PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 307 Αλλαγή Αμορτισέρ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Μάρ 2016, 23:21:22    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 307 Αλλαγή Αμορτισέρ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα ΣυνForumίτες!,

Έχω κληρονομήσει από τους γονείς μου ένα Peugeot 307,1.4 8v Vert Ouranos (Πρασινάκι ξεθοριασμένο,ξεβαμμένο) και έχει αυτή τη στιγμή που γράφω 73.450km (ναι καλά είδατε και είναι 2002 μοντέλο).
Το αυτοκίνητο κινείται σε επαρχιακό δίκτυο και το καλοκαίρι κάποιες φορές σε χωματόδρομους.Τα αμορτισέρ τον τελευταίο 1 χρόνο έχουν αρχίσει να μαλακώνουν όλο και περισσότερο,όπου μαζί με το 65άρι προφίλ στις 15άρες ζάντες κάνουν το αυτοκίνητο..μπορώ να πω και μη ανεκτό πλέον..

Η ερώτησή μου είναι η εξής:
Τι θα μπορούσα να τοποθετήσω ώστε να σφύξει το αυτοκίνητο..όχι σε υπερβολικό σημείο αλλά να περιορίσω την κλίση λόγο των αναρτήσεων..Ακόμα αν αλλάξω ελατήρια τι θα μπορούσα να κάνω;

Ο μηχανικός μου,έχει το ίδιο σε 1.6 (με 17άρες ζάντες και Bilstein χοντρομπούκαλα,κίτρινα) και μου λέει πως αν αλλάξω τα ελατήρια το αυτοκίνητο θα σκληρήνει υπερβολικά.Αν απλά αλλάξω αμορτισέρ και βάλω μεγαλύτερες ζάντες,το αυτοκινητο δε θα τραβάει λόγο μεγάλων τροχών και χαμηλότερου προφίλ..

Καμία ιδέα; Σας Ευχαριστώ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Manos206 
Moderator
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 02 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 860
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Μάρ 2016, 23:28:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα Γιαννη

Νομιζω οτι για το χαρακτηρα και τη χρηση του αυτοκινητου, μια αλλαγη με καινουρια εργοστασιακα αμορτισερ θα ηταν η καλυτερη λυση. Δεν αξιζει να το σκληρυνεις το αμαξι και ειδικα αν εχεις και χωματοδρομους θα σου σπασει γρηγορα τα νευρα.. Οι ζαντες για τα κυβικα του ειναι ενταξει.. Δε θα σου προτεινα μεγαλυτερες..


http://www.facebook.com/sarakinikorooms
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Μάρ 2016, 23:30:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Manos206 έγραψε:
Καλησπερα Γιαννη

Νομιζω οτι για το χαρακτηρα και τη χρηση του αυτοκινητου, μια αλλαγη με καινουρια εργοστασιακα αμορτισερ θα ηταν η καλυτερη λυση. Δεν αξιζει να το σκληρυνεις το αμαξι και ειδικα αν εχεις και χωματοδρομους θα σου σπασει γρηγορα τα νευρα.. Οι ζαντες για τα κυβικα του ειναι ενταξει.. Δε θα σου προτεινα μεγαλυτερες..
Τα Εργοστασιακά βλ.Peugeot,δε θα έχουν καμία σχέση με αυτά που ήρθε απο εργοστάσιο..Εδώ ένα λεβιέ ταχυτήτων άλλαξα με γνήσιο πάλι και δεν έχει καμία σχέση με το μαμά όπως και πολλάαααα άλλα ανταλλακτικα.Τα Bilstein τα μαύρα έχω ακούσει τα άγνωστα σε εμένα DeCarbon αλλά και τα KYB (Kayaba)

Το 65 προφίλ στα λάστιχα θα φύγει με την επόμενη αλλαγή,το αυτοκίνητο γέρνει..πολύ πάρα πολύ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Manos206 
Moderator
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 02 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 860
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Μάρ 2016, 23:55:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα εργοστασιακα αμορτισερ κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι τα bilstein τα μαυρα. Το 65 προφιλ δεν επηρεαζει το αν γερνει ή οχι!


http://www.facebook.com/sarakinikorooms
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Μάρ 2016, 00:00:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Manos206 έγραψε:
Τα εργοστασιακα αμορτισερ κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι τα bilstein τα μαυρα. Το 65 προφιλ δεν επηρεαζει το αν γερνει ή οχι!
Είχα την εντύπωση ότι λόγο του όγκου που καταλαμβάνει ο αέρας στο ελαστικό κατά την πίεση στις στροφές το αυτοκίνητο γέρνει..

Οι χωματόδρομοι είναι light,ενωώ παραλιακά κλπ τίποτα το ιδιαίτερο.

Είμαι ανάμεσα σε Bilstein Μαύρα (κάτω απο 200€ τα βρίσκω 4αδα)
Koni Κόκκινα 300€
και βρήκα και αυτά τα 3 αλλά δε ξέρω τι και πώς!
http://www.car.gr/parts/view/3824008/
http://www.car.gr/parts/view/6151439/
http://www.car.gr/parts/view/1779655/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2016, 14:46:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα,

Τι αμορτισέρ να χρησιμοποιήσω? Bilstein B4, Sachs Super Touring, Sachs Advantage, Monroe Reflex, η ΚΥB

Άν έχετε κάποια άλλη πρόταση δεκτή..

