Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2015, 07:16:56 Θέμα δημοσίευσης: Βελτίωση Peugeot 106 1.4 8v |
|
|
Καλημέρα σε όλους τους φίλους τοΥ φόρουμ!ειμαι κάτοχος ενως 106 1,4 8v.σκέφτομαι εδώ και μήνες την βελτίωση του.ξερω οτι η καλύτερη λύση ειναι να βάλω μοτέρ από 1.6 αλλα αυτό το μοτέρ έχει μόλις 38.000 όπως και όλο το αμάξι και θεωρώ αμαρτια να κατεβάζω μοτέρ και να κάνω αλχημείες!το αμάξι φοράει τελικό γκρουπ Ν δέν έχει μεσαίο από μαμισιο και σκουπα.ήδη με αυτά τα 2 ειδα μια Διαφορα μικ ρή.σκέφτομαι για πρόγραμμα χωρίς όμως να ξερω τι και πως!επίσης αργότερα σκέφτομαι για καπάκι και εισαγωγή από 1.3 ραλυ που από οτι ξερω μπαίνει.έχει 3φυσο εγκεφάλο!τι γίνεται με το πρόγραμμα?πως μπαίνει?ποσο κοστίζει?θα αλλάξει βενζίνες και στροφές?ποσά hp θα πάρει?Τι άλλο μπορώ να κανω για να πάρει τα πάνω του?Επίσης έχω ακούσει οτι αν βγει ο καταλύτης παίρνει και από κει κατι.αλλα τι γίνεται χωρίς καταλύτη?ποιες οι επιπτώσεις στον κινητήρα?ξερω οτι δέν περνάει ΚΤΕΟ χωρίς καταλύτη και οτι σε γράφουν!ευχαριστώ εκ των πρωταιρον!!
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2015, 12:05:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα Μανο!
Ο 1.4,ειναι απο τους κινητηρες που δεν αξιζει να τους πειραξεις και πολυ!
Το καπακι και η εισαγωγη απο το 13αρι,δε παιζουν,η εισαγωγη λογω ηλεκτρικων και το καπακι λογω των φλατ εμβολων του 1.4...
Μια ευκολη βελτιωση ειναι,χταποδι απο 1.3/1.6 8v,μεταφορα του καταλυτη απο κατω μαζι με λιγο μεγαλυτερη εξατμιση απο το dp και πισω,στην εισαγωγη κρατας το εργοστασιακο φιλτροκουτο τοποθετεις μεσα ενα πιο ελευθερο φιλτρο και τραβας αερα κατ'ευθειαν απ'τη μετωπη. Αργοτερα βαζεις και ενα προγραμμα κι ενα κ/π 16/65 και θα εισαι αρχηγος!
Το προγραμμα θα στο βαλει προγραμματιστης,μεσω obd2 γινεται και το κοστος ειναι αναλογα με τον τιμοκαταλογο του καθενος,υπολογιζε γυρω στα 350 με 400 γιουρος! Απο ιπποδυναμη με ολα αυτα που σου ειπα,θα παιζεις γυρω στα 90 hp!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2015, 13:15:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν αξζει να κανεις τιποτα....θα κερδισεις ψιχουλα και θα εχεις πληρωσει πολλα....η πιο value for money μετατροπη ειναι το 16β και τελος τωρα αν δεν εισαι σε φαση οπως λες μενεις και πορευεσαι με αυτο....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2015, 13:36:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
