PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ρυθμιζόμενη ανάρτηση Κsport ?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάρ 2015, 18:34:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι συμφωνεις ρε βλαμενο εσυ?
Κοπαναγε λιγοτερο το αμαξι σου με ελατήρια χαμήλωματος κ διαλυμενα αμορτισερ απο μια σωστη
κοιλοβερ με μακρυα κ μαλ**α ελατηρια???

Εκτος αν καποιος λυπαται τα 150παραπανω απο κονι με ελατηρια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάρ 2015, 21:21:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι ναι βαλε coil over για ανεση Birthday
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάρ 2015, 21:26:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206 me εως 4kg ελατήριο κ μηκος απο 20 και πανω
και το σωστο βαλβιδωμα ειναι πιο ανετο απο οποιοδηποτε
ελατηριο χαμήλωματος με αμορτισερ εμποριου.

Been there done that.
Για περιπτερα δε ξερω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Μάρ 2015, 11:40:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά να σας πώ την αλήθεια............έχω καταμπερδευτεί!!!!!!!!!!
Μάλλον, είναι πολύ διαφορετικά τα θέλω μου απο πολλούς εδώ μέσα.
Δεν με απασχολεί να πάω να μπώ σε πίστα και να στρίβω να δώ τι χρόνο θα κάνω. Θέλω πολύ καλή αίσθηση ασφάλειας κατά το πάτημα σε ευθεια λόγο ξεσπάσματος δύναμης και πολλών χιλιομέτρων.Τώρα το άν θα κοπανάει λίγο και έχει σκληρή αίσθηση δεν με χαλάει. Το αμάξι δεν το έχω για στροφές και πίστες....επίσης να μήν είναι βάρκα γυαλό να σηκώνονται μούτρα και να κάθεται ο κόλος μέσα στους θόλους κατα το άνοιγμα....(ξέρω ότι θέλω ράβδους για πίσω και το έχω στα υπόψιν) αλλά γίνεται;

Απλά θεώρησα ότι τα λεφτά ήταν καλά για μία τέτοια ανάρτηση που βλέπω ότι έχει μαζί με μεταφορικά να έρθει στην καλύτερη το χιλιάρικο και να μήν δίνω τόσα λεφτά για να πάρω κάτι κάλύτερο ώστε να μπορώ να ρυθμίσω με εμένα μέσα την κάμπερ το ύψος και την σκληρότητα που μου παρέχει ή συγκεκριμένη ανάρτηση.Δυνατότητα να ψαχτώ με ελατήριο υπάρχει . Τώρα είναι 11.5χιλ πάχος η σπείρα του ελατηρίου και υπάρχει εδώ να μου δώσει 11χιλ και 10.5χιλ .Αυτός και μόνο αυτός θέλω να είναι ο γνώμονας για να την πάρω ή όχι;
Ευχαριστώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάρ 2015, 00:20:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
Τι συμφωνεις ρε βλαμενο εσυ?
Κοπαναγε λιγοτερο το αμαξι σου με ελατήρια χαμήλωματος κ διαλυμενα αμορτισερ απο μια σωστη
κοιλοβερ με μακρυα κ μαλ**α ελατηρια???

Εκτος αν καποιος λυπαται τα 150παραπανω απο κονι με ελατηρια


Laughing Laughing Laughing Laughing

φυσικα και κοπαναγε περισσοτερο με διαλυμενα αμορτισερ και απλα ελατηρια χαμηλωματος... Wink

αλλα απο αυτο το σεταπ μεχρι μια αναρτιση με 6αρια ελατηρια...μεσολαβουν πολλες αλλες επιλογες οπως αυτο που εγραψες στο επομενο ποστ σου ->

volvos έγραψε:
206 me εως 4kg ελατήριο κ μηκος απο 20 και πανω
και το σωστο βαλβιδωμα ειναι πιο ανετο απο οποιοδηποτε
ελατηριο χαμήλωματος με αμορτισερ εμποριου.

Been there done that.
Για περιπτερα δε ξερω


και που ουσιαστικα λεει και ο αδροιδ εδω

android έγραψε:
Το παλικαρι ειπε την χρηση,στροφες γιοκ,για πιο λογο να μπει σε τετοιες coil over?


