PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Στρεβλωσεις! Ελεος!!!
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2003, 22:05:45    Θέμα δημοσίευσης: Στρεβλωσεις! Ελεος!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ομολογω πως δεν το περιμενα απο ενα αμαξι 8 μηνων και 16000 χλμ,να εχει τετοιες στρεβλωσεις εντονες,με το παραμικρο.
Λακουβα,τρρρρρρ το αμαξωμα
σαμαρακι,τρρρρρρ το αμαξωμα
φρεναρεις?τρρρρρρρ το αμαξωμα
κυματοειδης δρομος?τρρρρρ το αμαξωμα.

Δηλαδη στα 100.000 χλμ πως θα κανει?

Ειμαι πολυ απογοητευμενος,σε σημειο που σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι.
Γενικα δεν ειμαι ιδιοτροπος με τους θορυβους,πχ τα πλαστικα δε με ενοχλουν αν τριζουν,αλλα να τριζει το αμαξωμα ενος καλοφτιαγμενου υποτιθεται αυτοκινητου,ε αυτο παει πολυ!

Ωρες ωρες σκεφτομαι μηπως εχω ελαττωματικο αμαξι.

Εσας σας συμβαινει?
Και αν ναι πως το αντιμετωπιζετε?

Τελικα δεν πρεπει να ειναι και τοσο δεμενο και ακαμπτο το 206 Evil


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 01:27:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ίσα ίσα είναι αμάξι με πολύ καλό πλάισιο το δικό μας!Μήπως είναι τριγοί από το τζάμι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 09:03:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eπειδη κ εγω ακουγα κατι τριγμους κ τα ειχα παρει κ το εψαξα....τελικα ηταν απο την ζωνη κ το παραθυρο φιλε μου !!!!!!!



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 09:52:50    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρεβλωσεις! Ελεος!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Ομολογω πως δεν το περιμενα απο ενα αμαξι 8 μηνων και 16000 χλμ,να εχει τετοιες στρεβλωσεις εντονες,με το παραμικρο.
Λακουβα,τρρρρρρ το αμαξωμα
σαμαρακι,τρρρρρρ το αμαξωμα
φρεναρεις?τρρρρρρρ το αμαξωμα
κυματοειδης δρομος?τρρρρρ το αμαξωμα.

Δηλαδη στα 100.000 χλμ πως θα κανει?

Ειμαι πολυ απογοητευμενος,σε σημειο που σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι.
Γενικα δεν ειμαι ιδιοτροπος με τους θορυβους,πχ τα πλαστικα δε με ενοχλουν αν τριζουν,αλλα να τριζει το αμαξωμα ενος καλοφτιαγμενου υποτιθεται αυτοκινητου,ε αυτο παει πολυ!

Ωρες ωρες σκεφτομαι μηπως εχω ελαττωματικο αμαξι.

Εσας σας συμβαινει?
Και αν ναι πως το αντιμετωπιζετε?

Τελικα δεν πρεπει να ειναι και τοσο δεμενο και ακαμπτο το 206 Evil


καθε αμαξι βγαζει και καποιους τριγμους, αλλοτε περισσοτερους αλλοτε λιγοτερους.
στην αρχη (>5000 χλμ) το 206 ηταν αθορυβο.
σε σημειο που αν μην ξερουμε τι εστι τριγμος.
σιγα-σιγα βγαινουν στην επιφανεια διαφορα τριξιματακια.
πολλα ειναι απο την αναρτηση και το ιδιο το αμαξι αλλα παλι απο τζαμια, ζωνες ασφαλειας, αλεξηλια(στο δικο μου τριζει το αλεξηλιο του συνοδηγου!!!) και αλλα.
ολα συνηθιζονται με τον καιρο, πιστεψε με, απλα ειναι καινουργιο το 206 σου γιαυτο σου φαινεται ετσι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 10:47:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωχ.... κάτι μου θυμίζουν όλα αυτά ..... Rolling eyes Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 12:06:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια, δε μιλαω για τριγμους απο τζαμια ζωνες κλπ.μιλαω για τις στρεβλωσεις του αμαξωματος,πχ κατεβαινοντας ενα μικρο πεζοδρομιο.
Και συγκρινοντας το με το πολο που ειχα,περνωντας απο το ιδιο σημειο με το πολο,αυτο δεν ετριζε, ενω το 206 φαινεται πολυ ευκαμπτο.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 13:06:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

