PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ερωτηση
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Cpkdemian (Stratos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 28 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 63

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάϊ 2015, 18:55:45    Θέμα δημοσίευσης: Ερωτηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σας.
Θελω να ρωτησω τους κατοχους peugeot 207 rallye.
Το πεταλι του φρενου εχει νεκρο σημειο λιγα χιλιοστα?
Ετσι πρεπει να ειναι? Εκανα εξαερωση πισω δεν αλλαξε τιποτα.
Ο μηχανικος μου ειπε οτι ετσι ειναι τα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Επισης οταν το αμαξι ειναι αναμενο και ειμαι σταματημενος και πατησω 5-6 φορες το πεταλι μπλοκαρει. Οπως οταν καποιος ειναι με σβηστη μηχανη και μπλοκαρει το πεταλι .
Το αμαξι εχει 45 000 χιλιομετρα.
Του χαμε κανει και διαγνωση ολα ειναι κομπλε.
Θελω να ρωτησω τους κατοχους του ραλυ αν οντος ειναι ετσι τα πραγματα.
ευχαριστω Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2015, 10:44:40    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Cpkdemian έγραψε:

Το πεταλι του φρενου εχει νεκρο σημειο λιγα χιλιοστα?
Ετσι πρεπει να ειναι? Εκανα εξαερωση πισω δεν αλλαξε τιποτα.

λιγα χιλιοστα εχει, ναι
αυτο ειναι σχετικο ομως
προσφατα που αλλαξα τακακια, υγρα και εκανα και εξαερωση, αν και τα παλια τακακια ειχανε πολυ "ψωμι" ακομα, η νεκρη διαδρομη μειωθηκε
εξαερωση πρεπει να κανεις σε ολα ομως, οχι μονο πισω
και κατα προτίμηση με διαγνωστικο


Cpkdemian έγραψε:

Επισης οταν το αμαξι ειναι αναμενο και ειμαι σταματημενος και πατησω 5-6 φορες το πεταλι μπλοκαρει. Οπως οταν καποιος ειναι με σβηστη μηχανη και μπλοκαρει το πεταλι .
αυτο το εκανε κι εμενα, αλλά οχι με 5-6 φορες μονο
θελει πολλα και γρηγορα πατα ασε , πχ περιπου 10 πολυ γρηγορα πατε ασε
οσο πιο γρηγορα μπορεις (παντως επανερχεται πολυ γρηγορα , σε μενα τουλαχιστον)
δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο ή χανει καπου το σερβο
το κανει και εν κινησει
αλλά δεν ειδα να επηρεάζει καπου
και στο συνεργειο που ρωτησα που ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο (γιατι δεν προλαβαινει να γεμισει το σερβο)
σε αλλο αμαξι που δοκιμασα ( toyota) δεν το εκανε παντως
δεν ξερω αν ειναι θεμα κατασκευης ή προβληματος
παντως μερικα 3008 ειχανε θεμα με τρυπιο σερβο
για 207 δεν εχω ακουσει κατι προς το παρον



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2015, 22:26:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2015, 22:39:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mono AEK έγραψε:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο


Μιλας για σβηστο κινητηρα μάλλον......


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2015, 22:59:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2015, 23:08:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηπως εχει θεμα το σερβο σου?
κοιταξες σε κανενα αλλο rcz αν κανει ετσι?



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Cpkdemian (Stratos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 28 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 63

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2015, 23:45:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mono AEK έγραψε:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο


και μενα μου το κανει αυτο. αν ειμαι εν κινηση και το πατησω μερικες φορες το πεταλι κοκκαλονει (σκληρενει)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2015, 12:30:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexandros 207 Rallye έγραψε:
μηπως εχει θεμα το σερβο σου?
κοιταξες σε κανενα αλλο rcz αν κανει ετσι?


