PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot Partner 1.6 HDI (92hp) Remap - τούφα το ντουμάνι!

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2014, 10:30:41    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot Partner 1.6 HDI (92hp) Remap - τούφα το ντουμάνι! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και δόθηκε η ευκαιρία, με την πολύτιμη βοήθεια του κουλαλέξη γαργαλήσαμε το Partner του για να ανεβαίνει ευκολότερα καμια ανηφόρα. Η αλήθεια είναι ότι έρχεται λίγο ψόφιο με την εργοστασιακή χαρτογράφηση. Με αυτή την τροποποίηση γίνεται λίγο δυνατότερο από τα αδερφάκια 1.6 HDI με 110 και 113 ίππους.

http://www.e-tuners.com/index.php?s=13&t=456


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Andreasf1 (Ανδρέας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110

Ένταξη: 05 Δεκ 2012
Δημοσιεύσεις: 514
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2014, 15:40:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγίνε και κατάργηση του dpf και βαλβίδας egr? Επίσης ποσά χλμ είχε το αυτοκίνητο?


Peugeot 2 0 7 | GT HDI |
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2014, 17:57:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όχι Ανδρέα, δεν αφαιρέσαμε τίποτα από τα παραπάνω κι έτσι το αυτοκίνητο παραμένει εργοστασιακό κατά τα άλλα.
Υπάρχει η δυνατότητα αλλά δεν υπήρχε λόγος - είχε μόλις 30.000χλμ.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Andreasf1 (Ανδρέας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110

Ένταξη: 05 Δεκ 2012
Δημοσιεύσεις: 514
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2014, 18:31:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για ποιον λόγω θεωρεις πως δεν υπήρχε λογος; λόγω των λίγων χλμτρων του αυτοκίνητου; ή για κάποιον άλλο λόγω; με ενδιαφέρει μιας και αύτη την βδομάδα μάλλον θα βγάλουμε dpf και egr και στο δικο μου.

.


Peugeot 2 0 7 | GT HDI |
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2014, 20:29:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτήσω κάτι το 208 με τον 1.4 hdi + cooler πόσα άλογα πάει Κ ροπή?


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Οκτ 2014, 17:56:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο 1.4 HDI που βρίσκεται πάνω στο 208 Νίκο κερδίζει περίπου 15 ίππους και 2-3 κιλά ροπής. Δεν είναι άσχημο για τα κυβικά του φυσικά. Smile


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Οκτ 2014, 18:28:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλοριζικο στο κουλο αλεξη
εχουμε μαθει τελικα τι διαφορες εχει με το μεγαλο μοτερ ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Οκτ 2014, 19:56:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η βασική εκτός από την τουρμπίνα είναι στο βολάν. Το μεγάλο έχει διπλής μάζας που δεν αντέχει και πολύ πείραγμα. Από όσο χάζεψα στο service box τα υπόλοιπα είναι τα ίδια.


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Νοέ 2014, 12:59:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ayto με βολαν ειναι θεμα παρτνερ ή ισχυει και στα απλα 110αρια (308-c4 κλπ) ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Νοέ 2014, 22:34:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από ό,τι μου είπε το κουλαλέξι, είναι θέμα κιβωτίου ταχυτήτων.

Όσα έχουν κιβώτιο με 5 ταχύτητες, είναι ΒΕ και έχουν παραδοσιακό βολάν μονής μάζας.
Όσα έχουν κιβώτιο με 6 ταχύτητες, είναι γιαπωνέζικο και έχουν βολάν διπλής μάζας.

Αυτό δεν περιορίζεται μόνο στα ντίζελ αλλά και στα βενζινοκίνητα μοντέλα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Νοέ 2014, 22:45:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Manual only?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2014, 08:27:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα δούμε κάποια στιγμή τί γίνεται και με τα 110 και το 6άρι σασμάν... ; Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2014, 20:34:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Θα δούμε κάποια στιγμή τί γίνεται και με τα 110 και το 6άρι σασμάν... ; Rolling eyes


Ούγκα. Θα το δούμε ή θα βρούμε κανένα βολάν να μας προσπερνάει στο δρόμο.

Τα αυτόματα είναι AISIN και θέλουν φροντίδα και προδέρμ επίσης.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Andreasf1 (Ανδρέας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110

Ένταξη: 05 Δεκ 2012
Δημοσιεύσεις: 514
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2014, 00:59:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό με τα 6τάχυτα ότι έχουν διπλής μάζας και ότι τα 5τάχυτα έχουν μονής μάζας δεν ισχύει.. Τουλάχιστον όχι πάντα. Υπάρχουν ΒΕ 5τάχυτα με μονής μάζας βολάν και δίσκο με ελατήρια και επίσης ΒΕ 5τάχυτα με διπλής μάζας βολάν και δίσκο χωρίς ελατήρια.

Στο δικό μου που άλλαξα δισκο-πλατό και βολάν πριν 2-3 βδομάδες, που είναι 5τάχυτο με ΒΕ σασμάν, έχω διπλής μάζας βολάν και προφανώς με δίσκο χωρίς ελατήρια.
Επίσης έχω δει 207 με βολάν μονής μάζας και δίσκο με ελατήρια και 5ταχυτο ΒΕ σασμάν.Απλά αυτό ήταν με τα 90 άλογα.

Η αλήθεια είναι ότι την ακούνε εύκολα τα διπλής μάζας βολάν στα hdi είτε προγραμματισμένα είτε μη προγραμματισμένα, απλά στην πρώτη περίπτωση την ακούνε περίπου στις 100.000 με 150.000 χλμ(ανάλογα πόσο κάφτης είσαι, αν είσαι μπορεί και σε λιγότερα) ενώ στην δεύτερη λόγο της μεγαλύτερης ροπής που δίνει το πρόγραμμα βγαίνουν off πιο γρήγορα(επίσης ανάλογα το πόσο κάφτης είσαι).

Η καλύτερη επιλογή είναι μονής μάζας βολάν όταν μπεις στην διαδικασία να αλλάξεις για να μην ξανά ασχοληθείς ποτέ με βολάν. Ήδη έχω αρχίσει και μετανιώνω που δεν έβαλα μονής(και πάντρεμα με δίσκο με ελατήρια). Απλά ο ενδοιασμός μου ήταν ότι δεν ήξερα σίγουρα τι θα έπρεπε να επιλέξω για να έρθει να κουμπώσει κατευθείαν στο δικό μου. Ακόμα δεν ξέρω ποια θα ήταν η σωστή επιλογή. Εν πάση περιπτώσει..... :ΡΡ


Peugeot 2 0 7 | GT HDI |
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1259s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on