41.000χλμ σε 1,5 χρόνο και το 206 μου είναι απολύτως αθόρυβο... Τριγμούς έχω μόνο όταν τραβάω χειρόφρενο σε "σαγρέ" δρόμο Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 16:08:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Παιδια, δε μιλαω για τριγμους απο τζαμια ζωνες κλπ.μιλαω για τις στρεβλωσεις του αμαξωματος,πχ κατεβαινοντας ενα μικρο πεζοδρομιο.
Και συγκρινοντας το με το πολο που ειχα,περνωντας απο το ιδιο σημειο με το πολο,αυτο δεν ετριζε, ενω το 206 φαινεται πολυ ευκαμπτο.


Εγώ έχω να επισημάνω πως το πλαίσιο του 206, σύμφωνα με την άποψή μου, την άποψη των πολλών και τις αποδείξεις των crash tests του NCAP, είναι πολύ στιβαρή κατασκευή. Αυτό επιβεβαιώνεται σε πολλές περιπτώσεις...

Απλά να ξέρεις πως ΔΕΝ υπάρχει άκαμπτο πλαίσιο. Ακόμα και μια απειροελάχιστη δύναμη μπορεί να επιφέρει και μια (αναλόγως απειροελάχιστη) παραμόρφωση και στον πιο ενισχυμένο φορέα (πλαίσιο)...

Άποψή μου : (δεν την έχω διασταυρώσει από πουθενά)
Όσα κομμάτια είναι προσαρτημένα πάνω σε ένα πλαίσιο ακολουθούν, λογικά, τις απειροελάχιστες παραμορφώσεις του πλαισίου (οι οποίες συμβαίνουν παντού και πάντα, υπό οποιαδήποτε φόρτιση). Τώρα αν όλα αυτά τα κομμάτια είναι προσαρτημένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε να "αποσβένουν" αυτές τις μικροπαραμορφώσεις, έχει καλώς. Αν όχι, τότε welcome to the (206) club!!! Rolling eyes Rolling eyes Confused Confused Razz
Από την άλλη, οι περισσότεροι τριγμόι που φτάνουν στα αυτιά μας οφείλονται κυρίως από τα τζάμια, τα κακοσυναρμολογημένα καμμάτια (από φθηνό πλαστικό) του ταμπλώ κ.α.
Ήδη έχω προβεί σε διάφορες ενέργειες εξάλειψης κάποιων τριγμών... Είναι από πηγές τριγμών που έχω εντοπίσει, και πρέπει σε κάθε 206 να "δίνουν το ηχηρό παρόν"!!!

Και εγώ είχα κοντέψει να πάθω ψύχωση με αυτούς του παρασιτικούς θορύβους (οι οποίοι, τώρα που το σκέφτομαι, είναι αρκετά λίγοι)... Αλλά ό,τι δεν μπορείς να αποφύγεις, προσπάθησε να το απολαύσεις!!! Laughing Laughing Laughing

Στο μέλλον τα αυτοκίνητα θα εφοδιάζονται με νέα υλικά (π.χ. αφρώδες αλουμίνιο) τα οποία θα δρουν ως "σφουγγάρια" ταλαντώσεων, μικροπαραμορφώσεων κ.α. Έτσι ακόμα και τα πιο μικρά και φθηνά αυτοκίνητα θα δίνουν την αίσθηση "λιμουζίνας"...
Χώρια τα οφέλη στην παθητική ασφάλεια...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sgonzales 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 16:52:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aκούγονται και σε μένα μερικοί .......
Εχω εντοπίσει τις πηγές και πολύ σύντομα θα ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΟΥΝ ΧΕΧΕΧΕ