΄Βάλτα κάτω, δές και με τα μάτια σου οτι το κόστος για όλα τα παραπάνω θα είναι πάνω κάτω ίδιο με το 16β μοτέρ , βρές ενα 16β μοτεράκι και ρίχτο πάνω! αλλιώς κάτσε όπως είσαι , δε θα δείς διαφορά.. Κάποια στιγμή πριν απο 2-3 χρόνια είχα γνωρίσει ένα παλικάρι στο δυναμόμετρο που είχα πάει , ο οποίος είχε ενα c2 1.4 8v στο οποίο είχε ρίξει άπειρο χρήμα (σφυρήλατα,ροικές,εκκεντροφόροι,πρόγραμμα,διάφορα περιφερειακά) και τελικά κατάφερε να βγάλει μόλις 100κάτι 102-104? άλογα... δεν αξίζει λοιπόν το κόπο και το χρήμα... - και πέραν αυτού είναι ενα μοτέράκι που δεν έχει σχεδιαστεί για αυτό και λιπαντικά (βλέπε μπεκ κάτω απο τα έμβολα κτλπ)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2015, 15:44:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχάς ευχαριστώω για την άμεση απάντηση!συμφωνώ και γω με τις απόψεις σας!σκουπα και τελικό φοράει ήδη!αν ξεκινήσω την βελτίωση έστω και αυτήν την λίγη θα μου φύγουν πολλΑ λεφτά με αποτέλεσμα ούτε 100άλογα.η μόνη λύση ειναι το 16β και αρχίζεις από 120 άλογα μπαμ μπαμ!θα Το αφήσω έτσι μιας που δέν καίει και πολύ και βλέπουμε αργότερα για αλλαγή μοτέρ!μαζί με το μοτέρ όμως αλλάζω καλωδίωση,σασμαν,εγκεφάλο,κοντέρ,αξονα και φρένα πίσω σωστά?εε σε αυτή την διαδικασία δέν ηθελα να μπω αλλα από οτι φαίνεται ειναι μονόδρομος!αα και μια ερώτηση ακόμα παίδες!τις μέρες τις πρωτοχρονιάς είχε πολύ κακοκαιρία με αποτέλεσμα να ειναι ποτάμια οι δρόμοι και αναγκαστικά κυκλοφορούσα με το αμάξι!μετά από πολύ νερό που έφαγε το μοτέρ κάποια φάση μου έκανα ένα στριγκλιμα σαν λουρί αλλα οχι μόνιμο μετά από κάποια δευτερόλεπτα σταματούσε.ολα ωραία ολα καλα την επόμενη μέρα το βάζω μπροστά και ακουγόταν ένας θόρυβος από Δυναμό-λουρί μεριά και στο ρελαντί και σε όλες τις στροφές σαν κάτι να κουρευει(εμένα μου θύμησε τον ήχο όταν δέν έχει κουμπωσει η ταχύτητα και ανοίγεις γκάζι)το πάω στον μηχανακο και μου λεει λουρί ειναι.το αφήνω μου το αλλάζει και Πάλι το ίδιο!το λουρί ήθελε όντως αλλαγμα γιατί ηταν το εργοστάσιακο(2001).το έψαξε και μου είπε οτι ειναι ένα εξωτερικό ρουλεμάν της τροχαλιας,οτι έφαγε νερό και πέταξε τα γρασα και οτι δέν παθαίνει τίποτα αν το κυκλοφορω προσωρινά αλλα να το αλλάξω.παίζει κάτι τέτοιο η δέν ξέρει τι του γίνεται?μου είπε οτι κάνει ένα 50ρικο.δέν ειναι ακριβά για ένα ρουλεμάν?επίσης μου είπε φίλος οτι αλλάζει πολύ εύκολα και οτι μπορώ και μόνος μου να το αλλάξω πολύ φθηνότερα.πείτε μου την γνώμη σας και εσείς γιατί δέν μπορώ να ακούω αυτόν τον θόρυβο στο αμάξι μου και ειδικά σε αμάξι που εχει 38.000χλμτρα.ευχαριστώω εκ των πρωταιρον!
