Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pavlosk Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 rallye (2003)
Ένταξη: 27 Ιαν 2016 Δημοσιεύσεις: 40
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2016, 02:06:34 Θέμα δημοσίευσης: Λαδια για 106 1.4 8v |
|
|
Ειμαι κατοχος ενος 106 1.4 xs και θα ηθελα την γνωμη σας περι του θεματος. Εχω ακουσει για τα 5-40 υπαρχει περιπτωση να τα καιει. Καποιοι λενε επειδη ειναι παλιας τεχνολογιας μοτερ πρεπει να βαζω ημισυνθετικα. Τωρα εχει fuchs 10-40 συνθετικα αλλα μιας και εχω βαρυ ποδι θελω να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Σκεφτομαι να παρω castrol edge 5-40 για την επομενη αλλαγη αξιζει τα παραπανω λεφτα ή οχι;
Ευχαριστω εκ των προτερων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2016, 03:19:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομιζω οτι και τα total 5-40 ειναι μια καλη επιλογη για τον κινητηρα σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2016, 05:00:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το Castrol magnatec 10w40 θα του ειναι υπεραρκετο! Οσο βαρυ ποδι και να 'χεις,ειναι αργοστροφο μοτερ και δεν εχει μεγαλες απαιτησεις.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MariosT (MARIOS) Μόλις έγραψα

Peugeot 106
Ένταξη: 09 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 39
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2016, 06:49:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το μοτερ σου το σωστο λαδι ειναι 10-40 ημισυνθετικο, απεφυγε το 5-40 ,
μαρκες απο Liqui Moly , Torco ,Castrol , Motul , Total κλπ. Αν εχεις θεμα οικονομικο και θες κατι φτηνο εχω δοκιμασει τα MANNOL 10-40 ημισυνθετικα γυρω στο 20αρικο τα 5 λιτρα με αριστα αποτελεσματα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pavlosk Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 rallye (2003)
Ένταξη: 27 Ιαν 2016 Δημοσιεύσεις: 40
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2016, 16:46:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν το πηρα (απο αθηνα) αλλαξα λαδια και εβαλα magnatec 5-40 αλλα πηγαινοντας προς σερρες, κοντα στην λαμια ανεβασε θερμοκρασια χωρις να το πιεζω (100-120)δεν ειχε και δεικτη θερμοκρασιας νερου...εκαψε φλατζα κεφαλης αλλα για να μην βγω πολυ εκτος θεματος σε ολη την διαδρομη λειτουργουσε πιο "μαλακά" απ οτι με τα λαδια που εχει τωρα... γιαυτο εχω περιεργια μηπως ξαναγυρισω στα 5-40 και λειτουργει πιο αθορυβα το μοτερ.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την pavlosk στις Τετ 27 Ιαν 2016, 16:48:15, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pavlosk Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 rallye (2003)
Ένταξη: 27 Ιαν 2016 Δημοσιεύσεις: 40
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2016, 16:47:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Το Castrol magnatec 10w40 θα του ειναι υπεραρκετο! Οσο βαρυ ποδι και να 'χεις,ειναι αργοστροφο μοτερ και δεν εχει μεγαλες απαιτησεις. |
Αργοστοφο αλλα συνηθως κοντα στον κοφτη φτανω για να ανεβασω ταχυτητα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος


 Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2016, 17:08:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως αναφέρθηκε το καλύτερο είναι 10w40 κατά προτίμηση σε Total και Castrol.
Άν το "πιέζεις" ιδιαίτερα και σού τσιμπάει λίγο κάνε μια δοκιμή και με 15w50 Total Quartz7000 - δοκιμασμένο σε "πίεση"
Και...κάνε και μια αλλαγή καντράν άν έχεις όρεξη και βάλε από rallye με θερμοκρασία νερού για να ξέρεις τί θερμοκρασίες έχεις.
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|