Αλλα δεν μπορώ να πώ οτι το αμάξωμα είναι ο υπέυθυνος ,η κακή συναρμολόγηση μπορεί .
Αν και με λιγα χλμ περιπου 4000 ,σε δρόμο που θα ξεφτίλιζε όχι μόνο τις αναρτήσεις και τα φρένα αλλά και την αντοχη του πλαισίου ,
αποδείχθηκε <<Ο Βράχος>>.
Επίσης αν ληφθεί υπόψη η ποιότητα των δρόμων μας είναι δικαιολογημένοι ,νομίζω .... Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 17:26:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sgonzales έγραψε:
Aκούγονται και σε μένα μερικοί .......
Εχω εντοπίσει τις πηγές και πολύ σύντομα θα ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΟΥΝ ΧΕΧΕΧΕ


Ποια σημεία εντόπισες ως "ύποπτα";;;
Εγώ έχω εντοπίσει τα εξής :
1)Το καπάκι - πάνελ που καλύπτει κάποιες ασφάλειες και το φίς για την διαγνωστική συσκευή. Είναι ακριβώς κάτω από το τιμόνι... Κόλλησα ένα λαστιχάκι περιμετρικά αυτού και τέρμα από ΄κει οι θόρυβοι!!!
2)Το πλαστικό αριστερά και κάτω από το τιμόνι, που φέρει τους διακόπτες για την απενεργοποίηση του αερόσακου συνοδηγού, τον ροοστάτη για τον φωτισμό του ταμπλώ και τον ρυθμιστή της κλίσης των φωτών. Αυτό το πλαστικό λοιπόν είναι πολύ χαλαρό. Έχω σκοπό λοιπόν να του περιορίσω την "ελευθερία" με χρήση παρόμοιας με πριν μεθόδου...

Επίσης υπολείπεται ακόμα ένας θόρυβος. Αυτός που βγαίνει από την πλευρά του συνοδηγού. Δεν έχω εντοπίσει την πηγή του ακόμα...
Παρουσιάζεται κυρίως όταν το αυτοκίνητο περνά από διαβρωμένη άσφαλτο, τσιμεντένιες ραμπες και γενικά από τραχύ οδόστρωμα που προκαλέι στο αυτοκίνητο μικρού πλάτους αλλά μεγάλης συχνότητας ταλαντώσεις.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sgonzales 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 21:40:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1. Eξάτμιση (όταν είναι κρύο) στο πίσω μέρος τρεμοπαίζει ,μια επισκεψη για σφίξιμο των συνδεσμων /βιδών .
2.Πίσω πόρτα ,κάτι έχουν ξεχάσει να βιδωσουν μετά την επικόλληση του προστατευτικού με την ονομασια της αντιπροσωπείας.

Το γνωστό ζουάν (έλα ρε μεγάλε τι μας είπες τώρα!!!) που ή θα γίνει πατέντα ή θα αλλαχθεί όλο ....

Αλλά μικροτριξίματα/ θόρυβοι εχουν σχέση και με τα αντικείμενα που κυκλοφορούν ενίοτε σε εσωτερικό και χώρο αποσκευών ...και με τον τρόπο οδήγησης όταν γίνεται <<γαλλικός >>

Τριξίματα απο πέρασμα ανωμαλίας ,πεζοδρομίου -χαλαρά -, γενικότερα άκουγα και απο άλλο αυτοκίνητο που είχα ιδαίτερα όταν κατέβαινε απο μια μικρή ανωμαλία με κρατημένο το φρένο για να μην σκάσει και ακουστεί φονικό γκούπ ...
Επιστροφή στην κορυφή
sgonzales 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 21:46:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Παιδια, δε μιλαω για τριγμους απο τζαμια ζωνες κλπ.μιλαω για τις στρεβλωσεις του αμαξωματος,πχ κατεβαινοντας ενα μικρο πεζοδρομιο.
Και συγκρινοντας το με το πολο που ειχα,περνωντας απο το ιδιο σημειο με το πολο,αυτο δεν ετριζε, ενω το 206 φαινεται πολυ ευκαμπτο.

