Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2003, 22:05:45 Θέμα δημοσίευσης: Στρεβλωσεις! Ελεος!!! |
|
|
Ομολογω πως δεν το περιμενα απο ενα αμαξι 8 μηνων και 16000 χλμ,να εχει τετοιες στρεβλωσεις εντονες,με το παραμικρο.
Λακουβα,τρρρρρρ το αμαξωμα
σαμαρακι,τρρρρρρ το αμαξωμα
φρεναρεις?τρρρρρρρ το αμαξωμα
κυματοειδης δρομος?τρρρρρ το αμαξωμα.
Δηλαδη στα 100.000 χλμ πως θα κανει?
Ειμαι πολυ απογοητευμενος,σε σημειο που σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι.
Γενικα δεν ειμαι ιδιοτροπος με τους θορυβους,πχ τα πλαστικα δε με ενοχλουν αν τριζουν,αλλα να τριζει το αμαξωμα ενος καλοφτιαγμενου υποτιθεται αυτοκινητου,ε αυτο παει πολυ!
Ωρες ωρες σκεφτομαι μηπως εχω ελαττωματικο αμαξι.
Εσας σας συμβαινει?
Και αν ναι πως το αντιμετωπιζετε?
Τελικα δεν πρεπει να ειναι και τοσο δεμενο και ακαμπτο το 206 
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 01:27:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ίσα ίσα είναι αμάξι με πολύ καλό πλάισιο το δικό μας!Μήπως είναι τριγοί από το τζάμι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 09:03:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eπειδη κ εγω ακουγα κατι τριγμους κ τα ειχα παρει κ το εψαξα....τελικα ηταν απο την ζωνη κ το παραθυρο φιλε μου !!!!!!!
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 09:52:50 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρεβλωσεις! Ελεος!!! |
|
|
sps έγραψε: | Ομολογω πως δεν το περιμενα απο ενα αμαξι 8 μηνων και 16000 χλμ,να εχει τετοιες στρεβλωσεις εντονες,με το παραμικρο.
Λακουβα,τρρρρρρ το αμαξωμα
σαμαρακι,τρρρρρρ το αμαξωμα
φρεναρεις?τρρρρρρρ το αμαξωμα
κυματοειδης δρομος?τρρρρρ το αμαξωμα.
Δηλαδη στα 100.000 χλμ πως θα κανει?
Ειμαι πολυ απογοητευμενος,σε σημειο που σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι.
Γενικα δεν ειμαι ιδιοτροπος με τους θορυβους,πχ τα πλαστικα δε με ενοχλουν αν τριζουν,αλλα να τριζει το αμαξωμα ενος καλοφτιαγμενου υποτιθεται αυτοκινητου,ε αυτο παει πολυ!
Ωρες ωρες σκεφτομαι μηπως εχω ελαττωματικο αμαξι.
Εσας σας συμβαινει?
Και αν ναι πως το αντιμετωπιζετε?
Τελικα δεν πρεπει να ειναι και τοσο δεμενο και ακαμπτο το 206  |
καθε αμαξι βγαζει και καποιους τριγμους, αλλοτε περισσοτερους αλλοτε λιγοτερους.
στην αρχη (>5000 χλμ) το 206 ηταν αθορυβο.
σε σημειο που αν μην ξερουμε τι εστι τριγμος.
σιγα-σιγα βγαινουν στην επιφανεια διαφορα τριξιματακια.
πολλα ειναι απο την αναρτηση και το ιδιο το αμαξι αλλα παλι απο τζαμια, ζωνες ασφαλειας, αλεξηλια(στο δικο μου τριζει το αλεξηλιο του συνοδηγου!!!) και αλλα.