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
groupN (Μπαμπης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 rallye 16v
Ένταξη: 18 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 252 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2015, 00:17:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μανωλη αυτο το θορυβο το κανει και το δικο μου το 1.6 δεν ειναι τιποτα. οταν βρεχει και παταμε σε λακουβα με νερα τσηριζει γιατι απο κατω δεν καλυβεται και πανε τα νερα πανω στην τροχαλια στροφαλου η οποια δεν εχει δοντια να πιασει και γλιστραει ο ιμαντας. και το αλλο με το ρουλεμαν μου το κανει εδω και πολυ καιρο αλλα σπανια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2015, 00:50:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα από εκείνη την μέρα το κάνει χωρίς να εχει σταματήσει στιγμη.ελπίζω να ειναι αυτό που μου είπε και οχι τίποτα πιο σοβαρό!
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2015, 08:24:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου καλημερα!
Ερωτηση.. τα υπολοιπα επιμερους σημεια, οπως πχ φρενα και αναρτηση, τα εχεις βελτιωσει καθολου η εισαι με τα μαμα πραγματα επανω?
Γιατι αν δεν τα εχεις, προσωπικη μου αποψη ειναι καλυτερα ενα 1600 8ν που δεν ειναι ουτε τοσο βαρυ ουτε τοσο δυνατο, και ειναι και αυτο plug & play.
Παλι προσωπικη μου αποχη ειναι οτι αν ειναι να πας σε 16ν μετατροπη που θα κανεις μονος σου εξ'ολοκληρου, καλυτερα να παρεις ενα ολοκληρο αμαξι για ανταλακτικα και να τα βαλεις ολα επανω.....Αν δεν τα κανεις μονος σου, καλυτερα αγορασε ενα αλλο αμαξι για κυκλοφορια, και κρατα το δικο σου οπως ειναι η πουλα το .... Ετσι οπως εχουν πεσει οι τιμες πιο φτηνα θα σου ερθει! 
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2015, 09:32:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα!!οχι δέν έχω κάνει κάποια βελτίωση πέρα από τα ελατήρια χαμηλοματος (apex) και μένα η δική μου γνώμη ειναι απευθείας 16β απλά δέν ηθελα να μπω στην μετατροπή αυτή!!!αλλα ειναι η μόνη επιλογή για να μην ψάχνομαι με φτιαξηματα και τέτοια μιας και το 16β θα με ικανοποιεί για πολύ καιρό αν από το 1.4 πάω στο 1.6 και με λίγοτερα πράγματα θα περνω περισσότερα άλογα!η γνώμη σου για το ρουλεμάν που γράφω πιο πάνω ποια ειναι?
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2015, 12:02:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Μανο για το ρουλεμαν η γνωμη μου ειναι να πας να παρεις ενα σπρεϊ γρασου, και να του βαλεις. αν δεν το εχεις πολυ-κυκλοφορισει δεν θα εχει λογικα κανενα προβλημα. βαζεις και βλεπεις. Ακομα και να χρειαστει να το αλλαξεις, τα 5 ευρω που θα δωσεις για το γρασσο μονο χαμενα δεν θα πανε.
αν βαζει και την εργασια μαζι ειναι νορμαλ τιμη.
Για τις τιμες των ρουλεμαν ππαρε μια γευση:
http://www.mister-auto.gr/el/tentot-ras-imantas-poly-v/peugeot-106-ii-1-1-4-i-75bhp_v5621_g310.html
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2015, 12:08:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και θα επιμεινω.... Ενα 106 με τοσα λιγα πραγματικα χλμ ειναι κριμα να το κανεις μετατροπη... μαζεψε τα χρηματα της μετατροπης, δωσε και το αμαξι και παρε ενα ετοιμο. Ουτε χωρις αμαξι θα μεινεις, ουτε θα μπλεξεις με μοντες και προβληματα....
Και μια συμβουλη... μπες και σε 8ν και σε 16ν και δοκιμασε τα.... το 16ν μπορει ειναι πιο δυνατο αλλα και το 8ν μπορει να σε εκπληξει ευχαριστα... Μην ξεχνας οτι το 8ν ειναι το πραγματικο ραλλυ... τα αλλα ειναι κανονικα gti βαφτισμενα απο την ελληνικη αντιπροσωπια.... 