Θα μπορούσα να χαμηλώσω και ΜΕΧΡΙ 3 πόντους (γιατι κινούμαι σε επαρχεία) αν υπάρχει κάποια πρόταση σε φθηνά ελατήρια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
309 lover (Ευθύμης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 309 & Peugeot 308 GT

Ένταξη: 08 Νοέ 2014
Δημοσιεύσεις: 117

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2016, 18:11:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως απ αυτα που εγραψες μη βαλεις τα Β4 και τα super touring.
Τα advantage, τα reflex και τα kyb excel-g ειναι παρομοια σε σκληροτητα και ειναι απλα αντικαταστασης αεριου λαδιου.
Αν θες κατι ποιο σκληρο οχι τοσο οσο τα κιτρινα πας σε κονι πορτοκαλι ή kyb ultra sr εφοσον βεβαια βγαινουν τα μοντελα αυτα για το αμαξι σου.
Η επιλογη τωρα δικη σου αναλογα με τα γουστα σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2016, 18:32:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα koni μ άρεσαν τα πορτοκαλί και εχουν καο καλη τιμή...με τι ελατήριο για χαμήλωμα θα μπορούσα να τα βαλω; Εχω απο το μηχανικό μου ενα 5cm set αλλα ειναι πολυ...

Και κάτι ακόμα...βρηκα το Bilstein B6 μεταχειρισμένο για 150€ αξιζει; ( δε το προτιμώ)

Αυτο εδω το σετ τι λεει;;http://kazanisgarage.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=30601
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2016, 20:29:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου δε μας εχεις πει αν το θες πιο σφιχτο η δε θες να θυσιασεις την ανεση

Ξεκινας απο το τι θες και μετα συγκρινεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2016, 23:25:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eίμαι 18 χρονών,έχω δίπλωμα μόλις 15 μέρες αλλα οδηγώ 3 χρόνια.Έχω οδηγήσει σε πολλές συνθήκες και έχω διανύσει σχεδόν 13.500χλμ

Το παράπονο μας,της οικογένεις γενικά είναι η αστάθεια που έχει λόγο των πολλών ταλαντόσεων αλλά και άν βάλεις έστω και 1 άτομο πίσω κοπανάει και χτυπάει αλύπητα στη μέση...

Δεν με νοιάζει να χάσω έστω και λίγο στην άνεση,προς τιμήν του να στρίβω χωρίς να με βγάζει στο άλλο ρεύμα λόγο μετατοπίσεων ακόμα και με λίγα χλμ.

Φοράω και 195-65-15 και νιώθω το αμάξι να πλέει.
Λογικά αν βρω μια 17άρα θα πάω σε 205-45-17 (θα εβαζα 225/45/17 που βγαζει τα ιδια rad με το ηδη υπαρχων αλλα θα σερνεται λογο πλατους ελαστικων)



Θα ήθελα λοιπόν ένα αμορτισέρ που να είναι σκληρότερο-να περιορίσω τις κλίσεις του αμαξώματος,αλλά αν δω ΠΑΛΙ ότι υπάρχει πρόβλημα,να μπορώ να το ταιριάξω γάντι με ένα ελατηριάκι πιο σκληρό...Λογικά και χαμηλότερο αλλα όχι πάρα πολύ..3.5Cm δεν είναι το ελάχιστο χαμήλωμα;;Γιατί κινούμαι και σε παραθαλάσιους δρόμους-επαρχεία..

Το Koni το πορτοκαλί διάβασα πολύ καλα λόγια και η τιμή όχι απαγορευτικη

Kai to coilover που επισύναψα παραπάνω έχει καλή τιμούλα και η εταιρία διάβασα ότι είναι ΟΚ Ολλανδική!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2016, 12:10:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα πηρα στον ρελλα τηλέφωνο σημερα και μου είπε τα Kayaba ειναι η μέση λύση που μπορώ να συνδυάσω και με ελατήριο..(vogtland 45€ Απο φίλο)

Επίσης μου είπε οτι υπαρχει 4αδα κίτρινα Bilstein 150€ Μεταχειρισμένα με 10.000..να τα προτιμήσω; 550 τα βρηκα καινούριο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Σεπ 2016, 12:25:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα σας

Μιας και τα αμορτισέρ μου τα έφτυσαν τελείως,ευτυχώς μ έβαλαν το καλοκαίρι (τα πισω τερματίζουν με το παραμικρό χτυπάνε κλπ )

Εχω δοκίμασε μεχρι στιγμής Bilstein B6 με μαμα ελατήριο.πολυ καλο αλλα ακριβό και ενα σετ μεταχειρισμένα που βρηκα οι κωδικοί τους δεν υπαρχουν πουθενά..μου μυρίζει ελληνική πατέντα ρέπλικα..κατι

Monroe reflex το οποίο ειναι σαν το μαμα και πιο μαλακό

Bilstein b4 πιο σφικτο αλλα χτυπάει σαν το μαμα.

Αυτο που δεν εχω δοκιμάσει σε 307 αλλα θελω να μου πείτε αν τπ έχετε δοκιμάσει ειναι το Koni Str.t υο πορτοκαλί.. Είτε με μαμα ελατήριο είτε με 3 πόντους χαμήλωμα με προοδευτικό Ελατήριο.

Ακομα υπαρχουν και της apex για τα οποία δεν εχω ακούσει κ πολλα.

Εχει κανεις καμια αλλη πρόταση ; Εχω ακούσει και γι του cc η του 2λιτρου αλλα ειναι ακριβά και η αίσθηση σαν τα μαμα περίπου.θελω κατι σκληρότερο

Τι έχετε να προτείνετε; Καποιο άλλο συνδυασμό; Δε θελω να κοπανάει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1897s (PHP: 58% - SQL: 42%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on