PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

pegeout 106 1.4 frena
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Δεκ 2015, 14:45:40    Θέμα δημοσίευσης: pegeout 106 1.4 frena Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σε ολους.εχω καποιες αποριες για τα φρενα του πεζο 106 πως θα τα κανω πιο γερα γιατι με αυτα τα φρενα το αμαξι δεν σταματαει και πολη καλα θα μου πειτε σιγα τα αλογα(75)χιχιχι εχω διαβασει παρα πολλα για το θεμα αυτο αλλα εχω καποιες αποριες.τ αμαξι αν μετρισα καλα πρεπει να εχει δισκοπλακες 237mm και κανα 10mm παχος αρχικα υποθετο .τωρα ειναι κα που στα 7mm εχω ακουσει οτι βαζουν απο rallye 1.6 δαγκανες και μερικη βαζουν και 266mm 20mm παχος δεν τα παο και πολυ καλα με τους αριθμους ενω εχω δει οτι φορανε τα rallye 247mm πως γεινεται αυτο.να σας πω οτι φοραω 14 ζαντα και δεν ξερω αν χοραει.αμα γινονται ολα αυτα πρεπει να βαλω μονο δαγκανες δισκοπλακες και τακακια ι και τιποτα αλλο.και στα πισω φρενα πηγα να τα μετρησω στο κτεο και η πισω ροδες γυρνουσαν και αλλαξα σιαγωνες πριν ακουστε απο 6.000 km.και παιδια εχω πατισει φρενο απο rallye και μολις ακουμπουσες το φρενο κοκαλονε τι ωραια φαση πεταλ.συγνωμη αν σας κουρασα.περιμενω τις απαντισεις σας και ξερω οτι θα μου ληθουν ι αποριες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Δεκ 2015, 18:50:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καμια απαντηση παιδια?πλιζζζ.για δισκοπλακες στο πεζο μου πρεπει να ψαξω συγκεκριμενες δισκοπλακες π.χ πεζο 206 1.8 ντς και οχι απο 1400 ι απο κανα 2.0 και απο τι εως τι χρονολογια για να ειναι 266*20 και να μην εχω κανα προβλημα.με δαγκανες απο 106 ραλλυ χορανε η παραπανω δισκοπλακες ι πρεπει να παω και σ δαγκανα απο 206.και χορανε στο 1.400 μου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Δεκ 2015, 20:14:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαλε ρε φιλε και κανα κομμα,δυσκολευτηκα να βγαλω νοημα Laughing

Αρχικα,το φρενο του ραλλυ ειναι δυνατοτερο λογω μεγαλυτερης αντλιας φρενων και μεγαλυτερου σερβο.
Αν αλλαξεις αυτα,θα δεις αρκετη διαφορα σε αισθηση!
Σχετικα με τις δισκοπλακες,το αυτοκινητο σου φοραει 247 μη αεριζομενα,του ραλλυ ειναι 247 αεριζομενα αλλα οι δαγκανες ειναι διαφορετικες!
Τα 266 παιζουν με τις δικες τους δαγκανες.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Δεκ 2015, 21:05:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδη για να αυξησω τα φρενα πρεπει να βαλω και αντλια φρενον και σερβο εκτος απο δαγκανες.εχω την εντυπωσει οτι φοραο 237*10 δισκοπλακ.αφου ι 2 κολητη μου εχουν 206 και 306 και ι δικια μου.η δισκοπλακα φαινεται μινιατουρα μπροστα στα αλλα,και εχουμε τον ιδιο κινιτηρα. Δηλαδη για 266 πρεπει να παω και σε ιδανικη δαγκανα ετσι?απο τη αμαξια μπορω να βαλω για να πετυχω αυτες τις διαστασεις,γιατι οπως ειπαμε το ραλλυ εχει 247
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Δεκ 2015, 21:07:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι μαρεσει οταν παταω το φρενω να ειναι σκληρο, να μην εχει και αυτη τη διαδρομη λες και δεν θα σταματισει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Δεκ 2015, 22:24:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εβλεπα για δισκοπλακες σε ενα σαιτ και βλεπω οτι τα πεζω 206 1.6 φορανε 266*20-22, αλλα ι απορια μου ειναι οτι στο πεζο 106 γραφει καπου,Διάμετρος κεντρικής τρύπας: 57 χλστ ενω για 206 και 106 ραλλυ Διάμετρος κεντρικής τρύπας: 66 χλστ τ ειναι αυτο παιζει να θελει καμια μετατροπη. για να κουμποσει στον αξονα μου,ι δεν ειναι τιποτα.και τελευταια ερωτησει: βαζω δαγκανες απο 206 και αλλαζω κσι σερβο και αντλισ φρενων απο 206 .η βαζω δαγκανες απο 206 και βαζω σερβο και αντλια φρενον απο 106 ραλλυ.θα κουμποσουν ολα σωστα.ι θα θελουν καποιες μετατροπες.το ξερω οτι σας κουρασα.αλλα οταν θελεις να φτιαξεις κατι σωστο στο αμαξι,συνεχεια θα διμιουργουνται αποριες.ευχαριστω...............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Δεκ 2015, 22:25:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να ειναι το φρενο σκληρο,οπως λες,πρεπει να βαλεις αντλια και σερβο 106 rallye! Για να εχει διαρκεια το φρεναρισμα πρεπει να βαλεις αεριζομενα.
Μην ενθουσιαζεσαι με τη μεγαλη διασταση,για το 106 τα 247 του ραλλυ αρκουν,ποσο μαλλον για το 14ρι που ειναι και ελαφρυτερο. Με ενα καλο τακακι θα εισαι αρχοντας.