ολα συνηθιζονται με τον καιρο, πιστεψε με, απλα ειναι καινουργιο το 206 σου γιαυτο σου φαινεται ετσι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 10:47:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ωχ.... κάτι μου θυμίζουν όλα αυτά .....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 12:06:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια, δε μιλαω για τριγμους απο τζαμια ζωνες κλπ.μιλαω για τις στρεβλωσεις του αμαξωματος,πχ κατεβαινοντας ενα μικρο πεζοδρομιο.
Και συγκρινοντας το με το πολο που ειχα,περνωντας απο το ιδιο σημειο με το πολο,αυτο δεν ετριζε, ενω το 206 φαινεται πολυ ευκαμπτο.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 13:06:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
41.000χλμ σε 1,5 χρόνο και το 206 μου είναι απολύτως αθόρυβο... Τριγμούς έχω μόνο όταν τραβάω χειρόφρενο σε "σαγρέ" δρόμο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 16:08:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Παιδια, δε μιλαω για τριγμους απο τζαμια ζωνες κλπ.μιλαω για τις στρεβλωσεις του αμαξωματος,πχ κατεβαινοντας ενα μικρο πεζοδρομιο.
Και συγκρινοντας το με το πολο που ειχα,περνωντας απο το ιδιο σημειο με το πολο,αυτο δεν ετριζε, ενω το 206 φαινεται πολυ ευκαμπτο. |
Εγώ έχω να επισημάνω πως το πλαίσιο του 206, σύμφωνα με την άποψή μου, την άποψη των πολλών και τις αποδείξεις των crash tests του NCAP, είναι πολύ στιβαρή κατασκευή. Αυτό επιβεβαιώνεται σε πολλές περιπτώσεις...
Απλά να ξέρεις πως ΔΕΝ υπάρχει άκαμπτο πλαίσιο. Ακόμα και μια απειροελάχιστη δύναμη μπορεί να επιφέρει και μια (αναλόγως απειροελάχιστη) παραμόρφωση και στον πιο ενισχυμένο φορέα (πλαίσιο)...
Άποψή μου : (δεν την έχω διασταυρώσει από πουθενά)
Όσα κομμάτια είναι προσαρτημένα πάνω σε ένα πλαίσιο ακολουθούν, λογικά, τις απειροελάχιστες παραμορφώσεις του πλαισίου (οι οποίες συμβαίνουν παντού και πάντα, υπό οποιαδήποτε φόρτιση). Τώρα αν όλα αυτά τα κομμάτια είναι προσαρτημένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε να "αποσβένουν" αυτές τις μικροπαραμορφώσεις, έχει καλώς. Αν όχι, τότε welcome to the (206) club!!!
Από την άλλη, οι περισσότεροι τριγμόι που φτάνουν στα αυτιά μας οφείλονται κυρίως από τα τζάμια, τα κακοσυναρμολογημένα καμμάτια (από φθηνό πλαστικό) του ταμπλώ κ.α.
Ήδη έχω προβεί σε διάφορες ενέργειες εξάλειψης κάποιων τριγμών... Είναι από πηγές τριγμών που έχω εντοπίσει, και πρέπει σε κάθε 206 να "δίνουν το ηχηρό παρόν"!!!
Και εγώ είχα κοντέψει να πάθω ψύχωση με αυτούς του παρασιτικούς θορύβους (οι οποίοι, τώρα που το σκέφτομαι, είναι αρκετά λίγοι)... Αλλά ό,τι δεν μπορείς να αποφύγεις, προσπάθησε να το απολαύσεις!!!
Στο μέλλον τα αυτοκίνητα θα εφοδιάζονται με νέα υλικά (π.χ. αφρώδες αλουμίνιο) τα οποία θα δρουν ως "σφουγγάρια" ταλαντώσεων, μικροπαραμορφώσεων κ.α. Έτσι ακόμα και τα πιο μικρά και φθηνά αυτοκίνητα θα δίνουν την αίσθηση "λιμουζίνας"...
Χώρια τα οφέλη στην παθητική ασφάλεια...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sgonzales Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 16:52:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aκούγονται και σε μένα μερικοί .......