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2015, 13:50:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια μικρή ένσταση: επειδή εζησα και το 8V και το 16V, μπορεί συναισθηματικά να μας φαίνεται ως πιο original rallye το 8V, ωστόσο αντικειμενικά το πιο ολοκληρωμένο και γρήγορο 106 ήταν το 16V (βαφτισμένο rallye από Ελλάδα αν το θες ).
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2015, 14:02:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+1 στο Ζαχο.
Επιπλεον, θα θελα να δω, εσεις που προτεινετε να βαλει 16v, τι θεση θα παρετε οταν γραψει πως του εκαναν ελεγχο, ανοιξαν καπω κ τωρα τρεχει και δε φτανει...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2015, 16:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | +1 στο Ζαχο.
Επιπλεον, θα θελα να δω, εσεις που προτεινετε να βαλει 16v, τι θεση θα παρετε οταν γραψει πως του εκαναν ελεγχο, ανοιξαν καπω κ τωρα τρεχει και δε φτανει... |
Η διαφορα απο 1400 σε 1600 μπορει να δηλωθει νομιμα.
Αν ο φιλος θελει να το'χει αδηλωτο τοτε ειναι δικο του θεμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2015, 19:41:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πραγματικα δεν εχει να κανει με τιποτα απο ολα αυτα παρα μονο απο το οικονομικο...
ο λογος που προτεινω το 8ν ειναι γιατι δεν θα χρειαστει τοσα πολλα τοσο γρηγορα...
επειδη το θεμα του οικονομικου το λουζομαι ασχημα αυτον τον καιρο γιατι δεν καταφερα να κανω μονος μου την μετατροπη λογο χρονου και εορτων... μπορει να εχω πια καινουριο αμαξι αφου αλλαξα τα παντα, αλλα πραγματικα , τα λεφτα που εδωσα και θα δωσω θα ειχα παρει αλλο αμαξι.
ο Μανος εχει ενα αμαξι που δεν εχει ουτε 50.000χλμ την ωρα που τα πιο πολλα 106 δεν εχουν λογοτερα απο 150.000, θεωρω οτι ειναι κριμα να μπει στην διαδικασια και ειδικα απο την στιγμη που πρεπει να πληρωσει μηχανικους.
δεν ειναι αντε πηρα ενα μοτερ 400 ευρω και τελειωσε γιατι το μοτερ μπορει να κανει 400 αλλα μονο τα ανναλωσιμα που πρεπει να αλλαξεις ειναι αλλα 200-300 ευρω μονο για το μοτερ. βαλε και εγκατασταση, φρενα, ημιαξονια, σασμαν, αναρτηση, αξονα πισω, ψυγειο, φιλτροκουτι, σωληνοσεις, εξατμηση, λαστιχα ..... και φυσικα εγκατασταση για ολα αυτα... ας μαζεψει τα λεφτα και να παρει αλλο αμαξι ! με 1500 ευρω αγοραζεις αριστο 1600 8ν και με 2000 περνεις σαξο...
μην ξεχναμε οτι και η μεταπηδηση σε 150 κιλα επιπλεον στη μουρη δεν ειναι το ιδιο αμαξι που εχει μαθει με αλουμινενιο μοτερ...
και αντε ολα αυτα.... αλλα μην ξεχνατε οτι καποια στιγμη θα τελειωσει αυτη η κοντρα με την Ρωσια και η βενζινη θα ξαναγυρισει στις τιμες του "14...
ο αναπτηρας που εχει τωρα θα γινει σομπα πετρελαιου!
υπο αλλες προϊποθεσεις θα ελεγα να παθει και να μαθει... αλλα δεν ειμαστε πλεον για τετοια. οι εποχες ειναι δυσκολες!