Μήπως περισσότερο ηχομονωτικό υλικό Question έπιπλέον το Πολο έχει ελατήρια πίσω και όχι ράβδους όπως το 206 . Wink
Ράβδους(μπροστά συνήθως πίσω ας είναι καλά οι σούστες) έχει η πλειοψηφία επαγγελματικών μεσαίου -μεγάλου βαρους που μπορούν να σηκώσουν βάρος ίσο και μεγαλύτερο απο το 206 και ακούς τριγμούς ,για ακαμψία δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα Wink
¨¨Οσο για τριγμούς απο κατέβασμα πεζοδρομίου και γενικότερα μικροανωμαλιών έχω ακούσει και Land Rover Defender V8 να τρίζει .Βέβαια κατέβαινε πέντε σκαλία Shocked αλλά αυτό είναι κάποιο άλλο θέμα..
Επιστροφή στην κορυφή
sgonzales 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 22:44:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:

Επίσης υπολείπεται ακόμα ένας θόρυβος. Αυτός που βγαίνει από την πλευρά του συνοδηγού. Δεν έχω εντοπίσει την πηγή του ακόμα...
Παρουσιάζεται κυρίως όταν το αυτοκίνητο περνά από διαβρωμένη άσφαλτο, τσιμεντένιες ραμπες και γενικά από τραχύ οδόστρωμα που προκαλέι στο αυτοκίνητο μικρού πλάτους αλλά μεγάλης συχνότητας ταλαντώσεις.


Οταν περνά όλο το αυτοκινητο ή μόνο απο μια πλευρά δεξια -αριστερή?
Τις ταλαντώσεις και τον θόρυβο τα καταλαβαίνεις περισσότερο προς το κάθισμα ή το ταμπλό
Απο λάστιχα τί εχεις
Αν το ακούς απο ταμπλό και σχετικά χαμηλά και τα λάστιχα είναι σχετικά σκληρά τότε μάλλον για συντονισμός απο τα λάστιχα και ακούγεται περισσότερο απο την πλευρά του συνοδηγού λόγω των λιγότερων εξαρτημάτων που μεσολαβούν απο τα λάστιχα στα αυτία μας.Το έχω παρατηρήσει ,δεν έιναι κατι το σημαντικό ,αν είναι όντως αυτό!
Επιστροφή στην κορυφή
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2003, 00:51:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tο 206 είναι πολύ άκαμπτο ("τελείως" δεν υπάρχει). Είναι πιο άκαμπτο κι από το Rallye κι αυτό σημαίνει πολλά. Μπορεί να τρέχει σε αγώνες χωρίς κανένα πρόβλημα οδικής συμπεριφοράς ακόμη και χωρίς την μπάρα θόλων. Όλα τα Peugeot φημίζονται για την ακαμψία τους (όπως και τα Renault).
Και μην ακούω για ακαμψία σε γερμανικά αυτοκίνητα. Έχω δει Golf 1.6 2001 μοντέλο, να μην ανοίγει το καπό αν ανεβάσεις την μία μπροστινή ρόδα σε κανονικό πεζοδρόμιο (ούτε χαμηλό ούτε ψηλό). Αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει, μήπως και αυτό που είδα ήταν τυχαίο συμβάν λόγω τυχόν ελαττώματος του συγκεκριμένου Golf (ελάττωμα στο πλάισιο όμως;! ).

Άλλο η ακαμψία του πλαισίου και άλλο οι συναρμογές των πλαστικών. Όποιος δεν θέλει καθόλου τριγμούς να πάρει γιαπωνέζικο. Αν και το "καθόλου" είναι πολύ σχετικό αφού στην Ελλάδα ακόμη οι Mercedes τρίζουν.

