Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 12:01:49 Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover |
|
|
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=8&f=47&t=1115112&i=60&mid=0&nmt=Twincharged%2C+Wide-arched+Convertible+Peugeot+405
Δείτε στο σημείο που λέει για
First, cut off spring mounting cup
όπου ουσιαστικά καθαρίζει το σώμα του αμορτισέρ για να περάσει το δακτυλίδι με το σπείρωμα για να στηρίξει το coilover.
Σε μαμά αμορτισέρ 206, 306 κτλ, βγάζουμε το πιατέλο (εύκολο) και μετά μένει το περιφερειακό εξόγκωμα που στήριζε το πιατέλο όπου καθόταν το μαμά ελατήριο.
Φαντάζομαι και εκεί γίνεται να τροχιστεί για να περάσει το δακτυλίδι, ξέρει κανείς περισσότερα; Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο, |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 14:23:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενας τροπος που σκεφτηκα,ειναι να βιδωσεις το αμορτισερ πιο χαμηλα στο ακρο(που μαλλον δε γινεται,γιατι λογικα θα το ειχες σκεφτει)...αλλιως μονο μηχανουργειο,να επεκτεινεις το σπειρωμα...
Οσο για την πατεντα που εκανε ο τυπος στο λινκ,φοβαμαι πως επηρεαζει την μακροζωια του αμορτισερ,λογω του "καψιματος" απο την αργκον...
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 14:45:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Ενας τροπος που σκεφτηκα,ειναι να βιδωσεις το αμορτισερ πιο χαμηλα στο ακρο(που μαλλον δε γινεται,γιατι λογικα θα το ειχες σκεφτει)...αλλιως μονο μηχανουργειο,να επεκτεινεις το σπειρωμα...
Οσο για την πατεντα που εκανε ο τυπος στο λινκ,φοβαμαι πως επηρεαζει την μακροζωια του αμορτισερ,λογω του "καψιματος" απο την αργκον... |
Δεν γίνεται το βίδωμα που λες,
επίσης δεν το έκαψε με αργκόν, νομίζω από τις φωτό φαίνεται ότι το τρόχισε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 15:01:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στην τεταρτη φωτογραφια απο το "first cut off..." φαινεται καθαρα πως εχει κολλησει το σωληνα με το σπειρωμα,πανω στο αμορτισερ...αλλωστε το γραφει "and weld on coilover conversion tube:"
Επισης,απ'οτι καταλαβα,τα πιατελα στα συγκεκριμενα αμορτισερ,ειναι κολλημενα και οχι σφηνωμενα οπως π.χ στο 106.
Απ'οτι φαινεται,δε τα γλυτωνεις τα κοντυτερα ελατηρια
Για την ιστορια,προσφατα,"εσφαξα" ενα εργοστασιακο αμορτισερ απο 106,επαθα πλακα με το ποσο λεπτο ειναι το περιβλημα τους!
Edit
Μπορεις να εξαλειψεις τα εξογκωματα του αμορτισερ,με ενα στρογγυλεμενο σφυρακι,το θεμα ειναι,οτι θα πρεπει να τα πας σε μηχανουργο,να σου κολλησει,ενα δακτυλιο πιο κατω,ωστε να συγκρατει το πιατελο...
Πολυ φοβαμαι,οτι με τροχισμα,επηρεαζεται σημαντικα το παχος του τοιχωματος.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 15:27:03 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover |
|
|
kpsig έγραψε: | http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=8&f=47&t=1115112&i=60&mid=0&nmt=Twincharged%2C+Wide-arched+Convertible+Peugeot+405
Δείτε στο σημείο που λέει για
First, cut off spring mounting cup
όπου ουσιαστικά καθαρίζει το σώμα του αμορτισέρ για να περάσει το δακτυλίδι με το σπείρωμα για να στηρίξει το coilover.
Σε μαμά αμορτισέρ 206, 306 κτλ, βγάζουμε το πιατέλο (εύκολο) και μετά μένει το περιφερειακό εξόγκωμα που στήριζε το πιατέλο όπου καθόταν το μαμά ελατήριο.
Φαντάζομαι και εκεί γίνεται να τροχιστεί για να περάσει το δακτυλίδι, ξέρει κανείς περισσότερα; Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο, |
Έχει η Peugeot έτοιμο δαχτυλιδι με πατούρα που χρησιμοποιεί το εξογκωμα πού λες ως στοπ...
Το εξόγκωμα κάθετε περιπου στην μέση του σπειρώματος. ( φαίνεται στην δεύτερη φώτο )
κωδικός 617061-02
http://thmbcache.com/thumbs/32809/c/reglaje_copela_inferior_106.jpg
http://thmbcache.com/thumbs/32809/c/reglaje_copela_inferior_106_2.jpg
Link link2 link3
Έχει επεξεργασθεί από τον/την nik_marin στις Παρ 11 Σεπ 2015, 15:39:59, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 15:36:43 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover |
|
|
kpsig έγραψε: | Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο, |
Δεν νομίζω να τροχίζετε γιατί το εξόγκωμα φαίνεται ότι ειναι από πρεσάρισμα του αμορτισερ (λαμαρίνας) ...
Θεωρώ το ποιο ευκολο και στο τέλος... ποιο οικονομικό ειναι να βάλεις ποιο κοντό ελατήριο.
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 15:44:27 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover |
|
|
nik_marin έγραψε: | kpsig έγραψε: | Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο, |
Δεν νομίζω να τροχίζετε γιατί το εξόγκωμα φαίνεται ότι ειναι από πρεσάρισμα του αμορτισερ (λαμαρίνας) ...
Θεωρώ το ποιο ευκολο και στο τέλος... ποιο οικονομικό ειναι να βάλεις ποιο κοντό ελατήριο. |
Και εμένα μου φαίνεται σαν πρεσαρισμένη λαμαρίνα, αλλά δεν βγάζει νόημα... Να πρεσάρεις τον κύλινδρο του αμορτισερ για να κάνεις βάση για το πιατέλο... και απο μέσα τι κάνεις με το τσάκισμα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 15:55:55 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover |
|
|
kpsig έγραψε: | nik_marin έγραψε: | kpsig έγραψε: | Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο, |
Δεν νομίζω να τροχίζετε γιατί το εξόγκωμα φαίνεται ότι ειναι από πρεσάρισμα του αμορτισερ (λαμαρίνας) ...
Θεωρώ το ποιο ευκολο και στο τέλος... ποιο οικονομικό ειναι να βάλεις ποιο κοντό ελατήριο. |
Και εμένα μου φαίνεται σαν πρεσαρισμένη λαμαρίνα, αλλά δεν βγάζει νόημα... Να πρεσάρεις τον κύλινδρο του αμορτισερ για να κάνεις βάση για το πιατέλο... και απο μέσα τι κάνεις με το τσάκισμα; |
Και γιατί να κάνεις κατι...
κύλινδρος ειναι... κούφιο μέσα...
λάδι έχει και άλλον ενόν πιο μικρο κύλινδρο...
(δεν έχεις παρά να βρεις ένα παλιό αμορτισερ και να δεις...)
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 16:01:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ειναι monotube,θα εχεις προβλημα,αν οχι επειδη οπως ειπα και πιο πανω,εκοψα προσφατα twintube αμορτισερ,δε θα εχει κανενα προβλημα να το εξαλειψεις με σφυρακι,εχει αρκετο χωρο.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|