestone εχει κατεβασει εντελως καινουρια compounds, shapes & constructions. Νομιζαν οτι η bridgestone θα καθοταν με τα χερια σταυρωμενα - εξαιρετικα ηλιθιο εκ μερους τους. Ελπιζω η Μισελεν να ξυπνησει, αλλα λαστιχα που δινουν 1 δευτερο στο γυρο δεν βρισκονται απ'τη μια μερα στην αλλη.

Η πλακα ειναι οτι οταν νικαει η Φεραρι, νικαει η Φεραρι και ο Σουμι. Οταν νικανε οι αλλοι, φταινε τα λαστιχα. Τα bridgestone ειναι καπως αυτονοητα απανω στη Φεραρι ολως περιεργως.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Μάρ 2004, 15:50:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Παρ'ολα αυτα ο Μπαρι ηταν σε πολυ καλη ταχυτητα. Ακομα και στον αγωνα. Για τους πρωτους 15-25 γυρους (καπου εκει) κυνηγαγε κατα ποδας, μετα "αραξε"... Η πηρε εντολη να φυλλαξει κινητηρα ή μπορει να εκανε συνειδητη επιλογη βλεποντας οτι ειναι τοσο μπροστα που δεν αξιζει τον κοπο να ρισκαρει τον κινητηρα

ενταξει ολα,αλλα σκεψου οτι ο Μπαρικελο ηταν ενα γυρο ελαφρυτερος σε καυσιμα (που εγω μετα τα δοκιμαστικα ειλικρινα πιστευα οτι ο Σουμαχερ εχει και το ελαφρυ αμαξι) και παλι ηταν σταθερα 2,5 δλ πισω απο την αρχη και δεν εκανε ουτε ενα γυρο ταχυτερο απο τον Σουμαχερ (εννοω συνολικα οτι δεν εριξε πουθενα τον γυρο πιστας ενω ο Σουμαχερ οδηγουσε σαν δαιμονισμενος στην αρχη).Παντως αφου σιγουρα δεν εδειξε την συνεντευξη και τα παρασκηνια εκει,ο Σουμι εδοσε ευσημα στον Μπαρικελο που οδηγησε κοντα του στην αρχη και ειχαν κοντρα,ενω για τα λαστιχα ολοι οι Μισελεναδες το μονο που ελεγαν ηταν οτι στην Μαλαισια θα εχουν καλυτερες επιδοσεις αφου σε ΟΛΟΥΣ εφταιγαν τα λαστιχα (ημαρτον-ο Αλονζο που το παλευε το παλικαρι δηλαδη τι να πει?)δεν τους εφτιαξε η πατατα του Μοντογια στην εκκινηση,τα ανοργανωτα πιτ στοπ η τα κακα αυτοκινητα (βλεπε Ραικονεν).
παντως υποπτη εγκαταλειψη του Ραικονεν αφου εγινε ακριβως πανω στην προσπεραση και λεω οτι δεν εφταιγε μονο ταμαξι (τοσο διαβολικη συμπτωση ποια?)

Παράθεση:
Το 97-99 που λες, σκεψου οτι μεχρι και ο Σαλο και ο Ιρβαιν βρεθηκαν σε θεση να νικησουν με εκεινα το μονοθεσια (το 99 παρολιγο να παρει πρωταθλημα μαλιστα ο Ιρβαιν). Δεν ηταν και ΤΟΟΟΟΟΟΟΣΟ τραγικα τα πραγματα. Και τα 3 πρωταθληματα στο νημα.

ο Ιρβαιν πηγε για πρωταθλημα αλλα ηταν ο Σαλο στη γερμανια και ο Σουμαχερ στην Μαλαισια μαζι με την τυχερη πρωτη του εμφανιση σε Αυστραλια. ο Σαλο για μενα ηταν μακραν ο καλιτερος πιλοτος μετα τον Σουμι στη Φερραρι,το παλικαρι μπηκε στα μισα της χρονιας σενα μονοθεσιο που δεν ειχε ξανα ακουμπησει και εδειξε οτι σε ταχυτητα τον Ιρβαιν τον καταπινε στεγνα.