Παρεπιπτόντως, το 206 μου τρίζει ελάχιστα κι ό,τι ψιλοτριγμό έχει βγάλει τον αντιμετωπίζω εύκολα. Και πριν χαμηλώσω και σκληρύνω δεν έτριζε τίποτα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2003, 07:57:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Και μην ακούω για ακαμψία σε γερμανικά αυτοκίνητα. Έχω δει Golf 1.6 2001 μοντέλο, να μην ανοίγει το καπό αν ανεβάσεις την μία μπροστινή ρόδα σε κανονικό πεζοδρόμιο (ούτε χαμηλό ούτε ψηλό). Αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει, μήπως και αυτό που είδα ήταν τυχαίο συμβάν λόγω τυχόν ελαττώματος του συγκεκριμένου Golf (ελάττωμα στο πλάισιο όμως;! ).


Eπειδή τυχαινει το φιλαράκι μου να έχει Golf 2001 δεν το έχω παρατηρήσει αυτό το φαινόμενο. Παρόλο αυτά όμως το αυτί μου έχει πιάσει τριγμούς από πίσω (εταζέρα κλπ...) και μέσα από το ταμπλό ... Επίσης από ότι είδα τα έφτυσε το εργοστασιακό Ρ/Κ της Panasonic, ενώ έχει αλλάξει ήδη 2 φορές τους μηχανισμούς και των 2 μπροστινών παραθύρων ...

Νομίζω ότι το θέμα τριγμών αφενός έχει να κάνει με την κατάντια των Ελληνικών δρόμων και αφετέρου με την "τύχη" του καθενός ... Δυστυχώς "τυχαίνει" κάποια αυτοκίνητα να έχουν αστοχίες υλικών και συναρμολόγησης ... Είναι θέμα "τύχης" ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RobertoD (PANOS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 XS 1.6 16v

Ένταξη: 20 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: Αthens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2003, 10:21:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

File den amfivallo oti trizei to aytokinhto. Alloste to ksero giati eixa 206 xs 1.6 apo tin etairia. Alla to pio pithano einai na trizoun ta plastika tou. Kai pali omos den pires to 206 gia na min akous tipota sto esoteriko!!! An einai estsi tha eprepe na meineis sto polo i pare ena audi sti teliki.
To oti to plaisio einai oti leei, min amfivalleis katholou. Pires 206 gia plaisio, timoni, anartiseis, filosofia kai....to sygkekrimeno kai kinitira.
Apoolayse ayta pou sou prosferei!!!


ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
RobertoD (PANOS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 XS 1.6 16v

Ένταξη: 20 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: Αthens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2003, 10:29:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Tο 206 είναι πολύ άκαμπτο ("τελείως" δεν υπάρχει). Είναι πιο άκαμπτο κι από το Rallye κι αυτό σημαίνει πολλά. Μπορεί να τρέχει σε αγώνες χωρίς κανένα πρόβλημα οδικής συμπεριφοράς ακόμη και χωρίς την μπάρα θόλων. Όλα τα Peugeot φημίζονται για την ακαμψία τους (όπως και τα Renault).
Και μην ακούω για ακαμψία σε γερμανικά αυτοκίνητα. Έχω δει Golf 1.6 2001 μοντέλο, να μην ανοίγει το καπό αν ανεβάσεις την μία μπροστινή ρόδα σε κανονικό πεζοδρόμιο (ούτε χαμηλό ούτε ψηλό). Αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει, μήπως και αυτό που είδα ήταν τυχαίο συμβάν λόγω τυχόν ελαττώματος του συγκεκριμένου Golf (ελάττωμα στο πλάισιο όμως;! ).