Εχω εντοπίσει τις πηγές και πολύ σύντομα θα ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΟΥΝ ΧΕΧΕΧΕ
Αλλα δεν μπορώ να πώ οτι το αμάξωμα είναι ο υπέυθυνος ,η κακή συναρμολόγηση μπορεί .
Αν και με λιγα χλμ περιπου 4000 ,σε δρόμο που θα ξεφτίλιζε όχι μόνο τις αναρτήσεις και τα φρένα αλλά και την αντοχη του πλαισίου ,
αποδείχθηκε <<Ο Βράχος>>.
Επίσης αν ληφθεί υπόψη η ποιότητα των δρόμων μας είναι δικαιολογημένοι ,νομίζω ....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 17:26:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sgonzales έγραψε: | Aκούγονται και σε μένα μερικοί .......
Εχω εντοπίσει τις πηγές και πολύ σύντομα θα ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΟΥΝ ΧΕΧΕΧΕ |
Ποια σημεία εντόπισες ως "ύποπτα";;;
Εγώ έχω εντοπίσει τα εξής :
1)Το καπάκι - πάνελ που καλύπτει κάποιες ασφάλειες και το φίς για την διαγνωστική συσκευή. Είναι ακριβώς κάτω από το τιμόνι... Κόλλησα ένα λαστιχάκι περιμετρικά αυτού και τέρμα από ΄κει οι θόρυβοι!!!
2)Το πλαστικό αριστερά και κάτω από το τιμόνι, που φέρει τους διακόπτες για την απενεργοποίηση του αερόσακου συνοδηγού, τον ροοστάτη για τον φωτισμό του ταμπλώ και τον ρυθμιστή της κλίσης των φωτών. Αυτό το πλαστικό λοιπόν είναι πολύ χαλαρό. Έχω σκοπό λοιπόν να του περιορίσω την "ελευθερία" με χρήση παρόμοιας με πριν μεθόδου...
Επίσης υπολείπεται ακόμα ένας θόρυβος. Αυτός που βγαίνει από την πλευρά του συνοδηγού. Δεν έχω εντοπίσει την πηγή του ακόμα...
Παρουσιάζεται κυρίως όταν το αυτοκίνητο περνά από διαβρωμένη άσφαλτο, τσιμεντένιες ραμπες και γενικά από τραχύ οδόστρωμα που προκαλέι στο αυτοκίνητο μικρού πλάτους αλλά μεγάλης συχνότητας ταλαντώσεις.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sgonzales Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 21:40:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1. Eξάτμιση (όταν είναι κρύο) στο πίσω μέρος τρεμοπαίζει ,μια επισκεψη για σφίξιμο των συνδεσμων /βιδών .
2.Πίσω πόρτα ,κάτι έχουν ξεχάσει να βιδωσουν μετά την επικόλληση του προστατευτικού με την ονομασια της αντιπροσωπείας.
Το γνωστό ζουάν (έλα ρε μεγάλε τι μας είπες τώρα!!!) που ή θα γίνει πατέντα ή θα αλλαχθεί όλο ....
Αλλά μικροτριξίματα/ θόρυβοι εχουν σχέση και με τα αντικείμενα που κυκλοφορούν ενίοτε σε εσωτερικό και χώρο αποσκευών ...και με τον τρόπο οδήγησης όταν γίνεται <<γαλλικός >>
Τριξίματα απο πέρασμα ανωμαλίας ,πεζοδρομίου -χαλαρά -, γενικότερα άκουγα και απο άλλο αυτοκίνητο που είχα ιδαίτερα όταν κατέβαινε απο μια μικρή ανωμαλία με κρατημένο το φρένο για να μην σκάσει και ακουστεί φονικό γκούπ ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sgonzales Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 21:46:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Παιδια, δε μιλαω για τριγμους απο τζαμια ζωνες κλπ.μιλαω για τις στρεβλωσεις του αμαξωματος,πχ κατεβαινοντας ενα μικρο πεζοδρομιο.
