Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Σεπ 2016, 21:46:44 Θέμα δημοσίευσης: περιεργα συμπτωματα - (help) |
|
|
παιδια θα ηθελα τη γνωμη σας αν καποιος μπορει να βοηθησει απο τα εξης συμπτωματα στο 16ετιας 206 μου.
σημερα το πρωι λοιπον παρουσιασε τα εξης:
-> εκκινηση κινητηρα με περιεργο βρυχηθμο (σαν να παει να σβησει) χωρις να σβηνει και χωρις να παιζουν οι στροφες στο ρελαντι
μετα 15 δευτερολεπτα ο ηχος εγινε φυσιολογικος
-> σε ανηφορα με αρκετη κλιση χωματοδρομος φαινονταν να μην εχει δυναμη να τη βγαλη με 1η και χρειαστηκε να παρει φορα και να φυγει με τα οσα για να βγει στην ασφαλτο (ηταν στο χωριο)
-> στη συνεχεια περιεργος ηχος απο την εξατμηση σε ρελαντι και αφου ειχε κανει ~10 χλμ. χωρις προβλημα
δειτε το video (ανεβαστε την ενταση του ηχου)
https://www.dropbox.com/s/602y3n2b333secl/2016-09-20%2009.43.26.mp4?dl=0
-> ο ηχος αυτος και το τρεμουλο στην εξατμηση συνεχιστηκε και μετα απο 320 χλμ πορειας μεχρι και τωρα
-> 2-3 φορες κατα τη δειαρκεια του ταξιδιου και μετα απο ολιγολεπτη σταση (με σβησιμο κινητηρα αλλα και χωρις σβησιμο (ρελαντι) οταν πηγα να ξεκινησω 1η 2α το αμαξι ετρεμε αισθητα σαν να παει να σβησει και ειχε αισθητα περιεργη συμπεριφορα. αυξανοντας το γκαζι και αφου περναγεκαποιες στροφες και επιανε μια ταχυτητα 40-50 χλμ με 3η 4η 5η και πορεια ~100 χλμ/ωρα δεν εκανε τιποτα
το φαινομενο παριουσιαστηκε 2-3 φορες μονο
->υπαρχει αισθητο τρεμουλο (κραδασμος) στην καμπινα των επιβατων σε σημειο να ειναι εντονα αισθητο σε ρελαντι . το καταλαβαινεις στην εδρα του καθισματος μεχρι και την πλατη (βαση μηχανης ;;; )
παρατηρησεις:
το a/c ειτε ανοικτο ειτε κλειστο δεν αλλαζει κατι απο τα παραπανω που ειναι / ηταν αισθητα ασχετως a/c
νεα βενζινη δεν εχει μπει. ενα γεμισμα εγινε απο Αθηνα πριν 3 μερες και το αμαξι εφτασε στο χωριο χωρις προβλημα ενω σημερα παρουσιασε ολα τα παραπανω
ο χωρος την μηχανης δεν εχει κατι εμφανες
η εξατμιση κουνιεται μεν με το χερι λιγο αλλα οχι τοσο οσο αν ειχε σπασει καποια βαση
ο ηχος της εξατμησης ειναι πιο μπασσος απο αλλες φορες και ο ηχος της μηχανης ελαφρως πιο τραχυς
service εκανε πριν 3-4 μηνες περιπου
ακουω ιδεες μεχρι τη Δευτερα που θα μπορεσω να το παω στο συνεργειο
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagelis207 (Βαγγελης) Μέλος

Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 04 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 194 Τόπος: patra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Σεπ 2016, 22:34:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλου κακου κανε ενα γεμισμα απο αλλο πρατηριο γιατι παιζει σοβαρα να ειναι απο καυσιμο.
Επισης κοιταξες αν δουλευει τρικυλινδρο?
Οι κραδασμοι και ο ηχος ειναι συμπτωματα απο πολλαπλασιαστη η μπουζι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Manos206 Moderator


Ένταξη: 02 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 860 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Σεπ 2016, 23:14:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vagelis207 έγραψε: | Καλου κακου κανε ενα γεμισμα απο αλλο πρατηριο γιατι παιζει σοβαρα να ειναι απο καυσιμο.
Επισης κοιταξες αν δουλευει τρικυλινδρο?
