PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ρύθμιση κατανεμητή φρένων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Οκτ 2004, 09:38:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας. Confused
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ?


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Νοέ 2004, 21:52:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε παιδιά αν έχετε ABS τότε δεν υπάρχει λόγος να ασχολείστε πολύ πιστεύω.
Απο τη δικιά μου εμπειρία με το 309 χώρις ABS, το αυτοκίνητο φρενάρει απίστευτα καλύτερα στην ευθεία αν φρενάρουν περισσότερο οι πίσω τροχόι, διότι με αυτή (την καταπληκτική) ανάρτηση πίσω το αυτοκίνητο κάθεται όλο κάτω στο φρενάρισμα και οι αποστάσεις ακινητοποίησης μειόνονται δραστικά (στο μισό ίσως!) . Στις στροφές ήθελε κάποια προσοχή.


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 01:15:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George20vt έγραψε:
Γειά σας και από εμένα,

Ο κατανεμητής πίεσης των φρένων βρίσκεται πάνω στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου (και συγκεκριμένα κοντά στον πίσω-αριστερό τροχό) και όπως πολύ σωστά ειπώθηκε ανιχνεύει το φορτίο που δέχεται ό άξονας με σκοπό να δώσει περισσότερη πίεση πίσω ανάλογα με το βάρος.

Όταν λοιπόν χαμηλώνει ο πίσω άξονας, σαφώς και χρειάζεται να γίνει ρύθμιση του κατανεμητή μιάς και "διαβάζει" βάρος το οποίο ουσιαστικά δεν υφίσταται με αποτέλεσμα μεγαλύτερη δύναμη πέδησης πίσω και κατά συνέπεια γύρισμα της ουράς στο δυνατό φρενάρισμα.

Εννοείται ότι κατανεμητή έχουν ΜΟΝΟ τα μοντέλα με δισκόφρενα στους πίσω τροχούς και όχι με ταμπούρα. Άρα, όσοι αναφέρατε ότι δεν διαθέτει κατανεμητή το αυτοκίνητό σας ή προφανώς έχετε πίσω ταμπούρα ή έχετε ηλεκτρονικό κατανεμητή ο οποίος λειτουργεί μέσω της κεντρικής μονάδας ελέγχου του ABS και ο οποίος δεν επιδέχεται τέτοιου είδους ρυθμίσεις.
πισω αριστερα για τα 106 και πισω δεξια για 206-306


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 09:15:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας. Confused
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ?


Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά.
Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί.
Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ Question


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 21:25:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι πολύ εύκολο !!
Αλλά τις δοκιμουλες του τις θέλει
Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Νοέ 2004, 23:29:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας. Confused
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ?


Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά.
Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί.
Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ Question
Δεν θελει δοκιμες μονο ρυθμιση


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 17:55:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

action_peugeot έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας. Confused
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ?


Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά.
Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί.
Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ Question
Δεν θελει δοκιμες μονο ρυθμιση
Αν το έχεις κάνει πολλές φορές και ξέρεις πόσο χρειάζεται δεν θέλει δόκιμη !
Αλλά για κάποιων που θα το κάνει πρώτη φορά τι λες ?
Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 23:32:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
action_peugeot έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας. Confused
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ?


Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά.
Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί.
Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ Question
Δεν θελει δοκιμες μονο ρυθμιση
Αν το έχεις κάνει πολλές φορές και ξέρεις πόσο χρειάζεται δεν θέλει δόκιμη !
Αλλά για κάποιων που θα το κάνει πρώτη φορά τι λες ?
Exclamation
OK ΘΕΛΕΙ


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1974s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on