Παράθεση:
Η πλακα ειναι οτι οταν νικαει η Φεραρι, νικαει η Φεραρι και ο Σουμι. Οταν νικανε οι αλλοι, φταινε τα λαστιχα. Τα bridgestone ειναι καπως αυτονοητα απανω στη Φεραρι ολως περιεργως.

οχι εδω τουλαχιστον εδειξε τον Σουμι να υμνει τα λαστιχα του.περυσι παντως οταν νικαγε η Φερραρι νικουσε ο Σουμι,ειδικα σε πιστες με θεωρητικο πλεονηκτημα των μισελεν.
τελος δες πως λειτουργησε η ομαδα υπερ του Μπαρικελο αφου βλεπωντας οτι ειχε κακο χρονο στα πρωτα δοκιμαστικα του εδοσαν αυτα τα λιγα δεκατα σε ενα γυρο καυσιμα,ωστε να ειναι κανει το κατα δυναμη καλιτερο χρονο-ενω παλιοτερα σπανια θα εβλεπες τον Μπαρικελο να μπαινει πρωτος εκτος αν ηταν σε αλλη εντελως στρατηγικη.
ο Ρος παντως σε ερωτηση ειπε οτι αν τα πραγματα πανε καλα και εφοσον ο Σουμαχερ δηλωνει συνεχως οτι τρεχει για να τρεξει φετος,θα τους αφησουν να κοντραριστουν μεταξυ τους.Σκεψου οτι οσο ο Μπαρικελο τερματιζει πισω απο τον Σουμαχερ ειναι ολα ανοιχτα με τους βαθμους.Μακαρι να δουμε κοντρα Φερραρι,θα ειναι οπως το 88-89 με Σεννα και Προστ.Μακαρι αμα παρει το εβδομο ο Σουμαχερ να φυγει και να ερθει Βιλνεβ και Φισικελα πακετο και να βλεπουμε δυο φερραρι να πλακωνονται στην πιστα Very happy αλλα δεν προκειται να γινει αυτο λογους που καλιτερα ναναλυσω σε αλλο ποστ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Μάρ 2004, 22:29:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιταξε 10 κιλα καυσιμου ειναι γυρω στα 0.4 δευτερα. Ενας γυρος καυσιμου ειναι περιπου 2 κιλα, δηλαδη κατι λιγοτερο απο 1 δεκατο. Δεν ειναι καμια τεραστια διαφορα.

Τελικα ο Μπαρι ειχε προβλημα φρενων μετα τον γυρο 35. Παντως ειχε τραβηξει κατι fastest laps (1.24.4).

Το κοντραρισμα μεταξυ Μπαρι-Σουμι ανηκει στη σφαιρα της φαντασιας παντως. Η Φεραρι δεν προκειται να τον αφησει να παρει το πρωταθλημα στα ισια, αλλα δεν γινεται να το παραδεχτει και δημοσια (απαγορευεται οι εντολες των ομαδων).

Τωρα οσο για το Ραικονεν και το σημειο εγκαταλειψης, στο φινλανδικη τηλεοραση ειπε οτι ειχε προβλημα τουλαχιστον 3 γυρους πριν την εγκαταλειψη. Χαλασε η αντλια του νερου και ο κινητηρας ζεσταινοταν, ζεσταινοταν μεχρι που εσπασε.

Παντως τα λαστιχα της bridgestone ηταν απο αλλο πλανητη. Οι williams ειχαν σοβαρα προβληματα φθορας και μονο η ρενο μπορουσε να τα εκματελευτει. Βεβαια ο Τρουλι ειχε σπασμενο αεροδυναμικο διαχυτη (τον φορμαρισε απο πισω ο Σατο) οποτε ουσιαστικα εμεινε μονο ο Αλονσο. Αλλα και παλι μιλαμε οτι ανοιχτηκαν κατι κενα τεραστιων διαστασεων.

