PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Immobilizer κι απενεργοποίηση.

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2014, 20:18:07    Θέμα δημοσίευσης: 106 - Immobilizer κι απενεργοποίηση. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σε όλους.

Ανοίγω αυτό το θέμα, καθότι έψαχνα κι εγώ να δω τι γίνεται με αυτό το θέμα και πως μπορεί να απενεργοποιηθεί, λόγω προβλημάτων που (ίσως) παρουσιαστούν αλλά είναι - σε περιπτώσεις - δύσκολο να λυθούν. Ελπίζω να βοηθήσει κάποιον που ψάχνει τον τρόπο απενεργοποίησης - μηδενισμού της μνήμης για τον τετραψήφιο κωδικό. Αναφέρομαι σε 106 πρώτης γενιάς, οπότε ξεκινάω.

Τις τελευταίες 4 - 5 ημέρες, λόγω έλλειψης χρόνου, το 106 μου "παροπλίστηκε". Έτσι, αποσύνδεσα την μπαταρία, κάτι που θα γίνεται μέχρι να εγκατασταθεί γενικός διακόπτης.

Διαβάζοντας το manual του αυτοκινήτου βρήκα αναφορά στο τι μπορεί να συμβεί αν αποσυνδεθεί η μπαταρία. Μη βρίσκοντας πληροφορίες για το πληκτρολόγιο του immobilizer και φοβούμενος ολίγον τι μήπως έκανα λάθος και μπλέξω, συνέδεσα τον πόλο της μπαταρίας ξανά, ύστερα από το προαναφερθέν χρονικό διάστημα. Το σύνηθες είναι να αναβοσβήνει το κόκκινο λαμπάκι με σταθερή συχνότητα, έως ότου εισαχθεί ο κωδικός όπου μετά ανάβει το πράσινο. Συνδέοντας τον πόλο το πράσινο λαμπάκι άναψε κι έμεινε έτσι. Άνοιξα κι έκλεισα τα ρεύματα (δεύτερη σκάλα βάζοντας το κλειδί) μπας και αλλάξει φωτισμό, χωρίς αποτέλεσμα, ενώ ούτε κωδικό δεχόταν. Δοκίμασα να το βάλω μπρος και πήρε κανονικότατα.

Συνεχίζοντας, αφού έσβησα ξανά και έκανα επανάληψη των παραπάνω συμπεριλαμβανομένης και της αποσύνδεσης κι επανασύνδεσης της μπαταρίας, έβγαλα το φις σύνδεσης με το πληκτρολόγιο. Το αυτοκίνητο ξαναπήρε μπρος κανονικότατα.

Αυτό που λογικά συνέβη, είναι η εξάλειψη του κωδικού από τη μνήμη του εγκεφάλου, λόγω έλλειψης ρεύματος. Πλέον, ένας οποιοσδήποτε νέος κωδικός μπορεί να προστεθεί πιέζοντας το "C", βάζοντας το νέο κωδικό και πατώντας ξανά το "C". Σε περίπτωση που ζητηθεί κωδικός, κάτι που θα φανεί αν δε σταλεί καύσιμο κατά την εκκίνηση, θα είναι ο 1111, ο οποίος είναι ο κωδικός Service Mode.

Ελπίζω να βρει εδώ πληροφορίες κάποιος που ψάχνει τρόπο απενεργοποίησης.

Υ.Γ.: Εάν θεωρείτε πως το παρόν δεν πρέπει να υπάρχει, ευχαρίστως να διαγραφεί.

Υ.Γ.2: Εάν κάπου έχω λάθος, ευχαρίστως να με διορθώσετε.

Κώστας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1359s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on