Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
magda_mad (magda) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 23 Οκτ 2014 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2014, 10:44:16 Θέμα δημοσίευσης: lpg rallye 106 (2002).....ή όχι??? |
|
|
καλησπέρα σε όλους!
πρωτη φορά κάνω την κίνηση να γράψω σε φόρουμ οπότε παρακαλώ να είστε ελαστικοί μαζί μου!
έχω ένα ραλάκι 106 του 2002 με 146.000 και επειδή καθημερινά γράφω 100χλμ (σπίτι-δουλεια/δουλειά-σπίτι) ήμουν αποφασισμένη να το γυρίσω σε LPG μέχρι που την τελευταία εβδομάδα μόνο αρνητικά ακούω για κινητήρες που σου μένουν στο χέρι απροειδοποίητα και όλα τα σχετικά!
το αυτοκινητάκι είναι μπιμπελό-αψογο, ποτέ δεν έχει βγάλει τίποτα (παρότι η χρήση του γίνεται -και- όπως πρεπει...σε ραλί..χαχαχα...φτου-φτου) το μόνο του ελάττωμα είναι ότι με γονατίζει στην κατανάλωση και πρέπει καπως να το ρυθμίσω.
να το τολμήσω Ή όχι??
έχει κανεις εμπειρία επι του θέματος?
Αν ναι κανέναν καλό να προτείνει?
εγώ σκεφτόμουν να πάω σε έναν στον Πειραιά -τον τύπο που έχει πανω στο δρόμο τον έναν σκαραβαίο για γλάστρα- μιας και έχει κάνει την μετατροπή σε έναν συνάδελφο (σε sabb v9 turbo) εδώ και 2 έτη και δόξα το Θεό όλα πάνε κατ ευχήν!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος
Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2014, 16:15:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και δεν εχω rallye αλλα 206 με ραλλοπραγματα,εβαλα αεριο και εχω κανει περιπου 25.000 χιλιομετρα χωρις προβληματα (δεν εχω ανοιξει μοτερ να δω βαλβιδες κτλ μιας και εκει λενε οτι δημιουργειται το προβλημα με το lpg.
βεβαια ξεχνας κοφτες,πατηματα,αναβασεις κτλ με αεριο (εκτος και αν στο ρυθμισουν μεχρι τις 4.000-4.500 αεριο και μετα βενζινη).
Δεν ξερω αν το παρουσιαζει και αλλο Peugeot εκτος απο το δικο μου και αλλο ενα 206 μελους που εχω μιλησει μαζι του,απλα οταν παιρνει μπροστα σαν να μπουκωνει λιγο και μετα απο λιγο στρωνει...πιθανολογω οτι μπορει να ειναι λογω του αεριου που εχει παραμεινει στο θαλαμο καυσης οταν σβηνεις την μηχανη και της βενζινης που αμεσως ψεκαζεται οταν βαζεις μπροστα...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
hlias303 Νέος χρήστης
Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2014, 19:28:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OnyX έγραψε: | Αν και δεν εχω rallye αλλα 206 με ραλλοπραγματα,εβαλα αεριο και εχω κανει περιπου 25.000 χιλιομετρα χωρις προβληματα (δεν εχω ανοιξει μοτερ να δω βαλβιδες κτλ μιας και εκει λενε οτι δημιουργειται το προβλημα με το lpg.
βεβαια ξεχνας κοφτες,πατηματα,αναβασεις κτλ με αεριο (εκτος και αν στο ρυθμισουν μεχρι τις 4.000-4.500 αεριο και μετα βενζινη).
Δεν ξερω αν το παρουσιαζει και αλλο Peugeot εκτος απο το δικο μου και αλλο ενα 206 μελους που εχω μιλησει μαζι του,απλα οταν παιρνει μπροστα σαν να μπουκωνει λιγο και μετα απο λιγο στρωνει...πιθανολογω οτι μπορει να ειναι λογω του αεριου που εχει παραμεινει στο θαλαμο καυσης οταν σβηνεις την μηχανη και της βενζινης που αμεσως ψεκαζεται οταν βαζεις μπροστα... |
το οτι οταν παιρνει μπροστα και σου κανει ρεταρισματα καπιο μπεκ σου χανει ! η βενζινης η lpg τεσπα εγω εχω κανει 10.000 κμ και κνς και αναβασεις με αεριο κανενα θεμα δουλευω παντου αεριο χορις κανενα θεμα! απο ρελαντι μεχρι κοφτη ! και αν μου καψει βαλβιδες 250000κμ αντι της 280000 δεν με νιαζει θα εχω κανει αποσβεση !αχαχαχα! παντα φιλικα!
υ.γ.: το δικο μου ειναι μονοφυσσο!2000 16v |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος
Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2014, 19:37:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη φιλε μου ειναι το αυτοκινητο που παω στην δουλεια μου και γραφω 30.000 χιλιομετρα/χρονο δεν θελω να παθει κατι και ετσι τηρω οτι λεει ο εγκαταστατης Αναβασεις κανω και κοφτη χτυπαω αλλα δεν ενδεικνυται και ετσι το αποφευγω...
Δεν χανει κανενα μπεκ μου,εχει γινει ελεγχος και σε ακομα ενα μελος του club παρουσιαζει τα ιδια συμπτωματα και εχει ελεγξει και εκεινος μπεκ,αντλια,πολλαπλασιαστη κτλ.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος
Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2014, 19:39:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη φιλε μου ειναι το αυτοκινητο που παω στην δουλεια μου και γραφω 30.000 χιλιομετρα/χρονο δεν θελω να παθει κατι και ετσι τηρω οτι λεει ο εγκαταστατης Αναβασεις κανω και κοφτη χτυπαω αλλα δεν ενδεικνυται και ετσι το αποφευγω...
Δεν χανει κανενα μπεκ μου,εχει γινει ελεγχος και σε ακομα ενα μελος του club παρουσιαζει τα ιδια συμπτωματα και εχει ελεγξει και εκεινος μπεκ,αντλια,πολλαπλασιαστη κτλ.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
hlias303 Νέος χρήστης
Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2014, 19:42:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OnyX έγραψε: | Επειδη φιλε μου ειναι το αυτοκινητο που παω στην δουλεια μου και γραφω 30.000 χιλιομετρα/χρονο δεν θελω να παθει κατι και ετσι τηρω οτι λεει ο εγκαταστατης Αναβασεις κανω και κοφτη χτυπαω αλλα δεν ενδεικνυται και ετσι το αποφευγω...
Δεν χανει κανενα μπεκ μου,εχει γινει ελεγχος και σε ακομα ενα μελος του club παρουσιαζει τα ιδια συμπτωματα και εχει ελεγξει και εκεινος μπεκ,αντλια,πολλαπλασιαστη κτλ. |
το ρεταρισμα παντως δεν ειναι φυσιολογικο ! μιλαω σαν μηχανικος και εγκαταστατης ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|