Εγω το ειπα απ'την πεμπτη το βραδυ. Season 2004-Game over.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάρ 2004, 14:24:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενταξει, η Ferrari εκανε μια πολυ δυναμικη αρχη!!! Αλλα εχουμε πολυ δρομο μπροστα μας (και περισσοτερους αγωνες...), αρα και πολλα πραγματα να δουμε!!! Ο Σουμαχερ, αν και δεν τον παω, εδειξε οτι ειναι ακομα αυτος που αξιζει το "1" στο μονοθεσιο του, ο Αλονζο ηταν πολυ καλος και η Renault του επισης!!! Για τη McLaren δεν θα πω τιποτα, τα ειπε ολα ο Rai πριν τον αγωνα ("δεν προκειται να τερματισω...")!!! Η Williams χωρις να εχει φοβερη επιδοση πιστευω οτι εκανε ενα καλο αγωνα, χωρις προβληματα οσον αφορα το αγωνιστικο μερος, γιατι στα πιτς εκαναν παλι τα γνωστα!!! O Montoya μας τα χαλασε στην εκκινηση, ο Ralf ηταν λιγο αχρωμος (οπως συνηθως...)!!! Οποτε 4 και 5 θεση ειναι καλες!!! Αισθητη ηταν και η απουσια του Βιλνεβ, που μενα καλο μονοθεσιο που διαθετει τωρα η BAR, θα μπορουσε να προσθεσει και τη δικια του νοτα στο Grand-Prix!!! Η πτωση της Jordan προβληματιζει αρκετα (καποτε διεκδικουσε ποντιουμ...)!!! Η Jaguar βρισκεται λιγο πιο πανω απτη Jordan και η Toyota επισης!!! Θα θεωρησω την αποδοση των Sauber κακη, καθως με μονοθεσιο ala Ferrari, και ιδια μοτερ, κιβωτιο, λαστιχα, περιμενα κατι πολυ καλυτερο αναλογικα με την επιδοση των Ferrari!!! Ενα μεγαλο μπραβο αξιζει στη Minardi που συνεχιζει με νυχια και με δοντια!!! Ραντεβου στη Μαλαισια... Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2004, 09:52:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στον αγώνα, όλα τα λεφτά, ήταν η προσπέραση "καμικάζι" του Alonso στον Montoya στην εκκίνηση....
Από εκεί και πέρα, δεν έχουμε να θυμόμαστε τίποτα από τον υπόλοιπο αγώνα....
Πάμε για το 7ο....!!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
206xs (Χρήστος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)