Για τα 266 αν θες να βαλεις,νομιζω ταιριαζουν απο 307 χωρις να ειμαι 100% βεβαιος.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Δεκ 2015, 22:43:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τζώνννjyyy όπως σου λέει κι ο Γιώργης, βάλε σετ δαγκάνες/δίσκους/τρόμπα/σέρβο από 106 Rallye S2 κι άσε τα πειράματα. Δίσκους/τακάκια βάλε καινούρια. Καλό καθαρισμό, προσεκτική τοποθέτηση, καλή εξαέρωση και τελος.
*Βάλτε και καινούρια υγρά με την ευκαιρία (έχεις αλλάξει ποτέ; )


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Δεκ 2015, 23:10:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σας ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις,δυστιχως δεν εχω αλλαξει υγρα γιατι οταν ρωτουσα τον μιχανικο,εμου ελεγε καλα ειναι.και επειδη τωρα αρχησα να ψαχνω το θεμα ,θελω να ασχολειθω παρα πανω.οπως ελεγα ηξερα οτι δεν εχω φρενα σλλα λεω.τι να κανω αυτα ειναι ,αλλα οταν πηγα πριν λιγες μερες στο κτεο και μου ειπαν οτι τα πισω δεν πιανουν ξενερωσα,να πω την αληθεια.και η ατυχεια απο τοτε που πηρα το αμαξι εχω αλλαξει 2 φορες σιαγωνες.τιν πρωτη γιατι δεν ειχε καθολου και τιν 2 επειδει εσπασε το κιλινδρακι και γεμισαν υγρα να πουμε και την αληθεια οτι ι 266 θα φαινονται και καλυτερα ομως.με εκεινα που γραφουν :Διάμετρος κεντρικής τρύπας,θα εχω θεμα που ειναι διαφορετικα ι οχι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Δεκ 2015, 23:46:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τη διαμετρο τρυπας,δε θα εχεις προβλημα,το θεμα ειναι το οφσετ των δισκων.

Σου ξαναλεω,μη θαμπωνεσαι απο το μεγεθος! Στα φρενα,δεν ισχυει παντα το "bigger is better"!
Ειναι και αλλοι παραγοντες που πρεπει να λαβεις υπ'οψιν! Οπως το βαρος του αυτοκινητου,η διαμετρος της ζαντας,ακομη και το κοστος!
Με τα 266 απλα θα μπλοκαρεις νωριτερα και λιγοτερο ελεγχομενα,κατι που εχει μεγαλη σημασια σε ενα αυτοκινητο χωρις abs!

Εν παση περιπτωσει,δικη σου η πιτα δικο σου και το μαχαιρι.
Ο,τι και να βαλεις λαβε σοβαρα αυτα που σου ειπε ο Γιαννης!