Και συγκρινοντας το με το πολο που ειχα,περνωντας απο το ιδιο σημειο με το πολο,αυτο δεν ετριζε, ενω το 206 φαινεται πολυ ευκαμπτο. |
Μήπως περισσότερο ηχομονωτικό υλικό έπιπλέον το Πολο έχει ελατήρια πίσω και όχι ράβδους όπως το 206 .
Ράβδους(μπροστά συνήθως πίσω ας είναι καλά οι σούστες) έχει η πλειοψηφία επαγγελματικών μεσαίου -μεγάλου βαρους που μπορούν να σηκώσουν βάρος ίσο και μεγαλύτερο απο το 206 και ακούς τριγμούς ,για ακαμψία δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα
¨¨Οσο για τριγμούς απο κατέβασμα πεζοδρομίου και γενικότερα μικροανωμαλιών έχω ακούσει και Land Rover Defender V8 να τρίζει .Βέβαια κατέβαινε πέντε σκαλία αλλά αυτό είναι κάποιο άλλο θέμα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sgonzales Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 22:44:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: |
Επίσης υπολείπεται ακόμα ένας θόρυβος. Αυτός που βγαίνει από την πλευρά του συνοδηγού. Δεν έχω εντοπίσει την πηγή του ακόμα...
Παρουσιάζεται κυρίως όταν το αυτοκίνητο περνά από διαβρωμένη άσφαλτο, τσιμεντένιες ραμπες και γενικά από τραχύ οδόστρωμα που προκαλέι στο αυτοκίνητο μικρού πλάτους αλλά μεγάλης συχνότητας ταλαντώσεις. |
Οταν περνά όλο το αυτοκινητο ή μόνο απο μια πλευρά δεξια -αριστερή?
Τις ταλαντώσεις και τον θόρυβο τα καταλαβαίνεις περισσότερο προς το κάθισμα ή το ταμπλό
Απο λάστιχα τί εχεις
Αν το ακούς απο ταμπλό και σχετικά χαμηλά και τα λάστιχα είναι σχετικά σκληρά τότε μάλλον για συντονισμός απο τα λάστιχα και ακούγεται περισσότερο απο την πλευρά του συνοδηγού λόγω των λιγότερων εξαρτημάτων που μεσολαβούν απο τα λάστιχα στα αυτία μας.Το έχω παρατηρήσει ,δεν έιναι κατι το σημαντικό ,αν είναι όντως αυτό! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2003, 00:51:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tο 206 είναι πολύ άκαμπτο ("τελείως" δεν υπάρχει). Είναι πιο άκαμπτο κι από το Rallye κι αυτό σημαίνει πολλά. Μπορεί να τρέχει σε αγώνες χωρίς κανένα πρόβλημα οδικής συμπεριφοράς ακόμη και χωρίς την μπάρα θόλων. Όλα τα Peugeot φημίζονται για την ακαμψία τους (όπως και τα Renault).
Και μην ακούω για ακαμψία σε γερμανικά αυτοκίνητα. Έχω δει Golf 1.6 2001 μοντέλο, να μην ανοίγει το καπό αν ανεβάσεις την μία μπροστινή ρόδα σε κανονικό πεζοδρόμιο (ούτε χαμηλό ούτε ψηλό). Αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει, μήπως και αυτό που είδα ήταν τυχαίο συμβάν λόγω τυχόν ελαττώματος του συγκεκριμένου Golf (ελάττωμα στο πλάισιο όμως;! ).
Άλλο η ακαμψία του πλαισίου και άλλο οι συναρμογές των πλαστικών. Όποιος δεν θέλει καθόλου τριγμούς να πάρει γιαπωνέζικο. Αν και το "καθόλου" είναι πολύ σχετικό αφού στην Ελλάδα ακόμη οι Mercedes τρίζουν.