Ένταξη: 13 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 259
Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2004, 10:41:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H Ferrari είναι πάλι πολύ μπροστά και δεν νομίζω να έχουμε τα περυσινά καρδιοχτύπια!
Η Mclaren απογοήτευση ειδικά αν σκεφτεί κανείς οτι το εξελίσουν το ρημάδι ένα χρόνο+ αφού είναι εξέλιξη του mp4/18 που δεν βγήκε ποτέ στις πίστες. Πιστεύω οτι θα χάσει την τρίτη θέση απο τη Ρενό
Η Γούίλιαμς δυνατή αλλα όχι αρκετά και με τους οδηγούς της να κοιτάνε για μεταγραφή δεν ξέρω τι θα κάνει. Ο Μοντόγια έκλεισε στη Μκλάρεν και ο Ραλφ κλείνει για συνοδηγός του Αλόνσο του χρόνου.
Η Τογιότα κάνει βήματα πίσω αντι για μπρος.
Η Σάουμπερ είναι το πεδίο δοκιμών της φερράρι και θα το πληρώσει με πολλά σπασίματα.
Η Τζόρνταν και η Μινάρντι όπου φτωχός και η μοίρα του αν εφαρμοστεί απο του χρόνου salary cap στα πρότυπα του ΝΒΑ κάτι μπορεί να γίνει.
Η Μπαρ παίζει απο 3η μέχρι 5η φέτος αφού επένδυσε έξυπνα τα λεφτά που πέταγε στον Βιλνεβ στο μονοθέσιο εγώ συμφωνώ που έδιωξε το Βιλνεβ, τώρα ο Σάτο είναι λίγο μάρκετινγκ και λίγο Χόντα αλλα κυρίως είναι επιπλέον λεφτά!
Η Τζάγκουαρ φαίνεται ελαφρώς βελτιωμένη ενώ ο Βέμπερ δείχνει ικανός να μαζέψει αρκετούς βαθμούς.
Αυτά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2004, 18:46:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206xs έγραψε:
H Ferrari είναι πάλι πολύ μπροστά και δεν νομίζω να έχουμε τα περυσινά καρδιοχτύπια!
Η Mclaren απογοήτευση ειδικά αν σκεφτεί κανείς οτι το εξελίσουν το ρημάδι ένα χρόνο+ αφού είναι εξέλιξη του mp4/18 που δεν βγήκε ποτέ στις πίστες. Πιστεύω οτι θα χάσει την τρίτη θέση απο τη Ρενό
Η Γούίλιαμς δυνατή αλλα όχι αρκετά και με τους οδηγούς της να κοιτάνε για μεταγραφή δεν ξέρω τι θα κάνει. Ο Μοντόγια έκλεισε στη Μκλάρεν και ο Ραλφ κλείνει για συνοδηγός του Αλόνσο του χρόνου.
Η Τογιότα κάνει βήματα πίσω αντι για μπρος.
Η Σάουμπερ είναι το πεδίο δοκιμών της φερράρι και θα το πληρώσει με πολλά σπασίματα.
Η Τζόρνταν και η Μινάρντι όπου φτωχός και η μοίρα του αν εφαρμοστεί απο του χρόνου salary cap στα πρότυπα του ΝΒΑ κάτι μπορεί να γίνει.
Η Μπαρ παίζει απο 3η μέχρι 5η φέτος αφού επένδυσε έξυπνα τα λεφτά που πέταγε στον Βιλνεβ στο μονοθέσιο εγώ συμφωνώ που έδιωξε το Βιλνεβ, τώρα ο Σάτο είναι λίγο μάρκετινγκ και λίγο Χόντα αλλα κυρίως είναι επιπλέον λεφτά!
Η Τζάγκουαρ φαίνεται ελαφρώς βελτιωμένη ενώ ο Βέμπερ δείχνει ικανός να μαζέψει αρκετούς βαθμούς.
Αυτά


η φερραρι δεν ειναι τοσο μπροστα,εγω πιστευω οτι η williams ειναι κοντα και θα την ξεπερασει συντομα οταν ερθουν τα πρωτα πακετα εξελιξης γυρο στον Απριλιο, απλα η Φερραρι καρα-ευνοηθηκε απο τον καιρο που επεσε 12 βαθμους απο Παρασκευη σε Κυριακη και την αψογη προετοιμασια της για τον αγωνα.Επισης ο Σουμαχερ φετος τρεχει πιστευω με λιγοτερο αγχος αφου εχει το αλλοθι του οτι τρεχει για να τρεχει (οχι αληθεια αλλα η δηλωση ειναι δηλωση)αν χασει το πρωταθλημα.Τελος μην ξεχναμε οτι στην πρεμιερα τους τα αμαξια της Φερραρι εδω και πολλα χρονια ειναι ανικητα και συνηθως κανουν και το 1-2 αλλα υστερα αργουν να εξελιχθουν οσο οι williams και οι mclaren.βαλτε οτι η ρενο ετοιμαζει και πολυ καλη αναβαθμιση του κινητηρα που δεν ηταν δυνατον να χρησιμοποιησει απο τα πρωτα gp για λογους αξιοπιστιας (και λογικο ειναι) και το πρωταθλημα θα παρει συντομα φωτια.Το μονο θετικο για τον Σουμι ειναι οτι αν δεν εχει τις ατυχιες των πρωτων αγωνων οπως περυσι και μαζεψει 2-3 grand prix μετα θα τρεχουν να προλαβουν οι αντιπαλοι και μεσα στο καλοκαιρι οπου στην Ευρωπη ειναι αγωνες σε πιστες που ευνοουν τα bridgestone (Αγγλια-Γαλλια-Βελγιο-Γερμανια).
Πιστευω οτι αναμενεται μπαχαλο παντως, ο Σουμαχερ (οσο και να το θελω το εβδομο) θα δυσκολευτει ακομα περισσοτερο απο περυσι εκτος αν η F2004 αποδειχτει ο πραγματικος διαδοχος της F2002


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2004, 21:39:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν η Michelin δεν ανεβασει το παιχνιδι της ΓΡΗΓΟΡΑ τοτε ολα τελειωσαν. Οταν βλεπεις ενα μονοθεσιο ελαφρως χειροτερο απ'το περυσινο f2003 (sauber) να παιζουν στα ιδια με mclaren λογω ελαστικων, τοτε τι να περιμενεις απο το f2004?

