PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 12:01:49    Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=8&f=47&t=1115112&i=60&mid=0&nmt=Twincharged%2C+Wide-arched+Convertible+Peugeot+405
Δείτε στο σημείο που λέει για
First, cut off spring mounting cup
όπου ουσιαστικά καθαρίζει το σώμα του αμορτισέρ για να περάσει το δακτυλίδι με το σπείρωμα για να στηρίξει το coilover.
Σε μαμά αμορτισέρ 206, 306 κτλ, βγάζουμε το πιατέλο (εύκολο) και μετά μένει το περιφερειακό εξόγκωμα που στήριζε το πιατέλο όπου καθόταν το μαμά ελατήριο.
Φαντάζομαι και εκεί γίνεται να τροχιστεί για να περάσει το δακτυλίδι, ξέρει κανείς περισσότερα; Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο,
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 14:23:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενας τροπος που σκεφτηκα,ειναι να βιδωσεις το αμορτισερ πιο χαμηλα στο ακρο(που μαλλον δε γινεται,γιατι λογικα θα το ειχες σκεφτει)...αλλιως μονο μηχανουργειο,να επεκτεινεις το σπειρωμα...
Οσο για την πατεντα που εκανε ο τυπος στο λινκ,φοβαμαι πως επηρεαζει την μακροζωια του αμορτισερ,λογω του "καψιματος" απο την αργκον...


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 14:45:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Ενας τροπος που σκεφτηκα,ειναι να βιδωσεις το αμορτισερ πιο χαμηλα στο ακρο(που μαλλον δε γινεται,γιατι λογικα θα το ειχες σκεφτει)...αλλιως μονο μηχανουργειο,να επεκτεινεις το σπειρωμα...
Οσο για την πατεντα που εκανε ο τυπος στο λινκ,φοβαμαι πως επηρεαζει την μακροζωια του αμορτισερ,λογω του "καψιματος" απο την αργκον...

Δεν γίνεται το βίδωμα που λες,
επίσης δεν το έκαψε με αργκόν, νομίζω από τις φωτό φαίνεται ότι το τρόχισε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 15:01:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στην τεταρτη φωτογραφια απο το "first cut off..." φαινεται καθαρα πως εχει κολλησει το σωληνα με το σπειρωμα,πανω στο αμορτισερ...αλλωστε το γραφει "and weld on coilover conversion tube:"
Επισης,απ'οτι καταλαβα,τα πιατελα στα συγκεκριμενα αμορτισερ,ειναι κολλημενα και οχι σφηνωμενα οπως π.χ στο 106.
Απ'οτι φαινεται,δε τα γλυτωνεις τα κοντυτερα ελατηρια Confused

Για την ιστορια,προσφατα,"εσφαξα" ενα εργοστασιακο αμορτισερ απο 106,επαθα πλακα με το ποσο λεπτο ειναι το περιβλημα τους!

Edit
Μπορεις να εξαλειψεις τα εξογκωματα του αμορτισερ,με ενα στρογγυλεμενο σφυρακι,το θεμα ειναι,οτι θα πρεπει να τα πας σε μηχανουργο,να σου κολλησει,ενα δακτυλιο πιο κατω,ωστε να συγκρατει το πιατελο...
Πολυ φοβαμαι,οτι με τροχισμα,επηρεαζεται σημαντικα το παχος του τοιχωματος.
Rolling eyes


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 15:27:03    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kpsig έγραψε:
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=8&f=47&t=1115112&i=60&mid=0&nmt=Twincharged%2C+Wide-arched+Convertible+Peugeot+405
Δείτε στο σημείο που λέει για
First, cut off spring mounting cup
όπου ουσιαστικά καθαρίζει το σώμα του αμορτισέρ για να περάσει το δακτυλίδι με το σπείρωμα για να στηρίξει το coilover.
Σε μαμά αμορτισέρ 206, 306 κτλ, βγάζουμε το πιατέλο (εύκολο) και μετά μένει το περιφερειακό εξόγκωμα που στήριζε το πιατέλο όπου καθόταν το μαμά ελατήριο.
Φαντάζομαι και εκεί γίνεται να τροχιστεί για να περάσει το δακτυλίδι, ξέρει κανείς περισσότερα; Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο,



Έχει η Peugeot έτοιμο δαχτυλιδι με πατούρα που χρησιμοποιεί το εξογκωμα πού λες ως στοπ...
Το εξόγκωμα κάθετε περιπου στην μέση του σπειρώματος. ( φαίνεται στην δεύτερη φώτο )

κωδικός 617061-02
http://thmbcache.com/thumbs/32809/c/reglaje_copela_inferior_106.jpg
http://thmbcache.com/thumbs/32809/c/reglaje_copela_inferior_106_2.jpg


Link link2 link3


Έχει επεξεργασθεί από τον/την nik_marin στις Παρ 11 Σεπ 2015, 15:39:59, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 15:36:43    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kpsig έγραψε:
Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο,


Δεν νομίζω να τροχίζετε γιατί το εξόγκωμα φαίνεται ότι ειναι από πρεσάρισμα του αμορτισερ (λαμαρίνας) ...
Θεωρώ το ποιο ευκολο και στο τέλος... ποιο οικονομικό ειναι να βάλεις ποιο κοντό ελατήριο.


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 15:44:27    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
kpsig έγραψε:
Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο,


Δεν νομίζω να τροχίζετε γιατί το εξόγκωμα φαίνεται ότι ειναι από πρεσάρισμα του αμορτισερ (λαμαρίνας) ...
Θεωρώ το ποιο ευκολο και στο τέλος... ποιο οικονομικό ειναι να βάλεις ποιο κοντό ελατήριο.

Και εμένα μου φαίνεται σαν πρεσαρισμένη λαμαρίνα, αλλά δεν βγάζει νόημα... Να πρεσάρεις τον κύλινδρο του αμορτισερ για να κάνεις βάση για το πιατέλο... και απο μέσα τι κάνεις με το τσάκισμα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 15:55:55    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kpsig έγραψε:
nik_marin έγραψε:
kpsig έγραψε:
Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο,


Δεν νομίζω να τροχίζετε γιατί το εξόγκωμα φαίνεται ότι ειναι από πρεσάρισμα του αμορτισερ (λαμαρίνας) ...
Θεωρώ το ποιο ευκολο και στο τέλος... ποιο οικονομικό ειναι να βάλεις ποιο κοντό ελατήριο.

Και εμένα μου φαίνεται σαν πρεσαρισμένη λαμαρίνα, αλλά δεν βγάζει νόημα... Να πρεσάρεις τον κύλινδρο του αμορτισερ για να κάνεις βάση για το πιατέλο... και απο μέσα τι κάνεις με το τσάκισμα;


Και γιατί να κάνεις κατι...
κύλινδρος ειναι... κούφιο μέσα...
λάδι έχει και άλλον ενόν πιο μικρο κύλινδρο...
(δεν έχεις παρά να βρεις ένα παλιό αμορτισερ και να δεις...)


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Σεπ 2015, 16:01:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ειναι monotube,θα εχεις προβλημα,αν οχι επειδη οπως ειπα και πιο πανω,εκοψα προσφατα twintube αμορτισερ,δε θα εχει κανενα προβλημα να το εξαλειψεις με σφυρακι,εχει αρκετο χωρο.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1259s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on