Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ds (Dimitris) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.6(16v)Rallye(1997)
Ένταξη: 03 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Φεβ 2015, 16:51:02 Θέμα δημοσίευσης: Εκκεντροφοροι για 106 rallye 16v |
|
|
Καλησπερα.Επειδη το 106 μου χανει λαδακι απο φλατζα κεφαλης και θα ανοιχτει σκεφτομουν αφου θα ανοιχτει που να ανοιχτει το μοτερ να βαλω και εκκεντροφορους,τι νουμερο προτινετε χωρις να σκαλισουμε πολλα πολλα?ποιοι μπαινουν ακριβως?για schrick μπορω να απευθυνθω και στο μπουμπη αλλιως περα απο τους cat 708 ποια ειναι η γνωμη σας για τους colombo?ευχαριστω πολυ παιδες! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ds (Dimitris) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.6(16v)Rallye(1997)
Ένταξη: 03 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2015, 13:44:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι colombo bariani 258-280 με μαμα πιστονια κανουν?με φλατζα απο 206 και στο καπακι μια συμπιεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ds (Dimitris) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.6(16v)Rallye(1997)
Ένταξη: 03 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2015, 13:50:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης βρηκα πεζο σπορτ μινι γκρουπ α με 282 μοιρες.θα ειναι πολυ για μαμα πιστονια?επειδη εχω μπερδευτει λιγακι απο τις συζυτησεις για αυτο ρωταω για πραγματα που ενδιαφερουν εμενα.Ευχαριστω πολυ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2015, 15:32:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο καρ τζι αρ τους εχεις βρει ε;
Επειδη τους κοιταζα κι εγω... Το θεμα ειναι τι θες εσυ απο το αυτοκινητο σου,π.χ τα πεζοσπορισια,μαζι με το προγραμμα τους,δε κρατανε ρελαντι και γενικα δεν ενδεικνυται σαν καθημερινο σεταπ... Το καλο ειναι οτι "παιζουν" με εργοστασιακα εμβολα!
Οι κολομπο,λογικα ειναι πιο ηπιοι,αλλα λεπτομεριες δε γνωριζω 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ds (Dimitris) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.6(16v)Rallye(1997)
Ένταξη: 03 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2015, 15:55:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι στο καρ τους βρηκα.το ρελαντι δεν με πειραζει απλα θελω κατι αξιοπιστο γενικος,να μην ειμαι στο οριο επειδη το αμαξι ειναι καθημερινο.αυτοι οι πεζοσπορ κανουν δηλαδη λες με μαμα πιστονια?επισης ψαχνω και schrick εκκεντρα αλλα δεν βρισκω πουθενα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2015, 16:45:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο alfasud,τους εχει με εργοστασιακα εμβολα,σαν εκκεντροφοροι,δεν εχουν πολυ μεγαλο βυθισμα,οποτε εισαι ο.κ με "μαμα" εντοσθια
Το θεμα με τους συγκεκριμενους ειναι,αν θα βρεις γνησιους!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ds (Dimitris) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.6(16v)Rallye(1997)
Ένταξη: 03 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2015, 09:18:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απλα βλεπω πως εχουν μεγαλο βυθισμα αυτοι.και χλωμο μου φαινετε να ειναι γνησιοι και να τους δινει 250$..ξερεις που μπορω να βρω schrick? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2015, 10:07:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι αυθεντικοί Peugeot Sport ΔΕΝ έχουν μεγάλο βύθισμα ( γύρω στο 9 αν θυμάμαι καλά, λίγο πιο πάνω από το εργοστασιακό βύθισμα δηλαδή). Η διάρκεια από την άλλη είναι... τραβηγμένη από τα μαλιά, εξ ου και το μεγάλο overlap με τα προβλήματα του ( ρελαντί και καυσαέρια...), αλλά και η καλή απόδοσή τους, σε συνδιασμό βέβαια με το αντίστοιχο πρόγραμμα/ ή εγκέφαλο. Το οποίο με τη σειρά του ευθύνεται για την αυξημένη κατανάλωση βενζίνης υπό πίεση και με τη.. νόθευση των λαδιών με βενζίνη ( από το πολύ πλούσιο μείγμα που κατά τα άλλα βοηθά την safe λειτουργία του μοτέρ).
