Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 13:24:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
-1.Μια καλύτερη (λίγα, αλλά κρίσιμα αυτά τα cm που κερδίζεις στην απόσταση από το έδαφος) προστασία στις λακούβες του όλου συστήματος.
Τοσο ψηλα δεν εχει αναγκη απο τιποτα. Εμενα ο σωληνας αυτη τη στιγμη ειναι καπως ετσι και παλι επειδη προσεχω, δεν βρισκω...
(υπ'οψην οτι εχω βγαλει την τσιμουχα τη μαυρη)
-2.Καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Δεν προεξέχει δηλαδή, και δεν φαίνεται έντονα.
Γεγονος, αλλα λογω των εξαιρετικα μικρων διαστασεων και κατα συνεπεια της περιορισμενης ροης αερα, σκεφτομαι αν αξιζει ακομα και ν'ασχοληθεις με κατι τοσο μικρο..
-3.Όπως το βλέπεις, πιστεύεις πως θα χάσει (αντί να κερδίσει) αν τοποθετηθεί εκεί ο σωλήνας (αντί εκεί που τον έχεις εσύ) από αυτή την αλλαγή θέσης ή θα έχει τα ίδια αποτελέσματα (εισαγωγή αέρα)?
Ουτε θα χασει ουτε θα κερδισει. Το σημειο αυτο καθ'εαυτο δεν επηρεαζει τοσο, αρκει ο σωληνας να βλεπει παντα με το 100% της επιφανειας του, τον εισερχομενο αερα. Αυτο που παιζει ρολο ομως, ειναι οτι ειναι μικρος.
-4.Αντί να καλυτερέψει η κατάσταση θα γίνει χειρότερη, π.χ. θα μπαίνει πιο εύκολα η βροχή?
Δεν βλεπω καποιο λογο να συμβει αυτο. Και πιο μικρο ειναι (αρα μικροτερη εισροη νερου/βροχης αλλα και πιο "εξασφαλισμενο" απο λακουβες με νερο ειναι, αφου βρισκεται πιο ψηλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 18:14:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπότε Alex σαν ιδέα εκεί που το έχωσε ο τύπος είναι καλά.
Απλά σκέφτομαι να κόψω (αν κάνω το ίδιο με σένα) λίγο το μαύρο πλαστικό και να μπει πιο ψηλά ώστε να είναι σε καλύτερη μοίρα το όλο σύστημα.
Άρα, απλά βάζουμε και μεγαλύτερο στόμιο (και γενικά σωλήνα) και είμαστε κομπλέ?
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2004, 22:26:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν προκειται για τοσο μικρες διαμετρους εγω προτεινω καλυτερα να αφησεις απλα τον καθετο σωληνα που θα εχει πολυ μεγαλυτερη διαμετρο, χωρις να το στριψεις προς τα μπρος. Ετσι θα γλυτωσεις και οποιοδηποτε κινδυνο για λακουβες, ενω παλι θα τραβας κρυο - απλα οχι με φορα.
Δηλαδη αντι να ειναι ετσι:
[Φιλτροκουτο]
Ι Ι
Ι Ι
Ι Ι
Ι Ι
Ι Ι__
Ι_______| <-(εισοδος αερα)
... να ειναι απλα ετσι:
[Φιλτροκουτο]
Ι Ι
Ι Ι
Ι Ι
Ι Ι
Ι Ι
/\
Εισοδος απο κατω
Πιστευω οτι η αυξημενη διαμετρος θα σε ωφελησει παραπανω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2004, 00:11:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλή ιδέα αυτή με τις γραμμές!!!!!
Κατάλαβα αυτό που λες.
Σκεφτόμουν για κάτι τέτοιο:
(αγνόησε τα α, αν και τα έχω κάνει λευκά και δε φαίνονται )
[φιλτροκούτι]
ΙααααΙ
ΙααααΙ
ΙααααΙ (δεν το αλλάζουμε καθόλου αυτό)
ΙααααΙ
ΙααααΙ
ΙααααΙ____
\αα\______ 1 (μικρότερη αναγκαστικά διάμετρος από τη δική σου)
\αα\_____
\ ______ 2 (μικρότερη αναγκαστικά διάμετρος από τη δική σου)
Το 1 και το 2 μπαίνουν δίπλα δίπλα στο μαύρο πλαστικό της φωτογραφίας.
