Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 09:27:24 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βολάν (Flywheel) Αλουμινίου |
|
|
Σημερα το μεσημερακι παιρνουμε το καρο απο το συνεργειο με νεο βολαν...
Ειναι αλουμινενιο της Helix και φυσικα πολυ ελαφρυτερο απο το μαμα...
Το βαρος του αλουμινενιου ειναι 2.5 κιλα ενω του μαμα 5.5 κιλα...
Θα βοηθησει την ευστροφια του μοτερ ακομη περισσοτερο και ισιως στις 3 πρωτες ταχυτητες θα λυσσαει...
Φυσικα στο πατα γκαζι ανεβαινουν γρηγορα οι στροφες και στο αφησε θα πεφτουν παλι πιο γρηγορα και ισως να μην κραταει τελικες οπως πριν... (μικρο το κακο)
Περιμενουμε να δουμε βελτιωση της ιπποδυναμης στους τροχους και μια μικρη αυξηση της ροπης κυριως με ελαφρα μετατοπιση της καμπυλης πιο ψηλα...
Στην αλλαγη αλλαζουμε και το πλατο διοτι δεν κουμπωνει στου 206 και ετσι βαζουμε απο 106...
Στο φορτωμα των ταχυτητων θα πρεπει να ειναι πιο γρηγορο και αυτο θα το δουμε στην γνωστη γεφυρα... Μεχρι στιγμης φαναρι 2η γεφυρα βλεπουμε 200χλμ με γεματη 4η...
Εντυπωσεις το βραδακι... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 12:58:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι αρκετα μεγαλη η διαφορα στα κιλα.Περιμενω να πεις εντυπωσεις.Παντως εγω φοβαμαι την τελικη σου...πιστευω θα πεσει δραματικα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 09:44:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντυπωσεις απο το βολαν...
Οταν το πηρα το αυτοκινητο απο το συνεργειο ειχε κινηση. Εκει καταλαβα το πρωτο του αρνητικο. στο ξεκινημα κομπιαζει λιγο παραπανω το αυτοκινητο αν δεν δωσω καποιες στροφες για να ξεκινησω... Σε μικρο ανοιγματακια 1η 2η μεχρι να παω στο πατρικο μου το αυτοκινητο γραφει με το παραμικρο... οι στροφες ανεβαινουν ηλιθιωδως γρηγορα...Επισης το ρελαντι τρεμοπαιζει λιγο αλλα οχι τιποτα τραγικο...
Ξεκινωντας απο πειραια για νεα σμυρνη οφειλω να ομολογησω πως το συνηθησα στην κινηση. Το να βρεις το ιδανικο στροφαρισμα για να ξεκινας ειναι ευκολο... απο το σταδιο ειρηνης και φιλιας που εσασε λιγο η κινηση εκει στις στροφες ψιλοανοιγα 2ες να το δω πριν βγω στην ευθεια. Το αυτοκινητο σχεδον με το ροπιασμα της 2ας εγραφε... Αυτο με αντυπωσιασε πολυ...
βγαινοντας απο την τελευταια στροφη και μπαινοντας στην ευθεια ανοιγω 2α 3η μεχρι τις 6 και κουμπωνω 4η... εκει εφτασα στον παλιο ιπποδρομο να τριψω συγγρου...
Δοκιμη 1η
Το μοτερ ανεβαζει στροφες για πλακα. Η 2α τελειωσε πολυ γρηγορα στα 115 χλμ (δεν επιασα κοφτη) η 3η παλι πολυ δυνατα μεχρι τα 155 (παλι δεν επιασα κοφτη) και στην 4η ανοιξα μεχρι τα 170 και το αφησα να ρολαρει... Τις αλλαγες τις εκανα πολυ χαλαρα για να δω τι παιζει και περιμενα να βγω συγγρου στον ανηφορο...
Δοκιμη 2η
Βγαινοντας απο την στροφη με 2α ανοιγω απο τα 60χλμ. Η 2α παλι τελειωσε για πλακα περι τα 120±, η τριτη τελειωσε και αυτη πολυ γρηγορα περι τα 165 βαζω 4η το κοβω στα 110 και ξαναανοιγω. Εχω την εντυπωση πως την φορτωνει λιγο πιο γρηγορα απο πριν αλλα εφτασα στην εξοδο μου για νεα σμυρνη και εκοψα...
Στα κομματια π.χ. ανηφορα καστελας στην Black light, στα εργα στο παλε, και σε ολους τους δρομους της νεας σμυρνης, στο ροπιασμα της 2ας τα αφηνει κατω... Θα σφιξουμε την πισω αναρτηση κιαλο διοτι η μουρη σηκωνεται ακομα...
Δεν μπορω να φανταστω τι θα γινεται με τους 3ο σταδιο εκκεντροφορους, τον αγραφο και το κλειστο το σασμαν... μαλλον προβλεπω κολαση...
Το αστειο της υποθεσης... Ξαναβαλαμε την οβιδα το τελικο (ειναι λιγο πιο μεγαλο απο μπουκαλι μπυρας) και μιλαμε νομιζεις οτι περνα κιτκαρ. Ο θορυβος ειναι πολυς αλλα ακρως πορωτικος... Προσωπικα μου θυμιζει ατουρμπιστο WRC...
Το αυτοκινητο βλεπω πως καταληγει να γινεται παιχνιδι οποτε μαλλον πρεπει να ξεκινησουμε να σκεφτομαστε και κανα ελαφρωμα, καθως επισης και κανα δεσιμο στην καροτσα...
Αυτα...
Σημερα μαλλον θα το παμε και για δυναμομετρηση. Περιμενουμε μετατοπιση της ροπης λιγο πιο ψηλα, ισως λιγο χασιμο ροπης στις χαμηλες και ισως αυξηση στις υψηλες... Ιπποδυναμη την κοβω ιδια αλλα προβλεπω βελτιωση στις απωλειες (να χανουμε λιγοτερα αλογα απο στροφαλο στους τροχους...)
Αν εχω σημερα τα αποτελεσματα τα τα πω...
C yaaa
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 11:09:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σοβαρά, με τόσα που έχετε κάνει, σας παίρνει να το βάλετε και σε drugster ? Δεν κάνω πλάκα ! και εδώ ψαχνόταν ένας να το βάλει, αλλά πρόλαβε και του την έκανε ένα έμβολο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 11:32:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να σου πω την αληθεια το ειχα σε σκεψη για εναν αγωνα στο ελληνικο ετσι για την εμπειρια στην ΒΑ, αλλα πρωτον με χαλαγε λιγο να κατεβω και να κοντραρω Μ3 και cornvette και δεν το ειχαμε προλαβει μεχρι τοτες...
Με το καλο υπολογιζω μεχρι το καλοκαιρακι να εχουμε τελειωσει το θεμα μοτερ και αν προλαβουμε κανεναν αγωνα το σκεφτομαστε πολυ σοβαρα. Παντα για τον χαβαλε και για την εμπειρια να κανουμε νομιμες και σωστες κοντρες (dragster)...
Μολις ανοιξει ο καιρος εχουμε ενα performance meter και λεω να μετρησουμε κανα 0-100χλμ, 0-400μ και χιλιομετρο...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|