βρες εσυ αλλο rcz να το δοκιμασουμε.. Laughing Laughing

ετσι ειναι οπως ειπα απτη πρωτη μερα
σε ερωτηση μου μου ειπαν οτι ετσι ειναι το φυσιολογικο

κανενα θεμα μεχρι σημερα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2015, 13:08:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mono AEK έγραψε:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο
Δεν ειναι απόλυτα φυσιολογικό να χάνεις το πετάλι είτε σβηστός είτε αναμένος... check it


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2015, 14:18:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tzive έγραψε:
Mono AEK έγραψε:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο
Δεν ειναι απόλυτα φυσιολογικό να χάνεις το πετάλι είτε σβηστός είτε αναμένος... check it

+1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2015, 15:21:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σβηστο το χανεις σε 2-3 φρενα και ειναι λογικο δεν εχεις σεβρο
Αναμενο σε 5-6 γρηγορες μυτιες μειωνετε πολυ η διαδρομη προς τα κατω ,δεν εχεις καθολου καλο φρενο και θελει ενα καλο πατα ασε

Τα 283 φρενα εχουν μικροτερη νεκρη διαδρομη απο τα 302
Γενικα ειναι απο τα πιο αμεσα στο δαγκωμα απο αρκετα αλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2015, 20:34:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

android έγραψε:
σβηστο το χανεις σε 2-3 φρενα και ειναι λογικο δεν εχεις σεβρο
Δεν ειναι λογικό αυτο. Λογικό είναι να γίνεται πέτρα το πετάλι


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάϊ 2015, 09:50:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tzive έγραψε:
Mono AEK έγραψε:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο
Δεν ειναι απόλυτα φυσιολογικό να χάνεις το πετάλι είτε σβηστός είτε αναμένος... check it


Θες να εξηγησεις και το λογο?

Επισης δυο ποστ πιο κατω λες οτι σβηστο πρεπει να γινεται πετρα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάϊ 2015, 14:18:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tzive έγραψε:
android έγραψε:
σβηστο το χανεις σε 2-3 φρενα και ειναι λογικο δεν εχεις σεβρο
Δεν ειναι λογικό αυτο. Λογικό είναι να γίνεται πέτρα το πετάλι


Το ιδιο ενοουμε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάϊ 2015, 15:17:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε καμια περίπτωση δεν πρέπει να χάνεις το πετάλι (να πηγαίνει στο πάτωμα κάτω). Όταν δεν έχεις σεβρό (σβηστό) είναι όπως οι αγωνιστικές τρόμπες το πετάλι μονίμως πέτρα. Το οτι έχω πετάλι πέτρα δεν σημαίνει οτι δεν έχω φρένα. Όσοι δύναμη του ασκήσεις τόσο θα φρενάει... Τώρα αν αναμμένο αν κάνεις πετάλια γρήγορα το σεβρό δεν προλαβαίνει να κάνει την δουλεία και πάλι το πετάλι σκλήρενει. Αυτο δεν είναι ανησυχητικό. Τώρα αν μέτα απο 2-3-5-10 πεταλίες το πετάλι πηγαίνει στον πάτο, αυτό είναι πρόβλημα και πρέπει να το κοιτάξετε...


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάϊ 2015, 19:17:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σεβρό είναι το αδιάβροχο κατσικίσιο δέρμα.

Servo είναι ο μηχανισμός υποβοήθησης, όπου με διάμετρο 200mm προσθέτει 150 kg δύναμη στην κύρια αντλία του φρένου αυξάνοντας τη δύναμη που πιέζονται τα τακάκια στον δίσκο.

Όταν το πατάμε στο ρελαντί γρήγορα απανωτές φορές αδειάζει το καζανάκι του servo γιατί δεν υπάρχει αρκετή υποπίεση ώστε να γεμίσει ο θάλαμος του servo.

