PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σημεία προσοχής σε μετατροπή 106
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2014, 23:22:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας και πάλι.

Μετά από ατελείωτες ώρες επί ημερών αναζήτησης του forum για το θέμα του τιμονιού (υπενθυμίζω, το αυτοκίνητο έχει υδραυλική κρεμαγιέρα, αλλά λείπει η αντλία), έχω να θέσω κάποιες ερωτήσεις.

Μεταξύ πολλών topics που διάβασα, κατάλαβα, αρχικά πως η κρεμαγιέρα που υπάρχει τώρα στο αυτοκίνητο δεν έχει το παραμικρό κενό - τζόγο. Άρα είμαστε σε καλό επίπεδο υπό αυτή την έννοια. Είχα αναφέρει κι εμμένω πως προτιμώ τη μηχανική αίσθηση από την υδραυλική. Όμως, το να αλλάξω σε μηχανική είδα πως έχει κι άλλα παρελκόμενα, όπως όλο το σύνολο με την κολόνα τιμονιού και τη βάση πεταλιέρας (?), αν κατάλαβα καλά. Επομένως η περίπτωση αλλαγής σταματάει εδώ.

Συνεχίζοντας, πέτυχα ένα topic με θέμα την ανακατασκευή υδραυλικής κρεμαγιέρας η οποία έγινε μηχανική, στην ουσία κλείνοντας κι ασφαλίζοντας τις αναμονές για τα σωληνάκια υγρών υδραυλικού. Αμέσως σκέφτηκα πως μάλλον θα καταφύγω σε αυτή τη λύση (τουλάχιστον προσωρινά, αφού έχω άλλες επισκευές να κάνω σε βάθος χρόνου, τις οποίς όπως είπα θα παρουσιάζω εδώ).

Το θέμα μου είναι το εξής:

Το τιμόνι από τη θέση μισής στροφής και πέρα, σφίγγει αρκετά, όταν είμαι σε στάση. Μιλώντας με το Γιώργο (geo106xs) με ρώτησε για τις βίδες στους θόλους και τη θέση τους. Αυτή τη στιγμή το πάνω μέρος της μπουκάλας αμορτισέρ βρίσκεται τέρμα πίσω, όπως βλέπουμε το αυτοκίνητο από εμπρός, και στις δύο πλευρές, πράγμα που σαφώς σημαίνει τη μέγιστη δυνατή γωνία κάστερ. Σε επαρχιακό δρόμο με σεβαστό πλήθος ανωμαλιών στο οδόστρωμα, το τιμόνι "διαβάζει" πολύ και πολύ αισθητά. Έτσι, θεωρώ πως κύριος λόγος για τα δύο παραπάνω είναι η μεγάλη γωνία κάστερ. Βλέποντας το Γαλλικό manual του αυτοκινήτου, έχει μια φωτογραφία η οποία είναι η εξής:

https://dl-web.dropbox.com/get/Screenshots/Screenshot%202014-10-14%2000.10.27.png?_subject_uid=345904226&w=AAA2fm5RmZnbihXnjiPHLgD_-zVAK--RCGRQUB0gYyPIAg

Βλέπουμε, λοιπόν, πως υπάρχουν δύο θέσεις, η μία τέρμα πίσω, όπως είναι τώρα σε μένα, και η άλλη τέρμα εμπρός.

Με μείωση της γωνίας κάστερ η αντίσταση του τιμονιού σε χαμηλές ταχύτητες και σε στάση είναι πολύ μικρότερη. Βέβαια, από την άλλη, σε πορεία και με πολύ μικρή γωνία κάστερ η αίσθηση του τιμονιού στην ουδέτερη θέση (στο κέντρο δηλαδή για ευθεία πορεία) και γύρω απ' αυτή δίνει την αίσθηση του ότι "λιμνάζει". Μειώνοντας τη γωνία, λοιπόν, θα κρεδίσω αρκετά από την ευκολία χρήσης (γιατί τώρα είναι τραγικό), από την άλλη θα χάσω πολλά άλλα (στο θέμα αίσθησης).

Κι ερωτώ:

Ποια είναι η σωστή θέση; Θα βελτιωθεί, τελικά, η κατάσταση με τη βελτίωση ευκολίας χρήσης ή τσάμπα καίει η λάμπα; Φυσικά, δεν περιμένω να γίνει το τιμόνι πούπουλο όπως ένα με ηλεκτρική υποβοήθηση.

Ευχαριστώ πολύ.

Κώστας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Μάρ 2015, 18:33:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας παιδιά. Χρειάζομαι τα φώτα σας στο θέμα της μετάδοσης, των κιβωτίων ταχυτήτων και της τελικής σχέσης μετάδοσης.

Στο 106 μου το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αλλαγμένο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη με ένα από 1.4, κατά τα λόγια του, άρα η σχέση πηνίου - κορώνας είναι 14/60. Η αλήθεια είναι πως με το πέρασμα του χρόνου και τη χρήση φαίνεται πως είναι "μακρύ".

Πέραν του ότι χρειάζεται επισκευή στα γνωστά ζητήματα των ρουλεμάν, θέλω να βρω ένα σασμάν πιο "κοντό". Ψάχνοντας στο forum δεν μπόρεσα να βρω κάτποια σίγουρη πληροφορία περί των διαφόρων εκδόσεων και των αντίστοιχων κιβωτίων ταχυτήτων.