Οι κραδασμοι και ο ηχος ειναι συμπτωματα απο πολλαπλασιαστη η μπουζι. |
+1
http://www.facebook.com/sarakinikorooms |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Σεπ 2016, 23:25:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια τα μπουζι ειχαν αλλαχτει στα 185.000 χλμ και τωρα εχει 203.000 περιπου
δηλ. κατω απο 20.000 χλμ
για πολλαπλασιαστη τι να πω ; δεν ξερω
για 3κυλινδρο οχι δε νομιζω μετα στν εθνικη δεν ειχε προβλημα
την οποια δυναμη ειχε την εβγαζε και ο ηχος δεν ηταν 3κυλινδρου
Δευτερα πρωι συνεργειο
κ θα ελεγχθουν και τα μπουζι
βενζινη υποπτευθηκα αλλα δεν κολαει γιατι το αμαξι εκανε τοσα χλμ στο πηγαινε χωρις προβλημα και επισης στην εθνικη με σταθερη υψηλη ταχ. παλι δεν εκανε κατι
αυτη τη στιγμη εχει το τρεμουλο και απο την εξατμηση (συν τον ηχο οπως δειχνει το video) και μεσα στην καμπινα και θα δω αυριο πως θα συμπεριφερθει στο ξεκινημα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Σεπ 2016, 07:17:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΣΥΝΗΘΩΣ αν κάποια μπουζί είναι μαύρα έχεις πρόβλημα σε πολλαπλασιαστή η μπουζί ή μπουζοκαλώδιο. Αν είναι άσπρα, τότε έχεις θέμα με καύσιμο -μπεκ, αντλία. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Σεπ 2016, 17:41:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εις αυριον οι απαντησεις
αλλα απο οτι μου ειπε μαλλον φλαντζα καμμενη δειχνει... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
johnnym (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 307 1.4 (8V) 2002
Ένταξη: 30 Μάρ 2016 Δημοσιεύσεις: 161 Τόπος: Heraklion
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Σεπ 2016, 19:29:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλαξα 5/8/16 Φλάντζα κυλινδροκεφαλής.
Το πήρα χαμπάρι διότι άρχισε να ρετάρει,να μην πηγαίνει σε ανηφόρα,Σε ξεπαρκάρισμα με όπισθεν σε ανηφόρα μύρισε συμπλέχτη η γειτονιά και αργότερα παρατήρησα έλλειψη ψυκτικού υγρού ανα 100χλμ έπινε 4λίτρα
Όταν το άναβα,έτρεμε πάρα πολύ (είναι το νερό που είναι στον κύλινδρο μέχρι να καεί)
Αν είναι φλάντζα,σε TU3JP (1.4 8v μοτέρ) βάλε Victor Reinz ημισέτ (όλες οι φλάντζες απο κεφαλή και πάνω..πολύ καλή ποιότητα).Μη βάλεις σκέτη φλάντζα διότι μπορεί να χάνει κάποια της εισαγωγής /εξαγωγής και δεν αξίζει να ξανα ξυλώσεις..
Εμένα έγινε διότι μ είχαν κατα την αλλαγή ιμάντα χρονισμού χτυπήσει μια βαλβίδα και με δικά τους λέει έξοδα το επισκεύασαν. Έβαλαν την πιο φθηνή φλάντζα που βρήκαν και έξισαν το κεφαλάρι ΜΕ ΣΠΑΤΟΥΛΑ = βαθιες γρατζουνιες..και έτσι την έκαψε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Σεπ 2016, 20:27:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
johnnym έγραψε: | Άλλαξα 5/8/16 Φλάντζα κυλινδροκεφαλής.
Το πήρα χαμπάρι διότι άρχισε να ρετάρει,να μην πηγαίνει σε ανηφόρα,Σε ξεπαρκάρισμα με όπισθεν σε ανηφόρα μύρισε συμπλέχτη η γειτονιά και αργότερα παρατήρησα έλλειψη ψυκτικού υγρού ανα 100χλμ έπινε 4λίτρα
Όταν το άναβα,έτρεμε πάρα πολύ (είναι το νερό που είναι στον κύλινδρο μέχρι να καεί)
Αν είναι φλάντζα,σε TU3JP (1.4 8v μοτέρ) βάλε Victor Reinz ημισέτ (όλες οι φλάντζες απο κεφαλή και πάνω..πολύ καλή ποιότητα).Μη βάλεις σκέτη φλάντζα διότι μπορεί να χάνει κάποια της εισαγωγής /εξαγωγής και δεν αξίζει να ξανα ξυλώσεις..