Παρεπιπτόντως, το 206 μου τρίζει ελάχιστα κι ό,τι ψιλοτριγμό έχει βγάλει τον αντιμετωπίζω εύκολα. Και πριν χαμηλώσω και σκληρύνω δεν έτριζε τίποτα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2003, 07:57:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Και μην ακούω για ακαμψία σε γερμανικά αυτοκίνητα. Έχω δει Golf 1.6 2001 μοντέλο, να μην ανοίγει το καπό αν ανεβάσεις την μία μπροστινή ρόδα σε κανονικό πεζοδρόμιο (ούτε χαμηλό ούτε ψηλό). Αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει, μήπως και αυτό που είδα ήταν τυχαίο συμβάν λόγω τυχόν ελαττώματος του συγκεκριμένου Golf (ελάττωμα στο πλάισιο όμως;! ).
|
Eπειδή τυχαινει το φιλαράκι μου να έχει Golf 2001 δεν το έχω παρατηρήσει αυτό το φαινόμενο. Παρόλο αυτά όμως το αυτί μου έχει πιάσει τριγμούς από πίσω (εταζέρα κλπ...) και μέσα από το ταμπλό ... Επίσης από ότι είδα τα έφτυσε το εργοστασιακό Ρ/Κ της Panasonic, ενώ έχει αλλάξει ήδη 2 φορές τους μηχανισμούς και των 2 μπροστινών παραθύρων ...
Νομίζω ότι το θέμα τριγμών αφενός έχει να κάνει με την κατάντια των Ελληνικών δρόμων και αφετέρου με την "τύχη" του καθενός ... Δυστυχώς "τυχαίνει" κάποια αυτοκίνητα να έχουν αστοχίες υλικών και συναρμολόγησης ... Είναι θέμα "τύχης" ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RobertoD (PANOS) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 XS 1.6 16v
Ένταξη: 20 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: Αthens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2003, 10:21:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
File den amfivallo oti trizei to aytokinhto. Alloste to ksero giati eixa 206 xs 1.6 apo tin etairia. Alla to pio pithano einai na trizoun ta plastika tou. Kai pali omos den pires to 206 gia na min akous tipota sto esoteriko!!! An einai estsi tha eprepe na meineis sto polo i pare ena audi sti teliki.
To oti to plaisio einai oti leei, min amfivalleis katholou. Pires 206 gia plaisio, timoni, anartiseis, filosofia kai....to sygkekrimeno kai kinitira.
Apoolayse ayta pou sou prosferei!!!
ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RobertoD (PANOS) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 XS 1.6 16v
Ένταξη: 20 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: Αthens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2003, 10:29:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Tο 206 είναι πολύ άκαμπτο ("τελείως" δεν υπάρχει). Είναι πιο άκαμπτο κι από το Rallye κι αυτό σημαίνει πολλά. Μπορεί να τρέχει σε αγώνες χωρίς κανένα πρόβλημα οδικής συμπεριφοράς ακόμη και χωρίς την μπάρα θόλων. Όλα τα Peugeot φημίζονται για την ακαμψία τους (όπως και τα Renault).
Και μην ακούω για ακαμψία σε γερμανικά αυτοκίνητα. Έχω δει Golf 1.6 2001 μοντέλο, να μην ανοίγει το καπό αν ανεβάσεις την μία μπροστινή ρόδα σε κανονικό πεζοδρόμιο (ούτε χαμηλό ούτε ψηλό). Αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει, μήπως και αυτό που είδα ήταν τυχαίο συμβάν λόγω τυχόν ελαττώματος του συγκεκριμένου Golf (ελάττωμα στο πλάισιο όμως;! ).
Άλλο η ακαμψία του πλαισίου και άλλο οι συναρμογές των πλαστικών. Όποιος δεν θέλει καθόλου τριγμούς να πάρει γιαπωνέζικο. Αν και το "καθόλου" είναι πολύ σχετικό αφού στην Ελλάδα ακόμη οι Mercedes τρίζουν.