Δηλαδή από στρογγυλή (περίπου) η "σωλήνα" την κάνουμε 2 x οβάλ, φέρνοντας τα οβάλ δίπλα δίπλα. Οπότε καλύπτουμε όλη τη "σωλήνα" με τον αέρα που θα έπαιρνε αν θα ήταν ενιαία.
Για να καταλάβεις καλύτερα εδώ η όψη από μπροστά:
[φιλτροκούτι]
ΙαααααααααΙ
ΙαααααααααΙ
ΙαααααααααΙ (δεν το αλλάζουμε καθόλου αυτό)
ΙαααααααααΙ
ΙαααααααααΙ
ΙαααααααααΙ
Ι____Ι____Ι
Ι_1_/ \_2_I (αυτά είναι 2 στόμια που "κοιτούν" προς εμάς)
Κι ένα ακόμη σχήμα
[φιλτροκούτι]
\ααααα\
α\ααααα\
αα\ααααα\
ααα\ααααα\
αααα\ααααα\
ααααα\αα\αα\___
αααααα\αα\_____1(μικρότερη αναγκαστικά διάμετρος από τη δική σου)
αααααα \ _______2(μικρότερη αναγκαστικά διάμετρος από τη δική σου)
Ελπίζω να κατάλαβες τι περίπου εννοώ...
Οπότε έτσι θα έχουμε την ίδια εισαγωγή αέρα με αυτή του δικού σου στόμιου του "σωλήνα".
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2004, 02:09:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω το εχω σκεφτει πολλες φορες οτι το μαξιμουμ κερδος ειναι σε πλατος και οχι σε υψος. Αν μπορεις να το υλοποιησεις, καντο - ειναι το ιδεατο.
By the way, καλα εκανες και εβαλες τα ασπρα γραμματα, γιατι εμενα στο πρωτο σχημα μου βγηκε χαλια (τα κενα δεν τα εμφανιζει)... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Φεβ 2004, 03:25:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ok, Alex, σ' ευχαριστώ.
Πάντως δε νομίζω πως είναι τίποτα το δύσκολο, αρκεί το εμβαδόν της διατομής του σωλήνα να παραμείνει το ίδιο όταν γίνει οβάλ (καθώς και σε όλο του το μήκος).
Αν θες μπορούμε να βρεθούμε να το συζητήσουμε κι από κοντά, να σου δείξω και τι ακριβώς εννοώ, όταν με το καλό έρθω Αθήνα.
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Φεβ 2004, 22:05:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΡΧΗΝ...θα γίνω κουραστικός ξαναΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ, οπότε οι ντομάτες σε τυχών λάθη, επιτρέπονται.
Τα σχήματα έχουν ως εξής:
1.
Έτσι, αν το εμβαδόν Α=Β+Γ (και η διατομή Β, καθώς και η Γ, διατηρείται σταθερή σε όλο το μήκος του σωλήνα), τότε ο αέρας που θα εισερχόταν αν ήταν μαζί οι 2 διατομές (όπως είναι εσένα τώρα) θα είναι ο ίδιος με αυτόν που θα εισέρχεται τώρα που είναι χώρια.
2.
Αν θες περισσότερη πίεση στον αέρα που εισέρχεται, τότε μεγαλώνεις τη διατομή Β και Γ κατά Χ, οπότε έχεις κάτι σαν χωνί (αυτό δεν κάνει και η σκούπα?). Είναι κατανοητό*, λοιπόν, πως έτσι έχεις μεγαλύτερη πίεση στον αέρα που εισέρχεται.
*Και για να το καταλάβεις αυτό (λέμε τώρα ), σκέψου τι γίνεται όταν βάζουμε το δάχτυλο μπροστά από το λάστιχο, που το νερό "πετάγεται" πιο μακριά λόγω του "χωνιού" που δημιουργείται (από τη μια μεριά παραμένει σταθερή η διατομή του λάστιχου, από την άλλη μικραίνει με την "παρέμβαση" του δαχτύλου μας. ).