Για καθημερινό σετάπ, διάλεξε κάτι άλλο, για τους colombo δεν ξέρω να σου πω...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2015, 10:41:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τους Colombo είχε ένα πολύ αναλυτικό ποστ στο 4Tforum το μέλος Theorallye.
Με μετρήσεις επιδόσεων πριν και μετά, λάμδα κλπ.
Είχε βγάλει 146 με μαμά πρόγραμμα.[/img]
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ds (Dimitris) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.6(16v)Rallye(1997)
Ένταξη: 03 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Φεβ 2015, 17:07:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατάλαβα.τους Schrick δεν ξερεις κάποιος που μπορώ να βρω;είχα μπει σε δυο ραλλι με τέτοια εκκεντρα και δούλευαν πολύ καλά και χωρίς κανένα πρόβλημα ποτέ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2015, 17:05:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πουλανε εξωτερικο με κανα 600αρι.
Μεταχειρισμενους,δυσκολα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Μάρ 2015, 08:12:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
o cat743 με πρόγραμμα και κόφτη 8 είναι ότι πρεπει για σενα, ο 707 παραείναι light.
ρελαντι δεν θα χεις προβλημα.
Αρκει ο προγραμματιστης που θα το φτιαξει να ξερει τι του γινεται
Αλλιως, αν δεν περισευουν λεφτα, reprofile στον μπουμπη και θα είσαι οκ. Πες του στα ιδια λεφτα να στο χρονισει κι όλας γιατι ξερει απο χρόνισμα και ξερει να παίξει λίγο με τα γρανάζια.
Αν και για μενα μην αλλαξεις εκκεντροφόρους, απλα χρόνισε 2 κοιρες αργοπορία στην εξαγωγή και στην εισαγωγή (όχι παραπάνω γιατι βρισκει στο πιστονι, την εισαγωγή μπορεις να την αφήσεις και στο 0) και βαλε προγραμμα και θα σαι οκ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
hlias303 Νέος χρήστης


Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάρ 2015, 00:16:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turbomaniac έγραψε: | o cat743 με πρόγραμμα και κόφτη 8 είναι ότι πρεπει για σενα, ο 707 παραείναι light.
ρελαντι δεν θα χεις προβλημα.
Αρκει ο προγραμματιστης που θα το φτιαξει να ξερει τι του γινεται
Αλλιως, αν δεν περισευουν λεφτα, reprofile στον μπουμπη και θα είσαι οκ. Πες του στα ιδια λεφτα να στο χρονισει κι όλας γιατι ξερει απο χρόνισμα και ξερει να παίξει λίγο με τα γρανάζια.
Αν και για μενα μην αλλαξεις εκκεντροφόρους, απλα χρόνισε 2 κοιρες αργοπορία στην εξαγωγή και στην εισαγωγή (όχι παραπάνω γιατι βρισκει στο πιστονι, την εισαγωγή μπορεις να την αφήσεις και στο 0) και βαλε προγραμμα και θα σαι οκ |
πες μου ειλικρινά έδωσες ποτε αργοπορία σε εξαγωγή και είδες και διαφορα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάρ 2015, 10:25:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπικα,οσες φορες το overlap ηταν πολυ περισσοτερο απο οτι επρεπε,μια χαρα δουλεψε με αργοπορεια στον εξαγωγης...
Σε αντιθεση με τις μαλακiες με την προπορεια στον εισαγωγης που ειναι η μεγαλυτερη βλακεια που εχει ειπωθει ποτε μιας και 8 στα 10 ζωα ουτε καν ξερουν τι συνεπειες εχει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
hlias303 Νέος χρήστης


Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Μάρ 2015, 13:54:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Προσωπικα,οσες φορες το overlap ηταν πολυ περισσοτερο απο οτι επρεπε,μια χαρα δουλεψε με αργοπορεια στον εξαγωγης...