Αν το πεντάλ πηγαίνει στο πάτωμα ενώ τα φρένα μας δεν είναι πολύ ζεστά και δεν έχουν βράσει τα υγρά, τότε υπάρχει περίπτωση είτε φθοράς είτε αστοχίας της κύριας αντλίας και τα υγρά ανακυκλώνονται μέσα αστην αντλία χωρίς αυτή να μπορεί να τα συμπιέσει και να τα στείλει προς τις δαγκάνες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάϊ 2015, 22:19:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κανει κ με στροφες στον κοφτη αυτο το πετρωμα σε ολα τα 207 απο καινουργια ,ενοχλει μονο αν κανεις πολυ γρηγρορα γκαζοφρενα σε καποιο "s"
πχ.


Οταν βραζουν υγρα και τακακια απλα γινετε τρομακτικο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Μάϊ 2015, 01:02:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

21 quadra έγραψε:
Σεβρό είναι το αδιάβροχο κατσικίσιο δέρμα.

Servo είναι ο μηχανισμός υποβοήθησης, όπου με διάμετρο 200mm προσθέτει 150 kg δύναμη στην κύρια αντλία του φρένου αυξάνοντας τη δύναμη που πιέζονται τα τακάκια στον δίσκο.

Όταν το πατάμε στο ρελαντί γρήγορα απανωτές φορές αδειάζει το καζανάκι του servo γιατί δεν υπάρχει αρκετή υποπίεση ώστε να γεμίσει ο θάλαμος του servo.

Αν το πεντάλ πηγαίνει στο πάτωμα ενώ τα φρένα μας δεν είναι πολύ ζεστά και δεν έχουν βράσει τα υγρά, τότε υπάρχει περίπτωση είτε φθοράς είτε αστοχίας της κύριας αντλίας και τα υγρά ανακυκλώνονται μέσα αστην αντλία χωρίς αυτή να μπορεί να τα συμπιέσει και να τα στείλει προς τις δαγκάνες.


Όταν λες πεντάλ εννοείς τον ποδομοχλό του φρένου?


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Μάϊ 2015, 07:56:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tzive έγραψε:
21 quadra έγραψε:
Σεβρό είναι το αδιάβροχο κατσικίσιο δέρμα.

Servo είναι ο μηχανισμός υποβοήθησης, όπου με διάμετρο 200mm προσθέτει 150 kg δύναμη στην κύρια αντλία του φρένου αυξάνοντας τη δύναμη που πιέζονται τα τακάκια στον δίσκο.

Όταν το πατάμε στο ρελαντί γρήγορα απανωτές φορές αδειάζει το καζανάκι του servo γιατί δεν υπάρχει αρκετή υποπίεση ώστε να γεμίσει ο θάλαμος του servo.

Αν το πεντάλ πηγαίνει στο πάτωμα ενώ τα φρένα μας δεν είναι πολύ ζεστά και δεν έχουν βράσει τα υγρά, τότε υπάρχει περίπτωση είτε φθοράς είτε αστοχίας της κύριας αντλίας και τα υγρά ανακυκλώνονται μέσα αστην αντλία χωρίς αυτή να μπορεί να τα συμπιέσει και να τα στείλει προς τις δαγκάνες.


Όταν λες πεντάλ εννοείς τον ποδομοχλό του φρένου?


Ναί, το πεντάλ του φρένου εννοώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Μάϊ 2015, 11:25:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tzive έγραψε:
Τώρα αν αναμμένο αν κάνεις πετάλια γρήγορα το σεβρό δεν προλαβαίνει να κάνει την δουλεία και πάλι το πετάλι σκλήρενει. Αυτο δεν είναι ανησυχητικό. Τώρα αν μέτα απο 2-3-5-10 πεταλίες το πετάλι πηγαίνει στον πάτο, αυτό είναι πρόβλημα και πρέπει να το κοιτάξετε...


δε μπορω να καταλαβω που διαφωνουμε νομιζω οτι το ιδιο ειπα

οτι στις 3 πεταλιες πετρωνει το πενταλ με αναμενη τη μηχανη και ειναι φυσιολογικο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2619s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on