Παρεπιπτόντως, το 206 μου τρίζει ελάχιστα κι ό,τι ψιλοτριγμό έχει βγάλει τον αντιμετωπίζω εύκολα. Και πριν χαμηλώσω και σκληρύνω δεν έτριζε τίποτα. |
Ayto to pio akampto kai apo to RALLYE mallon einai paratravigmeno. To eksigeis an theleis apo pou to akouses ayto?
ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2003, 11:23:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένα σημείο νομίζω είναι το ότι το ΄δεσιμο των μπροστινών ψαλιδιών στο 106 είναι πάνω σε γ'εφυρα ενώ στο 206 πάνω στο πλαίσιο!Χωρίς να είμαι 100%σίγουρος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2003, 11:38:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Ένα σημείο νομίζω είναι το ότι το ΄δεσιμο των μπροστινών ψαλιδιών στο 106 είναι πάνω σε γ'εφυρα ενώ στο 206 πάνω στο πλαίσιο!Χωρίς να είμαι 100%σίγουρος! |
Aκριβώς το αντίθετο Γιάννη. Το 206 έχει ένα είδος ψευδογέφυρας ενώ το 106 όχι.
Το πάτωμα του 206 είναι πολύ πιο καινούργιο από αυτό του 106, με ειδικά σημεία ενίσχυσης για μεγαλύτερη ακαμψία και ζώνες ειδικής παραμόρφωσης για περίπτωση ατυχήματος.
Η μεγαλύτερη αυταπόδεικτη παρατήρηση νομίζω ότι είναι αυτή όπου το 206 μπορεί και τρέχει και σε χώμα ενώ το 106 προορίζεται μόνο για ασφάλτινους αγώνες. Μπορεί να μην λέει και τίποτα αλλά η ίδια η Peugeot ισχυρίζεται ότι το 206 έχει αρκετά πιο ενυσχημένο πλαίσιο από τα παλιότερα μοντέλα.
Επίσης η παρουσία ενός 206 με 180 ίππους (ή έστω και 136 που είχε το παλιότερο 2λιτρο) με το ίδιο πλαίσιο, λέει άλλα τόσα.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2003, 11:40:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γνεύσιος έγραψε: | GIANNIS206 έγραψε: | Ένα σημείο νομίζω είναι το ότι το ΄δεσιμο των μπροστινών ψαλιδιών στο 106 είναι πάνω σε γ'εφυρα ενώ στο 206 πάνω στο πλαίσιο!Χωρίς να είμαι 100%σίγουρος! |
Aκριβώς το αντίθετο Γιάννη. Το 206 έχει ένα είδος ψευδογέφυρας ενώ το 106 όχι.
Το πάτωμα του 206 είναι πολύ πιο καινούργιο από αυτό του 106, με ειδικά σημεία ενίσχυσης για μεγαλύτερη ακαμψία και ζώνες ειδικής παραμόρφωσης για περίπτωση ατυχήματος.
Η μεγαλύτερη αυταπόδεικτη παρατήρηση νομίζω ότι είναι αυτή όπου το 206 μπορεί και τρέχει και σε χώμα ενώ το 106 προορίζεται μόνο για ασφάλτινους αγώνες. Μπορεί να μην λέει και τίποτα αλλά η ίδια η Peugeot ισχυρίζεται ότι το 206 έχει αρκετά πιο ενυσχημένο πλαίσιο από τα παλιότερα μοντέλα.
Επίσης η παρουσία ενός 206 με 180 ίππους (ή έστω και 136 που είχε το παλιότερο 2λιτρο) με το ίδιο πλαίσιο, λέει άλλα τόσα. |
Σωστό Τάσο!Ευχαριστώ για την διόρθωση!ΚΑμιά φορά τα λέμε ανάποδα!!ΟΚ!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|