Σε αντιθεση με τις μαλακiες με την προπορεια στον εισαγωγης που ειναι η μεγαλυτερη βλακεια που εχει ειπωθει ποτε μιας και 8 στα 10 ζωα ουτε καν ξερουν τι συνεπειες εχει... |
θα συμφωνήσουμε με το θέμα εισαγωγής αλλα θα σου πω ότι από εξαγωγή και ειδικά αργοπορία έχω δει μονο διαφορα στο δούλεμα (ρελαντί) δεν το έχω δει σε δυναμόμετρο ποτε αλλα γενικά με τον εξαγωγής δεν καταλαβαίνω κάποια διαφορα στον δρόμο ενώ με εισαγωγής είναι αισθητή η διαφορα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Μάρ 2015, 17:45:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν διαφωνω σε αυτο,το θεμα ειναι τι "βλεπει" το μοτερ σε φθορα απο την καθε περιπτωση...
Γιατι αν η πιεση στους κυλινδρους ειναι χαμηλη,τοτε δεν τιθεται ιδιαιτερο θεμα ομως αν η πιεση ειναι ηδη πανω απο τα ορια,τοτε μακροπροθεσμα κλαις το μοτερ...
Και το λεω γιατι αν το κριτηριο ειναι η διαφορα στο γκαζι και οχι η σωστη/απροβληματιστη λειτουργια,τοτε ψεκαζεις και μια 50αρα και εισαι κουκλος,δεν ψαχνεσαι με χρονισματα και χαζομαρες...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Μάρ 2015, 08:53:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
hlias303 έγραψε: | turbomaniac έγραψε: | o cat743 με πρόγραμμα και κόφτη 8 είναι ότι πρεπει για σενα, ο 707 παραείναι light.
ρελαντι δεν θα χεις προβλημα.
Αρκει ο προγραμματιστης που θα το φτιαξει να ξερει τι του γινεται
Αλλιως, αν δεν περισευουν λεφτα, reprofile στον μπουμπη και θα είσαι οκ. Πες του στα ιδια λεφτα να στο χρονισει κι όλας γιατι ξερει απο χρόνισμα και ξερει να παίξει λίγο με τα γρανάζια.
Αν και για μενα μην αλλαξεις εκκεντροφόρους, απλα χρόνισε 2 κοιρες αργοπορία στην εξαγωγή και στην εισαγωγή (όχι παραπάνω γιατι βρισκει στο πιστονι, την εισαγωγή μπορεις να την αφήσεις και στο 0) και βαλε προγραμμα και θα σαι οκ |
πες μου ειλικρινά έδωσες ποτε αργοπορία σε εξαγωγή και είδες και διαφορα? |
συμφωνοι δεν βλεπεις και τρελα πραγματα, απλα κραταει λίγο δύναμη και μετα τις 7200. Μιλαμε για 2-3 άλογα το πολύ, αλλα όταν έχεις πρόγραμμα με κόφτη 7800-8000 είναι χρήσιμο γιατι δεν κρεμαει τόσο πολύ μετα τις 7300. Για την προπορεία στην εισαγωγη θα συμφωνησω, δεν παιρνεις τιποτα ψηλά. Μόνο με αργοπορεία στην εισαγωγή παίρνεις στα ψηλά αλλα αμα δώσεις αργοπορία στην εισαγωγή πρέπει να δώσεις το ίδιο και στην εξαγωγή γιατι αλλιώς χάνεις σε οβερλαπ, οποτε δεν έχεις κερδος. Γι αυτο είπα καλύτερα να αφησεις την εισαγωγη στο μηδεν και να δωσεις 2 μοιρες αργοπορία στην εξαγωγή γιατι έτσι κερδιζεις και απο την αυξηση του οβερλαπ αλλα και απο την αργοπορεία στην εξαγωγή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Μάρ 2015, 23:04:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για ποσα τακ μιλαμε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
hlias303 Νέος χρήστης


Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάρ 2015, 23:01:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | Για ποσα τακ μιλαμε? |
ισα με δέκα!!!
υγ :σε μαμά έκκεντρα με φλάτζα μονο και πρόγραμμα αργοπορίας in προπορία out και μετά τις 4800-5000 γίνηται v-tec! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|