με τα μυαλα, τα λεφτα και τις αναγκες που εχω τωρα, αν ημουν στην θεση του, θα κρατουσα το αμαξι οπως ειναι, θα πουλουσα και τα λιγα που του εχω φορεσει, και θα επερνα ενα δευτερο αμαξι να κανω την κ@υλ@ντ@ μου, οπου και να το τρακαρω, θα εχω παντα το δευτερο....
τωρα τα περι νομιμοτητας κτλ.... ειμαι ο τελευταιος που θα μιλησω, μιας και το μεγαλυτερο μερος της οδηγικης μου ζωης υπηρξα παρανομος με πολλους και διαφορους τροπους... το να το παιξω ηθικος θα ηταν τουλαχιστον ανηθικο απο μερους μου, οποτε μοκο!
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2015, 21:12:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνω με το Ζαχαρια,ειναι κριμα να "χαλασεις" ενα αυτοκινητο με τοσο λιγα χλμ,τη στιγμη που στην πιατσα παιζουν πολυ φθηνα 1600ρια!
Επειδη τα εχω φαει κι εγω στη μαπα,και μετατροπη να κανεις,οσο σωστη και να ειναι παλι κατι θα σε ξενερωνει! Τουλαχιστον εγω,εχω βαλει ΤΑ ΠΑΝΤΑ απο το αδελφο ραλλυ,μεχρι και το σωληνακι των επιστροφων της μπεκιερας(οποιος το εχει κανει,γνωριζει τι μανικι ειναι),παλι δε το ευχαριστιεμαι το ιδιο,πλεον λεω στον εαυτο μου,καλυτερα να το ειχα αφησει 14αρι και να του ειχα βαλει περιφεριακα απο ραλλυ,φρενα αντιστρεπτικες κλπ! Πιο πολυ θα το ευχαριστιομουν!
Δε ξερω ποσοο καιρο το εχεις,αλλα αν κανεις τη μετατροπη,πιστευω θα ερθεις στσ λογια μου...
Οποτε,για μενα,βγαλ'του σκουπες κλπ,ασ'το μαμα,βαλ'του φρενα και αξονα απο ραλλυ και μια καλη αναρτηση και πιστευω θα το ευχαριστηθεις πολυ περισσοτερο,χωρις πολλα εξοδα... Αλλιως παρε 16ρι με τη μια
Αν εντελει σ'αρεσουν τα ζορικα και καταληξεις στη μετατροπη ρωτα ο,τι θες 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Andreas1971 (Andreas) Μόλις έγραψα

 106 rallye 16v 2001
Ένταξη: 19 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2015, 21:17:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στη θέση σου θα κρατούσα το αυτοκίνητο όπως είναι.
Εάν μιλάμε για το 8ν είναι αυτοκίνητο που έχει πάνω απο 15 χρόνια που κυκλοφόρησε, αν πας σε λύση 16ν θα έχει το λιγότερο 12 χρόνια στην πλάτη του. Πιστεύεις ότι θα βρείς κάτι αξιόλογο απο πλευράς μηχανικών μερών?
1) 106 rallye 16v 2000
2) 106 rallye 16v 2001
3) Alfa Romeo 159 Tbi ti |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 12:09:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν υπαρχει πιθανοτητα να βρει μοτερ μικροτερης χρονολογιας απο του δικουτου που ειναι το 2001 με λιγοτερα απο 38.000 χλμ του δικου του και ασκιστο.... για να βγηκε το μοτερ απο το αμαξι κατα 80-90% ειναι απο τρακαρισμα....