Θα ήθελα να μου πείτε, πέραν του 13/59 του εργοστασιακού κιβωτίου του 1.3 Rallye, υπάρχει περίπτωση κάποιο σασμάν από 1.1 να είναι πιο κοντό; Αναφέρομαι σε 1.1 λόγω της σαφώς μικρότερης καταπόνησης που μπορεί να έχει δεχτεί κατά τη διάρκεια των χρόνων της ζωής του.

Να τονίσω πως οι διαστάσεις των τροχών είναι 14" και των ελαστικών 185/55.

Θα ήθελα, σας παρακαλώ, να δώσετε, όποιοι μπορείτε, σαφείς κι εξακριβωμένες πληροφορίες πάνω στο ζήτημα, καθότι σε διάφορα fora είτε της Ελλάδας είτε του εξωτερικού, δεν μπόρεσα να διασταυρώσω κάποιο χαρακτηριστικό ώστε να δεχτώ πως κάτι από όσα διάβασα αληθεύει. Σας είμαι ευγνώμων για τέτοιου είδους σαφείς απαντήσεις.

Σας ευχαριστώ.

Σέρμπης Κώστας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Μάρ 2015, 12:11:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα Κωστα,
Το σασμαν σου,δεν ειναι απαραιτητο πως εχει Κ/Π 14/60 καθως ανα τις εκδοσεις,"φορεθηκαν" διαφορα Κ/Π στα απλα μοντελα! Για να εξακριβωσεις αρχικα τι Κ/Π εχει το δικο σου πρεπει να βγαλεις την ταπα αποστραγγισης του σασμαν και να γυρισεις την κορωνα για να μετρησεις τα δοντια της.
Σχετικα με τις σχεσεις,καπου ειχα διαβασει πως υπαρχουν τρεις διαφορετικες κλιμακωσεις,εγω εχω δει μονο τις δυο,η "σφιχτοτερη" ειναι αυτη που φορουσαν τα ραλλυ,gti,xsi,xs ,απλα ανα τα κυβικα,αλλαζε η τελικη μεταδοση.
Το σασμαν σου,εχει ενα κωδικο απο κατω,γραψ'τον εδω μηπως βρουμε ποιες σχεσεις μεταδοσης εχει Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1034
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Μάρ 2015, 15:06:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για κ/π μπορεις να ψαξεις αν θες για πιο κοντο σε 307 1.4 που φορουσε και 13/61 και 13/64 εκτος απο 13/59 αναλογα την εκδοση και την χρονολογια....
απο εκει και περα για τις σχεσεις ισχυει οτι ειπε ο Γιωργος Wink


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Απρ 2015, 18:01:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σας παιδιά και με συγχωρείτε για την αργοπορημένη απάντηση.

Ο κωδικός του κιβωτίου είναι 20CE81.

Το πρόβλημα, όμως, πλέον είναι άλλο. Εντός της προηγούμενης εβδομάδας, έκανα κάποιες εργασίες στο αυτοκίνητο. Δηλαδή, έβγαλα και καθάρισα την εισαγωγή (πεταλούδα και πολλαπλή), έβγαλα την μπεκιέρα για να αλλάξω τα δύο o rings στο ρυθμιστή μια και έχανε από εκεί λίγη βενζίνη, καθώς επίσης έγινε κι ένα ρύθμισμα βαλβίδων.

Μετά από όλα αυτά, κι έχοντας καινούργιες φλάντζες μεταξύ εισαγωγής και κινητήρα, καθότι οι παλιές ήταν χάλια, το αυτοκίνητο στις ψηλές στροφές δεν αποδίδει όπως απέδιδε. Το ρελαντί είναι το ίδιο, η λειτουργία σε χαμηλές και μεσαίες έως τις 5000 στροφές είναι εκπληκτική. Από τις 5500 περίπου μέχρι τις 7000 σε κάποια σημεία είναι σα να αφήνεις το γκάζι και να το ξαναπατάς. Αυτό ήταν πιο έντονο πριν αλλάξω τις φλάτζες εισαγωγής, αφού στην αρχή έβαλα ξανά τις παλιές κι έπαιρνε αέρα από εκεί, πράγμα που είδα ρίχνοντας οινόπνευμα στη φλάντζα και ρέταρε ο κινητήρας.

Πλέον, στο ίδιο φάσμα στροφών, το κάνει ξανά, έχει αυτή την απώλεια δύναμης, χωρίς όμως διακοπές, σκασίματα, έντονο καπνό ή οτιδήποτε τέτοιο. Προσπαθώ να σκεφτώ τι μπορεί να είναι. Αν ήταν αντλία βενζίνης, κάποιες φορές δε θα έπαιρνε μπρος αμέσως, κάτι που δεν έγινε ποτέ. Ρίχνοντας προ ολίγου οινόπνευμα στα o rings των μπεκ, στον τέταρτο κύλινδρο το οινόπνευμα έμενε, ενώ στους άλλους τρεις το ρούφαγε, χωρίς όμως να ρετάρει!

Οποιαδήποτε σκέψη είναι δεκτή.

Σας ευχαριστώ πολύ!

Σέρμπης Κώστας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0953s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on