Εμένα έγινε διότι μ είχαν κατα την αλλαγή ιμάντα χρονισμού χτυπήσει μια βαλβίδα και με δικά τους λέει έξοδα το επισκεύασαν. Έβαλαν την πιο φθηνή φλάντζα που βρήκαν και έξισαν το κεφαλάρι ΜΕ ΣΠΑΤΟΥΛΑ = βαθιες γρατζουνιες..και έτσι την έκαψε... |
τα συμπτωματα ειναι ιδια και ολοι το ιδιο μου λενε οποτε λογικα
τρεμουλο/ρεταρισμα+αδυναμια+καταναλωση παραφλου = φλαντζα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
johnnym (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 307 1.4 (8V) 2002
Ένταξη: 30 Μάρ 2016 Δημοσιεύσεις: 161 Τόπος: Heraklion
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Σεπ 2016, 21:58:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε εμενα μπυ την έκαψε στις 80.000!!λογο μακακιας μηχανικού.
Το αυτοκίνητο έμενε μεχρι πέρσυ σε ακινησία και γενικά εχω πολλες φθορές απο την ακινησία ήλιο κλπ.
Μου πήγε 140€ εργατικά λύσιμο δέσιμο
Victor reinz ημισετ 35€
Παραφλου νομίζω στα 5 λίτρα ήπιε..(μολις το γεμίσεις το αφήσεις κ δουλέψει κανεις εξαέρωση και κρυώσει θα πιει ακομα 1-1.5)
Λάδια καινούρια 4 -4.5 λίτρα (πρεπει να βάλεις παραπάνω μιας κ ειναι εντελώς στεγνό)
Σος!!!!μαζι ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΙΠΩΤΕ!κανει 10€ και μπορεί να σε σώσει απο πολλα.....εμενα είχε μεινει ανοικτός ποτε δε δούλευε πανω απο 80-85βαθμ
(Αυτά ειναι τα αναγκαία) γύρω στα 220€
Μετα φίλτρα ξύδια και ρύθμιση βαλβίδων πλήρωσα 270€
Σημαντικό.αν εισαι μπροστά θα δεις οπου εχει περαςει νερό στη φλάντζα οτι τα εχει καθαρίσει ολα (αν θες μπορώ να δημοσιεύσω τις φωτό του δικού μου).
Μαζι με τη διαδικασία αφού ανοίγεις που ανοίγεις ξυσε και τις βαλβίδες 5 λεπτά δουλεια ειναι και κερδίζεις κατι σε απόκριση χεχεχε...
Έψαξα για βελτιωτική φλάντζα κλπ αλλα τζίφος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Σεπ 2016, 18:11:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σημερα αλλαχτηκαν μπουζι (το 4ο ηταν χαλια) πριν το ανοιγμα καπακιου και το αμαξι εστρωσε αισθητα , μετρηθηκε και συμπιεση και ηταν οκ
αλλα οταν εμεινε και δουλεψε κατεβασε νερο , οποτε παμε αυριο για ανοιγμα και θα δειξει.
δυστυχως λογω εργασιας δεν μπορω να παραβρισκομαι , οποτε ελπιζω στην επαγγελματικοτητα κ ευσυνειδησια τους.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
johnnym (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 307 1.4 (8V) 2002
Ένταξη: 30 Μάρ 2016 Δημοσιεύσεις: 161 Τόπος: Heraklion
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Σεπ 2016, 18:43:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | σημερα αλλαχτηκαν μπουζι (το 4ο ηταν χαλια) πριν το ανοιγμα καπακιου και το αμαξι εστρωσε αισθητα , μετρηθηκε και συμπιεση και ηταν οκ
αλλα οταν εμεινε και δουλεψε κατεβασε νερο , οποτε παμε αυριο για ανοιγμα και θα δειξει.
