PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ράλι Μαύρο Ρόδο : Πρωταθλητής ο Μάκης Θεργιάκης

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Νοέ 2002, 08:44:19    Θέμα δημοσίευσης: Ράλι Μαύρο Ρόδο : Πρωταθλητής ο Μάκης Θεργιάκης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο Μάκης Θεργιάκης είναι ο πρωταθλητής ράλι 2002, σε έναν αγώνα θρίλερ, στη διάρκεια του οποίου ο τίτλος άλλαξε 3 φορές χέρια. Νικητής στον αγώνα αναδείχθηκε ο Άρης Βωβός, ενώ στη μάχη της Α/5 ο Νίκος Τσάδαρης πήρε τη πρώτη θέση και τον τίτλο.



Χωρίς πίεση και με μεγάλη άνεση οι Άρης Βωβός - "ΕΛ ΕΜ" με το Peugeot 206 WRC, με το οποίο θα πάρουν μέρος του χρόνου στο χωμάτινο Ιταλικό κύπελλο (8 αγώνες), πήραν τη νίκη στο επετειακό 30ο Ράλι Μαύρο Ρόδο. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Δημήτης Νασούλας - Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo 7) που ελάχιστα απειλήθηκαν από τους Μάκη Θεργιάκη - Ανδρέα Βλαχογένη και Πάνο Χατζητσοπάνη - Νίκο Κοσμά που είχαν τη δική τους μάχη για τον τίτλο.

Μία μάχη που απέκτησε ιδιαίτερη ένταση στο μέσον της σημερινής ημέρας όταν ο Πάνος Χατζητσοπάνης (Renault Megane) πέρασε 1,94 δεύτερα μπροστά από τον Θεργιάκη και αγκάλιασε τον τίτλο. Όμως μια μικροέξοδος στα 500 πρώτα μέτρα της επόμενης (7ης ) ε.δ. του αγώνα του στέρησε κάθε ελπίδα για τίτλο. Έτσι ο Μάκης Θεργιάκης ανέβηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης και ήθελε απλώς να τερματίσει για να στεφθεί πρωταθλητής.

Στην 4η θέση της κατάταξης τερμάτισαν οι Γρηγόρης Νιώρας - Κώστας Λύτρας (Subaru Impreza), και ακολούθησαν οι Δημήτρης Ξανθάκος - Γιώργος Ηλιόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo 5). Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Ηλίας Παναγιωτούνης - Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo 7) ενώ οι «Ιαβέρης Jr» - Κώστας Στεφανής που βρέθηκαν στην επόμενη θέση ήταν για μια ακόμα φορά πρώτοι στην F3, της οποίας το πρωτάθλημα έχουν ήδη κατακτήσει από τον προηγούμενο αγώνα.



Μάκης Θεργιάκης : Πρωταθλητής Ελλάδος 2002.
O πρωταθλητής Ελλάδος 2002, δήλωσε στο rally.gr αμέσως μετά τον τερματισμό : "Τέλος καλό, όλα καλά. Είχαμε μία μεγάλη μάχη, με έντονο συναγωνισμό με τον Πάνο Χατζητσοπάνη, και είναι κρίμα που δεν συνέχισε τον αγώνα, για να τελειώσουμε ανάλογα. Όταν μάθαμε ότι εγκατέλειψε, κόψαμε ρυθμό, με μοναδικό σκοπό να τερματίσουμε. Για την νέα χρονιά είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε ακόμα."

Εύκολα πέρασε στα χέρια του Νίκου Τσάδαρη (Toyota Yaris) ο τίτλος της Α/5, καθώς ο άλλος διεκδικητής του τίτλου ο Παντελής Τοψής (Toyota Yaris) μετά τα χθεσινά προβλήματα δέχθηκε σήμερα το πρωί ποινή 1 λεπτού για καθυστέρηση (6 λεπτά) με αποτέλεσμα να χάσει κάθε ελπίδα.
Μπορεί να πήραν εύκολα τον τίτλο της Α/5 οι Τσάδαρης - Μαρία Παυλή-Κορρέ, όμως δεν ήταν καθόλου εύκολη η πρώτη θέση της κλάσης στον αγώνα, αφού οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος - Διον. Πετρόπουλος (Toyota Yaris) τους απείλησαν, και πήραν για λίγο την 1η θέση μετά την 7η ε.δ., πριν τερματίσουν οριστικά στην 2η θέση, 7,21 δεύτερα πίσω τους. Στην τρίτη θέση της Α/5 οι Λευτέρης Μανιαδάκης - Κώστας Ρεσσόπουλος που παίρνουν και την τρίτη θέση στο κύπελλο της Α/5.

Στην μάχη των εκτός δρόμου οχημάτων, νικητές αναδείχθηκαν οι Σπύρος Δουκέρης - Γιώργος Ακρίδας (Land Rover) και ακολούθησαν οι Γιάννης Καλτσάς - Π. Ρουμελιώτης, με ίδιο αυτοκίνητο και Γιώργος Λάσδας - Γιάννης Μυλωνάς (Daihatsu Feroza).

Οι πρωταγωνιστές του αγώνα μας δήλωσαν μετά τον τερματισμό :



'Αρης Βωβός
Η νίκη μας ήρθε φυσιολογικά, λόγω της δυναμικότητας του αυτοκινήτου. Ο σκόπος μας από την αρχή του αγώνα ήταν να διασκεδάσουμε. Κλείνουμε την χρονιά μας με μία νίκη, μάλιστα στα ελληνικά χώματα. Την νέα χρονιά θα ακολουθήσουμε το χωμάτινο πρωτάθλημα της Ιταλίας, με το 206 WRC. Στην Ελλάδα θα αγωνιστούμε σίγουρα στο Ράλι Ακρόπολις, και μπορεί να κάνουμε και ένα ή δύο αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος.