Χτες είχα αϋπνίες και αρκετή...όρεξη να την πω...και κάθισα και έκανα ΧΑΡΤΟΚΟΠΤΙΚΗ!!!!! Πλάκα είχε. Το ευχαριστήθηκα αρκετά. Είχα καιρό να παίξω.
Κατασκευάσα λοιπόν, αυτό που δείχνουν τα σχήματα (δε χωρούσε και το δεύτερο σκέλος στο scanner) και φάνηκε πως είναι εφικτή η κατασκευή του.
Στο σχήμα αυτό ( ) υπάρχουν γωνίες και δεν κρατείται σταθερό το εμβαδόν της διατομής σε όλο του το μήκος. Κατά την κατασκευή του όμως σε πλαστικό, αυτά είναι εύκολο να γίνουν.
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 04:12:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που θα σου πω ειναι λιγο "θεωρητικο" αλλα νομιζω ισχυει. Οπως παει με δεδομενη ταχυτητα ο αερας απο το Β και Γ προς τον καθετο Α, δεν νομιζεις οτι η "μετωπικη" τους συγκρουση θα εξουδετερωσει μερος της ορμης που εχει ο αερας? (δηλαδη οπως το χεις στο σχημα φαντασου ο αερας απ'το Β που παει προς Α να κοντραρει με τον αερα απο Γ προς Α.
Ισως αντι για: (αγνοησε τις τελειες)
....Ι....
....Ι....
....Ι....
.--.Ι.--.
.ΙΙ...ΙΙ.
να το κανεις καπως
....Ι....
....Ι....
.../Ι\...
.//..\\..
.ΙΙ...ΙΙ.
Δηλαδη το Β και Γ μην ειναι τελειως καθετα με το Α, αλλα να το τροφοδοτουν καπως διαγωνια. Ειναι δυσκολο, ομολογουμενως, αλλα ισως αξιζει.
Εξετασε επισης και το ενδεχομενο μεγαλυτερης μονης διατομης. Εγω το σκεφτομαι περιπου ενα χρονο το συγκεκριμενο...(φαρδια, μεγαλη, μονη διατομη) αλλα εχω προβλημα συνδεσμολογιας και ροης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος
206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 12:21:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παραθέτω το παρακάτω άρθρο από αντίστοιχο site εξωτερικού:
http://206gti.net/intakemod/
και ακούω απόψεις !
Προσωπικά το έχω κάνει (όχι με αλουμινένιο σωλήνα αλλά πλαστικό) και ετοιμάζομαι να το τεστάρω, μήπως είναι καλύτερα να ρουφάει από πλάγια κι όχι κατευθείαν εμπρός ?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimzaf206 (Δημητρης) Μόλις έγραψα
206 XS 1.6 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 12:45:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eπειδή είχα κάνει πριν 2 μήνες ακριβώς αυτή τη μοντίφα που φαίνεται στο 206gti.net αναφέρω τα εξής:
1) H τελική μειώθηκε κατά 3-4 χλμ!
2) Οι ρεπρίζ σε χαμηλές στροφές ελάχιστα καλύτερες, στις μεσαίες καμία αλλαγή και στις ψηλές πολύ χειρότερες (1 sec διαφορά στα 110-140 με 4η!)
3) Περίπου 1lt/100 αύξηση στην κατανάλωση.
4) Το μόνο θετικό ήταν η βελτιωμένη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού από χαμηλές στροφές.
Για να μην τα πολυλογώ, σε 1 βδομάδα οι πνίχτες είχαν επιστρέψει στη θέση τους! Υπόψιν ότι φοράω φίλτρο Κ&Ν. Α, και για να προλάβω τους δύσπιστους, οι μετρήσεις πριν και μετά τον αλουμινένιο σωλήνα έγιναν με διαφορά μιας ώρας, στην ίδια ευθεία (Τρίπολη), με την ίδια βενζίνη και την ίδια θερμοκρασία. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 16:25:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex, δεν υπάρχει θέμα "σύγκρουσης" του αέρα που έρχεται από το Β με τον αέρα που έρχεται από το Γ. Στο σχήμα δε φαίνεται ( ), αλλά επικοινωνούν αφού έχουν διανύσει κάμποση (κάθετη) απόσταση μέσα στη διατομή Α. Δηλαδή δεν επικοινωνούν στη βάση του σωλήνα.