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Δεκ 2015, 23:58:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πιστευω θα παω σε αυτο που μου ειπατε,(δαγκάνες/δίσκους/τρόμπα/σέρβο από 106 Rallye S2 κι άσε τα πειράματα. Δίσκους/τακάκια βάλε καινούρια. Καλό καθαρισμό, προσεκτική τοποθέτηση, καλή εξαέρωση και τελος),με τα πισω δεν πιστευω να υπαρχουν και πολλα ετσι?ποσο περιπου στοιχιζουν τα παραπανω?θα δω μηπως παω συνεργειο το σαββατο, να δω και τι θα με πουν και εκει για την τιμη. γιατι λεω να αλλαξω γκαρασιερι.αν παω να ρωτησω ο ιδιος, για ανταλακτικα,στην μαντρα τι ακριβως πρεπει να ρωτησω?και κατι αλλο (βλακεια πεζει)το s2 τι ακριβως ειναι,χρονολογια κυβικα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Δεκ 2015, 00:20:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και οταν εχω κανα 4 ατομα στο αμαξι τοτε να δειτε,τι γινεται αφου πεζουμε κορωνα γραμματα για το αν σταματησει το αμαξι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Δεκ 2015, 21:27:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λιγο τιμη για τα παραπανω?και ερωτηση η αντλια απο ραλλυ 1600 16ν και το σερβο κουμπονει κανονικα στο 1400 μου? Και ολα τα ραλλυ εχουν τις ιδιες αντλιες φρενον και σερβο ανεξαρτιτος χρονολογιας?Και πως θα καταλαβω οτι τα μεταχειρισμενα δεν θα εχουν προβλημα.ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Δεκ 2015, 21:30:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και να υποθεσω πρεπει να ψαξω χωρις abs ολα τα παραπανω σωστα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Δεκ 2015, 14:39:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα.λοιπον εχουμε και λεμε πηρα τηλ στις μαντρες και με ειπανε σερβο και ανλια φρενων (τωρα ομως δεν ηξεραν τ mm εχει ι αντλια )μαζι με δοχειακι 50€ απο ραλλυ ι ντς.και δαγκανες (μονοπιστωνες) 50-70€ παλι απο ραλλυ... Ειναι καλα η τιμες?και μια ερωτηση ολα τα ραλλυ εχουν 20mm αντλια η υπαρχουν και αλλα που εχουν 19mm.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Δεκ 2015, 15:02:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και ολα τα ραλυ εχουν μεγαλυτερο σερβο?το ξερω πολλες ερωτησεις αλλα τι να κανω)γιατι δεν ξερω και πολυ απο αυτα.και δεν θελω να παω να παρω και να με βγουν τα ιδια. αντε ι αντλια θα γραφει απο κατω λογικα ποσο ειναι ,αλλα το σερβο τι πρεπει να μετρησω γιατι πρεπει να παω απο εκει δεν ξερουν να μου πουνε ακριβως διαστασεις.ευχαριστω παντως για της πολυ κατατοπιστικες απαντισεις μου λυνονται πολλες αποριες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2015, 11:26:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ολα τα ραλλυ το μεγαλο σερβο εχουν.
Κοιτα μηπως βρεις απο ιδιωτη τα πραγματα,τα φρενα με 50 ευρω τα βρισκεις κομπλε με δισκους και τακακια!
Σχετικα με το σερβο,αν πας με το αυτοκινητο σου να το αγορασεις,ανοιξε το καπω και συγκρινε το με το δικο σου,η διαφορα βγαζει ματι! Η αντλια,γραφει οπως παρατηρησες απο κατω τα mm της.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2015, 16:05:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο που λες το παρατηρισα πριν λιγο,σε πεζο (306 99 1,400)αφου φαινοταν κιολας,(αλλα αυτο που με εβαλε σε σκεψεις)ειναι πως γινεται να εχει μεγαλυτερο σερβο, αντλια 20μμ δισκοπλακες 247*15 καπου εκει περιπου το παχος, δαγκανες λογικα κανονικες,και να εχουμε την ιδια διαδρομη πεταλ? (κατι το οποιο δεν μαρεσει,γιατι οπως ειχαμε πει θελω μολις ακουμπαω το φρενω, να πιανει απο τα χιλιοστα, που λεεει ο λογος.)τωρα το δικο μου το σερβο εγραφε r3,00 ενω στο 307 4,5 σκετο και κατι αλλους κωδικους(και τα δυο χωρις abs και ταμπουρα πισω.



γιατι ειπαμε μεγαλυτερη αντλια μεγαλυτερο σερβο πιο μικρη διαδρομη πεταλ σωστα?
ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2015, 16:21:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να προσθεσω οτι και πριν λιγο καιρο που ειχε αλλαξει δισκοπλακες, τακακια προς πισω, παλι την ιδια διαδρομη ειχε με σημερα ( μιλαω για το πεζο το 306)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnis (johhis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


pegeot 106 1.4 (8v) xs

Ένταξη: 11 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Δεκ 2015, 22:09:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καμια απαντησει παλικαρια?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,114s (PHP: 58% - SQL: 42%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on