Δημήτρης Νασούλας
Ο αγώνας ήταν πάρα πολύ καλός, ειδικά στο 2ο σκέλος όπου οι δρόμοι είχαν στεγνώσει. Και είχαμε την ευκαιρία να το ευχαριστηθούμε. Εμείς, σήμερα δεν νιώσαμε ιδιαίτερη απειλή, ενώ είχαμε την δυνατότητα να ελέγχουμε τον αγώνα, αφού ο Θεργιάκης με τον Χατζητσοπάνη είχαν την δική τους μάχη. Όταν πληροφορηθήκαμε την εγκατάλειψη του Χατζητσοπάνη, κόψαμε ρυθμό με σκοπό τον τερματισμό. Πιστεύω ότι αν ο Πάνος συνέχιζε στον αγώνα, θα παρακολουθούσαμε μία μεγάλη μάχη, μέχρι την τελευταία ειδική. Συγχαρητήρια στον Μάκη για την επιτυχία του.

Ιαβέρης Jr
Τέλος καλό, όλα καλά. Σήμερα, που οι δρόμοι είχαν στεγνώσει, μπορέσαμε να ευχαριστηθούμε και οδήγηση. Αν κάναμε ένα απολογισμό της φετινής σεζόν, θα λέγαμε ότι είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι, ενώ η χρονιά μόνο επιτυχημένη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Γενικά, καταφέραμε πολλά παραπάνω από ότι περιμέναμε. Την νέα χρονιά, θα ακολουθήσουμε και πάλι το ελληνικό πρωτάθλημα. Τέλος, θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα μου για την προετοιμασία του αυτοκινήτου όλη τη χρονιά, μου παρείχαν την δυνατότητα να οδηγήσω σε όλο το πρωτάθλημα χωρίς να αντιμετωπίσω ποτέ, το παραμικρό πρόβλημα.

Νίκος Τσάδαρης
Για εμάς όλα τελειώσανε καλά. Τελικά, το φετινό σύστημα πέτυχε. Και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι φτάσαμε στον τελευταίο αγώνα και παίζονταν όλοι οι τίτλοι. Για εμάς, το αποτέλεσμα αυτό ήταν το καλύτερο δυνατό. Να ευχαριστήσω την Toyota Μαλλιώρας, που μου παρείχε ένα εξαιρετικό και αξιόπιστο αυτοκίνητο, όπως και την συνοδηγό μου, Μαρία Παυλη-Κορρέ, η οποία όλη αυτή την χρονιά, κυριολεκτικά με ανέχτηκε.

Σώτος Κοκκίνης
Για εμάς ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά. Ειδικά μετά από το Ακρόπολις. Δεν μπορώ να μην σας πω, ότι το ατύχημα εκείνο δεν μας επηρέασε. Από εκεί και έπειτα παραδώσαμε τα όπλα. Μπροστά στο κέφι του Ιαβέρη Junior και της ομάδας του, μείναμε πίσω. Θα λέγαμε ότι δεν δούλεψα αρκετά. Η ευθύνη βαραίνει περισσότερο εμένα, αφού δεν έδωσα στην ομάδα τα στοιχεία που έπρεπε. Πάντως ήταν μία ωραία και καλή χρονιά, με έντονο συναγωνισμό. Συγχαρητήρια στον Κωνσταντίνο και τον Κώστα.

'Αγγελος Ζήβας
Για εμάς, ήταν μία αδιάφορη οδηγικά και αγωνιστικά χρονιά. Το αυτοκίνητο δεν ήταν αυτό που θέλαμε, ενώ πλέον δεν ικανοποιούμαστε οδηγικά από ένα αυτοκίνητο 1.300 κ.εκ. Την Α/5 την έχω ζήσει πάρα πολλά χρόνια και κάθε χρόνο παρακολουθούμε την καλύτερη μάχη της χρονιάς.

Μανώλης Παναγιωτόπουλος
Όλη τη χρονιά δεν είχαμε το αυτοκίνητο που θέλαμε. Σιγά σιγά το φτιάχνουμε. Στο συγκεκριμένο αγώνα, μας βοήθησε το γεγονός ότι η λάσπη απαιτεί εμπειρία από το πλήρωμα. Την νέα χρονιά θα αγωνιστούμε και πάλι με το Yaris. Η κλάση της Α/5, πέρα από την μάχη της κορυφής, αξίζει συγχαρητήρια, αφού είναι αυτή που διατηρεί το πρωτάθλημα! Σε κάθε αγώνα υπάρχουν 28-29 αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας, από τα οποία τα πρώτα 10 χωρίζονται από μερικά δευτερόλεπτα μεταξύ τους.

Λευτέρης Μανιαδάκης
Πήγαμε όσο καλύτερα μπορούσαμε. Για εμάς ήταν πολύ δύσκολο να πηγαίναμε καλύτερα. Η Τρίτη θέση στο πρωτάθλημα στην Α/5, αποτελεί τεράστια επιτυχία.

Πηγή : rally.gr


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την chatasos στις Δευ 11 Νοέ 2002, 08:52:36, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Νοέ 2002, 08:50:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άντε και του χρόνου θα έχουμε κάποιον "δικό μας" στο Acropolis....
Έρε πανικός που έχει να γίνει Shocked Shocked Shocked


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1225s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on