Οσο και αν πολλοι ελπιζουν στη ζεστη να αλλαξει κατι, το κενο ειναι τοσο μεγαλο που στη χειροτερη απλα να "κουραστει" η Ferrari για να νικησει.

Το πρωταθλημα θα ειναι τσοντα, εκτος απ'την ανοδο της Ρενο στο μεσο της χρονιας οποτε και θα ανεβασει αλογα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2004, 23:34:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μωρε κατι θα βρει ο φιλος μας ο Μπερνι (Εκλεστον) και θα τα "μπλεξει" παλι μεχρι το τερμα!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάρ 2004, 00:26:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα υπερεκτιμας την επιρροη του. Ολα μπαινουν σε ψηφοφορια και πρεπει να περασουν απ'την πλειοψηφια. Εννοειται οτι πρεπει να συμφωνησουν και οι ομαδες.

Παντως οπως και να χει, το γρηγοροτερο αμαξι θα ειναι παντα το γρηγοροτερο, ανεξαρτητα απο οποιαδηποτε αλλαγη αγωνιστικων κανονισμων.

Προς το παρων σκεφτονται επαναφορα του παλιου qualify, κατι που πολυ θα ηθελαν ολοι εκτος απο τις μικρες ομαδες (οι οποιες τωρα εχουν ιδιο τηλεοπτικο χρονο με τις μεγαλες)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάρ 2004, 22:56:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Alex, σιγουρα το πιο γρηγορο αυτοκινητο δεν προκειται να γινει αργοτερο, αλλα ο (τον) Μπερνι εχει αποδειξει οτι χαρην της τηλεθεασης μπορει να βγαλει και απτη μυγα ξυγκι!!! Wink Ας επλισουμε τουλαχιστον να εχουμε μια χρονια ισαξια και καλυτερη της προηγουμενης, γιατι αν ειναι να μας πιανει ο υπνος στον καναπε...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
1.1 i love you (Γιάννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


C3 1.6 Elegance

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 233
Τόπος: Πόρτο-Ράφτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάρ 2004, 23:00:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως σαν φανατικός Γάλλος, φαντάζομαι τη Ρενώ στη θέση του νικητή και να παίρνει το ένα πρωτάθλημα μετά το άλλο όπως παλιά.Φαντάζεστε τον Σούμι να οδηγεί μονοθέσιο Ρενώ; Smile Smile Όπως παλιά ο Σένα Exclamation Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Μάρ 2004, 00:41:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1.1 i love you έγραψε:
Εγώ πάντως σαν φανατικός Γάλλος, φαντάζομαι τη Ρενώ στη θέση του νικητή και να παίρνει το ένα πρωτάθλημα μετά το άλλο όπως παλιά.Φαντάζεστε τον Σούμι να οδηγεί μονοθέσιο Ρενώ; Smile Smile Όπως παλιά ο Σένα Exclamation Exclamation


ο Σουμαχερ εχει οδηγησει ρενω και παλιοτερα Wink
το σιγουρο ειναι οτι μαλλον ο αλλος Σουμαχερ θα οδηγαει απο του χρονου στη Ρενω.Να δουμε τι θα κανει και εκει γιατι ενω καπου αρχισε νανεβαζει στροφες επεσε πολυ ο μικρος.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Μάρ 2004, 11:49:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο Ralf ειναι η του βαθους η του υψους!!! Τη μια τον βλεπεις και νικαει ανετα, την αλλη να ζοριζεται για μια θεση στην 8αδα!!! Τι να πεις...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Μάρ 2004, 10:45:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Προς το παρων σκεφτονται επαναφορα του παλιου qualify, κατι που πολυ θα ηθελαν ολοι εκτος απο τις μικρες ομαδες (οι οποιες τωρα εχουν ιδιο τηλεοπτικο χρονο με τις μεγαλες)


Alex δεν το βλεπω να γινεται αυτο. Θα τσινισουν οχι μονο οι μικρες αλλα και οι μεγαλες.