Άλλο η ακαμψία του πλαισίου και άλλο οι συναρμογές των πλαστικών. Όποιος δεν θέλει καθόλου τριγμούς να πάρει γιαπωνέζικο. Αν και το "καθόλου" είναι πολύ σχετικό αφού στην Ελλάδα ακόμη οι Mercedes τρίζουν.

Παρεπιπτόντως, το 206 μου τρίζει ελάχιστα κι ό,τι ψιλοτριγμό έχει βγάλει τον αντιμετωπίζω εύκολα. Και πριν χαμηλώσω και σκληρύνω δεν έτριζε τίποτα.


Ayto to pio akampto kai apo to RALLYE mallon einai paratravigmeno. To eksigeis an theleis apo pou to akouses ayto?


ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2003, 11:23:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένα σημείο νομίζω είναι το ότι το ΄δεσιμο των μπροστινών ψαλιδιών στο 106 είναι πάνω σε γ'εφυρα ενώ στο 206 πάνω στο πλαίσιο!Χωρίς να είμαι 100%σίγουρος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2003, 11:38:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Ένα σημείο νομίζω είναι το ότι το ΄δεσιμο των μπροστινών ψαλιδιών στο 106 είναι πάνω σε γ'εφυρα ενώ στο 206 πάνω στο πλαίσιο!Χωρίς να είμαι 100%σίγουρος!


Aκριβώς το αντίθετο Γιάννη. Το 206 έχει ένα είδος ψευδογέφυρας ενώ το 106 όχι.

Το πάτωμα του 206 είναι πολύ πιο καινούργιο από αυτό του 106, με ειδικά σημεία ενίσχυσης για μεγαλύτερη ακαμψία και ζώνες ειδικής παραμόρφωσης για περίπτωση ατυχήματος.

Η μεγαλύτερη αυταπόδεικτη παρατήρηση νομίζω ότι είναι αυτή όπου το 206 μπορεί και τρέχει και σε χώμα ενώ το 106 προορίζεται μόνο για ασφάλτινους αγώνες. Μπορεί να μην λέει και τίποτα αλλά η ίδια η Peugeot ισχυρίζεται ότι το 206 έχει αρκετά πιο ενυσχημένο πλαίσιο από τα παλιότερα μοντέλα.

Επίσης η παρουσία ενός 206 με 180 ίππους (ή έστω και 136 που είχε το παλιότερο 2λιτρο) με το ίδιο πλαίσιο, λέει άλλα τόσα.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2003, 11:40:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνεύσιος έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Ένα σημείο νομίζω είναι το ότι το ΄δεσιμο των μπροστινών ψαλιδιών στο 106 είναι πάνω σε γ'εφυρα ενώ στο 206 πάνω στο πλαίσιο!Χωρίς να είμαι 100%σίγουρος!


Aκριβώς το αντίθετο Γιάννη. Το 206 έχει ένα είδος ψευδογέφυρας ενώ το 106 όχι.

Το πάτωμα του 206 είναι πολύ πιο καινούργιο από αυτό του 106, με ειδικά σημεία ενίσχυσης για μεγαλύτερη ακαμψία και ζώνες ειδικής παραμόρφωσης για περίπτωση ατυχήματος.

Η μεγαλύτερη αυταπόδεικτη παρατήρηση νομίζω ότι είναι αυτή όπου το 206 μπορεί και τρέχει και σε χώμα ενώ το 106 προορίζεται μόνο για ασφάλτινους αγώνες. Μπορεί να μην λέει και τίποτα αλλά η ίδια η Peugeot ισχυρίζεται ότι το 206 έχει αρκετά πιο ενυσχημένο πλαίσιο από τα παλιότερα μοντέλα.

Επίσης η παρουσία ενός 206 με 180 ίππους (ή έστω και 136 που είχε το παλιότερο 2λιτρο) με το ίδιο πλαίσιο, λέει άλλα τόσα.

Σωστό Τάσο!Ευχαριστώ για την διόρθωση!ΚΑμιά φορά τα λέμε ανάποδα!!ΟΚ!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1547s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on