1.Έφτιαξα λίγο την εικόνα να φαίνεται καλύτερα.
2.Για καλύτερη ροή δοκιμάζεις κι αυτό που λες εσύ.
3.Μπορείς βέβαια να κάνεις κι αυτό (το πράσινο είναι γιατί θα μπει παράλληλα στο άλλο στόμιο). Αυτή είναι η πλάγια όψη.
4. Επειδή αναφέρθηκε πρόβλημα στεγανότητας...τι θα έλεγες εκεί που είναι το κόκκινο να μπει ένα λεπτό στρώμα σφουγγαριού (σταθεροποιημένο με βίδες με πλατύ κεφάλι, και που δένουν μπρος-πίσω [δηλαδή μπαίνει και παξιμάδι πίσω], ώστε να μη φύγει το σφουγγάρι και έχουμε άλλα...). Έτσι οι σταγόνες της βροχής που θα περνάνε θα πέφτουν πάνω στο σουγγάρι.
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 16:53:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Εξετασε επισης και το ενδεχομενο μεγαλυτερης μονης διατομης. Εγω το σκεφτομαι περιπου ενα χρονο το συγκεκριμενο...(φαρδια, μεγαλη, μονη διατομη) αλλα εχω προβλημα συνδεσμολογιας και ροης. |
Τι λες γι' αυτό...(το κόκκινο σημαίνει παράλληλα) όπως φαίνεται από μπροστά και ψηλά, και όπως φαίνεται από πλάγια.
...ή καλύτερα αυτό...
...πιστεύω πως κάτι τέτοιο εννοείς.
Οι πλάγιοι αυτοί σωλήνες δεν είναι ανάγκη να κατασκευαστούν από σκληρό πλαστικό. Κάτι σαν το το υλικό του "σωλήνα" της ηλεκτρικής σκούπας που έχουμε σπίτι, που είναι και αρκετά εύκαμπτο, θα ήταν ό,τι πρέπει.
Βάζεις και το σφουγγάρι που σου είπα και είσαι άρχοντας.
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Φεβ 2004, 03:26:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα σχεδια ολα καλα ειναι αλλα στην πραξη αντιμετωπιζω διαφορα προβληματα χωρου...
Παντως δεν ειμαι και απληστος. Εχω γυρω στα 130 εκατοστα εμβαδο εισαγωγης... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis (ΑΚΗΣ) Μόλις έγραψα
206 xs 1.6
Ένταξη: 13 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 29
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Φεβ 2004, 08:20:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω θα ηθελα να πω το εξης λιγο καθυστερημενα ο ξαδερφος μου σε yaris 1300 ειχε κανει την πατεντα αυτη ειχα τραβηξει σωληνα και σε μεγαλη διατομη κατω χαμηλα στο προφυλακτηρα και μια μερα ποθ εβρεχε καλα περασε απο 30 ποντους νερο και το αποτελεσμα ηταν ο κινητηρας να διαλυσει στραβωσανε μπιελες και ο κινητηρας τιγκα στο νερο η εισαγωγη αμα καλυφθει πληρωσ ρουφαει σαν την ηλεκτρικη σκουπα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Φεβ 2004, 10:24:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Στα σχεδια ολα καλα ειναι αλλα στην πραξη αντιμετωπιζω διαφορα προβληματα χωρου...
Παντως δεν ειμαι και απληστος. Εχω γυρω στα 130 εκατοστα εμβαδο εισαγωγης... |
Alex, όταν έρθω Αθήνα θες να βρεθούμε και να το δω κι από κοντά? Που ξέρεις, ίσως κατέβει καμιά ιδέα!
Πιστεύω πάντως πως το όποιο πρόβλημα χώρου θα λυθεί (λέμε τώρα ).
Άκη, αν προσέχεις τις "λακούβες", τότε δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.
Αν σου τύχει πάντως...ευκαιρία να αλλάξεις και μοτέρ!!!!
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Φεβ 2004, 22:37:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οποτε σκοπευεις να ανεβεις στειλει πμ να συναντηθουμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|