Μην ξεχνας οτι φετος ισχυει ενας κινητηρας για ολο το τριημερο. Τωρα ο κινητηρας ζοριζεται για 2 γυρους στις κατατακτηριες, σκεψου να γινουν γινουν 4, και να εχουν να βγαλουν και τον αγωνα.

Θα βαρεθουμε να βλεπουμε κινητηρες να κανουν Onfire

Οσο για το τι θα γινει φετος περιμενω αλλους 2-3 αγωνες.


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2004, 15:02:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H Ferrari δειχνει τα δοντια της και στον δευτερο αγωνα ξανα. Ο Σουμαχερ παρολο τους 35 βαθμους και 53 στην πιστα και το θεωρητικο πλεονεκτημα των μισλεν εκανε το θαυμα του παλι και απεδειξε οτι η f2004 και τα bridgestone ειναι ο συνδιασμος που εχει το πανω χερι μεχρι στιγμης. Η καταταξη εχει ως εξης
1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari 1'33"074
2. 14 WEBBER Jaguar Cosworth 1'33"715 + 0'00"641
3. 2 BARRICHELLO Ferrari 1'33"756 + 0'00"682
4. 3 MONTOYA Williams BMW 1'34"054 + 0'00"980
5. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes 1'34"164 + 0'01"090
6. 9 BUTTON BAR Honda 1'34"221 + 0'01"147
7. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW 1'34"235 + 0'01"161
8. 7 TRULLI Renault 1'34"413 + 0'01"339
9. 5 COULTHARD McLaren Mercedes 1'34"602 + 0'01"528
10. 16 DA MATTA Toyota 1'34"917 + 0'01"843
11. 12 MASSA Sauber Petronas 1'35"039 + 0'01"965
12. 11 FISICHELLA Sauber Petronas 1'35"061 + 0'01"987
13. 15 KLIEN Jaguar Cosworth 1'35"158 + 0'02"084
14. 17 PANIS Toyota 1'35"617 + 0'02"543
15. 18 HEIDFELD Jordan Ford 1'36"569 + 0'03"495
16. 20 BRUNI Minardi Cosworth 1'38"577 + 0'05"503
17. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosworth 1'39"272 + 0'06"198 3
18. 19 PANTANO Jordan Ford 1'39"902 + 0'06"828
19. 10 SATO BAR-Honda
20. 8 ALONSO Renault

Αν και δεν τα ειδα ακομα τηλεοπτικα αφου τωρα τα δειχνει στο Αλφα η mclaren παλι απογοητεσε μετα την καλη εμφανιση την παρασκευη, ο Μπατον παλι σε καλη θεση, ο Αλονζο εγκατελειψε και ξεκιναει τελευταιος -ενω εδειχνε ταχυτατος-(θα δουμε προσπερασματα) και ο webber δευτερος (καυσιμα υποθετω δεν εχει ουτε για 8 γυρους Very happy ) αν ξεκινησει καλα θα κρατησει πισω τον ανταγωνισμο επιτρεπωντας στον Σουμαχερ να φυγει μπροστα.
Για αλλη μια φορα ο Σατο βαζει ταφοπλακα στην συλλογικη αποδοση της Bar


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Μάρ 2004, 21:13:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ετυχε να δω τον αγωνα, αλλα εμαθα παλι πρωτος ο Mιχαλακης δευτερος ο Montoya και μετα Button( Exclamation )!!! Αυτο που μου εμεινε ειναι οτι απο τις κορυφαιες ομαδες οι δυο, Williams (παραδοξως) και McLaren (αναμενομενο), ειχαν προβλημα με το μοτερ τους!!! Τι να πω??? Μαλλον η Ferrari ειναι αρκετα μπροστα φετος, αν και ειναι πολυ νωρις ακομα για να κρινουμε!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 72, 73, 74  Επόμενη
Σελίδα 2 από 74

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2592s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on