τετοιες = με 6αρια ελατηρια / φουλ ρυφθιζομενες κλπ κλπ

--------------

Λαμπρο για να μην "σουζαρει" στα πατηματα πρεπει βασικα να μην καθετε πισω = θες ραβδους ... 22αρες... και πισω αμορτισερ που να συμπιεζονται δυσκολα...θα γινει εκνευριστικο και λιγο νευρικο το πισω στις ανωμαλιες των δρομων υπο συνθηκες βολτας, επισης και λιγο αποτομο στο ασε του γκαζιου αλλα οκ...μαθαινεις να ζεις με αυτο.

μπροστα θες δυνατο ρεμπαουντ για να μην εκτινονται τα αμορτισερ στις εκκινησεις και δεν υπαρχει λογος να ειναι πολυ σκληρα τα ελατηρια...

αυτα απ τα λιγα που ξερω


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Μάρ 2015, 09:05:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
volvos έγραψε:
Τι συμφωνεις ρε βλαμενο εσυ?
Κοπαναγε λιγοτερο το αμαξι σου με ελατήρια χαμήλωματος κ διαλυμενα αμορτισερ απο μια σωστη
κοιλοβερ με μακρυα κ μαλ**α ελατηρια???

Εκτος αν καποιος λυπαται τα 150παραπανω απο κονι με ελατηρια


Laughing Laughing Laughing Laughing

φυσικα και κοπαναγε περισσοτερο με διαλυμενα αμορτισερ και απλα ελατηρια χαμηλωματος... Wink

αλλα απο αυτο το σεταπ μεχρι μια αναρτιση με 6αρια ελατηρια...μεσολαβουν πολλες αλλες επιλογες οπως αυτο που εγραψες στο επομενο ποστ σου ->

volvos έγραψε:
206 me εως 4kg ελατήριο κ μηκος απο 20 και πανω
και το σωστο βαλβιδωμα ειναι πιο ανετο απο οποιοδηποτε
ελατηριο χαμήλωματος με αμορτισερ εμποριου.

Been there done that.
Για περιπτερα δε ξερω


και που ουσιαστικα λεει και ο αδροιδ εδω

android έγραψε:
Το παλικαρι ειπε την χρηση,στροφες γιοκ,για πιο λογο να μπει σε τετοιες coil over?


τετοιες = με 6αρια ελατηρια / φουλ ρυφθιζομενες κλπ κλπ

--------------

Λαμπρο για να μην "σουζαρει" στα πατηματα πρεπει βασικα να μην καθετε πισω = θες ραβδους ... 22αρες... και πισω αμορτισερ που να συμπιεζονται δυσκολα...θα γινει εκνευριστικο και λιγο νευρικο το πισω στις ανωμαλιες των δρομων υπο συνθηκες βολτας, επισης και λιγο αποτομο στο ασε του γκαζιου αλλα οκ...μαθαινεις να ζεις με αυτο.

μπροστα θες δυνατο ρεμπαουντ για να μην εκτινονται τα αμορτισερ στις εκκινησεις και δεν υπαρχει λογος να ειναι πολυ σκληρα τα ελατηρια...

αυτα απ τα λιγα που ξερω




Ευχαριστώ πολύ. Ξέρεις μήπως τί φοράει το 206 μαμά 1.6 απο ράβδους και απο τί είναι οι 22άρες? Που μπορώ να βρώ? ''επισης και λιγο αποτομο στο ασε του γκαζιου αλλα οκ...μαθαινεις να ζεις με αυτο'' Τι εννοείς με αυτό ? να φεύγει ο κόλος στο άσε σε στροφές ή κινδυνεύω απο κάτι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Μάρ 2015, 12:08:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι αυτο εννοω...σε γενικες γραμμες...οτι θελει καμποση συνηθεια...γιατι το οριο που ξεκολλαει ειναι ψηλοτερα αλλα γινεται πιο αποτομα. απ την αλλη αν και τα αμορτισερ το υποστηριζουν (επαναφορα μετα την συμπιεση) γινεται πολυ σαφες και αμεσο στις διορθωσεις...

το 1600 και 2000 γτι ειχαν 19,5
τα 2000 ρψ ειχε 20,5


κοστος αγορας ζευγαριου καινουργιου πανω κατω 100ε (παλιοτερα τουλαχιστον)

η ΠΣ βγαζει 21, 22, 23 με τελειως διαφορετικο κοστος αποκτησης βεβαια (γυρω στα 200 εως 300ε αναλογα πειοδο και εκπτωτικης προσφορας καποιες φορες) ---- επισης εχω την αισθηση οτι εκτος απο την διαφορεα στα χιλιοστα διαμετρο εχουν και διαφορα στο υλικο -- αλλα αυτο ειναι αισθηση που εχω και δεν μπορω να το αποδειξω...μπορει να κανω και λαθος)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάρ 2015, 11:23:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
ναι αυτο εννοω...σε γενικες γραμμες...οτι θελει καμποση συνηθεια...γιατι το οριο που ξεκολλαει ειναι ψηλοτερα αλλα γινεται πιο αποτομα. απ την αλλη αν και τα αμορτισερ το υποστηριζουν (επαναφορα μετα την συμπιεση) γινεται πολυ σαφες και αμεσο στις διορθωσεις...