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 12:26:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα!!όσο παει Πάει και κάνει πιο πολύ θόρυβο το ρουλεμάν αν ειναι αυτό!θα το αλλάξω σύντομα!δέν ηθελα να μπω στην διαδικασία του 16Β γιατι κατά την γνώμη μου άμα λυθεί η κατέβει μοτέρ και λυθούν άξονες και τα λοιπά το χαλάω όλο το αμάξι και λόγο κατανάλωσης!ίσως το τσιτωσω λίγο το 1.4 και αυτό.δέν αξίζει να το δώσω γιατι το περισσότερο που θα πιάσει θα ειναι 3.000€ που ούτε τόσο θα φύγει!εχει 38.000 και το είχε θείος μου σε γκαράζ από το 2001 και το είχε αγοράσει καινούργιο.για αυτό το λόγο εκτός οτι δέν αξίζει δέν θελω να το δώσω και δέν θα του φανεί και ωραία.οι προτάσεις σας για ένα μικρο φτιαξιμο του 1.4 μοτέρ ποιες ειναι?κάποιος που εχει κάνει κάποια βελτιώσει σε 1.4?
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2015, 12:55:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξαναγυρνάμε στα ίδια, αλλά θα προσπαθήσω να εξηγήσω για ποιο λόγο το 1.4 δεν ανταποκρίνεται στη βελτίωση.
-Η κεφαλή του έχει στενότερους αυλούς και μικρότερες βαλβίδες από τα σπορ μοντέλα (π.χ. 1.4 xsi).
-Η πολλαπλή εισαγωγής έχει πολύ στενούς και μακριούς αυλούς που είναι φτιαγμένοι για τις χαμηλές στροφές.
-Η πεταλούδα είναι σχεδόν η μισή από αυτή του 1.4 xsi.
Όλα μαζί τα παραπάνω ευνοούν την οικονομία και την απόκριση χαμηλά, αλλά στραγγαλίζουν την ροή αέρα όταν ζητήσουμε μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις.
Αυτός είναι και ο λόγος που φίλτρα, σκούπες και εξατμίσεις δεν κάνουν ιδιαίτερη διαφορά στο 1.4, διότι είναι πολύ περιορισμένο από πεταλούδα και πολλαπλή.
Και ας πούμε ότι τα αλλάζει όλα τα παραπάνω κάποιος, και βάζει κεφαλή και περιφερειακά από rallye ή xsi.
Τότε θα έχει πρόβλημα με πολύ χαμηλή συμπίεση (κάτω του 9.0:1), διότι οι γρήγορες εκδόσεις έχουν μεγαλύτερο θάλαμο καύσης, λόγω μεγαλύτερων βαλβίδων. Έτσι πέφτει πολύ η συμπίεση αν χρησιμοποιήσουμε τα μαμά, φλατ πιστόνια του το 1.4 75.
Αν τώρα κάποιος ρωτήσει γιατί δεν βάζουμε μεγαλύτερη πεταλούδα σε αυτόν τον κινητήρα, η απάντηση είναι γιατί από πίσω της η πολλαπλή έχει την σχεδόν ίδια διάμετρο. Ο παραπάνω αέρας δεν θα έχει που να πάει και θα σκάει σε τοίχο! Όχι πολύ καλό για τη ροή!
Αυτά που γράφω, μπορούν να σε γλυτώσουν από πολλή ταλαιπωρία και έξοδα.
Για μετατροπή επίσης δεν θα το πρότεινα, γιατί τίποτε δεν είναι plug & play και τα έξοδα βγαίνουν πάντα πολλά περισσότερα. Συν ότι στο τέλος φτιάχνεται ένα αυτοκίνητο ..υποβέλτιστο (για να μην πω επικίνδυνο), διότι ένα rallye έχει πολλές διαφορές στα σημεία, σε σχέση με ένα απλό 106 και χρειάζονται πολλά χρήματα για να το κάνεις ίδιο.
Για μένα, το κρατάς και έχεις ένα αξιόπιστο αμαξάκι σε καλή κατάσταση και όταν θελήσεις, αγοράζεις ένα αξιοπρεπές ραλλάκι και ησυχάζεις.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|