δυστυχως λογω εργασιας δεν μπορω να παραβρισκομαι , οποτε ελπιζω στην επαγγελματικοτητα κ ευσυνειδησια τους. | όταν δουλεύει το αυτοκίνητο και έχεις ανοικτό το κουτί του παραφλού,βγάζει μπουρμπουλύθρες η απλα το πίνει;
Είδες τα λάδια σου εάν έχουν ασπρίσει-γίνει σαν σαπουνι;
Αν ένα απο αυτα τα 2 ΔΕΝ Συμβαίνει..τότε φταίει κάτι άλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
puglover Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Σεπ 2016, 19:00:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι απαραίτητο να περάσουν τα λάδια στα νερά, υπάρχει περίπτωση το ρήγμα φλάτζας να είναι σε αγωγό νερού / κυλίνδρου, και να περνάνε τα καυσαέρια στο νερό λόγω μεγαλύτερης πίεσης, τότε έχουμε φούσκωμα των κολλάρων και μπουρμπουλίθρες στο δοχείο διαστολής. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
johnnym (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 307 1.4 (8V) 2002
Ένταξη: 30 Μάρ 2016 Δημοσιεύσεις: 161 Τόπος: Heraklion
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Σεπ 2016, 00:00:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
puglover έγραψε: | Δεν είναι απαραίτητο να περάσουν τα λάδια στα νερά, υπάρχει περίπτωση το ρήγμα φλάτζας να είναι σε αγωγό νερού / κυλίνδρου, και να περνάνε τα καυσαέρια στο νερό λόγω μεγαλύτερης πίεσης, τότε έχουμε φούσκωμα των κολλάρων και μπουρμπουλίθρες στο δοχείο διαστολής. | το ιδιο λεμε.κ εμενα έβγαζε αναθυμιάσεις στο παραφλου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2016, 13:02:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μεχρι στιγμης εχουμε και λεμε:
μπουζι
φλαντζα
καπακι
και ακομα ψαχνουμε...
Υ.Γ. υπαρχει καπακι μεταχειρ. για 206 1.4 8v (μοντ. 2000) ;;
(μονο το καπακι)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
johnnym (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 307 1.4 (8V) 2002
Ένταξη: 30 Μάρ 2016 Δημοσιεύσεις: 161 Τόπος: Heraklion
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Σεπ 2016, 13:17:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | μεχρι στιγμης εχουμε και λεμε:
μπουζι
φλαντζα
καπακι
και ακομα ψαχνουμε...
Υ.Γ. υπαρχει καπακι μεταχειρ. για 206 1.4 8v (μοντ. 2000) ;;
(μονο το καπακι) | car.gr is your friend |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Σεπ 2016, 16:51:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καπακι βρεθηκε και μπαινουμε στην τελικη ευθεια της επισκευης

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Οκτ 2016, 20:08:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καπακι (μεταχειρ)
γενικη επισκευη (οδηγοι,εδρες,βαλβιδες,ωστηρια,κοκορακια,τσιμουχακια)
τσιμουχα εκκεντροφορου
φλατζα κεφαλης
εισαγωγη
φλατζες εισαγωγης/εξαγωγης
μπουζι
αντλια νερου
αντιψυκτικο
θερμοστατης
καθαρισμα μοτερ ρελαντι
2 εβδομαδες μεσα και 700 ευρω
---------
δεν επαιρνα ταξι καλυτερα να παω στο χωριο;

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2016, 08:01:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: |
δεν επαιρνα ταξι καλυτερα να παω στο χωριο;
 |
Με αυτοκίνητο 16ετίας και 200.000χλμ, τί ακριβώς περίμενες ότι θα συμβεί;
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2016, 09:16:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και βασικα με αυτα τα λευτα ενβαζες απλα αλλο μοτερ με πολυυυυ λιγοτερα χιλιομετρα..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
puglover Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2016, 10:48:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και που θα ηξερε αν το μεταχειρισμενο μοτερ θα ειχε οντως τα χιλιομετρα που θα εγραφε? Μπορεις να εχεις εμπιστοσυνη? Μονο αν το λυσεις και αυτο. Τουλαχιστον τωρα ξερει οτι εχει μοτερ για τουλαχιστον αλλα 100000 χλμ. Και το κοστος για ολα αυτα δεν ειναι τραγικο. Τραγικος ειναι ο μηχανικος που το κρατησε μεσα 2 βδομαδες και το δουλευε με το ραχατι του..  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|