το 1600 και 2000 γτι ειχαν 19,5
τα 2000 ρψ ειχε 20,5


κοστος αγορας ζευγαριου καινουργιου πανω κατω 100ε (παλιοτερα τουλαχιστον)

η ΠΣ βγαζει 21, 22, 23 με τελειως διαφορετικο κοστος αποκτησης βεβαια (γυρω στα 200 εως 300ε αναλογα πειοδο και εκπτωτικης προσφορας καποιες φορες) ---- επισης εχω την αισθηση οτι εκτος απο την διαφορεα στα χιλιοστα διαμετρο εχουν και διαφορα στο υλικο -- αλλα αυτο ειναι αισθηση που εχω και δεν μπορω να το αποδειξω...μπορει να κανω και λαθος)



Κάνει τόση διαφορά το 19.5 απο το 20.5 του RC? Απο πού τους πέρνω? Peugeot? Τί πιστεύεις κατα την γνώμη σου ότι θα ήταν καλύτερο για εμένα το 20,5 ή και κάτι πιό χοντρό για να μην έχω τόσο μεγάλο φαινόμενο με την βύθιση πίσω αλλά να μήν είναι μόνο και για αγωνιστική χρήση? Wink Είπαμε μην το παρακάνω......κάτι σε 21?22? ή και το 20.5 έχει τόσο μεγάλη διαφορά? Σε ευχαριστώ που ασχολείσαι, γιατι εγω δεν έχω ιδέα περι στησίματος......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάρ 2015, 12:02:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

υπαρχει σχετικο τοπικ για τις ραβδους ...ριχτου ενα βλεπφαρο...

εχω δοκιμασει και τις μαμα 19,5 και τις 20,5 και τις 21 και τις 22...

ολες εχουν διαφορα μεταξυ τους και μπορει στο ματι να σου φαινεται μικρη η διαφορα στο παχος ομως στην συμπεριφορα ειναι εμφανης...

οτι και να βαλεις σε σχεση με τις 19,5 θα δεις διαφορα\και μιλωντας για βυθιση πισω μερους οσο χοντρυτερη τοσο μικροτερη.

εισηγουμε να κοιταξεις να βρεις used (όπου) ή καινουργια (Peugeot sport ή γκαγκασταθης) 21 ή/και 22 ακομα καλητερα
23 αστο καλητερα νομιζω υπερβολη...
και σε καθε περιπτωση σφικτα πισω αμορτισερ Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάρ 2015, 12:43:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
υπαρχει σχετικο τοπικ για τις ραβδους ...ριχτου ενα βλεπφαρο...

εχω δοκιμασει και τις μαμα 19,5 και τις 20,5 και τις 21 και τις 22...

ολες εχουν διαφορα μεταξυ τους και μπορει στο ματι να σου φαινεται μικρη η διαφορα στο παχος ομως στην συμπεριφορα ειναι εμφανης...

οτι και να βαλεις σε σχεση με τις 19,5 θα δεις διαφορα\και μιλωντας για βυθιση πισω μερους οσο χοντρυτερη τοσο μικροτερη.

εισηγουμε να κοιταξεις να βρεις used (όπου) ή καινουργια (Peugeot sport ή γκαγκασταθης) 21 ή/και 22 ακομα καλητερα
23 αστο καλητερα νομιζω υπερβολη...
και σε καθε περιπτωση σφικτα πισω αμορτισερ Wink



Eυχαριστώ πολύ !!!
Peugeot sport δεν βρίσκω παρα μόνο τις βίδες και τα λάστιχα
Γκαγκαστάθης απο ότι βλέπω δεν έχει στο stock.
Eυχαριστώ πολύ πάντως, θα δώ τι θα κάνω !!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάρ 2015, 18:09:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λογω κοστους δεν στοκαρουν τετοια ανταλλακτικα...
οποτε παραγγελια συνηθως ή used...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Μάρ 2015, 09:37:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Okay!! Ευχαριστώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1427s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on